/spanien/barcelona/forum/8858.aspx/spanien/barcelona/forum/8858.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2012-07-09 17:42
@Mesudine Zizil:

Jag tackar dig för att du bevisar min poäng.
Real Madrid Mesudine Zizil
2012-07-09 17:39
@Blaugrana91:

No offence men det ser ut som att en clown har spytt upp årets Barcatröja.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-09 17:38
@Blaugrana91:

Svart och vitt har jag för mig (igen)
Real Madrid Mesudine Zizil
2012-07-09 17:34
@DM1982:

Sanningar som media skrev? Det finns video på alla de händelserna, det har inget med media att göra. Man kan se hur Busquets viskar Mono, man ser hur Villa örfilar Özil och man ser på Kanoutés reaktion att Fabregas sa något förolämpande.
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-07-09 17:33
cr7 we own you b@%$&es
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid C R 7
2012-07-09 17:29
JP

Vi får väl se. Vad vann ni på då i Santiago? Ett självmål som hade gått 30 m utanför om det inte hade tagit på Marcelo.

Ödmjukhet? Barca bokade hotell och allt till finalen i Santiago innan semi-finalen hade spelats än? Respekt mot motståndare? NEJ

Villa skulle vara tillbaka till CL finalen. Vilken final? ( Den finalen som alla barca var säkra att ni skulle vara i utan problem)

Ödmjuka är det sista ni er. Respektfulla finns några handfull personer i ert lag, långt ifrån alla. Får plats med dom i ena handens fingrar.

Mitt Pm funkar inte just nu men när den funkar så kan vi diskutera där istället.

Du borde ta de lite lugnt, för du skrämmer mig inte och ingen annan heller för den delen.
Barcelona Blaugrana91
2012-07-09 17:28
The White Brigade

Ja det är ju snyggare än Reals allafall, som alltid ser exakt likdant ut, opps glömde ni hade ju lite guldfärg (eller vad det nu skulle föreställa?) på dem förra säsongen, vad blir det nu? Silver? Brons? Järn?
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-09 17:24
The white brigade

Så länge det bär vårt märke
Barcelona Ibillay
2012-07-09 17:23
Juste, jag glömde säga....alla tidningar som skriver något illa om Mourinho och Real har ingått i en konspiration mot Mourinho och Real. Så Aftonbladet( även känd som Barcabladet hos marängerna), Goal.com, fotbollskanalen, The Guardian, även AS ibland och många många fler är anti-real madrid.

När Goal.com publicerar en artikel om hur Jorge Valdano berättar om den hatiska kulturen inom Real Madrid gentemot barca och att man blev kallad för "svikare" och "förrädare" när man hyllade barca, då kommer en maräng och säger: " Alla vet att Goal.com hatar Real MAdrid och gör allt för att förstöra Madrids image blabla...".

Maränger kan inte acceptera sanningen om att Real är en klubb full av avundsjuka och skam. Tack vare mourinho så klart.

Läste även att Mourinho är besviken på Zidane då den sistnämnde är för "snäll". Mourinho anser nämligen att Real Madrids sportdirektörs roll är att förolämpa Barcelona och inte hylla dem.

Ja, ja finns mycket man kan säga om dessa smutsiga apor....

T.ex: Aitor Karanka efter Valencia när han sa " Hela världen såg vad som hände, domaren rånade oss".

eller när man ser Ronaldo säga: Solo Robar, solo robar( de bara rånar oss), när de inte vinner.

Att de har fått fördelar med sig vecka in och vecka ut medan barca bara fick emot sig, det har dessa gentlemän självklart glömt bort !

Madridismo ni vet...
Real Madrid The White Brigade
2012-07-09 17:23
Vad säger ni om ert nya hemmaställ? Rätt undermålig design. Någon liten lort som käkat LSD, skickats tillbaka till hippietidens glansdagar och kläckt denna briljanta idé med en gradient mitt på tröjfan. Jag hade varit förbannad.
Barcelona DM1982
2012-07-09 17:21
@Hombre - "Pipita quédate":

Visst ska man reflektera över trovärdigheten, det ska man alltid göra. Tyvärr såg jag inte så mycket reflekterande från maränger när Villa anklagades för att ha kränkt Özil. Eller när Busquets anklagades för att ha kallat Marcello för apa. Eller när Fabregas skulle ha kränkt Kanoute.

Då var det sanningar som media skrev, nu ska det helt plötsligt reflekteras.
Barcelona Josep Guardiola
2012-07-09 17:17
C R 7

Inte så länge Messi, Iniesta och Xavi spelar. Haha man tror Real var överlägsna förra året. Vi slaktade er på Bernabeu 2 gånger och Bayern visade er hur man spelar fotboll.

Ni vann på Nou Camp, 1 fast situation och en kontring. Oj, jag gjorde mig i byxan av rädsla!
Real Madrid C R 7
2012-07-09 17:12
JP

Lätt att leka tuff bakom en data skärm. Det var nog inga små tjejer om dom kunde jävlas. Vad fan ska man leka får man leken tåla!

När jag var liten så gick jag hem och var rädd om någon hota mig. Inte fan sprang jag till närmaste tidning där jag fick 10 000 för min historia! Hade dom varit så små så hade dom nog inte gått till en tidning.

Jag tycker att du förtjänar en spärr för sådant du skriver.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-07-09 17:10
Nu lär det bli ännu jobbigare att värva J.Martinez för att Bielsa verkar fortsätta.
2012-07-09 16:56
Mourinho har ett komplex mot Barca för att de kastade honom och tog Pep som gjorde laget till det bästa genom historien.

Han är ett barn, och Iniesta,Xavi och Messi kommer pi**a på hans lag i år.

Sanna mina ord.
Real Madrid Hombre - "Pipita quédate"
2012-07-09 16:55
basaric - "el guaje"

För det första vem kan bekräfta det? Vad gör tjejen som utsattes för "attacken" trovärdig eller en sådan som söker gratis publicitet. Mourinho är ingen ängel, jag vet om det och han själv vet om det. Det är jävligt lätt att få publicitet när man nämner Pepe, Ronaldo och Mourinho med något negativt.

Vi alla vet nog katalansk medias agenda, dem vet den allmäna uppfattningen om Real Madrids portugiser och gör allt för att förstärka den bilden.

Blaugrana91

Det är inget försvarstal mot Mourinho utan vill bara att ni reflektera över trovärdigheten.
2012-07-09 16:54
@C R 7:

Att säga Forca Barca är okej, men att säga hora till småflickor och hota att slå de ifall de hade varit pojkar är också okej? Du måste vara förståndshandikappad av något slag, du är också madridista så det du säger är godtagbart.
Barcelona Blaugrana91
2012-07-09 16:46
C R 7

Javisst man går ju säkert och kallar någon hora på skämt bara för att någon säger forca Barca...
Snälla tänk.
Real Madrid C R 7
2012-07-09 16:44
hahahah hoppas Mou gjorde som det står.
När dom tjejerna snackar skit så skämtar dom MEN när Mou hotar dom då är det allvar. Kanske Mou "skojade" som dom gjorde:D
Barcelona Blaugrana91
2012-07-09 16:38
Hombre - "Pipita quédate"

Pinsamt att se hur vissa skyddar Mourinho i ur och skur....
Vad som än sägs så är han alltid oskyldig...

Som sagt det är inte bara Katalansk media som ogillar honom, öppna ögonen så kommer du inse det.
2012-07-09 16:25
Vi ska sätta Mourinho på plats nästa år och avsluta denna patetiska saga en gång för alla.
Barcelona basaric - "el guaje"
2012-07-09 16:25
Hombre

Så när det skrivs att någon har kallat Mourinho för otrevliga saker, eller hotat honom så stämmer det. Men när dom skriver att ängeln Mourinho har gjort detsamma då stämmer det inte?

Du verkar även tro att det är bara katalanerna som ogillar Mourinho, och så är det absolut inte.
Barcelona LeoMessi
2012-07-09 16:20
Grimaldo kommer att bli världens bästa vänsterback inom några år.
Real Madrid Hombre - "Pipita quédate"
2012-07-09 16:14
Mourinho har hört det ena eller det andra under sin karriär, han har fått höra att han är horunge, att han ska dö etc. Han har t.om varit med om att en någon människa försökt knivhugga honom. Jag tror knappast dessa ord biter på Mourinho på Mourinho och jag är övertygad om att det inte stämmer.

Katalansk media älskar som sagt att bedriva häxjakt mot Real Madrids portugiser.
Barcelona Ibillay
2012-07-09 15:58
mourinho är kapabel till att göra något sånt...att han är en oförskämd, bitter och respektlös man har ju inte undgått någon. Accepterar man inte detta faktum och tycker tvärtom att han är hjälte, ja då har man en skev verklighetbild och jag tycker att det är tragisk. Nu är jag ändå lite tveksam om detta incident verkligen har hänt eftersom det är MD som är källan. Men jag menar att ett sånt beteende från han skulle inte förvåna mig och något sånt här behöver inte hända för att få det "bekräftat" att mourinho är en idiot. Alla vet att han är en liten människa inklusive han själv. Sånt beteende finns u resten av Real truppen också, var det inte självaste Cristiano som vägrade signera en flickas Barca tröja? finns en bild då Cesc signerar en real tröja efter en Spanien match. Det är så man beter sig för man är professionell, men frågar du en maräng så är Cesc en hycklare HAHAH...gud dessa psykeskadade real fans
AndreD - Ànims Abirey
2012-07-09 15:35
Villa/Silva

Tycker det är helt rätt att tjejerna gick fram till honom. Respekt!
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-07-09 15:04
Mancini ska tydligen ha skrivit kontrakt med ryska FA men det verkar oklart om det är ett giltigt kontrakt.

Förhoppningsvis kan Mourinho ta över efter Mancini, han gillar ju att ta över klubbar med mycket pengar.
Valencia Villa/Silva
2012-07-09 14:54
Varför Bayern?? Vad har Mourinho med Bayern Munchen att göra?? Ja förutom att Inter slog dem i CL final men jag tror inte han hade reagerat alls om någon säger Forca Bayern.

Om detta är sant så är det helt förjävligt avMou. Men de två tjejerna borde inte heller ha gått fram och säga så. Med tanke på hur mycket bad blood det finns mellan Mourinho och Barca så blir det mer av ett hån mot honom än ett skämt.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-07-09 14:53
Länktips.

Tror knappast att personerna som skrek "Forca Barca bara ville skämta lite" utan var nog rätt otrevliga också. Sen är det självklart inte lika intressant för media att rapportera om hur dom här två portugiserna egentligen betedde sig (och det faktum att dom startade provokationen) utan snarare vinklar det Mourinho påståtts ha sagt. Det är ändå Mundo Deportivo som är källan.

Barcelona basaric - "el guaje"
2012-07-09 14:47
Apex - Mundodeportivo.
Annons: