/spanien/barcelona/forum/8781.aspx/spanien/barcelona/forum/8781.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Napao
2012-08-04 18:19
Brasil-Honduras stream
Barcelona Federer
2012-08-04 18:18
Åh fy vad jag avskyr den här kaxiga attityden Andreas V.V har. Knappast första gången han tar upp nationaliteter och liknande inne på forumet. Andreas, du borde besöka en läkare för du behöver verkligen hjälp med dina fördomar. Du kommer inte långt i livet med dina fördomar ska du veta.

Först diskuterar ni sittplatser på Camp Nou, helt plötsligt så är du tvungen att nämna etnisk bakgrund från ingenstans. Liksom wtf? Det är inte första gången du gör det heller.

Tycker det är lite fånigt att du snart i över 1 år kommer ständigt in hit, startar ett bråk och tjatar om att aldrig mer komma tillbaka, men vips nästa vecka är du tillbaka och startar ett nytt bråk om att invandrare hatar dig. Inte konstigt att folk hatar dig när du beter dig som en riktig douchebag.
Barcelona Napao
2012-08-04 18:18
http://www.thefirstrow.eu/watch/133835/1/watch-paris-saint-germain-vs-fc-barcelona.html
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=165768&part=sports
Paris-Barca streams
Barcelonistas
2012-08-04 18:17
Andreas

Mannen kan inte du bara ta och hålla käft och sluta skriva om dina resor hela tiden? Alla kanske inte har den bästa ekonomin här för att åka ner och kolla på Barca matcher, och saken blir inte bättre att en banana som dig skryter om dina resor, eller hur mycket pengar du vinner när du spelar.

Gå skriv en bok om dina jävla resor, och hur du tippar matcher. Tror seriöst att du hade blivit ekonomisk oberoende då hahaha.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-08-04 18:17
Behöver verkligen stream!
Barcelona Karlsson
2012-08-04 18:15
Andreas V.V
Jag tror jag tillhör en av dem som inte gillar dig på detta forum.
Det har inget att göra med hur många gånger du besökt Camp Nou eller inte, utan för mig handlar det om ditt sätt att argumentera för dina åsikter. Det verkar vara "my way or the highway" som gäller och DET finner jag oerhört provocerande. Tänk om det skulle finnas men mikroskopisk chans att du inte sitter på alla svaren i alla lägen.
2012-08-04 18:13
Matchen har redan börjat och det står 1-0 till Honduras!
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-08-04 18:12
Edit: Puertan för är deras... Edit: Oavsett om det är rätt eller fel. Sorry, sitter på mobilen
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Smogen
2012-08-04 18:12
Honduras gjorde just 1-0 mot Brasilien. Kul!!!
Barcelona Blaugrana91
2012-08-04 18:09
Ronaldinho10yElfenomeno9

Den börjar 18.15 och går tydligen på SVT.

Återstår att se om Neymar showar idag igen. ;)
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-08-04 18:09
Andreas Jag förstår inte vad invandrare har med det här och göra, sluta vara så fördomsfull och tro att det bara är invandrare som skriver trams inlägg och tydligen hoppar på dig. Jag kan dock hålla med dig om att det skrivs väldigt många sk trams inlägg här utan någon större mening. Att ta sig tid att skriva sitt inlägg borde alla göra, både för en självsskull och för alla andra. Blir ett mycket trevligare läsning och nivån skulle höjas. En sak som jag måste berömma Moderatorerna i Puertan för deras konsekventa nivå. Oavsett om det är rätt eller när de delar ut varning, tillsägelser eller spärrar är de konsekventa. Och forumet slipper påsåvis meningslösa inlägg med mycket stavfel, grammatikfel etc.
Barcelona Trippeln08/09
2012-08-04 18:05
Kan folk sluta snacka om vilka som ogillar dem, och vart dem kommer ifrån och fokusera på annat istället, exempelvis matchen ikväll?
Detta är faktiskt ett forum där man som i detta fallet är med fc barcelona.
sen ska man inte behöva hoppa på någon eller hata någon för att denna personen har delat med sig sina åsikter.

Vill folk prata om nationaliteter, ras och andra grejer så får dem göra det någon annanstans, låt forumet vara för tiki taka spelet istället för annat trams.
2012-08-04 18:03
Någon som har stream till Brasilien matchen som precis börjat?
2012-08-04 18:03
Någon som har stream till Brasilien matchen som precis börjat?
Barcelona LeoMessi
2012-08-04 18:01
Andreas Jag förstår dig. Sjunk inte till deras nivå. Folk frågar dig om råd och om vissa blir arga för att du har sett flertal matcher på camp nou så är det deras problem.
Barcelona Cheapshot
2012-08-04 18:00
Stream till matchen ikväll? Har inte TV4 sport längre...
Barcelona DM1982
2012-08-04 17:59
Vad sägs om att fokusera på kvällens väldigt roliga match istället för det som ni ältar nu?

Barcelona Andreas V.V
2012-08-04 17:58
@LeoMessi:

Det finns 4-5 personer som ogillar mig på detta forum, alltså riktigt mycket.
Alltid dessa som startar dessa onödiga diskussioner.
Dessa tar varenda möjlighet att klanka ner på mig. Nu skrev jag något liknande: "Jag har suttit på alla platser på Camp Nou, vilket är fakta" varav han tar det som provokation och skryt? Jag vet inte om han jämför Camp Nou och en match med att åka till månen med raket för jag förstår inte hur man kan få det till att jag skryter? Vad ligger det "coola" i det? Förklara tack..

Vissa människor är väl avundsjuka av naturen, jag själv är lite avundsjuk på en del människor men inte "hatar" jag på dessa för det. Kul för dom liksom.

Karlsson //

Vakna du sen?
Knappast någon missuppfattning.
Människan är generellt sett ett flockdjur.
Jag själv väljer dock mer "ensam-varg" vägen.
Sen att jag får ta skit och stå upp mot flockdjuren själv, då får det väl vara så?
Barcelona Karlsson
2012-08-04 17:53
"Placerar inte folk i fack, det enda jag säger är att man alltid hamnar emot en "viss" grupp här inne.
Precis som vissa "personer" ute på gatan aldrig är kaxiga eller rånar folk 1 mot 1 men när dom har hela släkten och vänskapskretsen med, då är det minsann helt andra bullar."

Men skärpning. Det där är fan ingen åsikt du sitter på det är en missuppfattning.
Har du ett sånt djävulst hävdelsebehov så ta det någon annan stans, det är ingen här som är intresserad.
Barcelona LeoMessi
2012-08-04 17:49
Andreas Du är väldigt fördomsfull nu. Förstår inte var några invandrare har attackerat dig på detta forum. Kanske något jag har missat. Du är mycket bättre än så här. Jag tycker att du skriver riktigt bra inlägg annars och det är ett nöje att läsa dom.
Barcelona Andreas V.V
2012-08-04 17:42
Hetfield //

Då kan ju knappast den intellektuella nivån här vara speciellt hög.
Min systers dotter på några år stavar bättre än snittet här inne, det är pinsamt och rent utsagt ett skämt.
(Folk med dyslexi undantagna) men tvivlar på att 60% av forumet lider av det "problemet".

Placerar inte folk i fack, det enda jag säger är att man alltid hamnar emot en "viss" grupp här inne.
Precis som vissa "personer" ute på gatan aldrig är kaxiga eller rånar folk 1 mot 1 men när dom har hela släkten och vänskapskretsen med, då är det minsann helt andra bullar.

Fenomenet kan liknas vid flockdjur.
Barcelona LeoMessi
2012-08-04 17:38
Detta börjar likna flashback med denna rasdiskussion. Vi är barcafans här och vi ska inte börja attackera varandras etniska bakgrund. Här snackar vi fotboll. Jag är själv invandrare och det värsta jag vet är när någon skriver "Svenne" eller något liknande.
Barcelona Hetfield
2012-08-04 17:36
Andreas

Vad har det med saken att göra? Jag är en invandrare, men jag stavar bättre och skriver bättre än de flesta svenskar jag känner. Jag går inte heller runt och använder slangord när jag pratar, och jag svär väldigt sällan. Vart man kommer ifrån avgör inte hur man stavar eller hur man skriver, det har mer med ens intellektuella nivå att göra med. Ja, det är väl också ett val, jag väljer att inte prata på det sättet.

Sluta sätt folk i fack, det finns idioter överallt.
Barcelona Andreas V.V
2012-08-04 17:31
@Smogen:

Antar du inte ens läst hur det hela började? Jag gav ett mer än vänligt svar men blir påhoppad med att jag skryter och provocerar? vad ända in i?...

Killen kallar mig pajas för att jag råkar skriva att jag varit på Camp Nou.
Hör du inte ens hur jävla dumt det låter? ...
Barcelona Smogen
2012-08-04 17:29
Jag är "svensk" men ändå 100% emot dig i snacket om nationaliteter och härkomst. Antar att det då samtidigt bevisar att du har fel. Nationalitet och härkomst har ingenting med ens åsikter att göra.... Och där sätter jag själv punkt för denna off topic diskussionen.
Barcelona Blaugrana4ever
2012-08-04 17:26
Andreas V.V
Stackars dig, det är så synd om dig verkligen....

Ojojoj vad dåligt behandlad du blir av alla invandrare på forumet.
Fy fan alltså...
Barcelona Andreas V.V
2012-08-04 17:24
@Smogen:

Små prickar? Jadu..
Låter ungefär som att man behöver kikare, vilket är så långt ifrån sanning man kan komma.

Är du svensk på detta forum har du genast underläge 20 mot 1 i en diskussion, så är det.
Bättre var det förr, runt 2005-2008.
Ett genuint inlägg som faktiskt kan bidra med en vettig diskussion kanske får på sin höjd 2 "likes" medan ett inlägg som lyder tex:

"fiffan, madrid. dom suger k*k och mouurinho är ne id*ot".

kan få runt 20 "likes".
Det är pinsamt och bedrövligt.

Jag skyller inte detta på någonting utan håller det för mig själv.
Kaxig attityd? Haha, det är till och med tabu att ha besökt Camp Nou.
Snart är det väl tabu att ens gå ut från sitt jävla hus.

Hetfield //

Du skojar? Du lägger aldrig märke till hur folk stavar / formulerar ord och så vidare?
Barcelona Hetfield
2012-08-04 17:23
Rätt så meningslöst att dra upp nationalitet eller ras i det här forumet då de flesta har "nick", man ser ändå inte vilken nationalitet eller ras den personen har.

Om man nu inte heter något svenskt som nick förstås. Men det är väldigt få.
Barcelona Barca o Mort!
2012-08-04 17:17
Andreas V.V

Du hoppade inte på någon men du hade en kaxig attityd och om du läser ditt inlägg igen så ser det ut som om du skryter att du varit och se många matcher. Kan förstå att killen ser det som ett påhopp.

Fast nu måste ju ändå folk ha bättre för sig än att skriva meningslösa inlägg, droppa hela bara.
Barcelona Blaugrana4ever
2012-08-04 17:16
Andreas V.V
Du måste vara helt skadad eller ha något seriöst problem. Etnisk bakgrund och massa annat skit hör väl inte hemma på ett Barca-forum?
Herregud vilka skumma människor det finns...

Klart som fan att man blir irriterad när du svara på ett otrevligt sätt ( JA, det uppfattas som otrevligt "Du kan behöva besöka Synsam, du behöver verkligen en undersökning om du anser att det är dålig sikt från platsen han beskrev" även om du rekommenderat din farsa att göra det eller va fan du snacka om).

Svara bara på frågan och fortsätt med något annat istället för att hacka på folk.

Vilka sjuka människor det finns i denna värld....
Annons: