/spanien/barcelona/forum/8785.aspx/spanien/barcelona/forum/8785.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Federer
2012-07-31 22:30
@Mr Sleven:

Vad för droger har Messi tagit? Kokain eller? Du verkar ju veta allt om honom. Ska nog också snorta kokain för att bli bättre än Messi.
Barcelona barca!54
2012-07-31 22:25
Blaugrana91

Santos president Luis Alvaro promised Neymar last year he'll talk with Barcelona if the latter ask it. Barcelona already paid 14.5M. [md]
Barcelona Josep Guardiola
2012-07-31 21:54
Mr Sleven

Förresten, det kvittar för mig vad de har tagit. Så länge Barca fortsätter ge er som de har gjort de senaste 3-4 åren så är jag nöjd framför Tv soffan.

Smoki'n weed every day
Barcelona Blaugrana91
2012-07-31 21:54
addeh

Jag är helt klart för att värva Neymar redan nu, som jag sa igår så känns det som Bartras framsteg innebär att vi inte behöver värva någon mittback och därför kan satsa på Neymar istället, så kanske ledningen resonerar också. Mycket tyder på det allafall, många olika medier menar att Barca kommer försöka värva Neymar den här sommaren.

Lägger man dessutom till Bartomeus uttalande om Neymar så känns det som sagt inte helt otänkbart.

Neymar kommer dock kosta, men enligt Sport är klubben beredda att göra en större investering för att få Brassen. Det sägs ju dessutom att vi redan har betalat €10M i förskottsbetalningar till Santos, det skulle innebära att det som återstår är ungefär €35-€45 Miljoner.

Hellre slänga upp €40M för Neymar än typ Javi Martinez allafall, dessutom kommer vi dra in sanslösa summor på reklam för Neymar, så han skulle nog kunna "betala tillbaka" sitt pris ganska snabbt skulle jag tro.
Barcelona Josep Guardiola
2012-07-31 21:50
@Mr Sleven:

Ok, de har tagit droger. Gå ta en Coca Cola nu
Barcelona påfågeln
2012-07-31 21:45
Oväntat, men han skulle nog vara en bra värvning. En Yaya light, accepterar nog bänk, och är betydligt billigare både lönemässigt och transfermässigt. Ju mer jag tänker på det desto bättre skulle en sådan värvning kännas. Hoppas det sker!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-07-31 21:33
Barcelona are plotting a shock £11.7million swoop for Arsenal midfielder Alex Song, according to Spanish newspaper Sport.

Hoppas det stämmer. Gillar Song, väldigt bra spelare. Om även Song nu skulle lämna Arsenal tror jag Wenger får hjärtattack eller något.

Han kan även spela mittback ifall det skulle behövas.
Barcelona Bästelona
2012-07-31 21:05
Sleven.

Förlåt, jag såg inte att du levde på Francos tid.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-31 21:03
addeh

Tycker gott man kan vänta något år med Neymar. Just nu behöver vi honom egentligen inte och han lär kosta skjortan att köpa loss. Är nöjd med den anfallstrupp vi har och tycker ingen förtjänar mindre speltid, vilket hade blivit en oundviklig konsekvens ifall brassen ansluter redan efter OS. Dessutom är hypen extra stor kring honom just nu, eftersom han briljerar borta i London. Aldrig smart att handla då, egentligen.

Men jag kan ju inte säga att jag hade gråtit om Neymar står och jonglerar inne på Camp Nou om ett par veckor. Det går inte att låta bli att lockas utav denne spelare :P Dock får det INTE ske på bekostnad av att en försvarsvärvning inte blir av. Det är fortfarande defensiven som behöver förstärkas här och nu... köper man Neymar ändå, fine. Inte det smartaste man kan göra, men OK. Tror dock endast att man gör detta om man känner att det finns en risk att tappa kontrollen av spelaren. Annars är det, både ur sportslig och ekonomisk synvinkel, lika bra att avvakta.
Real Madrid Mr Sleven
2012-07-31 21:01
Bästelona

"Kul att du ägnar mer tid här än på ditt eget forum"

Okej? Det gör jag verkligen inte men låt gå. Då kan man säga samma sak om er som skrivit om Pepe hälften av sidan.

Maradona med Guardiola och er pojk har tagit droger ja, något som inte stämmer? Sedan så har jag aldrig skyddat Pepe när han gör visa grejer, vart får du det ifrån? "NI" är väl inte JAG?

Förlåt, jag såg inte innan att du var 94a.

Lugna ner dig pojk :)

Barcelona Bästelona
2012-07-31 20:52
@Mr Sleven:

Det är det enda sättet ni kan sätta stop för vår ''lilla pojk''. Kul att du ägnar mer tid här än på ditt eget forum! Visar ju faktiskt bara hur mycket ni bryr er om oss :).

Finns inget att skydda? Ni skyddar Pepe, men ni är så jäla enögda att ni inte ser att han faktiskt gör fel och är ett svin!!! Jävla pajas, dra här ifrån och sluta försvara honom. Han är inte den enda men han är en av dom! JA VÅRA SPELARE TAR DROGER! DE RÖKER PÅ! DE HAR GJORT ALLT!!! FINNS INGET INGEN HAR TAGIT!!

Herregud vad du är löjlig...
Real Madrid Mr Sleven
2012-07-31 20:41
Bästelona

Är det väl inte? Det enda skillnaden är att han har möjligheten till att förstöra eran lilla pojk. Medans ni hoppas och inte har möjligheten. Har slutat räkna så många gånger ni har önskat någons död eller sagt något om deras familj.

Sluta försök skydda något som ej går. Sedan är Pepe knappast den ende att göra något sånt, era spelare har tagit droger för i helvete. Det är sånt som förstör sporten för tacklingar har alltid funnits.
Barcelona Bästelona
2012-07-31 20:35
@Mr Sleven:

En sak att hoppas att han bryter ben och en helt annan sak att försöka bryta ben ;)
Real Madrid Mr Sleven
2012-07-31 20:26
EL Corazon - King of Barcelona

Hur beter sig folk här då? Där man hoppas på att han bryter sina ben och dör. Det om något är idioti?
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-07-31 20:24
Mr Sleven

Bara för att man lyckats blivit proffs behöver man inte bete sig som en idiot
Atlético addeh
2012-07-31 20:20
Vad anser ni om Neymar? Är det läge för honom att komma redan nu eller vänta till nästa sommar? Att Rosell kommit överens med Santos samt spelarens agent verkar mer eller mindre glasklart, när övergången sker går det bara spekulera i. Jag blir åtminstone mer och mer övertygad om att Neymar kommer spela i Barcelona.

Med tanke på Villas återkomst, och med den motivationen han verkat ha, skulle jag inte ha något emot att man väntade ytterligare ett år. Det skulle dessutom dra ned priset. Fast skulle brassen å andra sidan komma redan den här sommaren, hade jag inte gråtit över det, snarare tvärtom.

---

1.70

Väldigt konstigt faktiskt. Just nu finns bara Sergí Gómez, David Lombán samt nye Edgar Ié, och den sistnämnda dras med skadebekymmer och finns inte tillgänglig förens om tidigast tre månader.

Lleida spelar dessutom i Segunda B, vilket gör det ännu mer märkligt. Okej i fall det hade handlat om en katalansk klubb i Segundan, det finns ju ett gäng, men ännu längre ner i seriesystemet. Väldigt märkligt som sagt.
Barcelona CESC..4..FABREGAS
2012-07-31 20:14
1.70-ligan - Cuenca y Tello (Barcelona) Varför inte det.
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid Mr Sleven
2012-07-31 20:11
1. I come in peace!

2. Man kan skriva vad man vill om Pepe men han har lyckats i det han gör och anses idag vara en av dom bästa på det han gör samtidigt så spelar han för världens absolut största fotbollsklubb.

3. Vad har ni lyckats med? Skriva 50 inlägg varje dag på svenskafans?

;)
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-31 20:05
Verkar inte blå något spel för Ayala i Barca B denna säsongen.
Real Madrid 14Guti
2012-07-31 19:46
H.Alavi - Magico! //

Hahaha, vissa smädningar av mina Real-spelare är riktigt roliga, den om Pepe skrattade jag gott åt!

Vänta bara tills de får en son, då blir det åka av! : )
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-31 19:39
Medical all clear for David Villa.
JAAAAAAAAA! Skönt!!
Tyvärr måste han vänta ett tag typ två veckor tills han kan köra på plan
Barcelona Bästelona
2012-07-31 19:35
Fuck Agger och Fuck Martinez! Vi har Bartra som har imponerat på mig och många fler! Som några har sagt återstår det att se om han kan prestera mot bra lag men jag är ganska säker på att han skulle göra ett bra jobb! Spara de 20M€ och köp hem Romeu och Botia för de pengarna? De är spelare som är uppvuxna i akademin och även om de nu skulle vara lite sämre än de 2 så är jag säker på att de skulle växa in i rollerna de nu skulle få och göra ett oerhört bra jobb! Satsa på egna spelare från akademin och hämta hem andra som har kommit från akademin ;)!!!
Barcelona Eto'09
2012-07-31 19:15
Angånde snacket om att värva Agger, så tycker jag att köpa en sådan mittback som Daniel Agger som spelat både EM och CL (har mycket erfarenhet) och få loss honom för 15-20m Euro är ett KAP!

Jag håller själv bartra som favorit till att ersätta våra mittbacksgeneraler puyol och pique. Men hur många utav er skulle ärligt talat kunna låta bartra spela en CL semifinal mot tex Real Madrid då puyol och pique är borta??

Bartra är en strålande ung mittback men tillskillnad från agger är han inte prövad i de större matcherna. Daniel agger är en vinnarskalle som krigar i vått och tort (säger inte att barta inte gör det). så 15-20 miljoner Euro, sjukt billigt.

Jag säger inte att barca ska värva agger men jag har inte heller något emot de heller. Jag är alltså neutral. :D
Barcelona Eto'09
2012-07-31 19:15
Angånde snacket om att värva Agger, så tycker jag att köpa en sådan mittback som Daniel Agger som spelat både EM och CL (har mycket erfarenhet) och få loss honom för 15-20m Euro är ett KAP!

Jag håller själv bartra som favorit till att ersätta våra mittbacksgeneraler puyol och pique. Men hur många utav er skulle ärligt talat kunna låta bartra spela en CL semifinal mot tex Real Madrid då puyol och pique är borta??

Bartra är en strålande ung mittback men tillskillnad från agger är han inte prövad i de större matcherna. Daniel agger är en vinnarskalle som krigar i vått och tort (säger inte att barta inte gör det). så 15-20 miljoner Euro, sjukt billigt.

Jag säger inte att barca ska värva agger men jag har inte heller något emot de heller. Jag är alltså neutral. :D
Barcelona FC Barcelona #10
2012-07-31 18:50
@H.Alavi - Magico!:

Haha åt 0:37 och 1:13 xD

2012-07-31 18:49
H. Alavi

Detta är ej fotboll men kanske han är otrogen på sin fru och går över till denna tjej. Se kniven på bordet
2012-07-31 18:45
Jag kollade närmre efter jag länkat och jag ändrade till smiley. Lite klurig biöd var det
Atlético addeh
2012-07-31 18:12
H.Alavi

Jag vågar inte ens tänka på den kombinationen.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-07-31 18:07
Wow. Jag tror, med största sannolikhet, att jag har hittat Pepes fru!
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-07-31 18:05
MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta

Det är Alves armar som kramar om Messi.

Iniestas arm är på Messis huvud.
Annons: