/spanien/barcelona/forum/8906.aspx/spanien/barcelona/forum/8906.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Walee
2012-06-30 19:33
Skulle inte förvåna mig om Pirlo vinner guld bollen.. I min mening så han vart outstanding hela tuneringen. Mycket bättre än kandidaten Ronaldo så det vore konstigt om Ronaldo ska gå före Pirlo bara för sina mål i ligan. Visst Iniesta har vart bra men Pirlo har vart mycket bättre enligt mig..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-06-30 19:29
Ibillay

Som delvis beror på Mr.Alonso
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-06-30 19:17
Blaugrana91 //
Var inte så enögd Iniesta är i en klass för sig vanligtvis. Men Pirlo har varit lite bättre hittills.
Barcelona Ibillay
2012-06-30 19:11
En sak är säker, Xavi har varit riktigt dålig....hans hörnor heheh ett skämt. Hoppas han återvänder till Barcelona som den fältherren vi känner honom
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-06-30 19:11
Till slut har vi hämtat alla från La Masia :)
Barcelona Blaugrana91
2012-06-30 18:53
Vamos Blaugrana

Pirlo har varit bra men Iniesta är i en klass för sig.
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-06-30 18:28
Jag tycker personligen att Iniesta börja EM bäst, men det känns som om Pirlo har precis gått förbi honom. Ska Iniesta bli turneringens spelare är Spanien tvugna att vinna samtidigt som Iniesta måste göra en bra match.
Real Madrid Mesudine Zizil
2012-06-30 18:23
@älskabarcelona:

Tror att ingen här kan hålla med om att de titlarna värderas lika mycket som La Liga.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-06-30 18:04
Tarrak Åhfan, så många? Får se hur det bli. Tänkte dra dit så får se hur mycket "show" det blir.
Barcelona älskabarcelona
2012-06-30 17:56
Ifall Pirlo eller Iniesta gör en stormatch imorgon som leder till seger så borde någon utav dessa vara favoriter till guldbollen mer än Ronaldo ? Pirlo vann ju ligan . Nu kan han vinna EM och bli utsedd till turneringens bästa spelare . Madrid fansen kan inte försvara detta. Försöker dom försvara det med att Ronaldo gjorde sjukt många mål så har Messi gjort fler mål + 4 små titlar som borde tillsammans värderas lika mycket som La Liga titeln . Han vann också guldskon samt CL bäste målskytt . Så ur min synpunkt så är Ronaldos chanser döda .
Barcelona LeoMessi
2012-06-30 17:45
Skräll att Portugals tränare anser att Ronaldo borde vinna guldbollen. Självklart kan man tycka att han borde göra det men jag läser aldrig att någon annan än hans lagkamrater och tränare säga så.
Barcelona Cataloniaboy
2012-06-30 17:44
Vill bara passa på att skicka en hälsning till addeh och 1.70 ligan. Tack för ert poängtapp/glad MFFare :-)
Barcelona LeoMessi
2012-06-30 17:34
Kommer ihåg när jag såg matchen mellan brasilien och Ecuador, det var skandal! Minst ett dussintal personer sprang in på plan. Fattar inte hur dom tänker, visa lite respekt. Tror inte spelarna uppskattar det spec mycket.
Barcelona tarrak
2012-06-30 17:20
@elbraco - SiamoCalcio:

Jag vet inte om det var så mycket till diskussion, men med tanke på hur det såg ut när Ronaldinho spelade med Brasilien på Ullevi, så finns det all anledning att befara ett antal försök till planstormningar. Jag minns inte exakt hur många som lyckades den gången, men det var säkert en handfull och ytterligare 20 stycken som försökte. Nu får man hoppas att det är bättre säkerhet den här gången, men det bästa är ju om folk bara kunde gå och njuta av matchen utan att sätta sig själv i centrum.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-06-30 17:10
Han kommer aldrig göra det ändå så vad är poängen med diskussionen.
Barcelona Barca4eva
2012-06-30 16:38
Härligt skrivet Tarrak. Ni kan väl allvarligt inte tro att spelarna själva eller resten av publiken gillar sånt? Lägg ner. Så desperat behöver man inte vara. Pengarna du kan tvingas betala kan du använda till ett par resor ner till Barcelona istället.
Spanien Don Pelayo
2012-06-30 16:29
Man kan bara älska Don Andrés. Han kommer göra en kanonmatch på Söndag.
messsias
2012-06-30 16:23
Ngn som vet varför messi inte spelade i infantil a när han var liten han fick spela för infantil b medan pique och fabregas spelade för de äldre. Vad kan det bero på?
2012-06-30 16:18
Jag tror Pep får komma tillbaka när som helst. Jag menar... vem säger nej till Pep.
Barcelona Blaugrana91
2012-06-30 16:09
Iniesta: "Becoming best player at Euro? I don't compete for individual trophies. What would make me happy is lifting the cup." ?#euro2012?

Fint sagt Iniesta, men nog kommer du allt bli EM:s bästa spelare, fantastisk!
2012-06-30 16:08
Jag hörde att man får fotboja också om man springer in på plan.
Barcelona tarrak
2012-06-30 15:55
Jag jobbar en del för Got Event, så jag ringde upp och pratade med min chef om det förväntade intresset. Han trodde att matchen kommer att säljas ut till slut, men att det inte kommer vara någon panik när biljetterna släpps på tisdag. Då det är ett så pass unikt evenemang i Sverige så är det väldigt svårt att uppskatta intresset och det skall absolut inte ses som någon garanti.

Angående att storma planen så är det som sagt en väldigt dum idé. Utöver egna straffet så sabbar det upplevelsen för övriga åskådare och förstör chanserna att få ytterligare besök av Barcelona. Om evenemanget blir lyckat så finns det absolut chans att det upprepas. Vill minnas att Barcelona exemplvis åkte till lilla Århus två år i rad och även Skottland har varit värdar för flera försäsonger.

Dessutom, har ni minsta lilla respekt för Messi, kan ni väl låta honom vara ifred. Han lär inte uppskatta att jagas runt av inspringande galningar mitt under match.
Real Madrid Hombre - "Pipita quédate"
2012-06-30 15:36
Det är väl knappast så att man blir bannad på alla arenor om man springer in. Hade det varit så hade vi aldrig sett skymten av Jimmy Jump.

Grande Barca

Ta lektioner av Jimmy Jump om du är intresserad;)
Barcelona Smogen
2012-06-30 15:33
Grande Barca Du kanske skiter om Barcelona eller andra storlag kommer hit fler gånger, men du kanske kan tänka på alla andra som bryr sig och ge fan i att bete dig som en uppmärksamhetssökande idiot!
2012-06-30 15:23
Grandebarca

Tänkte du vara huligan under matchen :)
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-06-30 15:21
Thiagooo - Jag har gjort det.
Barcelona Cataloniaboy
2012-06-30 15:15
Tror arrangören att det kommer bli slutsålt? För att garanterat inte missa matchen. Kan man köpa biljetter redan nu på förhand på någon sajt? Länka isåfall, skulle uppskattas. :-)
Barcelona FC Barcelona #10
2012-06-30 15:07
Illusionista

Tack för hjälpen och tiden som du la ner på att skriva ihop texten.
Uppskattar det verkligen! :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-06-30 14:53
ThiagoAlcantara#11

425 - 695 inkl. serv.avg

Allihopa, se till att ni köper biljetter till denna sektion:

Ståplats Barcelona sektion 5-13, klack 7-12
Barcelona ThiagoAlcantara#11
2012-06-30 14:49
Någon som vet ungefär hur mycket en biljett på ticnet kommer att kosta?
Annons: