/spanien/barcelona/forum/8867.aspx/spanien/barcelona/forum/8867.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2012-07-11 00:44
Instämmer helt med Andreas. Hade också, mer än gärna ska tilläggas, sett matchen på Ullevi mot United, men inte till vilket pris som helst. Att likt vissa betala en bit över tusen kronor bara för en matchbiljett är ju faktiskt ganska vansinnigt.

Är för övrigt ruggigt taggad på att se två mini-Clásicos under säsongen. Hade varit fantastiskt att vara på plats i Barcelona under den matchen. Lär väl bli "mini-tifo" också.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-11 00:40
Barca - King / Xavi Dictates

Hela schemat.
Barcelona Andreas V.V
2012-07-11 00:38
Flyger man ned till Barcelona med budget, dvs Ryanair så kostar det sisådär 5-600:- tur och retur.
Matchbiljett till el Clasico samma kostnad, 5-600:-

Sen väljer folk en sketen träningsmatch på Ullevi för samma kostnad.
Det, mina damer och herrar är otroligt roligt.
2012-07-11 00:35
@Barca - King / Xavi Dictates:

19:de Augusti söndag. Mot Sociedad.
Barcelona Bästelona
2012-07-11 00:32
Penna=pengar Iphone*
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bästelona
2012-07-11 00:31
Jag undrar verkligen hur några tänker när set gäller att sälja sina biljetter.. 1.2 och 1.4!!! För de penna fixar du biljetter till supercup matchen mot real + flyg !!!
Barcelona sardar
2012-07-11 00:17
säljer en biljett till barca- Man U 8/8
Rad J9 bakom Valdes.
ståplats 1200kr!!!!!

kontakta mig Serdar
0722890187
Barcelona juve1
2012-07-11 00:06
hejsan
det är så att jag har köpt biljetter till barca matchen på L2 skitbra sittplatser. men nu har det dykt upp nåt viktigt och jag måste köpa det för 1400 vilket gör att jag måste offra min biljett:(:(
säljer biljetten för 1400 då jag måste ha så mycket pengar till den andra grejen.
pma vid intresse..
Barcelona papillon
2012-07-10 23:54
| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda; Exakt i första skedet skrev jag det eftersom du hånfullt ville framställa pique som om han var avis eller nåt liknande, väldigt barnsligt av dig. Hitta nån som tillsammans med dig bryr sig om det då. Ännu mindre att bry sig om.
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-07-10 23:51
när börjar ligan mina kära cules? Är tacksam för snabb respons.
Barcelona Blaugrana91
2012-07-10 23:50
1.70-ligan - Cuenca y Tello

Jag tror ingen kommer säljas, personligen förstår jag inte hur folk kan påstå att Adriano bör säljas? Med tanke på att Abidal inte kan spela så har vi Jordi Alba och Adriano som alternativ på VB. Säljs Adriano har vi bara Alba. Vore korkat och kommer inte hända.
Jag vill ha allafall två på varje position ungefär.

Afellay kommer nog inte säljas, han får minst en säsong till i klubben.

Gällande transferbudgeten så är det tänkt att den ska ligga på runt €40 Miljoner/per år, men behövs det mer pengar så ska det alltid finnas. Spenderar vi mer i år kommer det vara mindre något annat år. Dvs helt logiskt.
Jag läste en kommentar i MD, den personen menade att den årliga budgeten på €40M kommer gälla i 5 år, slår man ut det totalt blir det €200M.

Säg att vi spenderar max €50 Miljoner i sommar, då har vi €30 Miljoner nästa säsong, men med tanke på att Neymar antagligen kommer köpas så kan man då ta pengar från nästkommande budget. Men då får man istället ta det lite lugnt året efter det.

Så har jag fattat att transferbudgeten funkar. :P
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-07-10 23:40
Ronaldinho10yElfenomeno9

Rätt svar!

2012-07-10 23:33
Adriano och Affelay är mina alternativ att sälja.
Real Madrid | IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |
2012-07-10 23:25
papillon //

Haha. Ganska roligt att du i ett första skede vill berätta för mig om vad Reina säger för att i ett senare fall skriva: "men vem bryr sig om vad Reina tycker?" Du förstår väl att jag inte behöver leta alltför länge för att hitta minst en person - exklusive mig själv - som uppenbarligen bryr sig om Reinas ord?

Du kanske har missat det men efter guldet i Sydafrika så sa Reina att Piqué var världens bästa mittback när han presenterade honom. Med det i baktanken har det knappast något att göra med att Reina samt Sergio Ramos är polare.
Barcelona papillon
2012-07-10 23:11
| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda; Haha men vem bryr sig om vad Reina tycker? Förutom du då. Ganska uppenbart att reina och ramos är polare. Men varför försöker du håna Pique? Han sitter ju där och lyssnar som alla andra. Väx upp fan!
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-10 23:11
Blaugrana91

Ja, vi får helt enket vänta och se. Sen gillar jag inte snacket om att budgeten ökar vid spelarförsäljningar.. för jag vill inte ha några :P ville max att en lämnar och det har redan skett. Gratis dessutom.
Barcelona Blaugrana91
2012-07-10 23:06
1.70-ligan - Cuenca y Tello

Hehe och enligt Rosell var det €40 Miljoner, men om det behövs mer kan man alltid lägga till lite mer.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-07-10 23:06
IKER Som svar på din fråga: Por que?
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-10 22:57
Freixa (spokesman board): "We have a 40M transfer budget. 14M has already been spent. If we sell players, the fee will be added." [ona]

Enligt Zubi var inte 40m en exakt summa utan en måttstock. Förtroendeingivande att ledningen inte kan tala om samma sak för oss :P
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-07-10 22:56
Busquets
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-07-10 22:55
Har en fråga. Vem är världens mest underskattade spelare i världen ? Den som svarar rätt får en kaka. :)
Barcelona Smogen
2012-07-10 22:53
Josep Guardiola

Först säger du att Keita spelade flest matcher förrförra säsongen, och sen att han inte hade en avgörande insats? Näe, kanske inte avgörande, men spelar man flest matcher av alla under en sådan säsong så har man nog hjälpt till en hel del, tror du inte det? och detta säger jag trots att jag svurit varje gång jag läst Keites namn i startelvan.
Real Madrid | IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |
2012-07-10 22:50
Mojito - Culé (un estilo de vida) //

"Som vanligt försöker man gömma sig bakom andra påstående som att Villa säger något rasistiskt till en halvt galen och tokaggressiv Özil som fortsätter gå efter och bråka med flera andra Barcaspelare."

När du ändå är igång med dina lögner, varför inte rabbla upp flera saker? Du får mer än gärna hänvisa till att Madridistas gömmer sig bakom andra påståenden såsom att Villa säger något rasistiskt till Özil.
-
papillon //

Du syftar på Reinas show, eller? Det Reina syftade på var att Piqué är en världsmittback samtidigt som han sa att Sergio Ramos enligt honom är världens bästa mittback.
Barcelona papillon
2012-07-10 22:41
| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda; Lägg märke till att han säger om Pique "el central del mundo". Slå upp det i en ordbok eller googla det om du inte vet vad det betydet :-/
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-07-10 22:35
Mourinho försökte först sparka en liggande Cesc, när inte det gick tog han till ett ännu fegare knep och petade en passiv Tito i ögat. Patrask.

Som vanligt försöker man gömma sig bakom andra påstående som att Villa säger något rasistiskt till en halvt galen och tokaggressiv Özil som fortsätter gå efter och bråka med flera andra Barcaspelare.

Spanska förbundet och maränger - av samma skrot och korn.
Barcelona Josep Guardiola
2012-07-10 22:25
@'Balotelli - El Mejor Jugador del Mundo:

Det är en vuxen människa, han bör behärska sig det är inte en trettonåring som brusar upp efter ett ''din mamma'' skämt!?
Barcelona DM1982
2012-07-10 22:22
@'Balotelli - El Mejor Jugador del Mundo:

Mourinho blev nog provocerad av att Marcelo inte sparkade Fabregas ännu hårdare, eller?

Ärligt, försvara inte Mourinhos beteende nu. Det var grisigt och fult gjort och han, och de andra som var avstängda, ska självklart inte benådas. Men tyvärr är det spanska förbundet precis så här efterblivet, säsong efter säsong.
Real Madrid Realvirre
2012-07-10 22:17
Vem kmr bli eran ass tränare i år?
Barcelona Niwar Amedi
2012-07-10 22:05
Peréz och Mourinho sköter spanska förbundet ganska så bra för hur i helvete kommer man undan med ett sådant skandal. Man måste ju vara ärlig och hur kan Mourinho bete sig så illa och ändå komma undan helt jävla sjukt. Ser jag Mourinho i Spanien då kommer jag peta honom i ögat då får han känna på hur det känns. Jävla hycklare UefaMadrid helt sjukt. Detta är skandal. Whaaaaaaaaat skjut spanska förbundet.
Real Madrid 'Balotelli - El Mejor Jugador del Mundo
2012-07-10 22:03
Blaugrana91

Anser du att Mourinhos beteende var helt oprovocerat eller?
Annons: