/spanien/barcelona/forum/8851.aspx/spanien/barcelona/forum/8851.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona grande jw
2012-12-04 05:15
@El capitano[Culee:

Fast mycket av det som hänt på vänsterkanten ska man ge STOR cred till Jordi Alba. Den killen har gett en helt ny dimension i vår vänsterkant så det är väldigt svårt att se att Tito gjort någonting nytt med Iniesta som inte Pep gjorde. Alba är överallt på kanten och fyller på konstant. Iniesta var ganska ensam där ute i några av hans misslyckade matcher på kanten och det gör ju en hel del skillnad.
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-12-04 02:52
Sport.es hade en omröstning på hur många som hade velat att Mourinho skulle stanna 76 % röstade för att de ville att Mourinho skulle stanna. Ganska intressant då majoriteten är Barcelonasupportrar.

Jag hade också velat att han stannar. Det är cirkus kring honom. Och jämför man med Barcelona där vi kan fokusera oss på fotbollen och där övergången mellan Guardiola och Vilanova har varit problemfri (än så länge) så kan jag bara hoppas att Mourinho stannar kvar i tio år till.

HA.

El Capitano.

Håller med. Iniesta har utvecklat en helt ny dimension i spelet. Graham Hunter sade att under EM 2012 var det inte Iker eller Xavi som var viktigast för Spanien längre, utan Iniesta. Iniesta tog rejäla kliv det året och jag ser tendenser kring det här i Barcelona att det är han som är viktigast (tillsammans med Messi) i vårt spel.

Ska bli intressant framåt vår att se ifall Vilanova fortsätter med Cesc centralt och Iniesta på högerkanten.

Det är verkligt otroligt skönt att Barcelona enbart fokuserar på fotboll och det inte kommer ut problem till media eller spelare/tränare som piskar upp situationen. Jag menar skulle Vilanova utmana Camp Nou-publiken hade jag blivit trött på honom och velat ha honom bort från klubben.

Eller tänk ifall Messi skulle säga att han vore ledsen och kryptiskt säga att de i klubben vet vad det handlar om?

Och Taher. Fantastiskt bra skrivet. Hoppas gärna att du fortsätter med "Måndag hela veckan" :)
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-12-04 01:50
Fabregas höst wow säger jag bara!

Tito har hittat en ny dimension i vårt spelsystem, Nämligen Iniesta ute på vänster kanten ( Ja jag vet att Pep testade också ett par gånger men det blev inte så lyckat tyckte jag) och Fabregas på Iniestas position. Wow säger jag bara det har varit väldigt lyckat där både Iniesta och Fabregas har varit magiska! Så Tito ska ha cred!!

Titos vinnar mentalitet är också något som har imponerat på mig! Trots att vi har varit väldigt illa ute i många matcher så har vi ändå vunnit så var det inte förra säsongen iaf!

Tycker att det är väldigt tuff konkurrens på varenda postion, Vilket är väldigt bra då alla spelare måste vara på topp hela tiden!!

Visca Barca!
Barcelona zakiz
2012-12-04 01:43
Papillon Haha jo det stämmer, det är han du menar:) Mourinho är som en kvinna, riktigt dramaqueen och vill ha all uppmärksamhet. Stackars tränare..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2012-12-04 01:41
Taher (Barça-Red) (Barcelona) Tack för en fantastiskt läsning! Fortsätt på den inslagna vägen. Väldigt tacksam att du lägger upp så intressanta och välskrivna artiklar.
Barcelona Carles Puyol 1899
2012-12-04 01:11
Taher (Barça-Red) (Barcelona) Jag läste nyss dit artikel och kan bara säga ett ord om dit artikel, fantastisk. Mkt bra arbete av dig och hoppas att fler läser den.
Barcelona Taher (Barça-Red)
2012-12-04 01:01
Hej på er alla! Hoppas ni alla njöt så mycket som jag gjorde av lagets senaste match. Veckans "Måndag hela veckan" ligger uppe nu för de som vill läsa.

Ha det bra alla och Visca!!

Bonanit
Barcelona papillon
2012-12-04 00:44
zakiz:

Burgos, är det inte den gamle argentinske målvakten med långt hår? Har för mig att han var lite "crazy" ;-)
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Dinho the artist
2012-12-04 00:41
@-SAMI-:

Tror han gömde den under bron!
-förlåt var bara tvungen..
Atlético addeh
2012-12-04 00:33
Världsklassartikel, Mojito! Underbar nattläsning.
Barcelona Dinho the artist
2012-12-04 00:31
Jag älskar mitt lag. Gud vad jag längtar till att ev. få tvåla till de vita i CL som de så desperat eftertraktar.
Barcelona -SAMI-
2012-12-04 00:03
Någon här inne som vet vart Gonzales_Barca har tagit vägen?
Barcelona Guardiola_Pep
2012-12-03 23:51
Tycker också att överstegsfinter helst ska göras i fart som Ronaldinho brukade göra o inte stå 3 meter från en back o dra 400 stycken.... ala CR@Hetfield:

Barcelona Carles Puyol 1899
2012-12-03 23:39
Har Real Betis någon spelare som missar matchen mot oss? Någon som vet om just den saken. Tacksam för ert svar.
BARCA-més que un club
2012-12-03 23:36
Barcelona Hetfield
2012-12-03 22:57
Om Neymar ska komma till Barcelona så får han sluta med de onödiga dribblingarna och trixen han gör. Det där funkar bara i brasilianska ligan.

Jag vet att folk kommer att dra upp Ronaldinho, men när han gjorde något speciellt så gjorde han det med ett syfte och med effektivitet. Neymar kan stå i ensam med en spelare och göra helt meningslösa trixer istället för att bara passa vidare. Han får gärna spela tekniskt, men det måste finnas en tanke bakom det.
Barcelona -SAMI-
2012-12-03 22:52
Dacourt (ex-Roma -Inter): "Everything Cristiano does, he does really well, he's an exceptional player... But Messi is an alien." [tf1]
Barcelona socccerfan1
2012-12-03 22:34
Såg precis Madrid derbyt.

Real fick och cristiano sköt 5-7 frisparkar från ca 25 m. En från 16 typ.. Annars fick dem mycket med sig, cristiano flyger som en liten boll varje gång han blir rörd eller inte rörd..

Annars så spelade atletico inte bra, tror att cristians mål så tidigt knäckte dem lite.. Sen i kombo med dåligt spel, mycket onödiga frisparkar man gav och fick emot sig.. Tyvärr.. Dock så måste jag säga att real spela dåligt.

Barcelona S91
2012-12-03 22:30
Daniel Olsson, världsklass!
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-12-03 21:16
Barcelona ALEX SONG
2012-12-03 21:14
är det någon som vet varför man inte skriva inlägg på forumet från iphone
Barcelona zick9
2012-12-03 21:11
Det är för övrigt bara Real Madrid, Atletico Madrid och Betis som har gjort fler mål än Messi (årets La Liga).
Barcelona ALEX SONG
2012-12-03 21:10
Del Bosque: "If one day we have to call 14 Barça players, we will. Last time 8. Puyol, Pique, Xavi Thiago out. Tello close, maybe Deulofeu."

Barcastuff
Barcelona petersays
2012-12-03 21:09
He he, visst inte ensam om att ge en gliring till Torres. Världens i särklass kallaste anfallare.
Barcelona petersays
2012-12-03 21:07
Torres = 4 mål på 15 matcher... :((((
Barcelona Baronen
2012-12-03 21:06
Torres + Torres - Torres 19 mål på 90 matcher.

Faktiskt en förbluffande hög siffra med tanke på det stim han är inne i.
En sniper av sällan skådat slag. Giftig som en kopparorm.
Barcelona zick9
Jordi Alba Ramos #18

Messi har snart gjort lika många mål som hela La Liga. Det känns så iaf...
Barcelona mirzaculé
Cesc and his girlfriend will move to the apartment of Pique, who has bought with Shakira a house in the outskirts of Barcelona. [abc]

Bromance :)
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-12-03 21:05
Ryo

Det är inte faktiskt inte jag som har valt ut spelarna utan jag såg detta på en sida och blev bara rejält överraskad. Don't kill the messenger;)
Barcelona Barcaholic
2012-12-03 21:04
Ryo Miyaichi

Eller så förstår man att han har endast valt andra lags anfallare, och Kroos är absolut ingen anfallare.
Annons: