/spanien/barcelona/forum/8939.aspx/spanien/barcelona/forum/8939.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Don Andrés Iniesta
2012-07-12 23:22
Kan väll dra mitt drömlag oxå dååå.

-------------V.V------------
Alves-Pique-T.Silva-Alba
----------Busquets--------
-------Xavi----Iniesta------
Messi----Villa---Sanchez

Bänk: Puyol, Cesc, Pedro,Mascherano,Afellay, m.fl.....

Notera; DRÖM-lag.

Men det roliga är ju att det bara fattas 1 mittback :D Övriga delar är så bra de kan bli, nästa säsong kommer vi garanterat att sikta in oss på en ersättare till Villa... Men än så länge ser det underbart ut...
Barcelona barca show
2012-07-12 23:18
Tjena grabbar.
Jag har precis gjort mig medlem här. Brukade bara läsa inget annat. Men nu har jag valt att skriva lite här.

Lite saker som jag hade velat ta upp.

När det gäller Javi martinez så ser jag det som ett svin dyrt köp att bara glömma det så länge inte hans klubb går med på 25 miljoner euro vilket inte kommer hända.

Sen andra saker som när det gäller värvningar så ser jag att barca borde tänka mer på mittback än Keitas ersättare. Menar att vi har en viktig lucka att täcka där bak med tanke på att puyol aldrig är frisk säsongen ut och klarar inte av det heller längre. Men självklart hade det varit super om han kunde en kung är han. Men jag ser att barca borde försöka med Hummels och lyckas de inte så skulle jag gärna velat se en ung stark grym sakho där bak tillsammans med pique. Det skulle varit fantastiskt.

Sen så tycker jag ni glömmer en spelare som jag ser kommer göra kaos denna säsong efter att ha varit i barca ett år nu och lärt sig lite mer hur vi spelar. Det är Sanchez. Jag tror den killen med sin teknik och snabbhet tillsammans med Alves detta året och skadefri kan göra så många blir yra på plan.

Sen så ser jag att vi behöver en ersättare kanske till keita men ser inte som att det är så farligt om man tänker på hur vi spelar och hur vi kommer fram till våra läge. Det är klart Keita var en av mina favoriter faktiskt med tanke på hur han var gemfört med alla andra. Men om man tittar noga så ser man att vi har en thiago som e också annorlunda leker innan han gör något lärt sig bättre i defensiven utvecklats enormt och är mycket bra framåt. Jag ser honom och Fabregas som två kanoner i vårt lag som kommer göra enormt mycket denna säsong.

Så jag ser att vi ser som farligast ut mot Real och hela världen med denna elvan om alla är skadefria.

Valdes
Alves Pique Hummels/Sakho Alba
Busi
Xavi Iniesta
Sanchez Messi Villa

Tänk er Alves och Sanchez vad de hade gjort med hela Reals vänster kant.
Tänk er även vad alba och villa hade gjort med arbeloa där borta.
Sen har vi mittfältet och messi i mitten de hade blivit som yra höns hela högen.
Sen två stabila mittbackar där vi kan använda oss av Hummels/sakho i fastasituationer där de är starka och tunga som fan där.
Detta hade jag velat se och sett att thiago kommer in i mittfältet eller ytter där han ser farlig ut med. sen Fabregas i mittfältet där han hade slagit enormt bra passningar och Pedro som går in och gör ett helvete för varje motståndare han möter när han väl är i form och frisk.
Detta är vad jag tycker och anser vara bäst för oss detta året och vad jag tror kommer att ske är att vi vinner allt.
Säg gärna vad ni tycker och vad ni tycker jag har fel med.
Ryo Miyaichi !
2012-07-12 23:09
Jag tycker modric är väldigt överskattad och cesc är Bättre. Hellre sanchez/pedro än modric oxå... Det är inte för att jag är gooner men hur mycket har ni sett av modric?

Sen ser jag en startelva utan Puyol?? Hur är det möjligt??? Jag fullkomligt älskar Puyol och lojala spelare men enorm kämparanda :)
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-12 23:03
TV4Sportxtr sänder väl inte SuperCupen? Jag vill se en match utan att streama.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-07-12 23:02
Håller med dig det var några här inne också som sålde biljettera för 1200 per biljett fyyy säger jag bara!
Barcelona El Soap
2012-07-12 22:58
Smogen

Ja, de har rättigheterna till Copa del Rey.
Barcelona Smogen
2012-07-12 22:55
Såg just reklam för TV4 sport extra. Hörde inte riktigt vad dom sade mer än att det var fotbollshöst på TV4 sport Extra, samt en massa bilder på Barcelona och Real.
Dom kan väl inte vara så in åt helvete urbota dumma att dom lägger La Liga på den piss kanalen va? Det måste vara cupen?
2012-07-12 22:52
-------------Valdes------------
-----Alves Pique Puyol Alba-----
--------Busquets--Xavi----
---Cesc--Modric-----Iniesta----
------------Messi----------

Wang.¤
Barcelona Piello
2012-07-12 22:46
MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta//

Men vafan du kan inte ha Fabregas utanför.
Han är på tok för bra för att sitta på bänk i något lag.

Modric hade varit perfekt. Kunde man fått honom billigt så hade de varit bästa värvningen.
Han har många år kvar.

Drömlag:

-----------------valdes-------------------
alves -----pique--- martinez ---alba
modric-- xavi-fabregas- busq --iniesta
-----------------messi--------------------

En hel del spanjorer, blev det :).
2012-07-12 22:46
@Barclasico:

Vat det ett skämt?yhe
Barcelona Barclasico
2012-07-12 22:36
ääh kasta er fan, boring people det finns...
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-07-12 22:27
El Soap Så är det ja. Tack!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-12 22:27
@Barcadinho.:

Det där förtjänade en gilla-kommentar av mig. Olika karaktärer är en av få saker jag önskar det fanns mer av i dagens barca. Det och lite mer fysik typ :P
2012-07-12 22:26
Barclasico

Jo, as bra om man har humor.
2012-07-12 22:25
PSG får alla bra spelare. Jag blir räddare än när Svarta maddam hoppar upp i spegeln.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-12 22:25
Barclasico

Men snälla, artikeln är från 2009.

Edit: aha
Barcelona Barclasico
2012-07-12 22:23
Nä driver bara, kolla vilket år det publicerades ;)

edit: lite humor kan man väl ha
2012-07-12 22:20
Barclasico

Är det sant? Då har man ju inte råd med en back.
Barcelona Smogen
2012-07-12 22:20
PSG fråga. Dom har ju jävligt rika ägare, men har det inte införts Fair Play regeln i Europa för att hindra just sådana här situationer. Så hur undkommer dom den?
Barcelona Barclasico
2012-07-12 22:15
haha ojdå
Barcelona El Soap
2012-07-12 21:59
Barcadinho.

Jag håller med, hans "ego" behöver inte vara negativt, men det gäller att lära sig värdera situationerna. Passa när man ska passa och skjuta när man ska skjuta. Men det kommer säkerligen med åldern. Blir spännande att se honom i år.
Barcelona El Soap
2012-07-12 21:56
elbraco

Seedningen avgörs väl hur väl man presterat i Europa senaste fem åren, därför Man City och Juventus är såpass långt ner.
Barcelona Barcadinho.
2012-07-12 21:49
Deulofeu har en attityd som skiljer sig fran de flesta produkter i La Masia. Jag tycker att det ar ett stort plus. Viktigt med olika karaktarer i en trupp.
Jag hoppas att klubbens framtida a-lags tranare kommer tycka likadant.
2012-07-12 21:44
Enligt en källa på Twitter, men nu när jag tänker efter borde det inte stämma. Är inte Real och Barca i samma seedgrupp som City? Eller är City i grupp 2 trots PL vinsten?
2012-07-12 21:42
Funny shit; i CL 12/13 kan följande grupp lottas fram: Barca/Real Man City Juve PSG Det vore något va?
Barcelona Sentuary
2012-07-12 21:41
Haha 1700? Bor du i Afrika? Köpte min för 500
Barcelona Rambla~
2012-07-12 21:36
1700 för en biljett! Stoppa upp den i röven din giriga sopa.
Barcelona Capilito
2012-07-12 21:35
Dessa jävla idioter som köper biljetter och säljer i andra hand. Hoppas ni inte får sålt dom.
Barcelona Rambla~
2012-07-12 21:34
Tacka målvakten som läste sönder två vänsterfötter.
Barcelona El Soap
2012-07-12 21:34
Sådärja, grymt! Deulofeu!
Annons: