/spanien/barcelona/forum/8799.aspx/spanien/barcelona/forum/8799.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bästelona
2012-07-31 20:52
@Mr Sleven:

Det är det enda sättet ni kan sätta stop för vår ''lilla pojk''. Kul att du ägnar mer tid här än på ditt eget forum! Visar ju faktiskt bara hur mycket ni bryr er om oss :).

Finns inget att skydda? Ni skyddar Pepe, men ni är så jäla enögda att ni inte ser att han faktiskt gör fel och är ett svin!!! Jävla pajas, dra här ifrån och sluta försvara honom. Han är inte den enda men han är en av dom! JA VÅRA SPELARE TAR DROGER! DE RÖKER PÅ! DE HAR GJORT ALLT!!! FINNS INGET INGEN HAR TAGIT!!

Herregud vad du är löjlig...
Real Madrid Mr Sleven
2012-07-31 20:41
Bästelona

Är det väl inte? Det enda skillnaden är att han har möjligheten till att förstöra eran lilla pojk. Medans ni hoppas och inte har möjligheten. Har slutat räkna så många gånger ni har önskat någons död eller sagt något om deras familj.

Sluta försök skydda något som ej går. Sedan är Pepe knappast den ende att göra något sånt, era spelare har tagit droger för i helvete. Det är sånt som förstör sporten för tacklingar har alltid funnits.
Barcelona Bästelona
2012-07-31 20:35
@Mr Sleven:

En sak att hoppas att han bryter ben och en helt annan sak att försöka bryta ben ;)
Real Madrid Mr Sleven
2012-07-31 20:26
EL Corazon - King of Barcelona

Hur beter sig folk här då? Där man hoppas på att han bryter sina ben och dör. Det om något är idioti?
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-07-31 20:24
Mr Sleven

Bara för att man lyckats blivit proffs behöver man inte bete sig som en idiot
Atlético addeh
2012-07-31 20:20
Vad anser ni om Neymar? Är det läge för honom att komma redan nu eller vänta till nästa sommar? Att Rosell kommit överens med Santos samt spelarens agent verkar mer eller mindre glasklart, när övergången sker går det bara spekulera i. Jag blir åtminstone mer och mer övertygad om att Neymar kommer spela i Barcelona.

Med tanke på Villas återkomst, och med den motivationen han verkat ha, skulle jag inte ha något emot att man väntade ytterligare ett år. Det skulle dessutom dra ned priset. Fast skulle brassen å andra sidan komma redan den här sommaren, hade jag inte gråtit över det, snarare tvärtom.

---

1.70

Väldigt konstigt faktiskt. Just nu finns bara Sergí Gómez, David Lombán samt nye Edgar Ié, och den sistnämnda dras med skadebekymmer och finns inte tillgänglig förens om tidigast tre månader.

Lleida spelar dessutom i Segunda B, vilket gör det ännu mer märkligt. Okej i fall det hade handlat om en katalansk klubb i Segundan, det finns ju ett gäng, men ännu längre ner i seriesystemet. Väldigt märkligt som sagt.
Barcelona CESC..4..FABREGAS
2012-07-31 20:14
1.70-ligan - Cuenca y Tello (Barcelona) Varför inte det.
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid Mr Sleven
2012-07-31 20:11
1. I come in peace!

2. Man kan skriva vad man vill om Pepe men han har lyckats i det han gör och anses idag vara en av dom bästa på det han gör samtidigt så spelar han för världens absolut största fotbollsklubb.

3. Vad har ni lyckats med? Skriva 50 inlägg varje dag på svenskafans?

;)
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-31 20:05
Verkar inte blå något spel för Ayala i Barca B denna säsongen.
Real Madrid 14Guti
2012-07-31 19:46
H.Alavi - Magico! //

Hahaha, vissa smädningar av mina Real-spelare är riktigt roliga, den om Pepe skrattade jag gott åt!

Vänta bara tills de får en son, då blir det åka av! : )
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-31 19:39
Medical all clear for David Villa.
JAAAAAAAAA! Skönt!!
Tyvärr måste han vänta ett tag typ två veckor tills han kan köra på plan
Barcelona Bästelona
2012-07-31 19:35
Fuck Agger och Fuck Martinez! Vi har Bartra som har imponerat på mig och många fler! Som några har sagt återstår det att se om han kan prestera mot bra lag men jag är ganska säker på att han skulle göra ett bra jobb! Spara de 20M€ och köp hem Romeu och Botia för de pengarna? De är spelare som är uppvuxna i akademin och även om de nu skulle vara lite sämre än de 2 så är jag säker på att de skulle växa in i rollerna de nu skulle få och göra ett oerhört bra jobb! Satsa på egna spelare från akademin och hämta hem andra som har kommit från akademin ;)!!!
Barcelona Eto'09
2012-07-31 19:15
Angånde snacket om att värva Agger, så tycker jag att köpa en sådan mittback som Daniel Agger som spelat både EM och CL (har mycket erfarenhet) och få loss honom för 15-20m Euro är ett KAP!

Jag håller själv bartra som favorit till att ersätta våra mittbacksgeneraler puyol och pique. Men hur många utav er skulle ärligt talat kunna låta bartra spela en CL semifinal mot tex Real Madrid då puyol och pique är borta??

Bartra är en strålande ung mittback men tillskillnad från agger är han inte prövad i de större matcherna. Daniel agger är en vinnarskalle som krigar i vått och tort (säger inte att barta inte gör det). så 15-20 miljoner Euro, sjukt billigt.

Jag säger inte att barca ska värva agger men jag har inte heller något emot de heller. Jag är alltså neutral. :D
Barcelona Eto'09
2012-07-31 19:15
Angånde snacket om att värva Agger, så tycker jag att köpa en sådan mittback som Daniel Agger som spelat både EM och CL (har mycket erfarenhet) och få loss honom för 15-20m Euro är ett KAP!

Jag håller själv bartra som favorit till att ersätta våra mittbacksgeneraler puyol och pique. Men hur många utav er skulle ärligt talat kunna låta bartra spela en CL semifinal mot tex Real Madrid då puyol och pique är borta??

Bartra är en strålande ung mittback men tillskillnad från agger är han inte prövad i de större matcherna. Daniel agger är en vinnarskalle som krigar i vått och tort (säger inte att barta inte gör det). så 15-20 miljoner Euro, sjukt billigt.

Jag säger inte att barca ska värva agger men jag har inte heller något emot de heller. Jag är alltså neutral. :D
Barcelona FC Barcelona #10
2012-07-31 18:50
@H.Alavi - Magico!:

Haha åt 0:37 och 1:13 xD

2012-07-31 18:49
H. Alavi

Detta är ej fotboll men kanske han är otrogen på sin fru och går över till denna tjej. Se kniven på bordet
2012-07-31 18:45
Jag kollade närmre efter jag länkat och jag ändrade till smiley. Lite klurig biöd var det
Atlético addeh
2012-07-31 18:12
H.Alavi

Jag vågar inte ens tänka på den kombinationen.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-07-31 18:07
Wow. Jag tror, med största sannolikhet, att jag har hittat Pepes fru!
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-07-31 18:05
MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta

Det är Alves armar som kramar om Messi.

Iniestas arm är på Messis huvud.
Barcelona Mido
2012-07-31 18:03
Ett rykte från Eurosport säger att Barcelona siktar att värva agger å d vet vi redan men dom säger oxå att Barca ute efter Song!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Corazon
2012-07-31 17:51
Kul att två av mourinhos favorit domare dömer båda supercup matcherna förhoppningsvis ska vi spela ut dom även om dom har sina favoriter till domare på plan.
Barcelona petersays
2012-07-31 17:36
Hade nästan glömt bort att Villa spelade i laget..

Undrar om vi skulle kunna få pengar för honom till vinteruppehållet? "Grabben" är ju ändå 31 nu. Tycket fortfarande att det var löjligt onödigt att punga ut €40m för en 29-årig Villa. Makalöst onödigt på gränsen till idiotiskt. Även om han förvisso pumpat in en del mål så har han verkligen inte gjort mer än någon annan kring hans nivå skulle gjort. Tänk att vi kunde suttit med en Falcao (26), en Cavani (25), en Tevez (28), en Aguero (24) en Mario Gomez (27) eller en Jovetic (23) - eller vad som helst för samma eller mindre summa. Spelare som dessutom skulle kunna säljas för en bra summa igen. Det är ändå skillnad på att lägga pengar på en spelare som man kan få igen pengarna på - eller som kan ge fler säsonger till laget. Istället har vi en långtidsskadad 31-årig Villa som inte underpresterat, men som absolut inte glänst, och som inte har mer än en säsong till i sig och som vi inte kommer kunna sälja för mer än 10-15, absolut max.
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-07-31 17:21
David Villa har fått el alta medica, men klubbläkaren Cugat varnar för att spanjoren inte är redo för att spela än. Det kommer behöva dröja ytterligare ett par veckor innan vi får se el Guaje ute på plan.

Dessutom sa Cugat att man räknar med att Andreu Fontás ska få sin alta medica någongång under andra veckan i augusti.
Barcelona Blaugrana91
2012-07-31 17:21
Official: David Villa, who broke his shinbone in December, has today been given the medical green light #fcblive

Pruna (team doctor): "Villa has been given the medical green light, but not yet the sporting green light, which should take some more days."

Snart är han redo!!
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-07-31 17:16
Finns större chans att se en ödmjuk CR7 än en Iniesta med en tatuering.
Atlético addeh
2012-07-31 17:05
Andrés skulle inte tatuera sig på armarna. Det hör inte till hans natur.
Barcelona Jonas - tots units fem força
2012-07-31 17:05
Adriano har också en tatuering, på höger handled.
Barcelona Blaugrana91
2012-07-31 16:57
Enligt Sky Sport och The Times så har Liverpool nobbat två bud på Agger från City, buden ska ha varit på 13 och 16 Miljoner pund. Så verkar som Liverpool vill ha mer för honom. Barcas bud sägs vara €15M+€5, nur har inte jag nån aning om hur mycket det blir i pund, men känns inte som det kommer räcka för att få Liverpool att släppa honom.

Kan väl iof vara så att L-pool tackar nej till City av den enkla anledningen att man inte vill sälja till en PL-konkurrent.
Men förstår fortfarande inte vårat intresse för Agger, visst han skulle bli en jättebra backup till Pique och Puyol, men vi har ju trots allt Bartra som jag gärna ser att vi satsar mer på.
Barcelona Arsenal
2012-07-31 16:55
Hejsan, jag är som ni ser Arsenal fan och angående Agger så är ni oense om honom men enligt mig so följer många matcher i PL och ser honom så är han en jätte där bak i Pool tsm med Skrtel. nu har han lite skador då och då men när han är skadefri så är han en tillgång för alla lag i v'rlden och skulle platsa kanske i alla lag i världen, Döm inte honom för han är bra och riktigt bra.
Annons: