/spanien/barcelona/forum/8753.aspx/spanien/barcelona/forum/8753.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona koeman92
2012-08-10 13:34
Varför Tito?? Varför i h*lvete låter du dina spelare hålla på med sådana saker??
Skulle inte alls bli förvånad om det stämmer att Pique tog med sig 5 tjejer till hotellet för det verkar som att halva laget misskötte (stavning) sig igår!
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-10 13:21
Ja, den spelare vi köper bör nog kunna spela mittback också i alla fall. Man vet inte hur mycket tid Puyol kommer spendera i sjukstugan. Song kan spela mittback, men Javi Martinex och Capoue är väl bättre på den positionen.
Sen kan man ju alltid hoppas att Fontas har övat upp sin snabbhet under sin långa rehabm, gör det bra nu de sista försäsongsmatcherna, och blir en tillgång att ha i truppen helt plötsligt.. om man nu stannar kvar.
Barcelona koeman92
2012-08-10 13:15
Kommer Puyol och D.Alves att spela el clasico?
Barcelona Abbe.
2012-08-10 13:09
Rivaldo

Alves tränade för fullt idag.
Rivaldo Ferreira
2012-08-10 13:06
Alves och Puyol borta detta blir ju sämre än 11/12
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-08-10 13:05
Laddade ner Utd - Barca och kollar på den nu med engelska kommentatorer. Det roliga är att publiken buar ut Sergio när han blir ordentligt kapad av Scholes. Kommentatorerna tror att de buar åt Scholes, men sen när de märker att det är Sergio som får ta emot buropen så skrattar kommentatorerna åt publiken.

Only in Sweden...pinsamt.
Barcelona Mascherano
2012-08-10 13:04
Rambla~
Problemet är jag har ju ingen Facebook eller nåt sånt vart kan jag lägga upp bilden då?
Barcelona Rambla~
2012-08-10 12:58
Det dröjde inte speciellt länge. Nu har Puyi en överbelastad muskel och tränade inte med laget. Det var ju bara en tidsfråga innan våra skadebekymmer i backlinjen skulle börja. Tito borde som sagt prioritera en mittbacksvärvning.
Barcelona Rambla~
2012-08-10 12:54
Du får ju lägga upp bilderna på nätet och sen länka till sidan.
Barcelona Mascherano
2012-08-10 12:53
Rambla
Hur lägger man in bild här?
Barcelona Rambla~
2012-08-10 12:53
Ja gör det om du vill. Du kommer ändå inte övertyga mig om att Pique tar in 5 brudar till sitt hotellrum för att ha en sexorgie.

Själv såg jag Carles Naval och Pepe Costa vid huvudingången. De stod och snackade med vakterna.
Barcelona Mascherano
2012-08-10 12:50
Rambla~
Kan visa en bild på mig och Vilanova också om du vill?
Barcelona Mascherano
2012-08-10 12:46
Rambla~
Okej vänta jag ska lägga upp en bild på mig och Adriano i hotellet vänta. Så får du sa att jag inte ljuger.
Barcelona Rambla~
2012-08-10 12:45
@Mascherano:

Bullshit, jag var själv där igår vid 14-15. De släpper inte in folk som ej bor på hotellet. Dessutom, när spelarna ska ut, så smugglas de ut bakvägen. Igår stod det en massa småungar där och väntade. Till slut så åkte bilarna iväg, helt tomma, för att hämta upp spelarna någon annanstans.

Och du påstår att Piqué traskar in genom huvudingången med 5 brudar i släptåg.

Phffft...
Barcelona Rambla~
2012-08-10 12:42
Matchen spelas i Puerto Rico. Bra jobbat RFEF, flyg över Atlanten är ju en perfekt uppladning inför seriestarten.
Barcelona Mascherano
2012-08-10 12:41
Rambla~
Jag kan lova dig handen på hjärtat att han hade 5 tjejer med sig in i hotellet. Jag försökte ta kort men han hade så jävla bråttom och du vet varför. Jag ståg bredvid han när jag skulle ta kort. Han inte tyvärr. Alltså först kom Pique in i hotellet sen efter 1 minut då kom tjejerna han ville inte visa det så öppet. Men man fattade det ju:P Så jag ljuger inte.

Och ja jag kom in man var tvungen att visa legitimation och vara 25 år.
Barcelona Abbe.
2012-08-10 12:37
Alba står över Spaniens kommande landskamp på grund av hans intensiva sommar som inkluderade både OS och EM. Xavi och Puyol får även de ledigt för att de inte ska slitas ut. De är ju inte 20 längre, om man säger så.

Valdés, Piqué, Busquets, Iniesta, Fàbregas och Pedro är dock uttagna.
Barcelona Rambla~
2012-08-10 12:28
En sak till.

Hade jag sett Pique komma med 5 tjejer i släpptåg vid hotellet, så kan jag ju garantera att jag tagit ett kort med min iphone och haft fotobevis.

Så, upp till bevis nu, visa foto tack. :P
Barcelona Rambla~
2012-08-10 12:22
@Mascherano:

Fan vad du ljuger. Personalen släpper knappast in dig på hotellet. Dessutom, om Pique ville vara otrogen med 5 tjejer, tror du verkligen att han hade skyltat med det så öppet?
Barcelona Mascherano
2012-08-10 12:17
Rivaldo Ferreira
Det var Piques tjejer. Det trodde jag inte om honom faktiskt att han skulle vara otrogen mot Shakira. Han ville inte ens ta bild när vi kom fram till han. Han bara gick in.
Barcelona Mascherano
2012-08-10 12:11
Har för mig att Real Betis vill ha Fontas.
Barcelona GerardPiqué3
2012-08-10 12:08
Abbe.

helt rätt, my bad ;)
Rivaldo Ferreira
2012-08-10 12:07
VizzlA-"Tots Units Fem Força"

Bra elva. Kör man på den här också lär nog spelarna få form, självförtroende och en sjuhelsikes vinst.

-------------------------V.V-----------------------
-----Adriano-----Puyol-----Mash-----Alba-----
-----------------------Busquets------------------
--------------Cesc---------------Iniesta----------
------------Alexis---------------Pedro-----------
------------------------Messi---------------------
Byten: Fontas/Alba Montoya/Adriano Puyol/Pique (45) Villa/Pedro Xavi/Cesc (80). Men din elva är jättestark också. Jag kan inte vänta tills FIFA 13.

Mascherano

Ohh. Hoppas dem var till en annan spelare.
Barcelona Abbe.
2012-08-10 12:06
@GerardPiqué3:

Killen är la född 89.
Barcelona GerardPiqué3
2012-08-10 12:05
Kan vi inte dumpa Fontas, ärligt talat? vad har han gjort under alla dessa år han suttit på bänken? Killen är la född 89, alltså 23 bast. Släpp honom på lån eller sälj honom och ge nu Marc Bartra chansen ordentligt brevid Puyol/Pique/Masch.
Barcelona Mascherano
2012-08-10 12:03
Hej alla. Igår var jag i hotellet Clarion där Barca spelarna bor. Gick in där vid typ 14.00 tiden och vid 15.00 kom Adriano ut fick ta bild med han. Han var hur snäll som helst. Sen efter det kom Vilanova in och så tog jag kort med han med.

Sen kl bara gick och gick jag var där ända tills kl runt 00.45 sen efter det kommer Pique in och har fullt med tjejer bakom sig typ 5 tjejer som går in i hans hotell rum. Det trodde jag inte om han att han skulle vara otrogen mot Shakira.

Satt och väntade på Messi och Xavi men de måste ha tagit bakvägen.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-08-10 11:51
Man måste erkänna att man känner lite oro inför säsong starten, åter igen så känns det som Real har kommit längre i sina förberedelser. Visst ska man låta ungdomarna få chansen men mot bucharest vill jag se de ordinarie spela större delen av matchen.
Sen litar jag på att spelarna tog det väldigt lugnt vid deras "Fest" annars vore det väldigt oprofessionellt.

Elva mot Bucharest:
---------------V.V--------------------
Montoya Piqué Mascherano Alba
--------------Sergio---------------
-------Xavi-----------Iniesta-----
--------------Messi--------------
----Alexis--------------Pedro---

Byten Fóntas/Piqué, Puyol/masch, Fabregas/xavi
Barcelona GerardPiqué3
2012-08-10 11:51
Försäsongsturneerna är ju lika mycket teambuilding som det är träning för ligastarten. Klart dom måste få släppa loss lite, inte direkt några skandaler likt Bendtners kalsongbilder som läckt ut. Boysen var bara ute å festade lite, Messi såg lite blöt ut men tror ärligt talat inte det är någon fara på taket, sånt här gör alla lag. Klart dom passar på när dom är i Sverige där vi har världens vackraste tjejer.

Tito har koll på läget, våra spelare är ju även dom människor. Ett par Estrella är dom mer än värda.
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-08-10 11:33
blir faktiskt orolig över spelarnas beteende. är detta normalt?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Mascherano
2012-08-10 11:31
Hej alla. Igår var jag i hotellet Clarion där Barca spelarna bor. Gick in där vid typ 14.00 tiden och vid 15.00 kom Adriano ut fick ta bild med han. Han var hur snäll som helst. Sen efter det kom Vilanova in och så tog jag kort med han med.

Sen kl bara gick och gick jag var där ända tills kl runt 00.45 sen efter det kommer Pique in och har fullt med tjejer bakom sig typ 5 tjejer som går in i hans hotell rum. Det trodde jag inte om han att han skulle vara otrogen mot Shakira.

Satt och väntade på Messi och Xavi men de måste ha tagit bakvägen.
Annons: