/spanien/barcelona/forum/8768.aspx/spanien/barcelona/forum/8768.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mackansgaming
2012-08-06 17:22
Tjena, jag behöver subscribers till min youtube kanal så checka in min youtube kanal och subscriba och gör allt :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-08-06 17:17
Morata#23

Jag tror inte det är någon tak så långt ner på plan, får hoppas på ett fint väder.
Real Madrid Morata#23
2012-08-06 17:15
Är det någon som vet om det finns tak i Ullevi ifall det regnar på Onsdag på plats sektion F 1. // Min bröder är Cules och farsan dom ska kolla.
Barcelona basaric - "el guaje"
2012-08-06 17:12
El corazon - finns det plats på det tåget?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-08-06 17:11
Basaric Jag kan göra dig sällskap om du vill. Tar tåget från Stocholm-Alingsås ca 13.05.
Barcelona grande jw
2012-08-06 17:07
Enligt Afellays agents uttalanden kan man med största sannolikhet konstatera att Afellay stannar i klubben och ingen utlåning kommer att ske.

"Exit rumours? I wouldn't take those reports too serious. Clubs are interested but it has always been like that."

"Leaving Barça is not an option now. Ibrahim feels good at Barça and he's playing. There's no reason to leave."

"Transfer of Afellay is totally excluded? This is of course the world of football, but it is highly unlikely."
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-08-06 16:57
Börjar få väldigt mycket ångest att jag inte köpte biljetter till matchen nu på onsdag. :(

Ha kul ni som åker ner dit! Vore förövrigt kul om ni lyckades fixa nån stor banderoll (bara ta en lakan och måla) där det står "Les Rambles". Så våra hjältar blir medvetna om vår existens här på SF. :)
Rivaldo Ferreira
2012-08-06 16:47
En liten fråga. Xavi, Abidal, Villa och resten av det gamla gänget börjar dala på FIFA 12. Jag har redan köpt Roberto men han har fastnat på 77 i rank. Skulle någon rekommendera unga spelare så jag kan träna upp dem. Eller ska jag dra och köpa i B-laget? Jag brukar alltid köra med minst en ungdom i laget.

Hur ser truppen ut? Eller kommer den ut imorgon?
2012-08-06 16:46
Fan att du inte bodde i Stockholm.. har verkligen krigat för att få plats på ett tåg som gör så jag hinner till matchen i tid men det är omöjligt. Har dock löst så jag åker från Sundsvall - Stockholm och att jag är i huvudstaden runt 12 på dagen. Nu återstår Stockholm - Göteborg. Hoppas det finns någon här som kan hjälpa..
Barcelona Deulofeu
2012-08-06 16:46
Ska vi köpa Song är det lite skumt när vi har möjligheten att plocjka hem Romeu istället.

Han vet precis hur han ska spela samt han skiljer sig en del mot busken mer fysisk med ett bra skott.Han är ett perfekt komplement.

I ett lag ska man ha olika karaktärer där har vi ett ypperligt exempel när man vill förändra en matchbild.

Dessutom missar ju Song en månads spel varannan säsong för spel i Afrika.
Barcelona Deulofeu
2012-08-06 16:43
basaric - "el guaje"

Jag åker från Linköping.Glädjande besked Villa åker med till Göteborg.INte med mig alltså...

HUr många härifrån ska med?
Barcelona The Reporter
2012-08-06 16:36
Gilla om ni vet vems målgest jag syftar på -- I__o__I
2012-08-06 16:34
Finns det någon från Stockholm som åker till Göteborg på onsdag? Skulle behöva hoppa på om det finns plats..
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-08-06 16:31
OT Är det någon som vet när Bolt springer 200 meter?
Barcelona mirzaculé
2012-08-06 16:12
http://www.goal.com/en-gb/news/3277/la-liga/2012/08/05/3288195/abidal-hoping-to-return-to-action-in-december?source=breakingnews :)
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-08-06 15:25
Rambla

"Jävla idiotiskt om de går för Song. Han är kass som mittback precis som Javi Martinez. För det är mest som mittback både Martinez och Song kommer att användas."

Nej, det tror jag inte är tanken om Song köps. Han ska ju vara ett alternativ om man beslutar att köpa den pivote istället för en mittback. Tror nog att det är på den positionen han är tilltänkt att spela också, isåfall.
Barcelona DANI ALVES
2012-08-06 14:52
Paul Greengrass, the British director of "The Bourne Supremacy" and "The Bourne Ultimatum," is planning to make to make a documentary about soccer giants Barcelona.

Hehe,nice:D
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-08-06 14:25
1.70-ligan - Cuenca y Tello

Kanke jag har missat lite (^^)
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-08-06 14:24
Myrran, okej tack. Blir nog att chansa och hoppas man får tag på biljetter i Barcelona då.
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-08-06 14:18
Och på tal om dåliga silly seasons från Barças ledning, kan någon minnas någon sommar då alla var nöjda med hur värvningarna sköttes? Känns som att det var ett bra tag sen sist.
Barcelona Myrran
2012-08-06 14:18
Barca - Crema Catalana

Förra året var det 74240 som såg matchen, så ungefär 25 000 platser stod tomma. Vet inte hur det kommer vara i år men är sällan det är utsålt på matcherna.
Herregud
2012-08-06 14:16
Vad tror ni om Affelay på lån till Liverpool? Ska tydligen tas seriöst enligt trovärdiga på twitter.
barca löver
2012-08-06 14:15
nån som har truppen till matchen mot united ?
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-08-06 14:14
Tjena, har en snabb fråga. Tänkte se matchen mot Valencia på Camp Nou i september. Tycker ni man bör köpa biljett via nätet innan eller går det att köpa på plats? Det kommer väl inte vara fullsatt
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-08-06 14:10
Rambla/

Javi Martínez kass som mittback? Håller absolut inte med dig där. Även om jag själv var tveksam till om han skulle klara av den rollen när Bielsa först lät honom spela i mittförsvaret har basken visat att han har bra positionsspel, funktionell bollhantering och bra samarbete med sina övriga försvarskollegor. Att påstå att Javi Martinez har varit "kass" under sin första säsong som mittback tycker jag är väl överdrivet.
Barcelona Myrran
2012-08-06 14:02
Och här är han, Luis Alberto. Håller på med det medicinska.
Barcelona Myrran
2012-08-06 14:01
Såg någon som fråga om Barca Bs nya kille från Sevilla. Youngcules på twitter skriver iaf detta:

"Reports in the Spanish media suggest Sevilla striker Luis Alberto (19) has travelled to Barcelona this evening to complete his move to FCB, after the two clubs finally came to an agreement on the transfer. The player will undergo a medical on Monday and sign his Barca B contract on the same day.

Alberto will initially sign on a loan deal worth €200,000 with an option to make it permanent for €4 million next season.

Luis Alberto will compete for the centre-forward position at Barca B, and will have a tough time keeping highly rated Cameroon striker Jean Marie Dongou (17) out of the starting lineup. Another new signing from Boca Juniors Sergio Araujo (20) will slot in at his favoured left forward role, with Joan Angel Roman (19) and Miguel Angel (19) giving him a good fight for the spot. Winger Gerard Deulofeu (18) will be the undisputed holder at the right forward position, with Kiko Femenia as the backup.

Alberto's arrival means last season's flop signing (also from Sevilla) Rodrigo Rios will be told to leave the club alongwith two other players, as Barca B have a 28 man squad, 3 more than the stipulated 25 players."
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2012-08-06 13:57
Myrran

Står bara att dem tränar torsdag och fredag i gbg? alltså ingen träning varken tis lr ons i gbg???
Barcelona Myrran
2012-08-06 13:45
Rivaldo the greatest

10.30 Ullevi
Barcelona Hetfield
2012-08-06 13:44
Barcelona får skylla sig själva att man nästan alltid betalar överpris när det gäller spelare. Antingen så går man för hårt på en spelare, så att klubben känner doften av desperation och höjer priset (Sanchez) eller så väntar man för länge och värvar en spelare för överpris (Zlatan).

Svågertaktiken funkar inte, om Zubi inte kan klara av att värva spelare, då är det bäst att lämna det jobbet till någon annan. Svårare än så är det inte.
Annons: