/spanien/barcelona/forum/8830.aspx/spanien/barcelona/forum/8830.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-07-24 17:18
Josep Guardiola

???
Postat via SvenskaFans-appen
R.M # 23
2012-07-24 17:18
Stream till matchen idaghar ni här:
http://streamparlour.co.cc/
Barcelona Josep Guardiola
2012-07-24 17:14
Må gud aldrig någonting hända hans trotjänare på denna jord.
2012-07-24 17:01
Sjukt snyggt mål var det med. Stenhårt från 25m, borrade sig in bakom Mannone perfekt.
BARCA-més que un club
2012-07-24 16:37
Hahaha Malaysia leder mot Arsenal med 1-0 :)
Barcelona Blaugrana91
2012-07-24 16:31
Tråkigt att Messi är skadad, hade ju sett fram emot att se honom leka ikväll. ;)
Men han har ju iof inte varit skadad sen typ september 2010, så man får väl ha lite förståelse för att även han kan skada sig, trots allt.

Milan vill låna Sanchez? Haha om det stämmer så är Milan officiellt ett skämt.
Barca har satt ett utköpsklausul på €100 Miljoner för Sanchez, vill Milan ha honom så kan dem ju alltid betala det. :)
Barcelona Piquénbauer
2012-07-24 16:23
Jaa Bojan! Jag är och kommer alltid att vara en Bojan fan!
Jag hoppas verkligen att han kommer igång igen i Roma eller vart han hamnar. Drömmen är faktiskt att han återvänder till Barca och tar David Villas plats om 2-3 år och spikar den för några år framöver.

Blir en spännande match idag utan tvekan med tanke på att det är Titos första match. Längtar till startelvan kan nog bli riktigt intressant!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-07-24 16:21
Ja då, Leo är något utöver det vanliga.

Barcelona sources have confirmed the club will get 30% less money for Hamburg friendly because Messi won't play: 0.84M instead of 1.2M [md]
Barcelona barca show
2012-07-24 15:26
Jag läste den nyheten om att milan vill ha alexis och är otroligt glad att barca sa nej även om det var direkt köp. Jag ser fram emot sanchez show detta år och kommer glänsa fint tror jag.

Stream för matchen idag

www.hahasport.com
Barcelona barca show
2012-07-24 15:25
Jag läste den nyheten om att milan vill ha alexis och är otroligt glad att barca sa nej även om det var direkt köp. Jag ser fram emot sanchez show detta år och kommer glänsa fint tror jag.

Stream för matchen idag
Länktips: hahsport.se
AndreD - General pardon
2012-07-24 15:08
Håll i hattarna allihopa, Xavi har fått en flickvän!!!
2012-07-24 15:00
H.Alavi

kommer ihåg den matchen, alla trodde han skulle vara borta i månader då hans fot svullnade upp till en tennisboll på planen. Jävla Ujfalusi.

PS. Tipsar om att Arsenal - Malaysia XI startar om ~10 minuter. Vet inte om Podi eller Giroud spelar.

edit; matchen börjar tydligen 15:45.
BARCA-més que un club
2012-07-24 14:59
Ska endå bli skönt och se Barca lira ikväll med ellr utan Messi , Titos första match som tränare för Barca blir spännande och se ju

Sen är det bra att Messi får vila lite oxå :)

Någon som sitter på någon bra stream inför matchen ikväll länka gärna det här tack..:!!!!
Barcelona Abbe.
2012-07-24 14:52
Cesc

Nja, Messi har nog en stark relation till Argentina, det är snarare folket därnere som inte har samma relation till honom. Han valde trots allt att spela för Argentina även fast han hade möjlighet att välja Spanien, dessutom vill jag minnas att han sagt att han gärna spelar för Newell's Old Boys en dag.

Edit: Icke att förglömma dock att han gång på gång sagt att han gärna avslutar karriären i Barça, och att han stannar så länge klubben vill behålla honom.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-24 14:48
H.Alavi - Magico!

Mot Chelsea i Stamford Bridge 2012. Messi fick känningar. Men fortsatte.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-07-24 14:45
Det var på tiden att Leo blev skadad. Hur länge har han varit skadefri? Helt otroligt! Inte ens en skadekänning eller något på över 20 månader. Grande Leo!

Jag tror vi alla minns den senaste gången Leo blev skadad och missade ett par matcher under hösten 2010.
Cesc
2012-07-24 14:44
@addeh:

Tror inte Messi flyttar "hem" till Argentina. Han har nog inte den relationen till Argentina som t.ex Riquelma o de har. Tevez är tex en typisk lirare som kommer dra till Argentina senare. Tror Messi stannar karriären ut i Barca. Fast man vet aldrig...
Cesc
2012-07-24 14:40
@Abbe.:

Herregud, Goal... De skulle kunna skriva att Iniesta är klar för Chelsea bara för att få läsare
Atlético addeh
2012-07-24 14:34
Finns det överhuvudtaget någonting som GOAL skriver i ryktesväg som stämmer? Riktiga pajaser.
Barcelona Abbe.
2012-07-24 14:22
Mido

Ja, för lånebud från Milan på Alexis som Goal.com kommit på helt själv är ju så oerhört intressant att läsa om.

Kom igen nu, du behöver inte ge dig in i diskussionen om Messi, men hindra inte andra från att diskutera.
Barcelona Mido
2012-07-24 14:08
Kan ni släppa ämnet om vad Messi gör om 10 år, herregud!
Atlético addeh
2012-07-24 14:07
elbraco

Haha, nej så menade jag inte. Menade att om Messi passerat 30, fortfarande håller hög nivå, och närmar sig rekordet kanske det skulle kunna vara en av många andra motiverande faktorer att stanna ytterligare några år.

När (läs om) Messi lämnar klubben en sorglig dag är jag övertygad om att han vill göra det som en rekordman på alla fronter. Även om han säger att det inte ligger i hans intresse kan jag lova att det gör det. Kanske inte i första hand, men när han ser tillbaka på sin karriär om ett gäng år kan jag garantera att han gärna ser sig själv i historieböckerna inom både det ena och det andra.

Men visst är det som du säger. För det första lär Xavi, förhoppningsvis, spela ytterligare ett hundratal matcher, och Valdés kommer definitivt tillhöra toppskiktet när han gäller handskarna på hyllan. Förmodligen kommer Víctor vara den som gjort flest matcher den dagen. Målvakter har ju den fördelen att de spelar i stort sett varje match och håller längre än utespelare. Att Valdés blev ordinarie som ung gör ju inte hans chanser sämre heller.
Barcelona Mido
2012-07-24 14:06
Uppgifter idag på goal.com om att Milan har lagt ett lånebud, med köpoption, på Barcelonas Alexis Sanchez. Men budet har, ganska väntat, nekats av Barcelona Tyska Der Bild rapporterar idag att Bayern München lagt ett bud på 26 miljoner euro för Athletic Bilbaos landslagsman Javi Martínez.
Barcelona CESC..4..FABREGAS
2012-07-24 14:05
Milan har lagt bud på Alexis Sanchez .. Haha men Barca nekade det så klart.. Det roliga är att de inte ens vill köpa honom utan lån med köp option enligt Goal
,Sami
2012-07-24 14:01
Vilanova: "Javi Martinez? As I said, we look for a player who can play at centre back and in midfield. There are 40-50 of those in Europe."
Barcelona filosofen21
2012-07-24 13:56
Någon som vet vart man kan få bra stream till matchen idag?
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-24 13:55
Riiio!

Däremot om vi ställde in matchen så skulle det vara som att torka sitt tryne med pengar
Barcelona Abbe.
2012-07-24 13:52
Riiio

Nej, däremot får klubben, enligt media, 400 000 € mindre på grund av att Messi inte medverkar. Man får 800 000 istället för 1.2 miljoner.
Barcelona Riiio!!
2012-07-24 13:47
Stämmer det där om att vi nu måste betala Hamburg 1.2 milj Euro för att Messi missar matchen?
Barcelona påfågeln
2012-07-24 13:27
Angående den andra diskussionen, Bojan så tror jag att han hade platsar i dagens Barca, problemet är att Messi spelar på hans position, eller ja tar upp hans plats, Bojan är ju en mera renodlad nia. Alternativt kan han ju spela ute till vänster i en David Villa-roll, där han inte är riktigt lika bra. Bojans största problem och orsaken till att han inte längre är en del av laget är ju trots allt att han måste få förtroende att vara startspelare en längre tid, och möjligtvis att han inte var Peps spelare utan uppflyttad av Rijkaard.
Annons: