/spanien/barcelona/forum/8848.aspx/spanien/barcelona/forum/8848.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andresito
2012-12-04 20:16
Scoutingkväll ikväll, fokus på Dortmund med Götze, Hummels, Subotic och Reus

E: Och nu märkte jag att Dortmund vilar nyckelspelare, dock spelar Hummels och Reus!
Barcelona Abbe.
2012-12-04 19:24
mirzaculé

Då borde det ju inte vara så svårt att välja, med andra ord :-).
Barcelona mirzaculé
2012-12-04 19:04
Vilken match är mest intressant ikväll? har svårt att välja då de flesta lagen är klara.
Barcelona Barca King -
2012-12-04 15:49
Hejsan Cules!

Jag måste dela med mig denna länken som har fångat allt roligt med Barca. Ni kommer garanterat skratta ihjäl er.

Rekommenderas starkt.
Barcelona enkos
2012-12-04 15:10
Kan någon förklara varför har returmötet i cupen mot Cordoba som skulle spelas den 19 december flyttats till januari? Den 9 jan skulle första möte i kvartsfinal spelas istället och returen en vecka senare, och direkt veckan efter spelas semifinaler, alltså 4 matcher i cupen + 4 matcher i ligan under januari månad så varför sen lägga ytterligare en match till redan fullspäckad schema med matcher var tredje dag?

FC Barcelona - Córdoba Copa del Rei - 1/8 tornada Dc. 9/01/2013
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-12-04 14:44
Jag köpte idag ett ex av Pep Guardiola - another way of winning skriven av Guillem Balague. Ifall ni vill kan jag efter att ha läst boken skriva en text med de bästa delarna från boken. Tänker på er som inte hade tänkt köpa boken.
Real Madrid BB-Barceloneta
2012-12-04 14:43
Hetfield Alltså inte helt olik den mittbackskonstellation man oftast ser idag. Pique som den mer elegante och spelande mittbacken medans Puyol och Mascherano står för den lite mer rivigare och vågade typen. På så sätt kan man ju resonera för en värvning av Subotic för att inte få in två alltför lika mittbackar bredvid varandra. Då förutsätter jag också att Pique är den spelare som är tänkt som en av två mittbackar de närmaste åren.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hetfield
2012-12-04 14:11
Hummels och Subotic är olika typ av spelare. Subotic är mer aggressiv och har ett väldigt bra skott, medan Hummels är mer elegant och spelskicklig.

Hummels får kosta vad han än kostar, han är värd pengarna. Spelskicklig mittback som sällan gör misstag och som är dessutom ung.
Barcelona Barca King -
2012-12-04 13:01
Jag läste också att Barca scoutar Götze, Hummels och Subotic.

Kommer min dröm och bli sann med Götze på vänsterkanten bredvid Messi? Han kan spela i alla offensiva positioner dock :D:D:D:D:D:D

Barcelona grande jw
2012-12-04 12:45
Messi kommer tydligen att spela imorgon mot Benfica.

Dessa spelare har fått ledigt och är inte med i truppen:
Mascherano, Alba, Xavi, Cesc, Iniesta y Pedro.

Dessa spelare från B-laget har blivit uttagna och kan få speltid:
S.Gomez, Planas, S.Roberto, Rafinha, Deulofeu y Tello
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-12-04 11:57
Sport skriver trevliga rykten idag. Hummels och Subotic scoutas regelbundet! Hade blivit lycklig oavsett vilken av dessa herrar som kom.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-12-04 11:16
Skönt att forumet håller en god nivå, alltid kul att komma in hit och läsa och diskutera samt att vissa kommer tillbaka hit.
Barcelona Deulofeu
2012-12-04 10:40
Gonzalez_Barca

Nu kanske Alexis visar sig igen ; ) på plan.
Barcelona Deulofeu
2012-12-04 10:25
Lite ot men är det någon här som kör fifa 13 pm mig gärna ; )
Barcelona -SAMI-
2012-12-04 10:25
Gonzalez_Barca
Hello! Skönt att du är tillbaka!
Barcelona Dinho the artist
2012-12-04 09:16
Det jag är imponerad av utöver hans rasande fart och vilja att bidra i v a r j e anfall är hans jämnhet än så länge. Vad jag ser så har riktigt bra ytterbackar (cole, marcelo, lahm) en viss tendens att vara riktigt dåliga vissa matcher för att sedan komma tillbaka och vara sitt vanliga jag igen.

Känns grymt att man alltid kan lita på att han kommer där i ultrarapid i väntan på en överlappningspass från vår lille gubbe.
Barcelona zakiz
2012-12-04 08:03
Ursäkta för stavfel, skriver från luren.
Barcelona zakiz
2012-12-04 08:02
grande jw Måste säga att jag håller med det, med Alba som följer med upp i varenda anfall och hotar med sin snabbhet så ger det motståndarna en ny farlig kant att se upp för. Han och Iniesta kommer riktigt bra överens märker man. Fabregas, gillar verkligen hans spelstil och vill se honom i dom tyngra matcherna när spelet låser sig. Tror han kan komma att bli viktig i år! Visca barca!
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-12-04 06:16
-SAMI-

I'm alive hehe. Tog en liten paus från forumet då jag tyckte nivån hade blivit för låg. Har dock vart inne och läst här den senaste veckan men inte skrivit något. :)
Barcelona grande jw
2012-12-04 05:15
@El capitano[Culee:

Fast mycket av det som hänt på vänsterkanten ska man ge STOR cred till Jordi Alba. Den killen har gett en helt ny dimension i vår vänsterkant så det är väldigt svårt att se att Tito gjort någonting nytt med Iniesta som inte Pep gjorde. Alba är överallt på kanten och fyller på konstant. Iniesta var ganska ensam där ute i några av hans misslyckade matcher på kanten och det gör ju en hel del skillnad.
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-12-04 02:52
Sport.es hade en omröstning på hur många som hade velat att Mourinho skulle stanna 76 % röstade för att de ville att Mourinho skulle stanna. Ganska intressant då majoriteten är Barcelonasupportrar.

Jag hade också velat att han stannar. Det är cirkus kring honom. Och jämför man med Barcelona där vi kan fokusera oss på fotbollen och där övergången mellan Guardiola och Vilanova har varit problemfri (än så länge) så kan jag bara hoppas att Mourinho stannar kvar i tio år till.

HA.

El Capitano.

Håller med. Iniesta har utvecklat en helt ny dimension i spelet. Graham Hunter sade att under EM 2012 var det inte Iker eller Xavi som var viktigast för Spanien längre, utan Iniesta. Iniesta tog rejäla kliv det året och jag ser tendenser kring det här i Barcelona att det är han som är viktigast (tillsammans med Messi) i vårt spel.

Ska bli intressant framåt vår att se ifall Vilanova fortsätter med Cesc centralt och Iniesta på högerkanten.

Det är verkligt otroligt skönt att Barcelona enbart fokuserar på fotboll och det inte kommer ut problem till media eller spelare/tränare som piskar upp situationen. Jag menar skulle Vilanova utmana Camp Nou-publiken hade jag blivit trött på honom och velat ha honom bort från klubben.

Eller tänk ifall Messi skulle säga att han vore ledsen och kryptiskt säga att de i klubben vet vad det handlar om?

Och Taher. Fantastiskt bra skrivet. Hoppas gärna att du fortsätter med "Måndag hela veckan" :)
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-12-04 01:50
Fabregas höst wow säger jag bara!

Tito har hittat en ny dimension i vårt spelsystem, Nämligen Iniesta ute på vänster kanten ( Ja jag vet att Pep testade också ett par gånger men det blev inte så lyckat tyckte jag) och Fabregas på Iniestas position. Wow säger jag bara det har varit väldigt lyckat där både Iniesta och Fabregas har varit magiska! Så Tito ska ha cred!!

Titos vinnar mentalitet är också något som har imponerat på mig! Trots att vi har varit väldigt illa ute i många matcher så har vi ändå vunnit så var det inte förra säsongen iaf!

Tycker att det är väldigt tuff konkurrens på varenda postion, Vilket är väldigt bra då alla spelare måste vara på topp hela tiden!!

Visca Barca!
Barcelona zakiz
2012-12-04 01:43
Papillon Haha jo det stämmer, det är han du menar:) Mourinho är som en kvinna, riktigt dramaqueen och vill ha all uppmärksamhet. Stackars tränare..
Barcelona LeoMessi
2012-12-04 01:41
Taher (Barça-Red) (Barcelona) Tack för en fantastiskt läsning! Fortsätt på den inslagna vägen. Väldigt tacksam att du lägger upp så intressanta och välskrivna artiklar.
Barcelona Carles Puyol 1899
2012-12-04 01:11
Taher (Barça-Red) (Barcelona) Jag läste nyss dit artikel och kan bara säga ett ord om dit artikel, fantastisk. Mkt bra arbete av dig och hoppas att fler läser den.
Barcelona Taher (Barça-Red)
2012-12-04 01:01
Hej på er alla! Hoppas ni alla njöt så mycket som jag gjorde av lagets senaste match. Veckans "Måndag hela veckan" ligger uppe nu för de som vill läsa.

Ha det bra alla och Visca!!

Bonanit
Barcelona papillon
2012-12-04 00:44
zakiz:

Burgos, är det inte den gamle argentinske målvakten med långt hår? Har för mig att han var lite "crazy" ;-)
Postat via SvenskaFans mobilsajt
2012-12-04 00:41
@-SAMI-:

Tror han gömde den under bron!
-förlåt var bara tvungen..
Atlético addeh
2012-12-04 00:33
Världsklassartikel, Mojito! Underbar nattläsning.
2012-12-04 00:31
Jag älskar mitt lag. Gud vad jag längtar till att ev. få tvåla till de vita i CL som de så desperat eftertraktar.
Annons: