/spanien/barcelona/forum/8806.aspx/spanien/barcelona/forum/8806.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sano97-Catalonian burek!
2012-07-27 20:56
Började nyss träna Roma på fifa och jag måste säga att de är riktigt roliga, tog mig tre dagar att vinna ligan och cupen första säsongen och just nu är jag hallvägs in i andra.

Annars har jag många, många, många meriter på både FM och fifa.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-07-27 20:50
här är stream
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-27 20:49
Kör ni tränare. Själv har jag vunnit (utav CDR,Cl och Ligan) CL två gånger. CDR tre gånger. Ligan två gånger. Proffs har blivit svårare i FIFA 12. På grund av tacklingar. As svårt att ta bollen.
Barcelona B-Guden
2012-07-27 20:43
@Viva Barcelona 3:

stream ?
Barcelona Blaugrana són els colors!
2012-07-27 20:36
Haha jag ligger fan i säsong 236, med 16 vunna titlar. Då syftar jag på säsongsmatcher.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Viva Barcelona <3
2012-07-27 20:36
ni måste se Benfica - Real Madrid, det står just nu 2-2. Benfica spelar ut Real och Nolito spelar !! Nicolas Gaitan är skit bra ju !!!!
2012-07-27 20:14
MESSI.CORLEONE

Säsong 15/16 på FIFA 12. Då är jag tränare
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-07-27 19:59
OT Ni som lirar Fifa. Vilken säaong liggee ni på? Jag är på S 101 hahaha
Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-07-27 19:37
Men vi behöver en mittback som har spelat a-lags fotboll länge och det har Sakho gjort. Killen är långt ifrån världens bästa men han kan vara den spelaren som Barca behöver i försvaret. Enligt mig är Sakho bättre än våra ungdomar alltså så menar försvaret. Sakho skulle göra succé de är jag säker på. Killen har 81 eller 82 på FIFA hahahaha.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-27 19:05
Bartra och montoya är båda redo för mycket speltid i a-laget, enligt mig. Men jag tycker fortfarande vi behöver göra en värvning till då säsongen är lång och att vi av tidigare erfarenheter vet att skador kan komma och sabotera en hel del. Fördelen med Martinez är ju att han kan spela både på mittfältet och i backlinjen, vilket hade gjort att han inte på samma sätt hade tagit speltid från Bartra/Jonathan som en spelare som är låst till en position hade gjort. Nackdelen är ju som bekant priset. Tycker inte man ska gå bananas för någon då det finns fler spelare därute. Och Sakho är åtminstone en av dem
Barcelona påfågeln
2012-07-27 19:04
Sakho känns inte som en bra mittbacksvärvning, en rutinerad mittback med hög kapacitet som accepterar lite bänk hade varit bra, talanger för framtiden har vi gott om. Typ som Carvalho var för Real, vet inte riktigt vem som skulle passa såhär spontant bara :b annars nån med utgående kontrakt som går att göra vinst på, precis som Afellay. Verthongen hade ju varit bra..,
2012-07-27 18:26
addeh

Muniesa skadad. Fontas i ''toppform". Abidal tumör. Osäker om han kommer tillbaka. Det lämnar oss med Bartra och Montoya. Som ungdomar
Atlético addeh
2012-07-27 18:21
Sakho var inte ens ordinarie i PSG ifjol så jag ser inte riktigt vad vi ska med honom till. Vi har egna talangfulla mittbackar.
2012-07-27 18:14
Barclasico

Hehe. Många blir Padre nuförtiden. Grattis Pique!!!

Hur mycket kan Sakho kosta exakt?? Någon som vet hur han är. Teknik. Spelstil. Vet inte vem det är. Jag följer bara PL och La Liga BBVA. Och Cl och EL s klart.
Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-07-27 18:07
Grabbar, jag håller med er om varför värvar Barca inte Sakho och han är dessutom 21 ska fylla 22 All In på honom istället tycker jag. Sakho är back och han kostar inte mkt så där har vi fördel.
Barcelona Barclasico
2012-07-27 17:59
Shakira är gravid !

Pique ska bli en pappa ! :)
Barcelona Éluc
2012-07-27 17:31
Dessutom är väl Sakhos plats i startelvan, trots hans kaptensstatus, hotad nu när Thiago Silva värvats? Vi borde nog kunna få honom för en betydligt billigare peng än vad Athletic vill ha för Javi Martínez. Dessutom är fransmannen betydligt mer inspelad som mittback.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-27 16:29
Rambla Tycker jag verkligen att vi borde. Det är en defensiv förstärkning som Barca behöver och inte Javi Martinez till varje pris. Sakho är också en oerhört intressant ung försvarare. Kanske det närmsta en ny abidal vi kan komma .. :p Men det känns knappt lönt att hoppas eftersom Barca troligen inte ens tänker tanken... Han lär hamna i Arsenal skulle jag tippa på. Isåfall har de gjort en väldigt fin silly season, framförallt om RVP stannar
Barcelona Rambla~
2012-07-27 15:42
1.70 Enligt talksport så är Lyon, Liverpool och så klart Arsenal ute efter PSG's Sakho. Borde inte Barca vara med och hugga där?Jag gissar att det bara behövs ett litet ord från Abidal för att få honom att välja lag.
Barcelona DM1982
2012-07-27 14:48
City-Arsenal 2-0, träningsmatch. Yaya ett mål och en målpassning, han dominerar.
Barcelona Barclasico
2012-07-27 13:59
FIFA 13 släpps den 28e september till Europa, så jävla gött !
Atlético addeh
2012-07-27 13:37
DM1982 & tarrak

Även om Bartra inte gjort någon Puyol finns det tydliga likheter med hur de uppträder på planen. Bartra är visserligen mer elegant och "vacker" i sitt spelsätt medan Puyol är mer rivig, men sett till hur de manar på medspelarna och i uppoffringsspelet är de mer lika.
Barcelona tarrak
2012-07-27 13:31
På tal om att rädda med ansiktet, kommer aldrig glömma Puyols räddning på Roberto Carlos stenhårda skott säsongen 03/04. Notera hur han tillåter sig att ligga ner i ungefär en halv sekund innan han är uppe på benen och dirigerar försvaret.

07:38 in i länktipset.
Barcelona GerardPiqué3
2012-07-27 13:21
Hur ser det ut om man väntar med att köpa biljetter till hemmamatcher tills några timmar innan avspark i luckan på Camp Nou? Kan man välja platser fritt som hemma vid datorn? är priserna lägre ? Tidigare har jag köpt biljetterna hemma på datorn, men kanske är det mer värt att vänta om man kan spara lite på det? Iom att det är Granada som kommer på besök lär ju det finnas gott om platser över :)
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-07-27 13:20
Mascherano har förlängt, Barca stannar i GBG länge, nyheten om att Villa gör comeback här i Götet och Springsteen ikväll, damn vilken bra dag!
Barcelona Abbe.
2012-07-27 12:41
Barça kommer att stanna i Göteborg ett par dagar efter matchen mot Manchester United. De lär ju inte sitta inna på hotellet hela dagarna, så det är inte omöjligt att ni Göteborgbor, med lite flyt, stöter på ett par spelare.
Barcelona DM1982
2012-07-27 12:38
@addeh:

Såg inte hans försök att rensa med ansiktet, det är skön uppoffring. Påminner mig om en annan kille som inte tvekar att rädda med ansiktet, har vi sett en arvtagare?

Tror nog att Bartra är redo att skolas in i a-laget, han kommer nog fixa det fint.

Sports director Zubizarreta talked again with Athletic regarding Javi Martinez (23) this week. The Basque club stick to 40M buyout fee. [ec]

Inte en chans att Barcelona borde ge 40 millar för Martinez, börja på hälften och då kanske det är värt.

Jag är inte särskilt orolig över defensiven, det finns täckning där. Puyol, Pique, Mascherano och Bartra borde fixa det här.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-07-27 12:32
Det känns som att silly season är över för vår del. Det händer absolut ingenting Med J.Martinez verkar det som och klubben vägrar att titta på andra alternativ. Det är ju rätt lustigt när ledningen hela tiden sagt att defensiven är vår första prioritet och så händer det knappt ngt. Visst Alba är klar, men det behövs en spelare till. Jag hade kunnat tro på en värvning om inte Bielsa hade varit kvar men nu känns det som en dröm bara.
Atlético addeh
2012-07-27 12:02
Most balls won back last season (Liga+CL+Cup): Mascherano 511 - Busquets 391 - Abidal 338 - Alves 333 - Pique 318

Herrejösses.
Atlético addeh
2012-07-27 11:42
1.70

Håller fullständigt med dig. Bartra har som jag ser det inga dåliga egenskaper. Han är snabb, bra i luftrummet, stark, trygg med bollen och bra i passningsspelet. Den egenskap jag diggar mest med honom är, precis den som du nämner, hans vinnarskalle kombinerat med hans hjärta för klubben. Spana in Hamburgs mål i senaste matchen i länktips - när Bartra slänger sig framför för att täcka mål. Han hade knappast brytt sig om den hade träffat skallen och kostat honom ett brutet näsben. Det gillar jag.
Annons: