/spanien/barcelona/forum/8788.aspx/spanien/barcelona/forum/8788.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-07-30 14:35
@EL Corazon - King of Barcelona:

Där! Hennes längd var inte och leka med..
Barcelona Smogen
2012-07-30 14:29
Bara Oier och S.Roberto av B-laget stannar med À-truppen när EM spelarna återkommit. Och enligt sport vill Barca värva en DM om man inte kan få Martinez. Borde ju utesluta Agger i så fall
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona NoGo™
2012-07-30 14:23
Official: Carles Puyol, recovering from a knee injury since May, has been given the medical green light #fcblive

Skönt.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-07-30 13:52
Diar Iniesta Shekha (Barcelona) Jaså, har han dissat bollen? Kan du länka?
Barcelona barca!54
2012-07-30 13:48
Lyssna, tror ni verkligen barca köper agger?, tito sade bara för några dagar sen att man vill ha en spelar som kan spela försvar och defensiv mittfältare. Passa agger in i den profilen? NEJ
Barcelona Qanii
2012-07-30 13:44
"Namn: ThiagoAlcantara#11
Sänt: 2012-07-30 13:01
Agger är en av världens 10 bästa backar, han har alla kvaliteter för att spela här, ta hit honom Rosell!"

Hoppas du skämta där!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-07-30 13:40
Haha håll i er nu, Xavi har skaffat FLICKVÄN och det finns bilder på FB där han leker med henne på stranden.
Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-07-30 13:04
Agger är ju fan inte bra och hellre en bra Witsel som kan både spela mittback och mittfältare. Witsel är ju teknisk också och hoppas vi värvar honom.
Barcelona ThiagoAlcantara#11
2012-07-30 13:01
Agger är en av världens 10 bästa backar, han har alla kvaliteter för att spela här, ta hit honom Rosell!
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-30 12:58
Abbe

Jo, men så sa vi om Mascherano en gång i tiden :-)
Jag kan faktiskt se Agger funka ganska bra i Barca. Men pga skadehistoriken och att han inte kan spela pivote, tycker jag inte han känns rätt ändå.
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-07-30 12:45
witsel i benefica skulle vara ett bra kap. vet någon hur bra han egentligen är?
Barcelona Jonas - tots units fem força
2012-07-30 12:45
Sen är ju Agger extremt skadedrabbad också.
Barcelona Abbe.
2012-07-30 12:37
Aggers temperament gör sig nog bäst i Premier League. Kan bara tänka mig hur många gula och röda kort han skulle dra på sig i La Liga på grund av "snack" med domaren. Dansken är ju arg konstant :-).
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-07-30 12:36
Den enda anledningen att Agger skulle komma på tal är det faktum att han kan spela både mittback och vänsterback - precis som Abidal.

Förutom huvudspelet ser jag annars inget som Agger har som vi inte redan idag själva har i truppen.
Lägg till lönen som inte lär vara så liten den heller...
barca löver
2012-07-30 12:31
Vad jag har sett av Agger så tycker jag han har spelat riktigt bra då och jag brukar kolla på liverpool ganska ofta.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-30 11:52
GerardPique3

Det som är värst är att tiderna inte kommit ut än. Jag borde sitta i ett mental sjukhus nu.
Barcelona GerardPiqué3
2012-07-30 11:45
Fler jag som känner på mig att Alexis kommer göra en sjuhelvetes bra säsong? Han känns sjukt het just nu, visst har han gjort enkla mål, men det tar ju oftast en säsong för en ny spelare att acklimatisera sig till en ny klubb. Han var ju lite ojämn ifjol men iår tror jag han kommer få ut sin fulla potential ! Fan, kan inte säsongen dra igång bara !!!
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-30 11:36
Smogen

Okej

----------

Okej Agger är då inte vad vi vill men vi kan fortfarande inte få vad vi vill hela tiden. Vi fick Alba. Och jag är jätte nöjd med det köpet.

Hehe. Agger :)

Tidigare var det någon som skrev något om rakare spel och att Tito kanske inte vågar köra rakt mot lite större lag. Då tycker jag att vi ska testa det mot PSG eller United.
Barcelona Qanii
2012-07-30 11:24
Agger är ett skämt! Lura inte er själva genom att intala er själva om att agger är en bra spelare. Det finns så många kvalitets spelare som kan göra det mycket bättre än honom. Det måste väl finns fler spelare i marknaden än agger och martinez?!! Snälla någon då förredrar jag att vi satsar 100% på bartra istället för agger eller martinez( pågrund av priset).. Jag blir bara illa mående så fort jag tänker tanken agger + barcelona!
2012-07-30 11:23
Alla tränare har en spelidé och Mourinhogrisen skyller på sina ungdomar efter stora förlusten mot Benfica. Jag lovar att Mourinho är dum på riktigt för man sänker inte ungdomarnas hopp om att spela i A-Laget. Mourinho förlorar så skulle han på allt förutom sig själv. Världens sämsta tränare. Är så glad att Barca inte värvade Mourinho tack Gud. Tito ger ungdomarna chansen och han sänker inte deras hopp om att spela med dem stora gubbarna så ska en tränare vara.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-30 10:58
Jag undrar om inte en del här inne har en överdriven skeptisk inställning till Agger. Och jag kan förstå att man tvivlar på om en dansk liverpoolback, full med tatueringar och lång skadehistorik, är rätt man för Barca... men Agger är ingen dålig back. En av de bästa i PL faktiskt. Googlade lite för att läsa vad riktiga liverpoolfans ansåg om en sådan övergång. Här är ett urklipp från ett engelskt liverpoolforum:

"Agger can go foward - What barcelona need
Agger has pace - what barcelona need
Agger can PASS yes PASS - what barcelona need
Agger can be ball playing CB - what barcelona needs

Not to say he can head , dribble , tackle , great positioning ."

---------------------------------------------
... nu är inte Agger min önskevärvning alls, pga han är renodlad mittback och skadebenägen. Men det är ingen dålig värvning. För 13milj som det ryktas, hade det kunnat vara ett kap - om han fick vara skadefri.
Barcelona Deulofeu
2012-07-30 10:43
Morata#23

Mourinhoe har visst en spelide att spela på att andra laget gör misstag samt kontra.

Det är därför en splare som Sahin inte får spela i Real han hade passat fint i Barca där man vill ha boll...
Real Madrid Morata#23
2012-07-30 10:29
Carlos Puyol

Du missförstog nog vad vi var missnöjda för med Mou. Vi är missnöjda för inte fler unga ges chansen och en grundlig spel idee saknas.
Barcelona Deulofeu
2012-07-30 10:13
Håller med dig Rambla hoppas verkligen att det är tabloiderna i England som spökar som vanligt.

Vi har en otroligt elegant försvarare i Bartra som kan vårt spel.Agger är duktig med så skadebenägen att Robben verkar vara stålmannen.

Detta kan och får inte stämma.Agger är hård stor och tuff en riktig badboy a la Zlatan passar inte in hos oss!

Agger har på 7säsonger i Pool spelat mindre än hälften av matcherna i ligan!Jämför med tex masken som inte haft någon skada sedan han kom till Barca.Vad ska han här att göra hålla Muniesa sällskap?

Ska någon värvas är det Neymar och han behövs inte nu...det det är en dröm att ha ytterligare en superbrasse i laget.
Barcelona Rambla~
2012-07-30 10:01
Värvas Agger (jag vägrar tro Barca är intresserade) ska jag fan bojkotta halva säsongen. :P
Barcelona Smogen
2012-07-30 09:54
MesQueunclubFCB... TV4 köpte rättigheterna till franska ligan innan Z gick till PSG, så det är helt enkelt vanlig bonnröta från deras sida.
Barcelona Deulofeu
2012-07-30 09:09
Match på lördag alltså mot Zlatans nya gäng.Otroligt kul och spännande.

Ser ut som om vi kommer åka med 16 a-lags spelare efter att em spelarna kommer åter.Puyul och Villa verkar få vänta lite till.

Det ger oss ett a-lag på cirka 16 spelare och vi kommer nog kunna ställa upp med ett rätt bra lag.Hoppas verkligen att vissa av ynglingarna får fortsätta vara med tänker främst på S.Roberto samt Deulofeu som imponerat stort under försäsongen.

Jonathan,Bartra är en dela av a-laget där jag verkligen hoppas att Bartra får dem att inte värva Agger.Längtar tills man får se em spelarna samt Puyul,Thiago och Villa.

Tror det blir en riktigt tuff match där vi vinner med kanske 2-1 mot Paris där jag tror att Ibra åter nätar samt Messi och Deulofeu ; )

Barcelona Cataloniaboy
2012-07-30 03:58
Hade tidigare bara sett Neymar på youtube, men idag såg jag andra halvan av matchen, och som han imponerade. Han må vara lite väl bollkär ibland men i hans framtida klubb ( förhoppningsvis oss) kommer han bara bli bättre och utveckla det med bättre med- och motspelare av högre klass än den han är van vid i Brasilien. Håller tummarna. :-) - - - Luis Millas ersättare? Ta in Lucho Enrique. Han har lyckats med yngre spelare förr (B-laget). Och när nu dessutom Bartra, Sergi Roberto, Rafinha, Cuenca är på väg in, är det en fördel att Lucho känner spelarna.
SoN_Un
2012-07-30 02:30
vad har hänt med silly snacket...vrf är det ingen som uppdaterar, hur många rykten som helst ju:S
2012-07-30 01:50
Lite kul faktiskt att läsa i puertan för Mourinho är inte lika omtyckt och det gäller " vissa " Hahaha det var fan på tiden. Att man ens kan gilla en Hycklare som mourinho är bara sjukt. Kul att vissa i Puertan börjar öppna ögonen för MouGrisen.
Annons: