/spanien/barcelona/forum/8746.aspx/spanien/barcelona/forum/8746.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2012-08-09 22:53
Iniesta-Messi-Xavi att få se dessa lira asså obeskrivligt.

Var även kul att se Scholes som var ruskigt bra.

Fan va speakern sög balle, blev fan frustrerad under matchen. Ville bara gå ner och ge han en vänster.
Barcelona grande jw
2012-08-09 22:53
Ni som undrar varför det var så dåligt med tryck på ståläktarna igår så är det antagligen för att många köpte biljetter där ENDAST för att det var dom billigaste. Så många stod inte där för att dom ville sjunga eller stötta sitt lag. Dom stod helt enkelt där för att dom var för snåla för att köpa en sittplatsbiljett :) Då blir stämningen därefter. Tråkigt nog.
Barcelona Mido
2012-08-09 22:47
Har nån tagit kort på spelarna vid hotellet, kan ladda upp dom här :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2012-08-09 22:39
Kika på Valencia-Tottenham, bra match. Valencia leder med 1-0 och för matchen.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-08-09 22:07
Grabbar och tjejer om Neymar kommer till oss nästa år så är det på grund av mig. Jag väntade utanför hotellet i två/tre timmar för att se Messi och grabbarna, men det hände inget men sen kom Zubi ut och ingen kände igen honom men jag gjorde det , jag skrek Neymar Neymar Neymar till honom och han kolla lite konstigt på mig och så log han lite. Det kan Basaric bekräfta:P Det roliga var så fort jag satte mig på tåget så kom Messi och Co. Ut från hotellet och min kompis fick Messis autograf, fatta hur jävla SJUKT det låter. Fy fan, hade jag fått den hade jag utan tvekan tatuerat in den på kroppen.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-09 21:55
H.Alavi

Allright. Då kan vi bocka av honom från listan!
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 21:51
H.Alavi - Magico!

Anfallet jag tycker vi ska ha.
Pedro-Messi-Sanchez
Clasico2
Villa-Messi-Sanchez
Det vore inte fel att kanske starta med Affelay. Men jag ser hellre det anfallet som är lite högre upp. Om Villa inte är Fit for fight så ser jag Affelay där.
Men han måste utmana mer!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-08-09 21:48
1.70-ligan

Han är cup-tied. Han har även tatuerat in YNWA (You'll never walk alone) på kroppen så det verkar som att han stannar.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-09 21:44
Agger startar för Liverpool. Är han cup-tied nu då?
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-08-09 21:30
Om ni inte har något för er just nu, titta på Liverpool mot FC Gomel i EL-kvalet. Titta inte på Liverpool, titta inte på Gomel, titta på showen á la Luis Suarez!

Han gör precis vad som helst med hela Gomel. Jag njuter. Que jugador!

addeh

Sent svar. Du har rätt. Jag hade en liten förhoppning att Villa skulle finnas med från start mot Madrid men den möjligheten verkar vara väldigt liten just nu. Gäller också för Tito att inte slänga in honom i hetluften direkt då det finns en chans att han kan skada sig igen.

Samtidigt skulle det vara lyx för oss att ha en hungrig el Guaje på bänken om det skulle bli så att vi behöver någon som kan bryta mönstret. Sánchez, Messi och Pedro (räknar med att dom finns med från start i el Clasico x2) är tre helt okej:a startspelare. ;)
Barcelona koeman92
2012-08-09 21:04
Barcelona koeman92
2012-08-09 21:04
Riio

Grattis! Hoppas din son är född Blaugrana! :)
Barcelona ViscaBarca1899
2012-08-09 21:02
Jag hade liknande tur som dig gerrez. Jag skulle kolla på el clasico i Barcelona ( supercupen) och jag blev så besviken när jag hörde att Cesc Fabregas redan hade presenterads på Camp nou. Men vid 23-tiden såg jag honom i vårt hotell och tog kort med honom :) Inte nog med det jag såg honom nästa dag igen, han var på väg till Barcas träning innan matchen mot Real Madrid. Sedan såg jag också RealMadrid spelarna också i vårat hotell de bodde där också :) Jag såg bl.a Ronaldo, Marcelo, Pepe, Carvalho och Higuain
Barcelona Xavi#6
2012-08-09 20:59
Capilito,Classy lady

igår när man försökte få igång folket på j11 så stod folk bara och skratta åt en. Vrf stå i en klack om man inte ens är villig att sjunga? Nä håll er till familjeläktaren nästa gång och förstör inte för oss andra.

Grattis Riio!
Barcelona Smogen
2012-08-09 20:57
Nu är det ju sagt att Neymar absolut inte kommer komma i år, så känns lite onödigt att oroa sig för en sådan sak. :)
Barcelona Capilito
2012-08-09 20:47
Classy lady
Kände samma sak. Alla som jag såg runtomkring sig stod med händerna i kors.
Vet inte om det är så att många är rädda att höra sig själva? Varför ställer man sig på ståplatser om man inte är beredd att göra lite väsen från sig?
Atlético addeh
2012-08-09 20:47
Hetfield

Ingen vet förutom Tito, men eftersom han fick hänga med både till Göteborg och även åker med till Bukarest betyder det att han åtminstone har möjligheten att få speltid.
Barcelona Mangi
2012-08-09 20:31
Blaugrana Jag håller med dig fullständigt men jag börjar också ställa mig frågan, finns det utrymme för en forward när Messi spelar? En annan sak som jag önskar förändra i vårat spel är Alves offensiv, jag tycker han hade alldeles för mkt boll på den offensiva planhalvan. Alves är som bäst när han kommer på överlappningar eller tar sina fina djupledslöpningar i straffområdet. Jag är trött på att se honom att utmana sin vänsterback! Är det någon som delar min uppfattning?
Barcelona barca show
2012-08-09 20:15
Riiio!! (Barcelona) grattis
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-08-09 20:13
Abbe Inte hade det gjort mig så mycket om så är fallet. Å andra sidan hade det inte gjort mig så mycket om neymar ansluter heller om något år - gratis eller för en billig summa. Är bara så trött på hypen kring brassen. Han är knappast den enda vi skulle kunna ha nytta av. Llorente gratis nästa sommar tilltalar mig nästan mer, om jag ska vara ärlig.
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 19:48
Because there are doubts about when Villa will be back to his best level, Afellay will at least stay at Barcelona until January. [goal]

Goda nyheter. Det blir nog Dos Santos som lånas ut.
Barcelona Abbe.
2012-08-09 19:38
Angående Neymar så tyckte jag Titos svar på en presskonferens var ganska talande när en fråga om brassen dök upp.

Han sa väl något i stil med att det är media som "hypar" honom, vilket fick journalisterna att fundera på om Tito inte var ett dugg intresserad av att värva ynglingen egentligen. Jag kan tänka mig att så är fallet med. En värvning av Neymar skulle troligtvis styras mestadels av ledningen, likt Zlatan-köpet.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-08-09 19:33
Blaugrana91 En sak är iaf säker - slopar Tito möjligheten att värva en förstärkning till defensiven för att få hit Neymar redan nu, DÅ vet åtminstone inte jag vad han håller på med. Är dock inte orolig för att han skulle göra något sådant korkat.
Barcelona Blaugrana91
2012-08-09 19:21
Siempre Barça

Köper vi Song så är han knappast tänkt att ta plats i startelvan, han blir snarare backup.

Personligen tycker jag inte attt det behövs varken någon mittfältare eller försvarare.
Försvaret såg mycket starkt ut igår t.ex och mittfältet vi har är världens överlägset bästa.

Jag vet inte om det bara är jag, men jag kan tycka att vi bör satsa på anfallet och det kanske låter knäppt med tanke på hur mycket vi spenderat på just anfallet dem senaste åren samt dem namn vi har.
Men jag vet inte, tycker det saknas något. Visst vi får tillbaka Villa snart och honom saknade vi förra året, sen lär säkert både Sanchez och Pedro göra bättre säsonger än förra året om dem båda får hålla sig hyffsat skadefria, sen finns ju både Cesc, Iniesta och Afellay mfl, samt en viss Messi...;)
Men som sagt känns ändå lite osäkert på något sätt.

Både MD och Sport diskuterar möjligheten att kanske satsa på att köpa en anfallare istället.
Jag hade inte haft något emot om vi satsat på Neymar redan den här sommaren. Lär ju iof bli i princip omöjligt med tanke på att Santos inte verkar vilja släppa honom än och att Tito envisas med att vilja ha en mittfältare nu helt plötsligt.
Aja vi får lita på att han vet vad han gör.
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 19:16
Gratiiissss!! Ska han bli Cule eller väljer han sitt egna kall för min farsa var det att han ville ha mig som anfield gubbe
Barcelona oxfilé
2012-08-09 19:13
Roja Har för mig att dom redan åkt tillbaka till Barcelona.
Barcelona oxfilé
2012-08-09 19:12
Grattis Riiio förhoppningsvis så blir din son en cule :-).
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-08-09 19:10
Har Barcelona öppen träning imorgon? Någon som är helt 100 på svar?
Barcelona Riiio!!
2012-08-09 19:04
Fick min andra son inatt! Barca familjen blir större =)
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-08-09 19:01
Gerrez

Haha din clown, det är inte ens du till vänster, då jag känner personen.
Annons: