/spanien/barcelona/forum/8750.aspx/spanien/barcelona/forum/8750.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona gerrez
2012-08-09 18:39
Barcelona Classy Lady
2012-08-09 18:38
Gerrez Klaga inte din jävel! Hahaha jag vill oxå få den chansen o träffa Barca stjärnorna :( skrek igår : pique I love you, när han stod där och värmde upp ..I'm so Pathetic ;( hahaha
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-08-09 18:31
gerrez

Jag är inte alls avundsjuk!! :)
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-08-09 18:30
gerrez

din jävel, vet du hur avundsjuk jag är ;D

addeh

BS menar att Villa inte kommer spela alls mot Dinamo.
Barcelona gerrez
2012-08-09 18:27
Rivaldo Ferreira

Japp, det var just därför jag snackade med dom, för att de båda pratar sjukt bra engelska. Pinto även han kunde lite engelska, men inte mer än så. Snackade om hans psykningar innan straffar och han började skratta :P.

Synd att inte Messi, den största någonsin var där :(.
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 18:22
gerrez

Var det Engelska som gällde? Cesc och Pique kan snacka bra Engelska
Atlético addeh
2012-08-09 18:08
Träffade en Madrid-supporter igår som utan eftertanke medgav att Busquets är ett spelgeni och en av våra klart viktigaste spelare.

"Ser man inte hans storhet kan man ingenting om fotboll".

Jag har aldrig hört en Madridista säga något sådant förut.
Barcelona DANI ALVES
2012-08-09 17:37
Någon som vet när spelarna går ut från hotelllet imon o in i bussen som tar dem till flygplatsen?
Barcelona Frodo
2012-08-09 17:25
Classy av Unitedfansen att bua ut Busquets igår. Världens bästa pivote med sina 2 CL-guld, VM-guld och EM-guld lär komma ihåg Sverige som ett land med massa retarderade fans.
Barcelona koeman92
2012-08-09 17:22
Tror ni att man har möjligheten att träffa spelarna om man åker till Barcelona? Jag ska nämligen åka dit och kolla på supercupen mot Real Madrid och vill gärna få möjligheten att träffa spelarna och ta några bilder och/eller kolla på någon öppen träning.

Och angående barcelonas museum, vet någon vad den har för öppettider och när skulle ni rekommendera att man går dit? Det här är nämligen min första match där jag ser barca live.

Tacksam för svar!
Atlético addeh
2012-08-09 17:14
H.Alavi

Håller med dig, djupledsspelet saknas. Alexis erbjuder mycket, men vi hade kunnat fått ut extremt mycket mer av exempelvis Tello med sin snabbhet. Förstår inte varför man inte slår den allt mer ofta i djupet på honom. Särskilt igår, då han ställdes mot en yttermittfältare i form av Valencia.

Dessvärre tvivlar jag på att Villa kommer spela mot Madrid. Båda Sport & Mundo Deportivo har skrivit om det tidigare och säger att man kommer skynda långsamt. Dessutom lär han inte ha många minuter i benen innan matchen på Camp Nou.

Jag tror inte el Guaje kommer starta någon officiell match tills efter landslagsuppehållet. Och Dinamo och Sampdoria skulle inte räknas, såvida han inte får mer än en halvlek.
Barcelona gerrez
2012-08-09 17:11
Då har jag träffat Fabregas, Pinto, Xavi, Pedro, Pique, Puyol och Adriano :). Här är en bild med Pinto fy fan vad Pinto är skön! Jag till vänster. Snackade med Cesc och Pique skitmycket dom var fan skit trevliga. Blev helt förvånad när jag gick och gymmade på sportlife vid Ullevi och såg helt plötsligt Barcelona där.

Bästa dagen någonsin. Detta är sånt man bara drömmer om.

Blev inte mycket träning kan jag säga haha. Visste att Pique och Cesc var bra vänner men trode fan inte de var så nära. De gick runt i gymmet tillsammans och skämtade hela tiden.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-08-09 17:00
Det som David Villa gjorde så ofantligt bra innan skadan var att han alltid tog löpningar, drog isär motståndarnas backlinje vilket gav grymma ytor för Leo Messi och Iniesta att jobba på.

Om David Villa hade spelat mot Chelsea tror jag att vi hade klarat av uppgiften. Ingen rör på sig. Var det bara jag som såg Leo slå ut med armarna igår?

Han kanske inte gör mål så ofta i Blaugrana-tröjan, men banne mig den killen kan skapa ytor för sina medspelare. Vi behöver honom mot Real Madrid.
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 16:51
koeman92

Nej han satt inte på bänken. Tio minuter får han nog mot Bukaresti

Sporting defender Alberto Botia (23) did not yet sign for Sevilla because Barcelona, who have a buyback option, have to give ok. [md sport]

Barcelona have 3 days to buy Botia for 5M and keep him at first team. If they renounce, he'll join Sevilla. Barcelona get 30% of fee [md rm]

Kan vara så att Botia kommer. Ändå inte Vilanova sa att ingen spelare kommer bli köpt den här veckan. Fast då är det klart om Song kommer hit eller inte. Han kommer alltså välja en spelare dem har på listan och köpa skiten ur den spelaren (sorry om jag svärde).
Barcelona koeman92
2012-08-09 16:42
När kommer David Villa egentligen tillbaka? Skulle han inte spela mot Man Utd igår?

PS: Jag är SamMajid. Jag blev IP spärrad för 3 månader sedan av Chelsea forumet, nu är jag tillbaka med ett annat nick.
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 16:28
Välkommen tillbaka.
Tips: Sätt på Mute för låten är kass
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 16:11
här
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 16:10
Iniesta ser rädd ut. Hoppas han inte vart skraj
Barcelona Deulofeu
2012-08-09 16:04
Rivaldo Ferreira

Du har säkert rätt Fontas är lovad minuter av Tito.

Helst vill man ju se backlinjen som ska starta premiären men utan Alves är det inte möjligt.

Jag hoppas på Montoya----Pique-------Mascherano--------Alba

För att i andra halvlek bli

Bartra-----Puyul-------Fontas---------Adriano
Barcelona Jonas - tots units fem força
2012-08-09 15:57
Är det någon här som spelar Premier Manager?
Barcelona Deulofeu
2012-08-09 15:51
Håller med till viss del Larsson1333 varför försöker yttrarna inte göra sin gubbe?

Det är därför jag vill se Deulofeu spela han försöker nästan alltid ta sig förbi oftast måste de ta till oschyssta medel för att stoppa honom.

Tello är för lättläst han ska alltid gå på utsidan och hans avslut är kassa.Han är snabb men kommer sällan någon stans.

Villa hade gjort minst ett mål på chanserna han fick igår.

Afellay är en funktionell truppspelare som gärna skjuter det är han nästsan ensam om så han ska ingenstans ifall vi inte får 150 miljoner då kan vi snacka och det lär vi inte få nu.

Låt honom få en ärlig chans och sälj honom nästa år då är han värd mer om han inte är oumbärlig då.

Afellay kan leva länge på inhoppet mot Madrid när han tog sig förbi Marcelo och assisterade Messi ; ) Med tankt på hur mycket bollar Messi matar ut på vänsterkanten är det av största vikt att Villa kommer tillbaka för lägena kommer men till fel spelare.

Synd med Jonathans skada han som avstod os för att ge Barca allt vilket han ofta gör så blir han frånsprungen av den två år yngre S.Roberto.

Jag är lite rädd för vad bröderna Alcantara säger ifall Jonathan försvinner de hänger en hel del men är du inte tillräckligt bra får du inte plats.

Vi kommer dock bara ha 23 spelare tills Abidal kommer tillbaka och Muniesa i slutet av denna säsong det är lite snålt.
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 15:45
Deulofeu

Nej tror inte Montoya kör 90 min. Jag tror lite såhär.
1halv
Adriano-Puyol-Masherano-Alba
2halv
Montoya-Pique-Bartra-Fontas(Kan spela Vänster Back)
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 15:32
Shanghai - SHOOT ME $12

Var det därför han visa tummen upp när han gick där :)?
Hehe. Ingen skrek Iniesta. Gillar man Barca så ska alla vara dina favorit spelare. Just Sayin.
Barcelona Larsson1333
2012-08-09 15:26
Alla ni som tycker Tello ska bort, varför ska då Afellay få stanna kvar? Vad har han visat?

Tycker båda visar samma syndrom, fullkomligt livrädda i stort sett varje gång dom får bollen, och väljer oftast att lira hem. Till Tellos fördel tycker jag iallafall att han gör det bra dom fåtal gånger han väljer att utmana, kolla bara på förra säsongen. Med det menar jag inte att han behöver vara kvar, men ser hellre att Afellay lämnar för att få in en bra summa, och att Tello lånas ut för att få mer chanser. Afellay är ändå rutinerad och borde kunna prestera bättre.

Slutligen, när fan ska Sanchez börja utmana?
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-08-09 15:25
När Messi och Iniesta blev utbyta så gick dem förbi sektion J. Fan va gött det kändes att få känna på Leos hand. Alla skrek som galningar "Messi" och när jag skulle hälsa på honom så skrek jag så jävla högt "puta Madrid". Hahaha
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2012-08-09 15:05
Är det någon annan som är vid hotellet just nu? Vilken sida kommer du ut ifrån?
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2012-08-09 15:04
Hej grabbar! Är utanför hotellet just nu men vet inte när de ska ut? Kommer de ut o tränar ? Eller ska bara några spelare gå runt i stan? Det vad jag har hört iallafall. Tacksam för svar!
Atlético addeh
2012-08-09 15:03
Rambla

Capoue skulle visserligen bli billigare än Song, men ändå kunna gå på ganska mycket. Säkerligen €10M, har får mig att det var i de trakterna Atlético fick svar om när de frågade om spelarens pris.

Hade dock föredragit Capoue före Song. Har blivit riktigt imponerad de få gånger jag sett honom spela och bara hört goda saker om honom i allmänhet.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-08-09 14:48
@Mascherano:

Haha ja , jag var där för en timme sen. Men tyvärr det hjälper inte för de lär inte komma ut mer. Fick dock ta några klunkar från Messis Powerade flaska. Vakterna tömde bussen och kasta ut flaskorna till publiken.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-08-09 14:17
Vann HIF igår?? Kul om dem kommer in i CL. Dem är välkommna till vår grupp.
Annons: