/spanien/barcelona/forum/8852.aspx/spanien/barcelona/forum/8852.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2012-07-15 18:52
Ajax kan glömma deulofeu! Lagen i holländska ligan håller samma klass som segundan. Kan tänka mig att släppa tello på lån, men inte cuenca.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-15 18:49
Nu vill ajax ha antigen Cuenca, Tello eller Deulofeu också... Hoppas vi inte släpper någon av dem. Möjligen, möjligen Tello på lån. Deulofeu hoppas jag aldrig behöver lämna Barca för att klara av att slå sig in på allvar tillslut Och Martinez säger att Bilbao vet om hans beslut.. Det kan man ju tolka hur man vill. Men om det är att han vill till Barca, ska det fan inte behövas några 40 miljoner för att det ska kunna bli verklighet!
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-15 18:43
Någon som har en bra Pedro video?? Vore tacksam för det. Har letat i Youtube. Jag hittade ingen.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-07-15 18:36
OT Jag vet att detta ämne är uttjatat men måste få det gjort. Jag köpte 4 biljetter till united matchen på L sektionen(barca klacken)för en vecka sen. Ni kanske minns, jag var en av de som inte kunde köpa via Ticnet för det krashade. Nu säger mi tjejkusin att hon inte kan komma. Så jag säljer en biljett till priset jag köpte den till. 1500 kr. Jag vet, det är tok för dyrt men var desperat den dagen. Nu vill jag inte gå minus. PMa mig om ngn är intresseras.
Barcelona Blaugrana91
2012-07-15 16:59
This autumn, the animated television series "Barça Stories", with 3D versions of the Barça Toons, will be launched worldwide. [elperiodico]

"Barça Stories " has already been sold to among others all Latin American, Baltic and Scandinavian countries, RUS, AUS, S-A, THA and COR. [ep]

Haha kul! ;)

Barcelona Josep Guardiola
2012-07-15 16:46
@Yaya24:

Sen Toure lämnade har du varit bitter, Pique var fantastisk ta bort skygglapparna från din ögon.
Barcelona Yaya24
2012-07-15 16:08
Masken är mycket bättre mittback än Pique, han har fått städa efter Pique flera gånger. Spanien har tur att Ramos var mittback i EM för Pique var inte bra alls.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2012-07-15 16:05
Det var inget.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-07-15 16:00
1.70-ligan

jag vet, men eftersom en mittback kommer att signas i sommar och han är en duktig sådan så varför inte? Det verkar ju som han vill och han har ryktats hit tidigare ;)
2012-07-15 15:43
Var skulle vi ha plats med Borja Valero? Hoppas han hamnar i en klubb som verkligen skulle behöva honom för att bli ännu bättre, typ Valencia, atletico eller Malaga
Barcelona BB-Barceloneta
2012-07-15 14:54
Corazon Mundo Deportivo skrev idag om ett antal alternativ som Barca hade ute på transfermarknaden, och då nämndes faktiskt Borja Valero.
Barcelona Corazon
2012-07-15 14:43
Varför är det ingen som hugger (speciellt barca) på villareals Borja Valero. Otroligt spelskicklig och hårt arbetande spelare Kan inte skosta så mycket?
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-07-15 13:53
MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta

Jag ser hellre Bartra/Muniesa spela bra mycket mer minuter om vi ska värva Botia/Lovren då jag ser talangerna som bättre spelare i längden, ja grymt mycket bättre.
2012-07-15 13:50
God is a five letter word - Messi

Varför inte Botia? Han är ju billig och bra. Han är inte aggressiv eller dyr. Han är perfekt. Nog aggressiv som en back ska vara
2012-07-15 13:49
elbraco

Haha, vi kan inte signa Lovren bara för att han slog Real med 6-0 på FIFA ;) Men visst väcker hans twittrande rykten till liv.
2012-07-15 13:38
Barca o Mort!
Det är just det som gör mig så arg kring Martinez-transfern. Mascherano är bra mycket bättre än Martinez - och ja en annan spelartyp än just Piqué. Att sedan ha Javi som prio gällande backup till Busquets är ju ännu större idioti då det är ett sjujäkla pris för en backup som aldrig kommer spela i princip (Busq spelade flest matcher efter Messi)

Hummels är för lik Piqué, David Luiz är för dyr, Koscielny för aggresiv likt Pepe. Ja vad finns o välja på? Barca gjorde ett misstag.

In med Dedé - en chansning som kan pay off. Vasco ville ha kring 10 miljoner EURO; och det kan man betala för en lovande mittback som är stor som ett hus och snabb för sin storlek.
Barcelona Barca o Mort!
2012-07-15 13:13
God is a five letter word

Javisst Masken är snabb, men han har inte positionspelet i skick som mittback. Flera gånger som Piqué måste sätta sig ur position för att Masken har slarvat med sin gubbe och så kom det några mål förra året.
Gillar de andra förslagen du har!
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-07-15 12:46
helt ärligt även jag har tröttnat på detta. hämta hem botia, låt oss använda honom den här säsongen. om han gör det godkänd sälj snubben. om han gör det utmärkt behåll grabben.
Atlético addeh
2012-07-15 12:42
Rivaldo_gudarnas gud

Cesc spelade faktiskt väldigt mycket i sin favoritposition förra säsongen, och har även gjort så i landslaget. Som allra bäst är han som "tia" bakom en anfallare, inte i Xavis betydligt mer djupare roll på mittfältet. Där har Cesc mycket att lära och jag håller fortfarande Thiago högre än honom i den positionen. Det blir intressant att se hur Tito ser på alltihop.
Barcelona den närkingska älgen
2012-07-15 12:32
Om Koscienly kommer till Barca kan vi lika gärna ställa Pinto i mål. Svajigare och ojämnare försvarare får man leta efter. Vore dock kul att se Vermaelen i Barca, känns ju klart billigare än Martinez.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-07-15 12:27
Jävlar vilken flört av Lovren! 6-0 på FIFA och texten "Barcaaa".

Ung (22 tror jag) och duktig back, signa honom för fan!
2012-07-15 12:11
Bäst ju!
2012-07-15 11:47
Barca o Mort!

Helt rätt.
2012-07-15 11:47
Haha, såg också detta. Sign him up! ;)
Barcelona Andresito
2012-07-15 11:43
Lyons Dejan Lovren i länktips!
2012-07-15 11:27
Rivaldo_gudarnas gud;

Du snackar om snabba mittbackar för att spela med Piqué. Mascherano är grymt snabb, folk glömmer alltid det.

Annars finns ju Koscielny som kom trea i Arsenals 60 meters-löpning, samt Brazillianos Dedé och D.Luiz som också är galet snabba.
Barcelona roheart
2012-07-15 11:10
Fullständigt underbar video på Iniesta, håller med alla er andra om denna underbara fotbollsspelare/människa.. Det är en njutning att se honom leta upp sin älskade sidlinje, finns det någon som är så magisk i sin bollbehandling som Andrés, just när han har den där halvmetern att leka på?? :) Avgudar "tvåfotaren" på egen planhalva som man nästan vill kalla en "trefotare".. :) Magiskt!
Barcelona Barca o Mort!
2012-07-15 10:28
Mesqueunclub

Då är Puyi påven!
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2012-07-15 06:12
Förstår inte heller hur folk här inne kan ropa högt efter hummels!? En grym försvarare visst men snarlik pique i spelstil och alldelles för långsam för att dom två ska funka ihop. Pique behöver någon etrigare snabbare försvarare brevid sig. T.Silva är världens bästa mb och med honom hade vi nog vart oslagbara. Men nu gick han t psg. Så va finns då kvar? Vaermeleen är väll den som liknar kapten Puyol mest i spelstil. Koschielny och d.Luiz hade också vart bra. Martinez? Då kan vi lika gärna fortsätta med masken där bak. Eller köpa tbx yaya!

Valdes, Alba, d.Luiz/vaermeleen, pique, d.alves, busquets, iniesta, cesc, sanchez, v.persie/villa, Messi . Det laget skulle med lätthet kunna bärga trippeln 2013;)
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2012-07-15 06:00
Vi måste börja Fösa in Fabregas på mittfältet. Xavi är på klar nedgång. Det märkte man förra säsongen och i em. Han är fortfarande den bästa av sitt slag men på nergång som sagt. Den klaraste ersättaren i mitt tycke är Fabregas. Han har bärt en topp klubb i England i ett halvt decenium på sina axlar. Dock har han aldrig fått chansen fullt ut i vare sig Barca eller landslag att visa va han går för i sin favorit possition. Ingen förutom xavi kan mäta sig med cesc när det kommer till att lägga den sista passningen. Det han behöver lära sig dock är att väga av spelet bättre som xavi gör. Men det lär han sig inte om vi ska envisas med att ha honom som anfallare! Han borde flyttas ner permanent på mittfältet nästa säsong så han och iniesta får spela ihop sig. Thiago säger många men han är fortfarande alldeles för ung och spelainnet är inte i närheten av cescs än.
Annons: