/spanien/barcelona/forum/8736.aspx/spanien/barcelona/forum/8736.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-10 21:12
Har ledat, verkar inte finnas stream.

Bjuder på en annan liten godbit med Messi och Alves. Pretty amazing!
Barcelona Deulofeu
2012-08-10 21:11
Letat som en galning hittar ingen stream till Barca b någon ?

Snälla...
Barcelona tarrak
2012-08-10 21:04
Ja det var bra skrivet, klistrar in tweetsen i följd:

1/a few - some seem to have a problem with the habit in spain of answering questions about players from other teams

at barcelona, there is a daily press conference from one player with free questions, among which "opinion on latest transfer rumour?"

be it neymar, javi martinez, neymar, agger, neymar, soriano, neymar, song, or neymar, the standard answer is "great player, would fit in"

same happens in all spanish clubs. pepe, arbeloa, higuain or casillas have for example talked about modric.

most people in most countries like it that a player of their club is talked positive about by another player

in england, there seems to be an extra limit to freedom of speech which involves players saying positive things when asked about a colleague

doing it would even be part of a strategy to destabilize the praised player, make him lose his head and force his way out of his club

all this coordinated by 100 dwarves trained by the cia and operating from a secret bunker under the camp nou

note: we advise arsenal to talk to rennes who so far could hold on to m'vila despite destabilization campaign involving sagna and koscielny

if lack of education or openness, or fanatism, prevents some from understanding or respecting other cultures, barcelona could be bigger man

we advise players to add new standard answer to repertoire. "player epl? i don't want to mentally destabilize my colleague by praising him"

for players of other leagues, they can continue with: "great player, would fit in". cancelling all press meetings is also option we support

on a second thought, we've always thought a private destabilization campaign through text messages would be more effective than a public one

on a third thought, we would advise the club not to sign any mentally unstable players who feel unsettled because of a compliment

if you don't know what this was about: keep it that way :-)
Barcelona Eto'09
2012-08-10 21:00
någn som kan skicka stream på barca b matchen mot bolton?? tack
Barcelona Eto'09
2012-08-10 21:00
någn som kan skicka stream på barca b matchen mot bolton?? tack
Barcelona Éluc
2012-08-10 20:48
Samtliga Arsenal-fans som anser att våra spelare tvingat bort exempelvis Cesc från deras klubb bör gå in och läsa på barcastuff.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-08-10 19:45
Sorry för OT men FAN VAD NAJS AV HANDBOLLSLANDSLAGET!!!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-08-10 19:29
Rambo-// Det är inte första april idag, det är faktiskt tionde Augusti.
Barcelona Frodo
2012-08-10 19:16
Cesc: "I had a mental block halfway last season, I should recover my game. I wanted to be like Xavi, Thiago and Andres, but I'm different."

Cesc: "I can hold my position, but I need to move, look for spaces, my style is more anarchic, I like to be a box-to-box player."

Bra att Cesc inser sina begränsningar som fotbollsspelare. Han är ingen mittfältare som kan styra ett helt lag. Förhoppningsvis inser hans fanboys på forumet också det och slutar med sitt jidder om att han är Xavis efterträdare.

Med det sagt har han vissa enormt vassa spetskvaliteter som man kan utnyttja på ett bättre sätt. Personligen skulle jag vilja se honom i rollen som nr 10 strax bakom 2 forwards (Messi och Alexis). Med tanke på att Alba anlänt har vi nu två ytterbackar som kan fylla på och ge bredd i laget samtidigt som Busquets kan återgå till att spela mer som libero vilket han gjorde under sin första säsong.

Jag tycker att det kan se lite tunt ut i straffområdet med Messi som falsk nia. Har man två centrala anfallare med en Cesc som kan slå de fina avgörande sista passen så kan det bli extremt målfarligt.

Självklart kan man även använda sig av det vanliga systemet 4-3-3 men det sitter i ryggmärgen på spelarna så det går nog att växla ganska bra.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-08-10 18:59
Har ingen koll på om denna streamsida är seriös, men det verkar som att de kommer köra matchen i alla fall.
Barcelona DM1982
2012-08-10 18:56
@1.70-ligan:

Jag hade samma fråga. Det verkar inte finnas några streams ute, jag har kollat runt lite men hittar inget. Känns som om den borde finnas på stream, intressant match är det hur som helst.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-10 18:51
Sänds Barca B´s match mot Bolton ikväll tro? Vore kul att se Deulofeu, Aurajo och grabbarna!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-08-10 18:46
Rambo

Jag tror inte på din historia, men om det skulle vara så att den stämmer så vet vi i alla fall vem världens dummaste människa är. Pique.

Inte nöjd med Shakira som flickvän? Oh. My. God. Men som sagt, jag tror inte på dina "uppgifter".
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-08-10 18:46
Jag har inte så himla mycket tid här när jag coachar Sveriges handbollslag till vinst mot Ungern här i London så Rambo, du kan väl rappa lite med bilderna så hinner jag också se? Tack på förhand.
Barcelona Smogen
2012-08-10 18:30
Rambo Kan du inte lägga ut lite bilder på dig och spelarna, hade varit kul att se så här mellan mina OS lopp. Tog ju nytt guld på 200meter i OS igår och ska ju springa stafetten imon bla. tillsammans med min polare Blake,..
Barcelona el Raval
2012-08-10 18:22
Rambo~

Och jag är Brad Pitt!

Over and Out.
Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-08-10 18:17
23 augusti en torsdag kl.22:30 för då är jag på plats :). Jag längtar som fan.
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-08-10 18:00
när spelas första super classicon? vilket datum?
Barcelona Federer
2012-08-10 17:58
Rambo~

Och jag är Barack Obama.

Over and Out
Barcelona Rambo~
2012-08-10 17:52
Smogen.

Först och främst gick de inte tillsammans Spelarna och tjejerna(men man fattade ju direkt), nummer två fick vi inte ta bilder vakterna sa åt oss att inte ta bilder på tjejerna, och för att inte riskera att bli utslängda ur hotellet! Däremot fick vi ta bilder med spelarna, Adriano, Fabregas, Iniesta och tränaren Tito. Så alltså är det värt att ta en bild på några horer och riskera att bli utslängd? När man istället har chansen att vara kvar i hotellet och hoppas få en bild med fler barca spelare som kommer förbi, Messi till exempel kom förbi men hade vakter runt sig och ville inte ta bilder.

Nu förklaringen till hur jag hamnade på hotellet känner en av arrangörerna som "tog hand om oss" gav oss ett halsband med en bricka all access. Inte nog med det så fick jag se barcas träning som inte ens Media fick ta del av.

Varför skulle jag ljuga? Haha heeeeeeeeeellllllllllltttttttttt sjuuuuukt

Over and Out
Barcelona Smogen
2012-08-10 17:43
Rambo~

Varför tog du inga bilder på det? Du hade kunnat tjäna grymma pengar på!
för övrigt tror jag dig inte en sekund.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-08-10 17:39
Rambla~

Va. Alvarligt!!(:-o)
Barcelona Rambo~
2012-08-10 17:32
Helt sjukt Pique Alexis och dani alves kom in igår med 4 horer var! fattade ingenting alltså tjejerna såg ut som riktiga lyxprostituerade. Alltså Pique kom in i hotellet sen typ 30 sek senare ere en vakt som eskorterar de vi fråga vakten typ vems tjejer är det han svara Pique och skrattade! Alves och Alexis också helt sjukt hahahah fyfan detta är värre än Ronaldinhos dagar!
Barcelona Hetfield
2012-08-10 17:27
Jag förstår mig inte på Barcelona, varför snöar man sig in på spelare? Song? Vad är det som är så speciellt med honom? Köp en ordentlig spelare, eller låt det vara.

Jag stör mig lite på hur man drar ut på det, hur lätt blir det att köpa en spelare vid slutet av månaden. Kom igen nu.
2012-08-10 17:24
2012-08-10 17:24
Unicef

Alla Alexis mål kommmm ju från höger kant eller Centrala positionen. Ha. Jag har inte tänjt på det så.
Barcelona Unicef
2012-08-10 17:17
En sak som stör mig något grymt är att när Pedro Messi Alexis spelar ihop så spelar dom som oftast i den ordningen, att Alexis håller sig på Pedros "högerkant" Pedro har vad jag vet nästan noll i utdelning från den kanten och Alexis har noll i sitt samarbete med Alves, Alexis har hotat och utmanat mycket bättre från vänster enligt mitt tycke! Vad tycker ni?
Barcelona tarrak
2012-08-10 17:00
@Neymar To Barca:

Nej det stämmer absolut inte. Pellegrini har förlorat åtminstone 4 med Villarreal, 2 med Madrid och 4 med Málaga, 10 förluster sammanlagt alltså. 4 segrar kan dock stämma, samtliga med Villarreal.
Barcelona The Reporter
2012-08-10 16:51
Neymar To Barca

Jag tror att han förlorat mot Barcelona minst 3 gånger. Med Malaga förlorade han väl 2 matcher mot oss senaste säsongen och om jag inte minns fel så var han tränare för Real när vi slog med med 2-0 hemma när Eto och Messi gjorde mål
Barcelona Barca o Mort!
2012-08-10 16:38
Koeman92

Lika som alla andra missköter sig varje helg då vanligt folk går på krog? Nej folk har kul, inget fel med det. Säsongen har inte ens börjat ännu, de är ju också människor låt de få roa sig.
Annons: