/spanien/barcelona/forum/8757.aspx/spanien/barcelona/forum/8757.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-08-06 17:59
Rambla/

Det är lite orättvisst att göra en bedömning av Javi Martínez efter EL-finalen där i stort sett hela Athletic gick inte att känna igen. Om man istället summerar hela hans säsong tycker jag han gjorde det bra som mittback. Kanske finns/fanns det bättre reonodlade mittbackar på marknaden den här sommaren, men från ett sportsligt perspektiv förstod jag varför Tito ville ha basken.
Rivaldo Ferreira
2012-08-06 17:46
Morata#23

Alla mina polare är Maränger. Släkten är liverpool

Marc_Bartra, Next Pique (Barcelona)

Hur mycket använder du ungdomarna?
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-08-06 17:44
Rivaldo Ferreira

Ja jag vet ville bara illustrera hur mycket jag ogillar anglofiler ;)
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-08-06 17:44
Jansen (agent Afellay): "Leaving Barça is not an option now. Ibrahim feels good at Barça and he's playing. There's no reason to leave." [vi]

Woho! Glädjande nyheter. Och Tello ryktas kunna gå till Ateltico på lån. Hade inte haft något emot det heller - vore spännande att se hur han skulle klara sig där. Hade varit en bra deal för både klubben, Tello och Afellay. Visserligen kan Tello få gott om speltid i och med att han är registrerad för Barca B... men han är nog redo för större tester!

----------------------------------------------
Rambla

Ja, håller med där. Det är sjukt irriterande. Oavsett vad som köps hoppas jag att han kommer husera på din position han är mest bekväm i , den han spelat i innan. Då är Song ett bra alternativ till den defensiva mittfältspositionen. Men min röst går nog ändå på en klassback, och att isåfall Mascherano agerar backup åt Busquets när det behövs. Vi ska inte glömma bort att vi redan har två av världens bästa pivotes i klubben.
Real Madrid Morata#23
2012-08-06 17:43
Gonzales_Barca , den närkingska älgen

Tack för svaret grabbar. Det är som sagt mina bröder med farsan som ska åka titta ( Ja dom är alla Cules förutom jag, fråga mig inte varför. Kärlek väljer man inte den väljer dig)
Barcelona Josep Guardiola
2012-08-06 17:42
addeh

Han är tok för långsam.
Atlético addeh
2012-08-06 17:41
Rambla

Låter på dig som att du inte sett alls mycket av Javi Martínez som mittback. Han var, tillsammans med Ramos, ligans i mitt tycke klart främsta mittback förra säsongen. Han har allt man kan kräva av en modern och spelande mittback. Framför allt lugnet och ett bra spelsinne.

I EL-finalen var det snarare Amroebieta som gång på gång gick bort sig än Javi Martínez. Även om han kanske inte gjorde sin livs bästa match var han inte direkt dålig som sin försvarskollega.

Martínez mångsidighet och att han dessutom är så pass bra på flera positioner gör honom otroligt användbar för alla lag.
Rivaldo Ferreira
2012-08-06 17:40
Gonzalez_Barca

Matchen sänds på TV4
Rivaldo Ferreira
2012-08-06 17:40
Marc_Bartra, Next Pique (Barcelona)

Tack. Jag köpte Alba på 4 säsonger stannar han på 83. Ruben Mino blir 80. Bartra 82. JDS 80. Oier 74.Thiago 86. Montoya 80. Jag köpte nyss Oriol Rossel, Rafa Alcantara och Muniesa. Ska köpa Delofeu. Oier är en jag köpte två sänonger sen. Jag simulerar.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-08-06 17:39
basaric - "el guaje"

Ingen aning. Annars kan du ju testa SweBus. Tar lite längre tid, men du kommer ju fram i alla fall
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-08-06 17:36
jawwa

Tack men nej tack, sitter hellre hemma och tittar på en stream än att stå bredvid 5-10 tusen anglofiler helt ensam..
Barcelona R.Gaucho 10
2012-08-06 17:34
Någon som har en aning om vilket hotell FCBarcelona kommer att bo på under sin vistelse i Sverige? Väldigt tacksam för svar :)
Barcelona Rambla~
2012-08-06 17:31
el Flaco

Kass var kanske lite överdrivet men jag tycker personligen inte att han imponerat som mittback. Speciellt inte mot bra motstånd. Blev tex helt avklädd i EL-finalen mot Atlético.

1.70

Tyvärr så tror jag att det är därför han i så fall värvas, för att han klarar av att spela mittback. Jag börjar bli irriterad över det faktum att klubben hela tiden vägrar att värva renodlade mittbackar utan att hela tiden titta på att de ska klara av båda roller. Jag tycker att vi redan har tillräckligt med täckning på mittfältet. Busquets, Mascherano kan alltid hoppa in på defensiva när det behövs.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-08-06 17:30
Gonzalez_Barca

Det kommer regna såg på vädret
jawwa
2012-08-06 17:29
Gonzalez_Barca

Jag har ev. en ståplats biljett till matchen för inköpspriset 425kr. Det är dock precis bredvid utd klacken( sektion Y22). Om du verkligen vill så kan jag kanske se till att fixa den. Detta förutsätter givetvis att du vill gå ensam på matchen.

Valet är ditt men chansen finns fortf där.
Barcelona penyasuecia
2012-08-06 17:25
Några få biljetter kvar till Supematchen

Klicka på länken nedan för mer info.

Barcelona Marc_Bartra, Next Pique
2012-08-06 17:23
Rivaldo Ferreira (Barcelona) Köp Gerrard Delfoue , han utvecklats lång Jag tränar Barca B och han är 79 vid 21 års åldern och han är min stora sjärna. Jag är i 4 sasönger och satsar på att ta steget upp
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona den närkingska älgen
2012-08-06 17:23
Morata

Finns väl på ena sidan, tror jag. Men det är rätt höga läktare så regnställ är väl att rekommendera.
Barcelona Mackansgaming
2012-08-06 17:22
Tjena, jag behöver subscribers till min youtube kanal så checka in min youtube kanal och subscriba och gör allt :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-08-06 17:17
Morata#23

Jag tror inte det är någon tak så långt ner på plan, får hoppas på ett fint väder.
Real Madrid Morata#23
2012-08-06 17:15
Är det någon som vet om det finns tak i Ullevi ifall det regnar på Onsdag på plats sektion F 1. // Min bröder är Cules och farsan dom ska kolla.
Barcelona basaric - "el guaje"
2012-08-06 17:12
El corazon - finns det plats på det tåget?
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-08-06 17:11
Basaric Jag kan göra dig sällskap om du vill. Tar tåget från Stocholm-Alingsås ca 13.05.
Barcelona grande jw
2012-08-06 17:07
Enligt Afellays agents uttalanden kan man med största sannolikhet konstatera att Afellay stannar i klubben och ingen utlåning kommer att ske.

"Exit rumours? I wouldn't take those reports too serious. Clubs are interested but it has always been like that."

"Leaving Barça is not an option now. Ibrahim feels good at Barça and he's playing. There's no reason to leave."

"Transfer of Afellay is totally excluded? This is of course the world of football, but it is highly unlikely."
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-08-06 16:57
Börjar få väldigt mycket ångest att jag inte köpte biljetter till matchen nu på onsdag. :(

Ha kul ni som åker ner dit! Vore förövrigt kul om ni lyckades fixa nån stor banderoll (bara ta en lakan och måla) där det står "Les Rambles". Så våra hjältar blir medvetna om vår existens här på SF. :)
Rivaldo Ferreira
2012-08-06 16:47
En liten fråga. Xavi, Abidal, Villa och resten av det gamla gänget börjar dala på FIFA 12. Jag har redan köpt Roberto men han har fastnat på 77 i rank. Skulle någon rekommendera unga spelare så jag kan träna upp dem. Eller ska jag dra och köpa i B-laget? Jag brukar alltid köra med minst en ungdom i laget.

Hur ser truppen ut? Eller kommer den ut imorgon?
Barcelona basaric - "el guaje"
2012-08-06 16:46
Fan att du inte bodde i Stockholm.. har verkligen krigat för att få plats på ett tåg som gör så jag hinner till matchen i tid men det är omöjligt. Har dock löst så jag åker från Sundsvall - Stockholm och att jag är i huvudstaden runt 12 på dagen. Nu återstår Stockholm - Göteborg. Hoppas det finns någon här som kan hjälpa..
Barcelona Deulofeu
2012-08-06 16:46
Ska vi köpa Song är det lite skumt när vi har möjligheten att plocjka hem Romeu istället.

Han vet precis hur han ska spela samt han skiljer sig en del mot busken mer fysisk med ett bra skott.Han är ett perfekt komplement.

I ett lag ska man ha olika karaktärer där har vi ett ypperligt exempel när man vill förändra en matchbild.

Dessutom missar ju Song en månads spel varannan säsong för spel i Afrika.
Barcelona Deulofeu
2012-08-06 16:43
basaric - "el guaje"

Jag åker från Linköping.Glädjande besked Villa åker med till Göteborg.INte med mig alltså...

HUr många härifrån ska med?
Barcelona The Reporter
2012-08-06 16:36
Gilla om ni vet vems målgest jag syftar på -- I__o__I
Annons: