/spanien/barcelona/forum/8885.aspx/spanien/barcelona/forum/8885.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mikheil
2012-07-05 16:45
Vi behöver ju en mittback som mer eller mindre påminner om Puyol i spelstilen. Pique är ju den spelartypen som man börjar anfallet med. Innan det hade vi Marquez. Dom kompleterade varandra riktigt bra. Svårt att hitta en spelare som Puyol i spelstilen. Jag hoppas att Rosell eller rättare sagt Tito tänker efter verkligen när han ska be Rosell att inleda förhandlingarna med klubben. Och inte köper in en mittback för sakens skull.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2012-07-05 16:45
1.70-ligan - Cuenca y Tello

Äsch det är bara Sport som snackar skit.

Nu njuter vi av Albas presentation! :)
Barcelona comprende
2012-07-05 16:44
Ledningen har helt rätt. Antingen någon topback som Silva eller Martinez eller ingen alls. Blir fallet att ingen av dom anländer. Så har vi Batra som fan är bättre än Botia
Barcelona Capilito
2012-07-05 16:43
Jag vet vad jag ser;)
Ser inget. Bara detta:
Kvitto # 15254245
Kvitto
Köpare Adrian
Datum 5 jul 2012 13:09:18
Order id
Betalningssätt VISA
Tjänst Titel Moms Pris
Aftonbladet Plus Plus månadsprenumeration
Denna produkt är en löpande prenumeration som förnyas automatiskt. Din prenumeration förnyas dagen innan periodens slut, varje månad för 29 kr - tills du bestämmer dig för att säga upp din prenumeration.
25 % 29.00 SEK

Delsumma 23.20 SEK
Moms 5.80 SEK
Totalt belopp 29.00 SEK

Om du har några frågor om ditt köp, kontakta gärna vårt kundcenter på kundcenter.plus@aftonbladet.se.

Du kan när som helst ändra dina prenumerationer och betalningsmetoder eller se din betalningshistorik, på dina kontosidor.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-05 16:41
Det senaste är alltså att Barca ska skita i en mittback helt och hållet om man inte får Thiago Silva eller Javi Martinez? Varför låsa sig så förbannat vid ett par namn, när det finns massor av bra alternativ där ute? Nu handlar det inte om att ha hem någon "förlorad son" utan att stärka truppen!
Det låter nästan för korkat för att man ska tro på det - även om mönstret känns igen.
Barcelona Abbe.
2012-07-05 16:40
Även här kan ni se presentationen.
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-07-05 16:31
Kolla i hotmail, rubriken är KVITTO# nummer...

sen där i mitten vid texten bör den finnas, hittade själv inte tills jag ringde kompisen som fick berätta vart den låg..
Barcelona Capilito
2012-07-05 16:28
Jag reggade plus för 29kr precis som man skulle. Fick dock ingen kod eller dylikt i kvittot.
Barcelona Abbe.
2012-07-05 16:27
Här kan ni se presentationen. Den startar strax innan 17.00.
Barcelona Abbe.
2012-07-05 16:25
Påskrivet och klart!

Utköpsklausul på 90 miljoner euro.
Barcelona Thiagooo
2012-07-05 16:23
någon som har biljetter ?
Barcelona älskabarcelona
Länk till Albas presentation någon ??
,Sami
Fattar inte! Varför inte bara satsa på Botia?
2012-07-05 16:21
exakt mitten av Kvittot som kommer efter registrationen finns koden, så här är texten:

Här är din kod som ger dig förtur till att köpa biljetter till matchen mellan Manchester United och FC Barcelona: AFT13760 Biljetterna släpps den 1/7 kl. 10.00 här: http://www.ticnet.se/event/FCBARCELONA/UL20808?CL_ORIGIN=Web1 Här hittar du information om hur du går tillväga: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article15052579.ab
Barcelona Blaugrana91
2012-07-05 16:20
Éluc

Nu är det ju så att transferfösntret faktiskt öppnade i söndags, så jag kan väl tycka att det är lite tidigt att utesluta både det ena och det andra.

Thiago Silva var klubben säkert intresserade av, men tror inte att man på allvar ens försökte värva honom. Det var väl isåfall förra året då vi tydligen fick ett bud på €36M nobbat på honom. Det var nog mest media som fick det att låta som han var aktuell.

Gällande Martinez så är vi säkert intresserade, men ja han lär kosta och det återstår att se om klubben är villiga att betala.

Sen har man ju även varit intresserade av Hummels, läste t.ex. att klubbens vice president Bartomeu hade varit på plats under EM för att dels granska Hummels.
Nu har det ju iof varit lite tyst gällande honom ett tag, men det brukar ju ofta betyda att något är på gång.

Men det återstår att se hur det blir.
2012-07-05 16:20
Koden kom med texten imitten från aftonbladet kvittot.. Var inte inloggad skulle hjälp t er annars..
Barcelona Capilito
2012-07-05 16:18
Skrev till Aftonblaskan att jag inte fick någon kod. Fick detta svar:
- Hej!

Tack för ditt mejl!

Intresset för det andra släppet av biljetterna till matchen Manchester United – Barcelona på Ullevi den 8/8 var även denna gång enormt och de 4000 biljetter vi hade möjlighet att släppa är redan slut. Vi beklagar om du var en av dem som inte hann få några biljetter, men vill ändå påminna om att det var först till kvarn som gällde.

Alla koder vi har delat ut har enligt Ticnet varit giltiga.

Fick du ingen kod beror det på att du köpt in på någon annan kampanj än den som gällde just fotbollserbjudandet. Är du befintlig kund och inte fått det mejl vi skickat med koden har du antagligen valt att avregistrera dig från våra utskick eller så kan mejlet fastnat i ditt spamfilter. Vill du ha hjälp att registrera dig för våra nyhetsbrev på nytt, hör av dig till oss igen. Märk mejlet med Nyhetsbrev.

Har du ytterligare frågor eller något problem får du självklart återkomma till oss igen.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Blir fan idiot på dom jävla idioterna. Hur fan kunde folk få en kod senare än mig? Kl halv 2 va jag inne o regga mig o "följde instruktioner" som bara var att registrera sig.
Aftonbladet kan fan ta o hänga sig..
2012-07-05 16:17
Jag har 1 extra biljett att sälja, Sektion S 2 nästan exakt vid ingången där spelarna går in, kontakta PM med bud då jag inte behöver den..
Barcelona Éluc
2012-07-05 16:06
Blaugrana91

Problemet är nog inte att pengarna inte finns, utan att den mittbacken vi söker inte finns för rätt pris. Thiago Silva kommer inte lämna Milan och det är väl bra det, samtidigt som Javi Martinez säkerligen kommer kosta 30M+ vilket inte är något som jag varken tror eller vill att Rosell hostar upp.

Egentligen är Vertonghen den enda lämpliga mittbacken för tillfället, men precis som Rambla skrev har styrelsen redan från början siktat in sig på nästintill omöjliga targets, och lämnat resterande åt sidan. Precis som vanligt biter det här oss i röven, ännu en sommar.

Men vad vet jag, klubben kanske räknar med att Bartra får ett ordentligt genombrott nästa säsong.
Barcelona Abbe.
2012-07-05 16:06
Kontroversiell värvning av Regal Barça. Tomic är klar för klubben och kommer senast från Real Madrid.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-05 16:03
@Barca - King / Xavi Dictates:

Hoppas också på Hummels. Men Silva ne nej nej.

Fördel Silva: han är ganska bra med huvudet. Han är bra på glid tacklingar.
Nackdel: Han går sönder lätt som en fjäril när man rör den. Han är dyr.

Fördel Hummels: Han är snabb. Hyfsat bra med huvudet. Bra passningar. Tacklar magist.

Nackdel: Han blir svår att fånga.
Barcelona Blaugrana91
2012-07-05 16:03
Äsch lita inte på Sport..
Den tidningen har sällan rätt om något.

Barca har sagt att man vill värva en vänsterback och en mittback.
Alba är klar och pengar finns, jag är övertygad om att en mittback ansluter också.
Barcelona Thiagooo
2012-07-05 16:00
Mido

Kan du länka sidan ?
Barcelona Mido
2012-07-05 15:54
Nu har jag köpt biljetter via Aftonbladet plus för 650 kr styck å ni som utnyttjar systemet kan gå i mitt r***vhål å lukta på blommorna haha, hoppas att ni inte lyckas å sälja era biljetter då går ni i förlust
Barcelona petersays
2012-07-05 15:41
Nej Ingen Silva i vårt lag tack. Varken Thiago eller David.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-07-05 15:22
Redaktionen borde spärra personer som försöker sälja biljetter här. Folk som köper 8 biljetter och säljer vidare 6 st äcklar mig och på ett Barcaforum bör det motverkas. På unitedforumet har dom gett 1 månads spärr på biljetthajarna. Helt rätt agerat.
Barcelona Boznanedim
2012-07-05 15:13
någon som vill byta en biljett på en barca sektion (sektion n) mot en biljett på united sektion? pm isåfall
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-07-05 15:06
Jag litar på vår ledning och inte tidningarna. De kunde inte ens gissa rätt om alba och helt plötslig blandade man u in sig. Man trodde att alba va körd, att de hämtar in en mittback är jag säker på. Hoppas på hummels. Tidningarna tänker bara på att skapa rubriker.
Barcelona Éluc
2012-07-05 15:02
After new medical tests this morning, Thiago will not take part in the Olympics. He has not fully recovered from his shinbone injury. [tv3]

Då får han alltså vila under sommaren. Skönt ändå.
Barcelona Rambla~
2012-07-05 14:54
@God is a five letter word - Messi:

Vill inte ha Silva nästa sommar.

Stream på FCB website: 16:45
Annons: