/spanien/barcelona/forum/8766.aspx/spanien/barcelona/forum/8766.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-08-04 20:45
Tycker inte heller tröjorna är så jädra fula. Inte de snyggaste vi haft men inte heller de fulaste. Lustiga är rätt ord!
2012-08-04 20:44
H.Alavi - Magico!

Mjo, men jag vill ju ha någon sådan spelare i Barca också. Lite mönsterbrytning ibland är inte fel! Och jag tycker han denna försäsong har visat att han kan smälta in och bidra med saker också. Han känns fortfarande som en spelare som inger mer klass än Cuenca och Tello. Så de killen en chans, truppen är tunn! Det kan komma en dag då vi lär ångra oss annars.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-08-04 20:43
Vill se Bartra i 2:a nu!
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
Vill se Bartra i 2:a nu!
Barcelona Corazon
Håller med angående affelay har tyckt det länge iförsig om vi kan casha in då tycker jag klubben ska göra det .basta
Barcelona Rambla~
2012-08-04 20:42
Alla som garvar åt tröjorna. Jag tycker fan inte de är så fula som alla vill få det till. :P Ok, jag hade väl knappast valt dessa som förstaval men tycker det överdrivs rejält.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcadinho.
2012-08-04 20:41
Förvånansvärt bra spel med tanke på att det är första matchen mot ett kvalificerat motstånd. Bra match också mot Hamburg tidigare med då var det mest reserverna.
Jäkla vilken bra halvlek Rafinha o Sergi gör, godis från La Masia.
Barcelona Abbe.
2012-08-04 20:41
Rambla

Det är inte för intet att han är en av få B-lagsspelare som kontinuerligt tränar med A-laget och startar i deras matcher. Han kommer få en hel del speltid den här säsongen. Han kommer åtminstone sitta med en hel del på bänken.

Jag kan tänka mig att hans kärlek till klubben gör att han fortsatt blir en B-lagsspelare den här säsongen. Han hotar inte med att lämna, utan är glad för den speltid han får. Klubben känner till hans lojalitet.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-08-04 20:39
Personligen tycker jag inte att Ibrahim Afellay har något i Barcelona att göra. Det finns ingenting fel i hans egenskaper som ytter utan felet ligger hos Barcelona. Totalfotbollen passar inte Ibrahim.

Om man tittar på hur han spelade i PSV och hur han spelar i holländska landslaget så ser man alltid en Ibrahim som springer rakt framåt utmanar och skapar en het målchans. I Barcelona stannar han upp hela tiden och lägger en passning i sidled. Lite trist är det. Någon gång måste han ju utmana och visa att han har egenskaperna för att lura skjortan av PSG:s försvar.

Det är min tanke. Det är inget fel på Afellay, det är bara spelidén som inte passar honom.
2012-08-04 20:38
Brolle

Ja, alla sköter sig. En bra halvlek från hela laget. Särskilt utmärkande är nog Sergi Roberto och Rafinha, just eftersom man inte visste om de skulle hänga med så bra som de gör. Planas känns inte riktigt lika pålitlig, om man ska granska de unga.
I övrigt visar Busquets och Messi stundtals prov på sin briljans.. men det är de två ynglingarna ovan som får guldkanten i höger hörn av mig
Barcelona Blaugrana91
2012-08-04 20:37
Haha PSG som i princip ställer upp bästa möjliga lag blir utrullade av ett trots allt B-betonat Barca.

Kul att se att både Rafinha och Roberto tagit för sig!

Hoppas Bartra får komma in i andra. :)

Barcelona Rambla~
2012-08-04 20:37
Jag är imponerad av vårt presspel, härligt och se. Sergi Roberto är fan över allt, riktigt bra, frågan är om det går att hålla honom utanför truppen? Han erbjuder så mycket, skiljer sig från våra andra mittfältare. Keites ersättare rakt av? Gillar även hur Rafa tar för sig, bra i djupled även han. Det dröjer fan inte länge innan debuterar för Brasilien.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-08-04 20:36
Som tur blir jag inte sugen på Fanta jag köpte det med Nachosen
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-08-04 20:35
Underbar fotboll av FCB. Sämst på plan är ju Affe jag har ej sett han så mycket gör inte mycket. Bäst är Rafa Alcantara. Grym som fasen
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-08-04 20:34
Såg ni hur Mascherano sprang fram till Ibrahimovic efter slutsignalen och var orolig över en eventuell skada på Ibras knä? Kärlek.

Mycket bra första halvlek. Precis den här matchbilden som jag hade förväntat mig.
Barcelona Abbe.
2012-08-04 20:34
Kul att se att Sergi Roberto och Rafinha är de som sticker ut mest i Barças lag. De tar verkligen för sig. Framför allt Roberto har styrt och ställt centralt och både vinner och förmedlar boll.

Fan, vad jag gillar Sergi Roberto. Inställning kombinerat med denna funktionella teknik är något som tilltalar mig rejält :-).
Barcelona Napao
2012-08-04 20:33
Ryo Miyaichi ! Nej men jag vart sugen på en Fanta.
Barcelona Rambla~
2012-08-04 20:32
Det var ingen smäll från Masche, han var på bollen, utan det var Ibra som fick knäet under sin egen kropp och vred till det. Kunde slutat illa om dubbarna fastnat i gräset.
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2012-08-04 20:32
Vem sitter på bänken?
Barcelona barcetia - ¡Javi Martinez, por favor!
2012-08-04 20:30
Messi ser bakis ut..
Barcelona Vampíro
2012-08-04 20:28
Ibra fick en rejäl smäll där av Mascherano.
barca löver
2012-08-04 20:28
gött att se masken!
Barcelona Brolle
2012-08-04 20:26
Berätta hur ser det ut? Sköter alla sig osv?
Ryo Miyaichi !
2012-08-04 20:25
Man blir ju lite sugen på pinacolada när man ser era matchtröjor ha ha.

Gött att se Puyol spela!

(matchen går förövrigt på tv4-sport om ingen har nämnt det) annars fanns det lite streams inne på wiziwig)

cheers
El_PitBUL_Gary_Medel
2012-08-04 20:25
Bara jag som haft problem med sopcast? efter en stund så spelas allt bak 10 min...
Barcelona Barca o Mort!
2012-08-04 20:23
Streams! Bara att välja och vraka, rekommenderar Sopcast, krävs en installation av ett väldigt litet och nyttigt program bara.
2012-08-04 20:19
Pastore är en fantastisk spelare. Minns när jag hoppades Barca skulle bli hans nästa klubbadress efter Palermo.
Barcelonistas
2012-08-04 20:18
Det är bara löjligt hur bra vi är haha.
Barcelona Corazon
2012-08-04 20:16
Rambla

Varför tycker du det?
Barcelona Vampíro
2012-08-04 20:16
Ráfa käkar upp Ibrahimovic för andra gången.
Annons: