/spanien/barcelona/forum/8751.aspx/spanien/barcelona/forum/8751.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona papillon
2012-08-07 22:26
Vet inte varför men den här sekvensen tycks jag aldrig glömma :-/
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Sentuary
2012-08-07 22:25
Vem sa att Mourinho hatar Barca? Världens falskaste tränare
Barcelona Siempre Barça
2012-08-07 22:23
@barca show:

har två biljetter som ska säljas, hör av dig om du vill ha.
Barcelona Barca o Mort!
2012-08-07 21:50
Haha Diego Buonanotte måste väl vara kortast i la liga med sina 1.60? Ser för kul ut när han springer på planen. Se Malagas match för lite underhållning!
Rivaldo Ferreira
2012-08-07 21:31
Tror Villa får sista tio minuterna vore skönt för oss och bra för han.

Mourinho The Special One

Resppect!
Atlético addeh
2012-08-07 21:15
För er som ska se matchen imorgon och befinner er i Göteborg bra i tid så är det, precis som Mohamed slängt upp en artikel om, planerat en marsch från Valand på avenyn klockan 18:00. Vore kul om så många som möjligt kunde komma.

Hoppas vi ses där!
Barcelona LeoMessi
2012-08-07 21:15
När blir thiago frisk? Några rapporter angående det?
Real Madrid Mourinho The Special One
2012-08-07 21:13
Ni har rätt när ska alla fatta att Barca är världerns bästa lag snacket om domarna hit och dit jag stör mig på det okej domaren hjälpte er mot Chelsea 2009 men så fort barca vinner en titel säger alla att domaren var mutad okej jag har ochså sagt så men det går inte att säga att domaren var mutad det är bara och acceptera att Barca är just nu världern bästa lag ha det bra!
Real Madrid Mourinho The Special One
2012-08-07 21:13
Ni har rätt när ska alla fatta att Barca är världerns bästa lag snacket om domarna hit och dit jag stör mig på det okej domaren hjälpte er mot Chelsea 2009 men så fort barca vinner en titel säger alla att domaren var mutad okej jag har ochså sagt så men det går inte att säga att domaren var mutad det är bara och acceptera att Barca är just nu världern bästa lag ha det bra!
Barcelona DM1982
2012-08-07 21:05
Official: Centre back Andreu Fontas, who suffered a knee injury in January, has been given the medical green light #fcblive

Bra, nu är det bara några spelare till som ska bli friska.
Barcelona barca show
2012-08-07 20:23
är det någon som har biljetter till imorgon
Barcelona Cipan Barcelona
2012-08-07 20:03
Tjenna!
Är det någon som vet när spelarna kommer in i själva arenan?
Nu menar jag inte där dom ska spela utan i själva arenan :)
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-08-07 19:52
18:00 är det planerad marsch från Valand 18:00. Kom dit alla blåröda så promenerar vi tillsammans till Ullevi!

Vamos!
Barcelona Marc_Bartra, Next Pique
2012-08-07 19:39
Är det någon som vet om Alba har tränat med laget idag, för jag ser inte honom i bilderna.
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2012-08-07 19:20
Morata

Det var en sjuk billig straff, men frågan är om du såg på samma match?
Lavezzi föll i en 50/50 duell där han inte ens blev träffad så värst hårt, föll ner i smärtor och fick en straff, domaren var jämn dålig då det var 2 straffar som inte borde ha varit!

När det gäller att få med sig straffar bör du ta en titt på alla stor lagen och sen komma tillbaka, hade inte ronaldo mer än 10 straff mål?

Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-08-07 19:07
Det är väldigt tråkigt att se marängerna får vistas här inne och vårt forum sjunker ännu mera när marängerna är här väldigt sorgligt. När ska vi Culé förstå att alla lag är avundsjuka på Barca ju för Barca har vunnit 14 titlar på 4 år medan Real har vunnit 2 är det så svårt att förstå att hela världen hatar Barca. Jag älskar när folk hatar vårt lag och det visar bara att folk är dumma i huvet. Kan man inte hylla ett lag som även ät rival då är det illa, straffar hit och dit eller domslut hit och dit shit the same. Det är bara att Acceptera att Barca är världens bästa lag och lag och folk hatar Barca för Barca är för bra så alla är så förbannad avundsjuka på just FC Barcelona. Jag älskar Barca och vi Culés upplever massa titlar och vi borde vara glada och skit i marängerna. Marängerna kommer hit för dem älskar hos men framför allt så söker dem efter bråk och det är inget som förvånar mig. Vamos Barca.
Barcelona basaric - "el guaje"
2012-08-07 18:37
Är det någon som bilar ner till Göteborg ifrån Stockholm imorgon? Skulle behöva en plats..
Barcelona Piqué
2012-08-07 18:29
POR QUÉ???
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-08-07 18:21
Addeh, Heywood

Nu tycker jag det är dags att stänga forumet för utomstående. Blir bara tröttsamt med alla dessa snubbar från Puertan som kommer in här och trollar.

Moderatorerna får också ta och skärpa sig, påhoppen, tramsinlägg blir fler och fler. Spärrarna, varningar och tillsägelser blir färre och färre. Forumets nivå har nått botten. Skärpning!
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-08-07 18:21
Om priset som min polare säger, 12 m pund, för Cazorla till Arsenal stämmer så är det bara att gratulera Arsenal till säsongens bästa värvning. Sjukt lågt pris, hans värde måste lega på 25-30 lätt. Bättre än Mata.
Barcelona Barca o Mort!
2012-08-07 18:13
Morata

Vet du varför alla tycker så? För att vi får med mest frisparkar och straffar av alla dessa lag, men det beror inte enbart på filmningar utan mest för att vi har små tekniska passningsskickliga spelare så att motståndarna är tvungna att riva våra spelare i tröjan och sparka benen av oss för att få fast oss.

Så enkelt är det, avundsjukan brukar dock inte alltid visa dessa saker.
Barcelona Occi
2012-08-07 18:12
Morata

Lägg till United så har du listan på lagen barca totalt spelat ut de senaste åren. Därav allt hat såklart. Kom tillbaka när du skaffat fram ren statistisk fakta om vem som filmat/fått mest felaktiga straffar med sig. Jag är helt övertygad om att ditt lag toppar den statistiken enkelt. Now gtfo
Barcelona koeman92
2012-08-07 18:05
Morata#23

För att inte tala om er så har ni förutom Ronaldo, Pepe, Marcelo, Coentrao osv en dykare i världsklass. Tror nästan att han även är en bättre dykare än Phelps

se länktips:
Real Madrid Morata#23
2012-08-07 18:03
Nej jag har aldrig hört någon från United klaga att ni fått något.

Det är sant att ni fått mer men med det sagt så har vi fått några straffar som inte borde varit heller. Men ni har fått mer.
Barcelona ElTriplete
2012-08-07 18:01
Morata#23

Men snälla, klart alla säger Barcelona. Alla hatar oss just nu för våra framgångar senaste åren. Om jag hade varit United-fan och förlorat 2 raka CL-finaler mot Barca hade jag också hatat de. Fotboll fungerar så.
Real Madrid Morata#23
2012-08-07 17:55
Gio style

Ärligt talat vi har säkert fått straffar. Men gå till Arsenals, Chelseas, Milans, Inters, Real Madrid, Valencias, Sevilla, Espanyols forum och ställ frågan vem som har haft domaren med sig mest dom senaste 5 åren Real eller Barca så får du höra vad alla tycker inte bara vi och ni.

Eller så kan du bara fråga PSG Sakho direkt! Såg du matchen mot PSG? Såg du straffen? Och du snackar om straffar. Fy skäms!
Barcelona Gio Style
2012-08-07 17:21
Kan någon slänga ut den här nollan?

Seriöst, ska du komma in hit får du fan se till att ha bättre argument än en 10-åring, annars åker du ut med huvudet före. Gillar verkligen hur dina inlägg får till en fin diskussion med vettiga inlägg *sarkasm* (så du inte missförstår)

Du skyller på domarna för säsongen 2010/2011, trots alla gratisstraffar ni fick och alla straffar emot er som domarna blundade för i år.

Fotboll är så mycket mer än mål och assists. Enligt det tänket så är försvararna världens sämsta spelare med andra ord, för deras mål går ju oftast att räkna på en hand.
Du är antagligen för dum för att förstå att Xavi och Iniesta är flera mil före Özil som var hur ojämn som helst förrförra säsongen och som gjorde en fin säsong nu senast. Anlita en personlig lärare som kan lära dig fotbollens A och O. Vad som gör en försvarare bra, vad som gör en mittfältare bra, osv. Så ska du förhoppningsvis förstå varför Özil är en prutt i luften i jämförelse med Xavi och Iniesta.

Dra tillbaka till Puertan är du snäll.
Barcelona GerardPiqué3
2012-08-07 17:13
Snälla kan vi inte ta bort möjligheten för RM fans att skriva här? Hela Les Rambles är full av Messi vs Ronaldo och "Vilkaärbäst" diskussioner. Det suger!

När jag går in på forumet vill jag läsa åsikter och diskussioner oss culés emellan, inte en snubbe med nick som typ "Real Madrid 4-ever, since Ronaldo Arrived" åsikter om Messi, barcas "hjälp" utav domare och varför Real skulle vara bättre.

Det är iaf min åsikt.
Barcelona LeoMessi
2012-08-07 17:12
Vårt forum måste ha dom sämsta, alternativt mest frånvarande moderatorerna. Folk från andra forum kan komma och skriva hur mycket skit som helst utan att bli spärrade. Gå till något annat forum och se vad som händer när man skriver skit.
Barcelona Piqué
2012-08-07 17:03
Om vi ska gå förra säsongen så är det helt klart att Messi har bättre statistik...Mer mål och assist i alla tävlingar...
Annons: