/spanien/barcelona/forum/8778.aspx/spanien/barcelona/forum/8778.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jonas - tots units fem força
2012-08-04 19:16
Leandro Damiao, vilken lirare!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2012-08-04 19:10
Snyggt Neymar filmar
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-08-04 19:09
Eluc

Verkligen. I Afellays fall är det positivt att han fortfarande får starta matcherna, det tyder ju på att Tito fortfarande har honom i åtanke inför kommande säsong. Att Rafinha startar kan ju också tolkas som att han är med i spelet, att han nog kan vänta sig mer speltid än ifjol.
Barcelona DM1982
2012-08-04 19:08
Det är som fan vad Honduras släpper in Brasilien. "Bjuder" på en utvisning och en straff, mycket slarvigt.

Barcelona Éluc
2012-08-04 19:06
Jag hoppas verkligen att Rafinha och Afellay vågar ta för sig i den här matchen och verkligen visa framfötterna.
Barcelonistas
2012-08-04 19:02
Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Puyol Mascherano Planas - Rafinha Busquets SergiRoberto - Alexis Messi Afellay

Bra elva ser verkligen framemot matchen.
Barcelona Barca o Mort!
2012-08-04 18:58
Andreas V.V

Kanske det inte var meningen av dig men det såg verkligen ut som du använde dina Barca resor som en skrytsak. Är verkligen inte tabu att nämna det, men om du läser igenom ditt inlägg igen kan det lätt missuppfattas. Sen ser jag att du tar upp någon invandrargrej efteråt vilken är lite fördomsfullt.

Jaja, jag ser inte att detta kommer någon vart. Kanske inte alls är så att du alltid verkar vilja ha rätt och stenkoll på saker och ha en kaxig attityd, men det ser verkligen ut så när man läser inläggen.
Barcelona ElTriplete
2012-08-04 18:56
Ska bli intressant att se vad Planas, Rafinha och Sergi Roberto kan göra. Särskilt Planas som jag aldrig sett tidigare. :)

Tråkigt att Bartra inte startar, tråkigt och dumt av Vilanova. Måste ju se vad han kan uträtta mot tuffare motstånd i form av Ibra, Menez och Pastore. Och då har jag inte ens nämnt Lavezzi. Men aja. :)
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-08-04 18:56
Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Puyol Mascherano Planas - Rafinha Busquets SergiRoberto - Alexis Messi Afellay

Afelay startar. Gött! Bartra gör det inte. Fan!
Bra elva ändå... skön mix av A och B-laget. Lär bli en lika fin mix i andra, efter bytena. Ställer mig dock lite frågande till att Puyol startar, men det lär ju bli max en halvlek för honom så kanske är det bättre han är med från start. Ser fram emot Bartra/Pique i andra.. :)
Barcelona ElTriplete
2012-08-04 18:55
Valdes
Alves - Puyol - Mascherano - Planas
Rafinha - Busquets - Sergi Roberto
Alexis - Messi - Afellay
Barcelona Blaugrana91
2012-08-04 18:54
Barcelona barca!54
2012-08-04 18:51
Någon som kan hitta stream till barca b matchen som börjar nu ??
Barcelona Walee
2012-08-04 18:46
Galet kuuul med match idag!!

Andreas pajasen som tro sig veta allt. Seriöst va krävs de för att den tomten (som i mitt tycke är rasist också) ska bli spärrad !

Barcelona Hola Culès
2012-08-04 18:45
Essienesque

Jag måste hålla med dig. Det är för ofta tjaffs och skit här inne så ska det fan inte va alltså! vi som är här inne ska va snälla mot varandra. Istället för att mobbas och vara elaka. DET GÄLLER ALLA! är inte på någons sida.
Barcelona Hola Culès
2012-08-04 18:41
YEEES ÄNTLIGEN BARCA MAATCH:D! Sjukt kul att man får se dem möta PSG också :D
Barcelona Essienesque
2012-08-04 18:40
Kommer in på Les Rambles och ser att nivån är lika låg som alltid. Kan rasbiologen Andreas bli spärrad någongång? Skitattityd varenda gång och bara ett jävla massa snack om hur svenskar är förtryckta. Herregud vad tröttsamt med din offer-mentalitet. Du behöver inte pracka på oss din snevridna livssyn om hur majoritetsfolkgruppen i Sverige är förtryckt när varenda studie i ämnet talar för att det är precis tvärtom.

Tack för mig.
Barcelona DM1982
2012-08-04 18:39
Hur kan det inte bli frispark vid Brasiliens mål? Klar kapning.
Barcelona Josep Guardiola
2012-08-04 18:35
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-08-04 18:34
Peshmerge - AS9

David Villa har rest med truppen till PSG men kommer inte att finnas med på gräsmattan. Enligt uppgifter (twitter, Sport.es....) så kommer Villa göra sin comeback i Göteborg mot United.
Peshmerge - AS9
2012-08-04 18:31
Någon som vet om David Villa är tillgänglig för spel idag?
Barcelona Smogen
2012-08-04 18:29
Ok, kan ni vara snälla att lägga ned det här snacket nu. En verkar vars ute efter att bli kallad rasist och resten verkar jobba på att bli mobbare. Släpp det bara.
Barcelona Andreas V.V
2012-08-04 18:29
Federer, Barcelonistas, Karlsson
Där hade vi 3 av de 5 jag nämnde..
Vart är "Mascherano och Trippeln" nu då?

-

Jag är nog den människan i världen som är minst kaxig, hade du träffat mig hade du garanterat fått det verifierat.

Har aldrig slagit någon, aldrig hotat någon, aldrig gjort något dumt mot någon (med avsikt), aldrig skadat ett djur, värnar om allt och alla. (Oj, nu blev det skryt igen).....

Det enda jag brukar svara på här inne är "rese-frågor" men då får jag skit för att jag skryter och provocerar:

Det är så patetiskt att man blir mörkrädd.
Sen blir jag även kallad rasist och tala om vilken humor det är när min största glädje här i livet är att resa och besöka alla möjliga kulturer över hela världen.

Oj, nu blev det skryt igen.
Ber så hemskt mycket om ursäkt..

Jag kan inte gå och vara arg på alla som har 1 miljard och åker runt på lyxyachter eller har privatjets och snygga brudar.
Varför ska man vara avundsjuk? Man har det man har, så är det med det.

Jag sitter mer än gärna och läser historier om människor som flyger i första klass för 100.000:- men för att jag tycker det är intressant..

Inte fan börjar jag skriva att dom är ena idioter som skryter och provocerar mig? Skärp er och lär er leva med att det alltid finns folk som har det bättre och alltid kommer att göra.
Så har ni kommit en bra bit på vägen.

Jag slutar väl posta bilder, filmer osv här.
Tyckte bara det hörde hemma på ett Barcelona forum men är relativt trött på att bli kritiserad för det hela tiden.

Tack & Hej.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-08-04 18:28
Hållkäft alla. Jag är en stolt kurd/svensk. Vi alla är bröder/systrar. Älskar sverige. Älskar svenskar. Ni gav mig land o bröd. Tack så mkt.
Barcelona Blaugrana91
2012-08-04 18:28
Ronaldinho10yElfenomeno9

Matchen går på SVT som sagt.
Barcelona Josep Guardiola
2012-08-04 18:27
Enough!
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-08-04 18:25
Jag skrev juu att han provocerar vartenda här inne liksom vad har etnisk bakgrund med platser på Camp Nou och göra.

Sen Andreas eller vad du nu heter så sa jag aldrig att det var dålig utsikt utan det jag menade var att det var det var långt ifrån.

Bra att du rekomenderar din farsa att besöka synsam men du behövdr inte rekomendera mig för det kan du behålla för dig själv. Dålig syn? fine men ge fan i massa påhopp.

Om du nu klagar så jävla mycket på forumet så finns det många andra forum som du kan dra till, Inte så komplicerad faltiskt.

Men de roliga med hela den här diskussionen är att
u är typ 3 år äldre än mig och ändå är det du som attackerar mig med massa påhopp, Skäms.....
Barcelona Napao
2012-08-04 18:19
Brasil-Honduras stream
Barcelona Federer
2012-08-04 18:18
Åh fy vad jag avskyr den här kaxiga attityden Andreas V.V har. Knappast första gången han tar upp nationaliteter och liknande inne på forumet. Andreas, du borde besöka en läkare för du behöver verkligen hjälp med dina fördomar. Du kommer inte långt i livet med dina fördomar ska du veta.

Först diskuterar ni sittplatser på Camp Nou, helt plötsligt så är du tvungen att nämna etnisk bakgrund från ingenstans. Liksom wtf? Det är inte första gången du gör det heller.

Tycker det är lite fånigt att du snart i över 1 år kommer ständigt in hit, startar ett bråk och tjatar om att aldrig mer komma tillbaka, men vips nästa vecka är du tillbaka och startar ett nytt bråk om att invandrare hatar dig. Inte konstigt att folk hatar dig när du beter dig som en riktig douchebag.
Barcelona Napao
2012-08-04 18:18
http://www.thefirstrow.eu/watch/133835/1/watch-paris-saint-germain-vs-fc-barcelona.html
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=165768&part=sports
Paris-Barca streams
Barcelonistas
2012-08-04 18:17
Andreas

Mannen kan inte du bara ta och hålla käft och sluta skriva om dina resor hela tiden? Alla kanske inte har den bästa ekonomin här för att åka ner och kolla på Barca matcher, och saken blir inte bättre att en banana som dig skryter om dina resor, eller hur mycket pengar du vinner när du spelar.

Gå skriv en bok om dina jävla resor, och hur du tippar matcher. Tror seriöst att du hade blivit ekonomisk oberoende då hahaha.
Annons: