/spanien/barcelona/forum/8940.aspx/spanien/barcelona/forum/8940.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2013-01-24 09:38
@petersays:

Lol! "Kaljic made me do it" ska få ersätta "Gangsta rap made me do it" som den nya ursäkten jag använder varje gång jag begår ett misstag. :P
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-01-24 09:11
@den närkingska älgen:

Tänka långt? Det är nog här det brister. :)
Barcelona den närkingska älgen
2013-01-24 09:07
Ingen i det vita lägret som tänkt så långt att kaptenerna kanske vill bli av med Mourinho? Känns rätt givet att varken han själv eller Iker eller Ramos mfl vill se portugisen på bänken nästa höst.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-01-24 09:00
petersays

Haha, jag höll på att sätta kaffet i halsen. Killen är så naiv och hjärntvättad av Mourinho att det finns inte. Alla gånger Marca fört hatkampanj när det passat klubbens syfte då?

Kaljic made me do it. :P
Barcelona petersays
2013-01-24 08:50
Åh åh..ha ha ha ha ha!!!! Det senaste mästerverket från Madridredaktionen.

"Jag kräver att någon kliver fram. Jag ser gärna att det är någon av kaptenerna som tar befälet och dementerar dessa uppgifter och försäkrar oss fans om att laget är enat och att de är inställda på att vinna titlar. Visa stake och ledarskap! Jag kräver också att klubben vidtar juridiska åtgärder mot Marca."

Vem tror han att han är? En auktoritet? Överåklagare? Tränare? President i klubben? Ordförande för klubbmedlemmarna? Hela Madridlägret darrar förmodligen efter denna otroligt kraftiga reaktion från en pytteredaktion i Svedala. Casillas kryper till korset och pratar ut - Kaljic made me do it!
Barcelona B-Guden
2013-01-24 07:20
Hazard ska hyllas han borde ha sparkat hårdare, nog för att jag hellre ser att Chelsea åker ut som dom gjorde, men minns när vi en gång hade ett par bollkallar mot oss och dom vägra ge oss bollen, nej sånt ska inte få förekomma och om det gör det ska domaren lägga på tilläggs tid gånger 2
samt att Bollkarlen borde få en spark av alla i laget.
Barcelona älskabarcelona
2013-01-24 06:15
Värdelös inför match rapport! . Det ser ut som att han har kopierat Goals rapport rakt av . Pinsamt dåligt så låg nivå ! Det var också klart långt innan med att Isco , Monreal och Toulalan skulle missa matchen . Ändå har han dessa spelare med i den troliga elvan .
Barcelona LionelMessi#10
2013-01-24 02:03
La Liga News ?@laliga_news

Isco, Monreal and Toulalan out of Málaga squad for the cup game against Barcelona
Barcelona zigazaga
2013-01-24 01:34
Den lilla skitungen hade tydligen twittrat innan om att han skulle maska mot just Chelsea för att hjälpa sitt lag Swansea. Enligt mig så gör inte Hazard något fel, han försöker ta bollen ifrån honom, för att sätta igång spelet snabbare. Media har en tendens att göra en höna av en fjäder, detta fall var inte ett undantag.
Barcelona LionelMessi#10
2013-01-24 01:30

Ser att det kommit en inför rapport om matchen mot Malaga.

Ville påpeka att Isco inte är uttagen till matchen då han är skadad.
Barcelona AndreD
2013-01-24 01:26
Haha vilken ungjävel. Värre än flickorna i Real Madrid
Lilla Fröken
2013-01-24 01:14
Den lille bollkallen borde få starta finalen för Swansea .. #Jättehjälte
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Zmaj od Bosne
2013-01-24 01:03
Glömde nämna att Mourinho blev så pass intresserad av bollkallens förstärkning att han planerar skicka ett bud till Swansea. Skulle Di Maria kunna klara av konkurensen?
Barcelona Zmaj od Bosne
2013-01-24 00:56
Breaking news! Hazard köps av UFCMadrid!
Barcelona Judge Holden
2013-01-24 00:48
Skitungen är bara fyra år yngre än Hazard, alltså sjutton år. Knappast ett barn i mina ögon.
Barcelona Katalano
2013-01-24 00:15
Hittade denna på kommentarerna på Aftonblaskan. Ni kan alltså tagga ner med hatet mot Hazard. Det är tydligt att han sparkar på bollen. Bollkallen är pinsam som dels lägger sig ner och sedan även filmar skada och "Vrider sig i smärtor"
Fais
2013-01-24 00:13
Barcelona Dinho the artist
2013-01-23 23:49
"According to reports, Eden Hazard has been arrested for assault"
Barcelona LionelMessi#10
2013-01-23 23:39
: The Octopus of Badia

Jag tänkte nog också det, men blev lite osäker.

Om vi går vidare så är chansen stor att han får ett gult i första matchen i semi då han antingen gör något onödigt då han ofta blir sur och överreagerar eller för filmning.

Killen har utan tvekan fotboll historiens finaste kropp och väldigt stark, men aldrig någonsin sett han utnyttja sin styrka för det verkar som han inte har någon då han lägger sig konstant.

Har sett flera gånger då han istället för att fortsätta springa och få ett gyllene läge så lägger han sig.

Iallafall ska bli intressant med match imorgon =)
Barcelona Dinho the artist
2013-01-23 23:38
Barcelonistas
---
Självklart beter sig bollkallen dumt åt men han är ju bara en grabb! Spelaren i fråga försätter sig även i situationen själv. Vad har han ens där att göra? Domaren lägger på tid vid ev. fördröjningar och jag tror absolut att de förlorade mer tid på detta än om han sträckt ut handen efter bollen.
Barcelona Grimaldo
2013-01-23 23:34
Varför jag tycker så är att domaren tappade kontroll över matchen. Alla spelare började att småsparka på varandra och ge efterslängningar exempelvis Di Maria. I slutet av matchen så var det oerhört mycket maskningar och flera minuter gick pga detta.

Det får mig att fundera: Tycker inte ni att Fotbollen bör skaffa effektiv övertid? Alltså att tiden ej tickar när den inte är i spel utan bara när bollen är planen.
Barcelona Barca King -
2013-01-23 23:33
Hazard gjorde en Pepe
Barcelona The Octopus of Badia
2013-01-23 23:31
LionelMessi#10

3 gula för avstängning, precis som i CL.
Barcelona LionelMessi#10
2013-01-23 23:30
Tror Ronaldo har 2 gula i cupen också och om han får sitt 3.de i första semifinal matchen så missar han returen?

Det är väl 3 gula som gäller i cupen för att bli avstängd?
Barcelona DM1982
2013-01-23 23:28
@BARCA-més que un club:

Skulle nog vilka påstå att 99 % av alla här vet att det är Real som Barcelona möter om de fixar matchen imorgon, det har liksom varit svårt att undgå det.
BARCA-més que un club
2013-01-23 23:27
@FCB_Messi:

Okey tack för svaret.
Barcelona FCB_Messi
2013-01-23 23:26
Det är vi som möter real om vi går vidare imorn
BARCA-més que un club
2013-01-23 23:25
Möter Vi Real om vi går vidare på Torsdag, eller är det Sevilla som möter
Real för dom slog ju ut Zaragoza !!!

¨nån som vet !!!
Barcelona FCB_Messi
Skandalscener är väl att ta i . Blev typ 3 gula och ett rött på loppet inom 2 minuter . Men inget bråk eller så .
Barcelona Acrobat
Om Barcelona lyckas ta sig vidare till semifinal, vilket vi verkligen får hoppas, så är det väldigt skönt att slippa Di Maria. Det är nämligen en spelartyp som har lätt för att skapa oreda i Barcelonas försvar!
Annons: