/spanien/barcelona/forum/8895.aspx/spanien/barcelona/forum/8895.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Siababb_Madrid
2012-07-01 23:16
Blaugrana91

Alltså, du läser lite snabbt så ser du ngn snorunge på puertan säga si och så, sedan tror du och tar allt han säger på allvar. Du behöver inte jämt påpeka att xabi är grym när vi snackar om xavi/xabi. Du har inte direkt något du måste bevisa eller erkänna för mig.

Det sägs saker här, på ramblan också, det är inte så mycket bättre här. Vi kan börja med att kalla forumen för puertan och les rambles, behövs inte kalla för "kloaken" osv, du sätter inte direkt ribban högt när det kommer till att hålla det på en normal nivå.
Coach pep.
2012-07-01 23:16
År 2008 tillträdde Pep Guardiola tränarposten i Barcelona. Pep är Guds son, men det säger han inte till någon, därför att Peps ideologi bygger på ödmjukhet. Han ser inte sig själv större än någon annan trots att han är världens bästa tränare. Med sin filosofi lyckades Pep skapa ett Barcelona som vann allting i omlopp utan att för den skullen visa minsta tillstymmelse till högfärdighet. Barcelonas och Spaniens fotbollsideologi är inte bara ett spelsystem utan en skiss på hur ett helt samhälle bör fungera, med full avsaknad av egoism och maximal tilltro åt det kollektiva värdet. Ikväll blir Spanien det bästa landslaget genom tiderna med hjälp av denna ideologi.

Ändock finns hatarna där och påstår att Barcelona är en sekt som ser sig bättre än andra och att Spanien spelar tråkig fotboll. Själv kan jag inte begripa hur världens mest tekniska passningsspel skulle kunna vara tråkigt, men vederbörande kan köra upp det här EM-guldet någonstans och ställa sig frågan vems fotbollssyn det egentligen är fel på.
Barcelona Blaugrana91
2012-07-01 23:15
Jag tror vi alla kan vara överens om att Jordi Alba var den bästa backen av alla i EM, oavsett vilket lag han spelar i. Jusdt nu råkar han dock vara klar för Barca så klart vi är glada. Jisses folk ska verkligen klaga på allt....
Barcelona Smogen
2012-07-01 23:14
Shanghai - SHOOT ME $12

Ge dig, i denna matchen var Ramos grymt bra. Gnäll gärna någon annan gång, men när Spanien går igenom tre slutspel på raken utan att släppa in något mål så har man rätt bra backar i laget.
Barcelona Andreas V.V
Man kan riktigt se hur han gråter inombords.. hehe
Barcelona Andresito
@Shanghai - SHOOT ME $12:

Alba, Ramos, Pepe och Hummels har enligt mig varit de bästa backarna detta EM. (Har säkert glömt någon)
Barcelona Blaugrana91
2012-07-01 23:12
Siababb_Madrid

Jo det var väldigt många som sa att Xabi plötsligt var bättre än Xavi, allafall i kloaken (Puertan).

Men som sagt det får stå för dem. Xabi är grym men Xavi är världens bästa mitfältare tillsammans med Iniesta.
Barcelona Smogen
påfågeln

fuck, vann Torres skytteligan? Jag tänkte satsa på att spanien vann EM guld och Torres skytteligan, men i ett ögonblick av idioti satsade jag på Holland, samt Tyskland som EM vinnare och Gomez som sktteligavinnare. och då gillar jag inte ens något av dom lagen. Fan!
Sergio_ Busquets!

Spelar det ingen roll vilket lag han spelar i? Haha, jag lovar att jag tror dig :) Men nu slutar vi smutsa ner forumet, vi kommer ingenvart!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-07-01 23:09
robinho_kungen

Han är en säkerhetsrisk som sagt. Bästa backen i EM ? HAHAHAHAHA
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-07-01 23:09
Siababb_Madrid

Spelar ingen roll vilket lag han spelar i. Han var ändå turneringens bästa back.
2012-07-01 23:08
Sergio_ Busquets!

Jag förstår om du vill bli lite brun om näsan men vänta tills alba blivit presenterad först :)
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-07-01 23:07
robinho_kungen

Turneringens bästa back har varit Alba, by far. Snälla sluta lev i din Real bubbla
Barcelona Mäktiga Messi
2012-07-01 23:05
Torres son heter Leo . Efter Messis namn
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid robinho_kungen
2012-07-01 23:04
Shanghai - SHOOT ME $12

Skojar du eller?? Han har varit mästerskaps bästa back och du tycker att han är överflödig? Snälla sluta lev i din barca bubbla och tänk lite, hur gammal kan du vara? max 12
Fan, ska bli sjukt skönt om Birro o hussfeldt kan hålla flabben ett tag, helst till VM.

Blaugrana91:

Ingen har sagt att Xabi är bättre än Xavi. Njut av fotbollen och hitta inte fel i allt folk säger :) Njut nu unge!
Barcelona påfågeln
Torres skytteligavinnare, en assist mer än Gomez m.fl. Ganska imponerande ändå :)
Barcelona Smogen
2012-07-01 23:03
Torres unge har "Leo" på ryggen,antar att han heter så och då finns det väl bara en person han kan vara döpt efter. :)
Barcelona kev
Fan, missade matchen ikväll. Någon som vet om det blir repris på nå kanal eller om det går att ladda ner nånstans? Tvär sur:(
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
Kolla länktips. Varning för långsam GIF dock.

Xavi blev attackerad när han står mitt i ringen av spanska spelare av en supporter som sprang in på plan. Direkt så skyddar Cesc eller Alba honom - ser inte riktigt vem - och Busquets boxar i luften efter idioten.

Tur att vakterna var på honom snabbt.
2012-07-01 23:01
Barcaholic

Tycker att han har varit kass. Inte alls övertygat på mig. Gör onödiga tacklingar och slår bort passningar. En stor risk att ha honom på plan, då Spanien riskerar att spela med en man mindre då han kommer med idiot tacklingarna.
Barcelona Mäktiga Messi
2012-07-01 23:00
Grabbar ikväll ska vi njuta av att se late night på TV4 . De ska bli jävligt skönt o se Birros ansikte . O njuta av att han får äta upp sina äckliga ord
Barcelona Smogen
2012-07-01 23:00
Rambla~

Ja, det var liksom det jag syftade på. Kanske du kunde förstå med tanke på att jag lade till en ;) för att vara extra tydlig. D skrev "....är de enda Barcaspelarna som inte hade ett EM guld", vilket ju inte stämmer, däremot var dom de enda Spanska barcaspelarna som inte hade ett EM guld.
Spanien Don Pelayo
2012-07-01 22:57
Erik Niva: Bästa landslaget genom alla tider.

Det är ju oerhört svårt att smälta men sanningen är den att Spanien spelar en löjlig fotboll under en period i första halvlek. En fotboll vi inte sett röken av under den här turneringen. Jag räknar inte tiden från det att Motta blev skadad.

CAMPEONES!!!
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
Kolla skillnaden
Barcelona Barcaholic
Shanghai - SHOOT ME $12

Ramos är så långt ifrån överflödig som det bara går. Spaniens viktigaste försvarare helt klart, sluta vara så enögd.
Barcelona Blaugrana91
2012-07-01 22:56
Official: Iniesta has been chosen Man of the Match after the Euro final

Bör nu också bli EM:s bästa spelare!
Barcelona Pep, The Creator
2012-07-01 22:54
Vill se Birros tryne nu hahaha
Rambla~

Erkänner att Iker är klass en klass för sig, men dem så jag nämnde är överflödiga. :)
Barcelona Rambla~
Smogen Eh jo, men han var fortfarande argentinare sist jag kollade.
Annons: