/spanien/barcelona/forum/8791.aspx/spanien/barcelona/forum/8791.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mascherano
2012-08-01 16:45
Lite nytt om Agger.

Liverpool defender Daniel Agger (27) is one of Barcelona's three centre back options, but club sources say he's not first on the list. [md]
Barcelona mirzaculé
2012-08-01 16:45
Myrran Den funkar inte, jag trycker på spela så blockerar allt
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-08-01 16:34
Arbeloa är nog en rätt skön spelare att ha i sitt lag. Bollkontrollen och tekniken lämnar rätt mycke i övrigt att önska men han gör sitt jobb, vilket oftast räcker riktigt långt. Att ge allt, spela smart och enkelt gör att man blir en väldigt stabil spelare och som sagt, skön att ha brevid sig då man vet att han sällan gör ett misstag.

Sen tycker jag, trots allt jag rabblat upp att han helt enkelt inte är tillräckligt bra för att spela från start i både Real Madrid och Spanien. Han är den svagaste länken i båda lagen och hade nog inte varit nära startelvan i landslaget om inte Puyol skadat sig. Real verkar ju också leta en ersättare till Arbeloa så det verkar som varken Mourinho eller VDB tycker det är optimalt att ha honom från start.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-08-01 16:27
Napao, kör SVTplay istället. Där kan du få HD, 720p.
Barcelona Napao
2012-08-01 16:18
Stream till Brasse matchen i OS
Barcelona Myrran
2012-08-01 16:16
mirzaculé

SVT play ?
Barcelona mirzaculé
2012-08-01 16:13
kan någon snälla säga en bra app för iphone var man kan kolla brasilien tacksam för svaar!!
2012-08-01 15:59
...och där gjorde Damiao ett petmål efter ett snyggt förspel av Marcelo.

Gabriel står i mål, det är ju Milans nyförvärv. Ska bli kul att se honom - om han får något att göra.
2012-08-01 15:54
Neymar - Leandro Damiao - Lucas

Ser rätt sexigt ut...Damiao kan vara värd att ha ögonen på. Han spelade just fram Danilo till första målet.
Real Madrid | IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |
2012-08-01 15:50
koeman92 //

Jag kan på rak arm konstatera att jag håller en bra nivå när jag diskuterar, men menar du att jag inte ska få komma in hit och skydda mig själv när jag blir anklagad för något som jag tar avstånd ifrån?
Barcelona Mascherano
2012-08-01 15:49
grande jw
Tack så mycket:)
Barcelona koeman92
2012-08-01 15:48
Om vi nu byter samtalsämne här lite...

Jag ska åka till Barcelona den 20e augusti och kommer till baka den 26e och åker dit för att se supercupmatchen mot Real Madrid. Men jag vill också gärna besöka museet men vet inte när för jag är lite osäker på öppetiderna osv. Vilken dag skulle ni rekommendera mig att åka till museet och vad har de för öppettider? Tacksam för svar!
Barcelona grande jw
2012-08-01 15:47
@Mascherano:

Neymar spelar. Den visas på svtplay.
Barcelona Mascherano
2012-08-01 15:45
Vilken kanal visar dom Brasilien matchen. Är Neymar med?
Barcelona koeman92
2012-08-01 15:43
| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |

Ni kan ju alltid börja med att hålla en bra nivå när ni kommer in här. För som sagt, ni brukar inte bidra till mycket mer än bråk när ni är härinne och det är sällan man ser någon från Puertan hålla en god nivå här.
2012-08-01 15:36
koeman92 //

Oavsett vad du anser om huruvida det är svårt eller inte när det kommer till att inte dra alla över en och samma kam så är det patetiskt. Hur skulle du exempelvis känna dig ifall någon "anklagade" dig för något som du inte vill förknippas med?
Barcelona grande jw
2012-08-01 15:33
Lucas Moura från start nu för Brasilien. Ska bli intressant att se om hypen kring honom är lika rättfärdigad som Neymars..
Barcelona koeman92
2012-08-01 15:33
| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |

Tyvär är det lite svårt att inte dra er alla från Puertan över en kant eftersom de flesta av er som kommer hit oftast bara kommer hit för att söka bråk, och även när ni försöker ha en seriös disskution så låter ni bara dumma (oftast). Det är nästan bara en av fem personer från Puertan som kommer in här och brukar kunna ha en bra disskution och hålla en hög nivå. Hoppas du inte blir ledsen nu, men så är det. Sen är det en helt annan sak på hur du ser det.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-08-01 15:32
Fett grym kille :()
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-08-01 15:22
Vamos Blaugrana
Tack!!!
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-08-01 15:17
Dia Iniesta Shekha//
Kolla länken
2012-08-01 15:15
grande jw //

Ja, pajaserna inne på Puertan... Kan du finna mer än en person som skrivit att Arbeloa enligt honom/henne tillhör världens tre bästa högerbackar? Det är otroligt patetiskt att dra alla över en och samma kam.
-
H.Alavi - Magico! //

Måste säga att det är väldigt imponerande utav en totalt värdelös spelare att infinna sig som startspelare i ett utav världens allra bästa klubblag samt regerande Europa- samt världsmästarna på landslagsnivå.
Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-08-01 15:07
Hala Madrid123 (Real Madrid) Vad leker du som om du visste inget om hur Real vann sina titlar hahhaha skön kille. Att dölja sanningen är som att ljuga. Real vann inte sina titlar på ett rättvist sätt utan med muta muta muta muta där har du sanning. Så fort något lag spelade bättre än Real då började Real agera brutalt, hota klubbarna och samt deras spelare till döds. Att säga att Real är historiens bästa lag är allt för mkt att ta i.
Barcelona H.Alavi - Magico!
Arbeloa bland världens bästa högerbackar? Oh nej. Han påminner mig om när Oleguer fick chansen att spela högerback. Dålig idé.

Jag skulle inte bli förvånad om Real Madrid köper Maicon innan transferfönstret stänger. Jag har aldrig förstått vad madridistas ser i Arbeloa, en totalt värdelös spelare.

Men! Kom ihåg! Det räcker bara med ett misstag från Arbeloa för madridistas att börja ropa efter ny högerback. ;)
Barcelona Diar Iniesta Shekha
Jag vet inte om någon nämnt det här tidigare. Det finns en kille i Brasilien , han är 11 år Och han har inte ens FÖTTER. Han fick träna med Barcas träningsskola i Rio. Killen hade lekstuga och självaste DECO blev imponerad. Och kom ihåg, han har inte ens fötter och han spelade ut 11 åringarna i hans ålder. Jag kan tyvär inte skicka länken här då jag är inne från mobilen, men ni kan se det på Simon Banks senaste inlägg på deras fantastiska blogg.
Barcelona grande jw
@Hala Madrid123:

Kan inte du, som är född 1993, berätta lite för oss andra om Gento, Puskas och Di Stefano under Real Madrids "storhetstid" på 50-talet? Antar att du är väldigt insatt. :)
Barcelona Deulofeu
2012-08-01 15:05
Comprende här har du länk

svt play ; )

Kul att se Neymar igen jag tror dessutom att Ganso skulle få starta att de vilar Oscar som varit så bra(nyss klar för Chelsea)
Startar om 20 minuter
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-08-01 15:01
addeh

Ja, Piqués EM var betydligt bättre än klubblagssäsongen. Där var han helt klart godkänd. Håller också med om att han dominerade Copa del Rey-finalen, men så var det ju, han gjorde flera grymma matcher 11-12 men sett till helheten var det för dåligt för att vara Piqué.

När det gäller Ramos var han nog EM:s bästa mittback enligt mig. Har inte riktigt sett storheten hos honom när han spelat mittback senaste året i Real(även om jag sett Realfans berömma honom varje match) men i EM tyckte jag han var fullständigt dominant. Omöjlig att komma förbi och bra i uppspelsfasen.
Barcelona grande jw
2012-08-01 15:00
När pajaserna på Puertan utnämner Arbeloa till "världens top 3 bästa högerback" förstår man vilken enögd cirkus det är där. Herregud
2012-08-01 14:54
"Ramos i EM däremot, gjorde flera konstiga grejer. Han gick bort sig brutalt i inledningsmatchen mot Italien i en situation mot Balotelli som borde inneburit baklängesmål."

Nämn gärna fler exempel på när Sergio Ramos gjorde konstiga grejer i EM.

Och på tal om exemplet som du drog upp, han räddade upp situationen precis som han var skyldig att göra.
Annons: