/spanien/barcelona/forum/8780.aspx/spanien/barcelona/forum/8780.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca o Mort!
2012-08-04 17:17
Andreas V.V

Du hoppade inte på någon men du hade en kaxig attityd och om du läser ditt inlägg igen så ser det ut som om du skryter att du varit och se många matcher. Kan förstå att killen ser det som ett påhopp.

Fast nu måste ju ändå folk ha bättre för sig än att skriva meningslösa inlägg, droppa hela bara.
Barcelona Blaugrana4ever
2012-08-04 17:16
Andreas V.V
Du måste vara helt skadad eller ha något seriöst problem. Etnisk bakgrund och massa annat skit hör väl inte hemma på ett Barca-forum?
Herregud vilka skumma människor det finns...

Klart som fan att man blir irriterad när du svara på ett otrevligt sätt ( JA, det uppfattas som otrevligt "Du kan behöva besöka Synsam, du behöver verkligen en undersökning om du anser att det är dålig sikt från platsen han beskrev" även om du rekommenderat din farsa att göra det eller va fan du snacka om).

Svara bara på frågan och fortsätt med något annat istället för att hacka på folk.

Vilka sjuka människor det finns i denna värld....
Barcelona Smogen
2012-08-04 17:15
Men Andreas, nu får du skärpa dig. Vad fan spelar det för roll om man är svensk eller inte i en diskussion på forumet? Har ju inget alls att göra med vilka åsikter man har. Jösses. Sen sa han väl aldrig att det var dålig sikt? Han sa att det var bra sikt men långt ifrån.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2012-08-04 17:14
Grabbar låt inte detta spåra ur så det blir någon svensk vs invandrare diskussion.
Barcelona Andreas V.V
2012-08-04 17:06
H.Alavi - Magico!

Först och främst, vänligen läs mitt första svar på ursprungsfrågan.
Vem "hoppade på" vem efter det? Läs noga så har du ditt svar.
Jag har varken hoppat på någon eller svarat elakt.

Attackera någons syn? Jag frågade om han övervägt en synundersökning?
Jag har till och med sagt åt min fader att göra en sådan.
Vad är problemet med det?

Det är väl bara bra så man kan få ett eventuellt fel åtgärdat?
För dålig sikt är det då inte från den sektionen som var på tapeten.

Jo, att vara svensk här är tabu så det skriker om det.
Kom inte och säg annat, för då ljuger du inte bara för andra utan även för dig själv.
Så fort man börjar en argumentering/diskussion så är det genast underläge 20 mot 1/2/3.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-08-04 17:04
Andreas V.V

Svensk på detta forum? Om det är någon som förtjänar att åka på en facepalm så är det du. Vad har etniskt bakgrund med detta att göra? Slappna av.

Exakt. En medlem frågade och det enda du behövde göra är att svara vänligt. Inte svara Och attackera någon annans syn.
Barcelona Andreas V.V
2012-08-04 17:00
H.Alavi - Magico!

Vad menar du? En medlem här frågar hur utsikten är från en viss sektion.
Jag svarar med både text och ett videoklipp varav en annan medlem kallar mig pajas.

Alldeles för bedrövliga moderatorer här.
Förstår dock, då de bra moderatorerna är upptagna med andra viktigare saker.

Det är helt klart värre att vara svensk på detta forum än att svära i kyrkan.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-08-04 16:54
Another day at the Les Rambles. Ta ert snack via PM. Vi andra är inte intresserade.

----

Kul med match ikväll! Hoppas vi tvålar dit PSG rejält. Oddsen på att Leo gör ett hattrick ikväll är...1.01.
Barcelona Andreas V.V
2012-08-04 16:38
El capitano[Culee]- Faris

Kan bara säga så här, du vet inte vad du pratar om.
Du kan behöva besöka Synsam, du behöver verkligen en undersökning om du anser att det är dålig sikt från platsen han beskrev.
Vad har jag provocerat? Jag säger bara att du måste ha dålig syn om du inte ser därifrån, så är det bara och det är fakta.

Har jag sagt något annat? Nej, är det någon "big deal" att ha varit på Camp Nou eller? Det är 4 timmar bort med flyg.
(Vart är facepalm ikononen när man behöver den?)

Sen kan du sluta med personangreppen, det är emot reglerna.
Barcelona J.Guardiola- King
2012-08-04 16:30
Lateral, sektion 132. Någon som möjligen suttit där tidigare och kan beskriva utsikten osv?
Tack på förhand
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-08-04 16:27
Tack ALLA för svaren. Både för det skrivna och videoklippet!

Ville inte skapa en diskussion om detta, ber om ursäkt, case closed.. ?
Barcelona Rambla~
2012-08-04 16:20
Lugna ner er nu.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-08-04 16:17
Andreas V.V

Jag har iaktat dig länge och fan va du ska provocera folk. För det första så har jag varit på Camp nou och närheten av av de platser som han sa, om du vill så kan jag skicka bilder till dig?Tro inte att du är den enda som har varit på Camp nou.

Sen ska du alltid skryta, jag har varit på Camp Nou många gånger och bla bla.
Bara se på videoklippet den du har länkat när man zoomar ut så ser du klart och tydligt att det är långt ifrån, Ja jag kanske överdrev att de liknar små prickar men det är iallafall lång ifrån.

Funderat över att kontrollera din syn? eller "antar" du nu saker och ting utan att ens ha prövat? Passa dig bara för att du har vart på några av Barcas matcher så ska du inte tro att du får säga precis vad du vill till personerna här inne, Argumentera som en vanlig människa din pajas och gå inte över dina gränser!
2012-08-04 16:14
@Andreas V.V :

Tack så mycket för hjälpen. Blir nog riktigt bra då!
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-08-04 16:13
Jo, men Afellay har ju själv hela tiden sagt att han vill stanna och visa sig värdig här - vilket han också är påväg att göra med sina fina prestationer under sommaren. Sen hintade Tito om att han skulle stanna också. Det har på senare tid känts ganska givet att han blir kvar... så uttalandet från Jansen kom vid en konstig tidpunkt bara. I juni hade det inte känts lite märkligt.
AndreD - General pardon
2012-08-04 16:11
Nuff said.
Barcelona Barca o Mort!
2012-08-04 16:10
Roja y Azul

Om du är ornitolog kommer det gå bra! Nejdå man ser rätt okej därifrån faktiskt.
Barcelona Rambla~
2012-08-04 16:08
1.70 Allt handlar om pengar. Får Barca 8m och uppåt så kommer de att sälja. Det har det hela tiden skrivits om.De kommer iaf inte att sätta sig på tvären om han vill lämna och med tanke på att Tito troligtvis sagt åt Afellay stt det kommer bli knapert med speltid så ligger bollen hos Ibi.
Barcelona Barca o Mort!
2012-08-04 16:07
ElTriplete

Även om det säger en del tycker jag inte man ska stirra sig blind på assister. En assist behöver inte vara den avgörande passningen. I Özils fall stämmer det säkert dock eftersom han är den enda i marängernas lag som är passningsskickligare än vår bänk.

Tycker man ska kolla mest på spelmässigt, och där vinner Messi.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-08-04 16:02
Förstår inte er som säger att Afellay är överflödig. Vi har ingen som honom i truppen ju. Man kan inte jämföra honom med Cuenca och Tello, då det varken är samma spelartyper eller på samma nivå i nuläget. Hur man än vrider på det hade vi tappat i kvalité om Ibi lämnade och jag hoppas verkligen inte han gör det. En spelare får gärna ansluta, men inte alltid på bekostnad av någon annan.

Kan ju hoppas att tidningen felciterat eller rent av hittat på uttalandet från Robert Jansen. Annars är det nog något på gång... för både Ibi och hans agent har hela tiden innan hintat om att han vill stanna - vilket även Tito sagt på sistone. Måste finnas något väldigt konkret allt plötsligt ändrat sig nu de sista veckorna. Trots hans fina prestationer.

--------------------------------------------
Till nåt roligare. Ska bli grymt kul med match ikväll! Hoppas EM-stjärnor får en halvlek allihopa, men också de som behöver bevisa något fortsatt tillåts göra det. Afellay, Bartra, Tello m.fl.
Barcelona Andreas V.V
2012-08-04 15:46
@Roja y Azul - FCB:

Ganska exakt så här kommer det vara. (länktips).. fast du kommer sitta på andra sidan och lite i hörnet. (hörnet mot takläktaren).

Man ser överraskande bra, helt okej platser anser jag.
Videon gör inte riktigt rätt för sig, men du ser ju på ett ungefär hur det ser ut.

- "El capitano[Culee]- Faris]Roja y Azul - FCB
Bra utsikt men spelarna kommer kännas som små pricker för att det är långt ifrån!!"

Funderat över att kontrollera din syn? eller "antar" du nu saker och ting utan att ens ha prövat?
Man har riktigt bra översikt och ser bra om man inte lider av en relativt allvarlig synskada.
Jag har suttit överallt på Camp Nou, jag vet vad jag pratar om.
2012-08-04 15:45
Roja y Azul - FCB

Bra utsikt men spelarna kommer kännas som små pricker för att det är långt ifrån!
Barcelona R85
2012-08-04 15:43
4-2 vinst tror jag på !
2012-08-04 15:42
Roja y Azul - FCB

Vilken match?
2012-08-04 15:34
Tjena folket.

Köpte biljetter idag från Fcbarcelona.cat, med tur hittade jag 3 stycken biljetter vid varandra på sektion 418. Kan någon berätta för mig om sikten där? Någon som suttit på samma höjd? Ser man bra? Betalade sammanlagt cirka 2000kr för de 3 biljetterna, nu när £ är ganska låg ;)
Barcelona ElTriplete
2012-08-04 15:32
Oh, glömde en viktig detalj.

Top 2 målskyttar säsongen 2011-12

1. Messi
2. Ronaldo

Top 2 assist-makers säsongen 2011-12

1. Messi
2. Özil

Och Ronaldo ska vinna? Haha :)
Barcelona Josep Guardiola
2012-08-04 15:30
Messi är en bättre fotbollsspelare än Ronaldo och kommer därför vinna guldbollen.

Svårare än så är det inte.
Barcelona ElTriplete
2012-08-04 15:30
Cristiano: With the Balón d'Or I want justice to be done because we won the Spanish league and against a big rival; Barça.

Jag vill ha rättvisa jag med Cristi, för om 73 mål och 29 assist på en enda klubblagssäsong inte räcker till ett pris som världens bästa vet jag inte vart världen håller på att ta vägen.

Dessutom, om vi nu ska följa Mourinhos logik så kan vi lika gärna ge priset till Didier Drogba. Han gjorde trots allt mål mot Napoli i åttondelen, Barcelona i semin och avgjorde finalen. Han vann ett tungt guld som bär mycket tyngre än något annat i år.
2012-08-04 15:25
Cristiano Ronaldo angående Ballon d´or :

- Spanska ligan är mycket svårt och vinna och därför vill jag att det ska vara rättvisst när man ska utse vinnaren av Ballon d`or.

Förra året fick Mourinho frågan om vem som förtjänar vinna Balon d`or då sa Mourinho, Ronaldo såklart, och förklaringen var, 42 mål bara i ligan räcker inte det? Trots att Messi vann ligan och CL.

Det är ju förfan skrattretande, Det verkar som om Mourinho har lyckats j*vligt bra med sitt jobb nämligen att hjärntvätta hela klubben! Smutsiga j*vlar!
Barcelona FC Barcelona #10
2012-08-04 15:23
Vinst, 3-1.
Annons: