/spanien/barcelona/forum/8821.aspx/spanien/barcelona/forum/8821.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Federer
2012-07-16 15:53
AndreD - Ànims Abirey

Du råkade visst såra en individ med din kommentar. Kolla in vad stackaren Pierre#13 skrev :P. Umad Pierre#13?
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-07-16 15:53
Pirre Messi. Xavi. Iniesta. Vi behöver inte fler talanger från La Masia. Kom hit när ni föder er egen Ronaldo. Ramos och Xabi.(Respekt till Iker, han är kung)
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid Pierre#13
2012-07-16 15:42
AndreD - Ànims Abirey

Vi lånar ut till Getafe, ni tar tallanger från Espanyol och säger dom är era egna? :)

AndreD - Ànims Abirey
2012-07-16 15:36
| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |

Bara o gratulera Getafe. Lysande värvning.
AndreD - Ànims Abirey
2012-07-16 15:35
Funny shit
Barcelona tarrak
2012-07-16 15:28
Genomsnittsbetygen från fem stora tidningar angående EM 2004 i länktips. Om jag räknar rätt hamnar Criastiano på en delad 32:a plats. Inte alls dåligt, men ett ganska stort steg från att varit turneringens dominant.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-07-16 15:07
ala.RAMBO (Real Madrid) Snarare du som är en tönt som känner behov av att håna andra
Barcelona GerardPiqué3
2012-07-16 15:04
Matcherna är ju schemalagda på söndagar, men om de flyttas till lördagen vilka avsparkstider gäller då?
ala.RAMBO
2012-07-16 14:50
Spärr. Adéu! /Red.
Real Madrid | IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |
2012-07-16 13:22
Rambla~ //

Klart det finns ett MVP-pris att dela ut i U-19.
Barcelona Essienesque
2012-07-16 13:15
Kolla länktips för att se Kobe Bryant spela fotboll iklädd Barcelona tröja. Tydligen et stort fan av laget också!
Barcelona Andreas V.V
2012-07-16 11:39
Pippo //

Du kan i princip glömma att se något av träningen, i bästa fall ser du när spelarna glider in med sina bilar och du kan haffa en autograf/bild eller två.

Ska du trots allt ut till Ciutat Esportiva så ta spårvagn, den glider upp relativt nära anläggningen.
Barcelona GerardPiqué3
2012-07-16 11:31
iBarca Tack för tipset, skall kika på det ikväll :)
Barcelona iBarca
2012-07-16 10:38
GerardPiqué3 Be Ramblas Hostel. Jättebra standard för att vara ett hostel. 1 min från Ramblan, 15 min gång till Placa Cat. Kmr inte ihåg vad det kostade men finns nog billigare hostel, dock ej med samma kvalitet. Carrer Nou de la Rambla 50, Barcelona, 08001, Spain
Barcelona Pippo 3000
2012-07-16 10:11
Kanon! Får bli en liten chansning imorgon då och försöka se någonting:) tack så mycket för hjälpen!:)
Barcelona Abbe.
2012-07-16 10:08
Pippo

Yes, då är det träning klockan 09:00 och 19:00. Däremot har jag svårt att se att de ska vara öppna. Men befinner du dig borta vid Ciutat Esportiva så kanske du åtminstone ser ett par spelare när de anländer/lämnar.
Barcelona Pippo 3000
2012-07-16 10:06
Okej! Tack för svar:) ser det bättre ut imorgon då?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-07-16 10:03
Pippo 3000

Idag är det bara medicinska tester på träningsanläggningen, ingen träning med boll alltså.
Barcelona Abbe.
2012-07-16 10:02
Pippo 3000

Tveksam. Jag tror dagens aktiviteter enbart handlar om medicinska undersökningar.

Edit: Som jag trodde, ingen träning idag. 08.30 gick de medicinska undersökningarna av stapeln på Citutat Esportiva.
Barcelona Pippo 3000
2012-07-16 10:00
Tjena befinner mig i Barcelona och undrar om någon vet ifall laget tränar idag?
Barcelona GerardPiqué3
2012-07-16 09:28
Tips på bra boenden i Barcelona ? Gärna centralt nära Ramblan och Catalunya ! Inga superhotell, utan prisvärda hostels med ok standard :)
Barcelona Liatzo
2012-07-16 09:25
Rambla: Oavsett om det stämmer eller inte så är det inte första gången Kaljic håller på med sina pajaserier. För att citera det David Villa sa till Cristiano: "Que sepas que estás haciendo el payaso". En mer enögd person får man leta länge efter. Lika länge som C. Ronaldo kommer få vänta till nästa Ballon D'or. Med andra ord - forever! Man måste kunna uppskatta en bra fotbollsspelare oavsett dennes klubbtillhörighet. Till exempel är jag bombsäker på att Jesé kommer bli en klubblegendar. Naturligtvis i Getafe!

Visca Barça!
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-16 09:14
Imorgon vid lunchtid håller Tito och zubi en presskonferens. Kan bli intressant att följa.
Tjarlie
2012-07-16 09:01
Rambla~

Det finns faktiskt ett sådant pris (se länktips).
Sen om Jese fick det eller inte har jag ingen aning om.
Barcelona Rambla~
2012-07-16 08:42
Kaljic har gjort det igen. Nu har han tom hittat på ett eget pris.

"Stor matchhjälte blev Castilla-talangen Jesé Rodriguez med sitt 1-0 mål. Jesé blev också EM:s skyttekung och han fick även priset som turneringens bästa spelare."

Det roliga är att det inte finns något MVP-pris i U19. Det är något som tidningen AS har hittat på. Det enda pris som Jese vann är för bästa skyttekung. Visserligen inte så illa det heller.
Barcelona Mido
2012-07-16 08:18
Mina vänner! Är det förbjudet å filma i Ullevi, för att jag tänkte ta med mig videokameran till matchen, uppskattar ert svar
Barcelona Rambla~
2012-07-16 08:02
@Hombre - "Pipita quédate":

En ung Ronaldo? Det där var ju en klockren beskrivning på dagens Ronaldo.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-07-16 07:20
Jesé y Callejón

Ronaldo är en fenomenal målskytt. Effektiv som in i helvette. Kul för honom, för er och för Portugal.

Nu kan du sova gott.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-07-16 05:12
Jesé y Callejón (Real Madrid) I puertan förnekari och hånar ni Busquets gång på gång, vilket endast visar på okunskap och enögdhet. Subjektivitet är något som finns hos alla supportrar. Chelsea fansen anser förmodligen att Mata borde varit given, eller åtmistone betydligt mer delaktig i EM. City fansen anser att Silva borde få en större viktigare roll likt i City. Många Real fans tycker att Ramos var bäst i EM medan Barca fans tycker Iniesta. Oavsett om vi här är enögda och subjektiva eller inte ska du inte tro att det endast gäller oss. Sätt på dig glasögonen och se dig omkring.
Real Madrid Jesé y Callejón
2012-07-16 04:54
Jag måste erkänna att jag faktiskt blir imponerad över det sättet som ni försöker förneka Cristiano Ronaldos storhet.
Jag menar, ni pratar ändå om en spelare som enligt många(inte bara madridistas) är världens bästa fotbollsspelare. Och då har han ändå konkurrens utav tidernas bästa spelare och de 2 bästa mittfältarna genom tiderna(i eran värld).

Jag vet att det kan vara svårt att inte vara enögd men kom igen nu hörni.... På er låter det som att Cristiano Ronaldo är en fotbollsspelare i korpen klass trots att han har gjort 146 mål på 144 matcher i världens framgångsrikaste klubb Real Madrid.

Sen så blir jag också lite fascinerad över att ni kan hata en fotbollsspelare så mycket som ni gör(och det är ett stort bevis på att han extremt bra och att ni fruktar honom). Jag menar, ni har ju förfan aldrig träffat personen i fråga men ni sitter ändå och säger att han har en vidrig människa(ingen har skrivit det nu men det är att vanligt argument hos en Cule).

De få gångerna jag klickar in här på Les Rambles(2-3 gånger i veckan kanske) så handlar nästan alltid diskussionen om Cristiano Ronaldo(och då överdriver jag inte).

Det roliga är också att när ni diskuterar så försöker ni intala varandra att han inte är så bra som alla påstår. Att han inte är i närheten av Messi och att hela er startelva är bättre än honom.
Det som gör mig än mer fascinerad är också att vissa av er faktiskt är helt seriösa och tror på dessa argument.

Att ett utav huvudämnena på ett Barcelona forum är att intala varandra att Cristiano Ronaldo är en sopa är ett bevis på att han är en helt fantastisk fotbollsspelare, och det vet ni. Det är bara det att ni inte vill/vågar erkänna det.

--

''Madridistas som ska försöka förstora Ronaldos floppaktiga landslagskarriär*''

Han har inte varit outstanding i landslaget men att påstå att hanns landslagskarriär har varit en flopp är fel. Han har ändå presterat i 3 av 5 stora mästerskap( em 2004, 2012 och vm 2006).

Tack för mig!
Annons: