/spanien/barcelona/forum/8796.aspx/spanien/barcelona/forum/8796.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona GerardPiqué3
2012-07-25 13:03
Vet att jag läste ett inlägg här för ett tag sen, minns inte vem det var som skrev men han/hon hade fixat flyg och matchbiljett för 2000 kr, flugit dit på matchdagen och hem natten/morgonen efter och hängt på flygplatsen hela natten för att slippa betala hotell. Intresserad av att höra hur du kom över så billigt flyg med så passande tider, pmessa mig om du känner dig träffad !
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Mascherano
2012-07-25 12:14
Sergio Araujo, who will join Barcelona B from Boca Juniors, is now undergoing the medical tests at Barcelona's training centre. [rac1]
Barcelona ThiagoAlcantara#11
2012-07-25 11:38
Kvällens awards är tillbaka, härligt!
Barcelona 100% AntiMadridista
2012-07-25 11:36
LaMasia

Jag har redan köpt biljetter till den matchen. Betalade 1700 kr för långsidan.
Barcelona CESC..4..FABREGAS
2012-07-25 11:21
Messi tillbaka i träningen
Barcelona Blaugrana són els colors!
2012-07-25 10:52
Tack för alla tips! Jag går nog med att ta flyget dit bara och fixa allt där, hotellet och matchbiljetten.
Barcelona Abbe.
2012-07-25 10:41
Niwar Amedi

Ska man läsa mellan raderna så insinuerar han att Messi var dopad under Pep, och att nu när Vilanova tagit över så börjar skadorna.

Madre mia.
Barcelona Niwar Amedi
2012-07-25 10:32
Har saxat in i puertan och är det någon som är dum i huvet så är det fan I.Kaljic. Killen diskuterar om Messis skada och han menar på att det inte är en riktig skada. I.Kaljic, du är fan inte frisk i huvet och det är fan ingen som vill fejka en skada. Helt jävla störd Kaljic.
Barcelona Mido
2012-07-25 10:21
Hej, något nytt om messis skada??
Barcelona Grande Barca
2012-07-25 10:01
beställa biljetter på den här sidan är inga problem annars !!

http://www.viagogo.se/Sportbiljetter/Fotboll/La-Liga/Real-Madrid-FC-Biljetter/E-455591?PCID=FBSHAREPP-2356115
Barcelona Myrran
2012-07-25 09:33
MOHAMED AHMED

Du kan ju alltid byta bild på artikeln du skrev (bra skrivit) men då svarar väl du på frågan redan då :D
Barcelona hj87
2012-07-25 09:03
Blaugrana són els colors!

Om du fortfarande funderar på att åka till matchen mot Sociedad, sluta fundera - du kommer inte ångra dig! Första matchen live är ju givetvis något speciellt man aldrig glömmer. En magisk känsla!

När det gäller resan är det egentligen flyget som är det största bekymret. Biljetter till en match mot Sociedad kommer du alltid kunna köpa på hemsidan (som jag gjorde förrförra säsongen när Athlétic gästade) eller i biljettluckan utanför Camp Nou (som jag gjorde förra säsongen när Sporting stod för motståndet).

Hotell är heller inga som helst problem. Finns flertalet alternativ i direkt anslutning till Camp Nou. Det bästa tips jag kan ge dig är att boka ett flyg så snart som möjligt så du har det klart och fixa hotell och biljetter senare.

Det sämsta alternativet är givetvis att köpa en paketresa. Det är rena rånet! Jag har gått på den niten flera gånger, men man lär sig av sina misstag.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-07-25 04:07
Alla Leos assister 11-12. Även de som inte resulterade i mål. Grym video och musik.
Barcelona påfågeln
2012-07-25 02:51
Bli medlem är ju inte direkt lätt, och tar ju typ fem år av meningslösa betalningar. Men köpa biljetter på hemsidan kan ni göra, bara att välja var man vill sitta och beställa, finns platser till i princip alla matcher, el clasico kan bli lite svårt :)
Barcelona Capilito
2012-07-25 02:02
Haha puertan börjar diskutera att messis skada inte är en slump. Är det blödning i vaden så är det antagligen en smäll han fått där. Sånt är oundvikligt ibland och kan hända när som. Hur jävla dum i huvudet får man vara...
Barcelona Don Andrés Iniesta
2012-07-25 01:38
Nån som kan svara på hur man blir medlem i Barca då?

Läste lite om det på deras hemsida, men det verkar vara värsta projektet man måste genomföra för att bli medlem...
Barcelona Éluc
2012-07-25 01:36
addeh

Ah, okej. Trodde först att det var ännu ett bakslag på skadefronten.
silly bollocks
2012-07-25 01:10
Blaugrana són els colors! //

Bli medlem i Barca och köp biljetter därigenom. Tusen gånger billigare än de ockerpriser som olika bolag erbjuder i sina paketresor.
Barcelona Siempre Barça
2012-07-25 01:01
vet nån hur länge muiesa ska vara borta? har det kommit några rapporter angående hans skada???????????
Barcelona Blaugrana són els colors!
2012-07-25 00:23
Grabbar och tjejer. Jag vet att ni säkert har hört det här tusen gånger här inne. Men jag funtar på att dra till första liga matchen mot Sociedad. Och jag tänker om man kan hitta ett bra paketpris med flyg, hotell och matchbiljett? Är paketresa smart eller ska man köra på flyg med tur och retur fixa nån billig hotell där och köpa matchbiljetten där? Det är min första Barca match på plats, så det är riktigt viktigt för mig.

Tacksam för svar!
Barcelona CESC..4..FABREGAS
2012-07-25 00:06
Javier Mascherano: “Muniesa’s injury is a shame. These are things that can’t be changed and we have to try and have a positive attitude.” “My contract renewal is almost done. Perhaps there will be more news this week, or the next. I’m very clam about the whole thing.” “I hope Marc Bartra felt comfortable playing with me.” Älskar sista mening
Atlético addeh
2012-07-25 00:02
Éluc

Fast klubben visste om att han var skadad när de signade honom, så det är inte riktigt rättvist att säga så. Edgar är en riktigt stor talang och tre månader kan vara värda att vända på.
Barcelona Bästelona
2012-07-25 00:00
Cmore sport* Sorry för dp, iPhone ...
Barcelona Bästelona
2012-07-24 23:59
Don Andres iniesta Ja, dem kommer gå på cmore
Barcelona Éluc
2012-07-24 23:49
Official: Barcelona B centre back Edgar Ie will be out for three months after this foot injury this afternoon #fcblive

Säsongen har inte börjat än alltså.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-07-24 23:08
Trist det där med Muniesa men har tyckt att han har varit överhypad i flera år, Gomez och Bartra har båda imponerat mer på mig när jag sett dom lira. är nog inte mycket annat än frillan som är likt puyol. han har inte heller fysiken med sig och ändå inte någon bättre passningsspelare. han får gärna motbevisa mig en dag.
Barcelona Don Andrés Iniesta
2012-07-24 22:47
Såg på tv reklamen att Canal+ byter namn o allt sånt skit till Cmore eller nått nu i september...

Någon som vet hur det påverkar La liga matcherna som går på Canal+ kanalerna ??
Barcelona Josep Guardiola
2012-07-24 22:42
Den där artikeln om Messis skada var årets ögning för Muniesa
Barcelona BB-Barceloneta
2012-07-24 22:11
Missade tyvärr matchen ikväll pga egen fotboll, men det låter ändå som en fullt godkänd första försäsongsmatch. På kommentarerna här inne verkar det som att Bartra gjorde en bra insats, riktigt kul att höra. Tror att han kan få en del speltid i år, speciellt om man inte lyckas värva en mittback. En annan som tycks ha imponerat är min personliga favorit, Espinosa. Som någon skrev tidigare, kanske ett genombrott i B-laget den här säsongen. Och sen vet jag inte vad jag ska säga om Muniesa, det är så oerhört tråkigt att han åker på en allvarlig skada. Det är fruktansvärt! Hoppas att han orkar och klarar att komma tillbaka för att på nytt försöka slå sig in i A-laget på allvar, men just nu ser det tungt ut... Och slutligen måste jag också säga, fan vad skönt att det dragit igång med matchandet igen!
Barcelona LaMasia
2012-07-24 21:05
Någon som har koll på när biljetterna till ligaspelet släpps?
Ska ner och kolla på Barca vs Valencia.

Annons: