/spanien/barcelona/forum/8742.aspx/spanien/barcelona/forum/8742.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-08-09 19:33
Blaugrana91 En sak är iaf säker - slopar Tito möjligheten att värva en förstärkning till defensiven för att få hit Neymar redan nu, DÅ vet åtminstone inte jag vad han håller på med. Är dock inte orolig för att han skulle göra något sådant korkat.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2012-08-09 19:21
Siempre Barça

Köper vi Song så är han knappast tänkt att ta plats i startelvan, han blir snarare backup.

Personligen tycker jag inte attt det behövs varken någon mittfältare eller försvarare.
Försvaret såg mycket starkt ut igår t.ex och mittfältet vi har är världens överlägset bästa.

Jag vet inte om det bara är jag, men jag kan tycka att vi bör satsa på anfallet och det kanske låter knäppt med tanke på hur mycket vi spenderat på just anfallet dem senaste åren samt dem namn vi har.
Men jag vet inte, tycker det saknas något. Visst vi får tillbaka Villa snart och honom saknade vi förra året, sen lär säkert både Sanchez och Pedro göra bättre säsonger än förra året om dem båda får hålla sig hyffsat skadefria, sen finns ju både Cesc, Iniesta och Afellay mfl, samt en viss Messi...;)
Men som sagt känns ändå lite osäkert på något sätt.

Både MD och Sport diskuterar möjligheten att kanske satsa på att köpa en anfallare istället.
Jag hade inte haft något emot om vi satsat på Neymar redan den här sommaren. Lär ju iof bli i princip omöjligt med tanke på att Santos inte verkar vilja släppa honom än och att Tito envisas med att vilja ha en mittfältare nu helt plötsligt.
Aja vi får lita på att han vet vad han gör.
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 19:16
Gratiiissss!! Ska han bli Cule eller väljer han sitt egna kall för min farsa var det att han ville ha mig som anfield gubbe
Barcelona oxfilé
2012-08-09 19:13
Roja Har för mig att dom redan åkt tillbaka till Barcelona.
Barcelona oxfilé
2012-08-09 19:12
Grattis Riiio förhoppningsvis så blir din son en cule :-).
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-08-09 19:10
Har Barcelona öppen träning imorgon? Någon som är helt 100 på svar?
Barcelona Riiio!!
2012-08-09 19:04
Fick min andra son inatt! Barca familjen blir större =)
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-08-09 19:01
Gerrez

Haha din clown, det är inte ens du till vänster, då jag känner personen.
Barcelona Siempre Barça
2012-08-09 18:50
Om vi nu köper song så tror jag att Tito V tänker mer på 3.4.3 V Alves, pique, masch Fabregas, song, busq, xavi Alexis, Messi, iniesta.
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 18:46
gerrez

Jag skulle vilja snacka med Pinto verkar vara otroligt grym snubbe. Plus hänga med Pique och Cesc. Lucky Bastard (du är ingen Bastard). Jag är sjukt avis :) Synd att inte Messi kunde Engelska. Skulle vara kul att veta vad dem tyckte om Sverige. Det syns på hans hår (Pinto) att han är en gangsta.
Pinto spelar Baseball
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqICY2j-oxh7Z5qTOmXcVJ1H1LVEBaxDtKCloXhB7BAAP7WNnKgg
Barcelona Classy Lady
2012-08-09 18:43
En fråga, Varför var Barca fansen så jävla försiktiga med att heja på laget, kändes en stund som om jag var den enda som stod där o skrek my lungs out som en dåre, djupt besviken
Barcelona Classy Lady
2012-08-09 18:41
Gerrez Ok stop rub it in My face haha
Barcelona gerrez
2012-08-09 18:39
Det roliga var att jag och min vän inte ens hade planerat att gå dit för att träffa Barcaspelarna. Det var bara en slump. När jag gick in i gymmet och såg alla spelare så trodde jag seriöst att jag drömde eller något. Det var helt sjukt haha.

Skönast är ändå Pinto. Han har baseboll keps på sne, hip hop musik på max volym på hörlurarna och solglasögon när han tränar haha.

By far det sjukaste jag har varit med om :P
Barcelona gerrez
2012-08-09 18:39
Barcelona Classy Lady
2012-08-09 18:38
Gerrez Klaga inte din jävel! Hahaha jag vill oxå få den chansen o träffa Barca stjärnorna :( skrek igår : pique I love you, när han stod där och värmde upp ..I'm so Pathetic ;( hahaha
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-08-09 18:31
gerrez

Jag är inte alls avundsjuk!! :)
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-08-09 18:30
gerrez

din jävel, vet du hur avundsjuk jag är ;D

addeh

BS menar att Villa inte kommer spela alls mot Dinamo.
Barcelona gerrez
2012-08-09 18:27
Rivaldo Ferreira

Japp, det var just därför jag snackade med dom, för att de båda pratar sjukt bra engelska. Pinto även han kunde lite engelska, men inte mer än så. Snackade om hans psykningar innan straffar och han började skratta :P.

Synd att inte Messi, den största någonsin var där :(.
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 18:22
gerrez

Var det Engelska som gällde? Cesc och Pique kan snacka bra Engelska
Atlético addeh
2012-08-09 18:08
Träffade en Madrid-supporter igår som utan eftertanke medgav att Busquets är ett spelgeni och en av våra klart viktigaste spelare.

"Ser man inte hans storhet kan man ingenting om fotboll".

Jag har aldrig hört en Madridista säga något sådant förut.
Barcelona DANI ALVES
2012-08-09 17:37
Någon som vet när spelarna går ut från hotelllet imon o in i bussen som tar dem till flygplatsen?
Barcelona Frodo
2012-08-09 17:25
Classy av Unitedfansen att bua ut Busquets igår. Världens bästa pivote med sina 2 CL-guld, VM-guld och EM-guld lär komma ihåg Sverige som ett land med massa retarderade fans.
Barcelona koeman92
2012-08-09 17:22
Tror ni att man har möjligheten att träffa spelarna om man åker till Barcelona? Jag ska nämligen åka dit och kolla på supercupen mot Real Madrid och vill gärna få möjligheten att träffa spelarna och ta några bilder och/eller kolla på någon öppen träning.

Och angående barcelonas museum, vet någon vad den har för öppettider och när skulle ni rekommendera att man går dit? Det här är nämligen min första match där jag ser barca live.

Tacksam för svar!
Atlético addeh
2012-08-09 17:14
H.Alavi

Håller med dig, djupledsspelet saknas. Alexis erbjuder mycket, men vi hade kunnat fått ut extremt mycket mer av exempelvis Tello med sin snabbhet. Förstår inte varför man inte slår den allt mer ofta i djupet på honom. Särskilt igår, då han ställdes mot en yttermittfältare i form av Valencia.

Dessvärre tvivlar jag på att Villa kommer spela mot Madrid. Båda Sport & Mundo Deportivo har skrivit om det tidigare och säger att man kommer skynda långsamt. Dessutom lär han inte ha många minuter i benen innan matchen på Camp Nou.

Jag tror inte el Guaje kommer starta någon officiell match tills efter landslagsuppehållet. Och Dinamo och Sampdoria skulle inte räknas, såvida han inte får mer än en halvlek.
Barcelona gerrez
2012-08-09 17:11
Då har jag träffat Fabregas, Pinto, Xavi, Pedro, Pique, Puyol och Adriano :). Här är en bild med Pinto fy fan vad Pinto är skön! Jag till vänster. Snackade med Cesc och Pique skitmycket dom var fan skit trevliga. Blev helt förvånad när jag gick och gymmade på sportlife vid Ullevi och såg helt plötsligt Barcelona där.

Bästa dagen någonsin. Detta är sånt man bara drömmer om.

Blev inte mycket träning kan jag säga haha. Visste att Pique och Cesc var bra vänner men trode fan inte de var så nära. De gick runt i gymmet tillsammans och skämtade hela tiden.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-08-09 17:00
Det som David Villa gjorde så ofantligt bra innan skadan var att han alltid tog löpningar, drog isär motståndarnas backlinje vilket gav grymma ytor för Leo Messi och Iniesta att jobba på.

Om David Villa hade spelat mot Chelsea tror jag att vi hade klarat av uppgiften. Ingen rör på sig. Var det bara jag som såg Leo slå ut med armarna igår?

Han kanske inte gör mål så ofta i Blaugrana-tröjan, men banne mig den killen kan skapa ytor för sina medspelare. Vi behöver honom mot Real Madrid.
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 16:51
koeman92

Nej han satt inte på bänken. Tio minuter får han nog mot Bukaresti

Sporting defender Alberto Botia (23) did not yet sign for Sevilla because Barcelona, who have a buyback option, have to give ok. [md sport]

Barcelona have 3 days to buy Botia for 5M and keep him at first team. If they renounce, he'll join Sevilla. Barcelona get 30% of fee [md rm]

Kan vara så att Botia kommer. Ändå inte Vilanova sa att ingen spelare kommer bli köpt den här veckan. Fast då är det klart om Song kommer hit eller inte. Han kommer alltså välja en spelare dem har på listan och köpa skiten ur den spelaren (sorry om jag svärde).
Barcelona koeman92
2012-08-09 16:42
När kommer David Villa egentligen tillbaka? Skulle han inte spela mot Man Utd igår?

PS: Jag är SamMajid. Jag blev IP spärrad för 3 månader sedan av Chelsea forumet, nu är jag tillbaka med ett annat nick.
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 16:28
Välkommen tillbaka.
Tips: Sätt på Mute för låten är kass
Rivaldo Ferreira
2012-08-09 16:11
här
Annons: