/spanien/barcelona/forum/8733.aspx/spanien/barcelona/forum/8733.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-08-11 18:43
Unicef

Dem sänder väl matchen. Du kan gå in på hemsidan. Och sen ser du :)

Okej. Hoppas Villa lirar mot Sociedad och gör mål. Eller iaf att spela mot Sociedad.
Barcelona Blaugrana91
2012-08-11 18:41
Unicef

Japp, dem köpte upp rättigheterna till alla våra försäsongsmatcher. ;)
Barcelona Blaugrana91
2012-08-11 18:41
Fantastiskt elva!! Underbart att Alba får starta.
Kul också att Villa är på bänken, hoppas han får göra ett inhopp!
Barcelona Unicef
2012-08-11 18:39
Någon som vet om TV3cat sänder matchen? Är för dålig för att läsa mig fram där :/
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona NoGo™
2012-08-11 18:38
MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta

Det är mycket möjligt, vi får se senare.

Får man se ett inhopp av El Guaje ikväll månne?
Barcelona basaric - "el guaje"
2012-08-11 18:37
David Villa är med på bänken i dagens match, han kanske får några minuter trots allt..
2012-08-11 18:36
NoGo

Enligt hemsidan så startar Adriano.
RobinJohansson8
2012-08-11 18:36
LionelMessiTheHandOfGod (Barcelona) Under säsongen vet jag ju var jag ska kolla, men har kanske inte koll nu på försäsongen när dem möter lag från typ Marocko och rumänien, för det är ju "jätte" vanligt att man sänder när dem möter lag från sådana länder!
Barcelona NoGo™
2012-08-11 18:35
Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Pique Bartra Alba - Xavi Busquets Cesc - Pedro Messi Alexis #fcblive
RobinJohansson8
2012-08-11 18:32
Tack Blaugrana91 (Barcelona), du kunde åtminstone va snäll att svara på frågan till skillnad från messi... Som bara skulle va kaxig!
LionelMessiTheHandOfGod
2012-08-11 18:31
RobinJohansson8

Rojadirecta
Veetle

Det är bara att göra som alla andra. In på google och sök. Vad gör dig så spec att du inte söker själv men vill att andra ska göra det åt dig?

Barcafan? Då ordnar man sådana små saker själv.
2012-08-11 18:30
Här. Jag vet inte om den är officiell.
Barcelona Blaugrana91
2012-08-11 18:30
TV3 Catalonia kommer sända matchen, så går säkert att se den på deras hemsida.
RobinJohansson8
2012-08-11 18:29
Ursäkta för att man vill följa matchen, med streama menar jag att kolla på matchen på datan, inte bara följa resultatet!
LionelMessiTheHandOfGod
2012-08-11 18:29

Länktips:
LionelMessiTheHandOfGod
2012-08-11 18:25
19.15

livescore framöver så behöver du inte ställa sådan löjlig fråga på forumet framöver.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-08-11 18:20
När börjar matchen?
Barcelona Barca o Mort!
2012-08-11 18:19
Rambla

45milj är löjligt högt men att han inte bevisat något är ju en lögn. Att vara en av brasiliens högsta ligas bästa spelare är alltid en prestation, ingen dagisnivå där direkt även om det inte är som La Liga. Håller med om resten dock.

EDIT: Jag gillar flera brassar, men landslaget har jag inte gillat sen 02. Det beror mest på att den glädjerika samba fotbollen har försvunnit.
Även om det finns teknik fortfarande i mängder i laget så är det soloprestationer av egoister och inte samspel som Rivlado, Ronaldinho och Ronaldo hade.

Sen har de börjat spela mer taktisk fotboll också, föredrar Spanien och Argentina.
Barcelona B-Guden
2012-08-11 18:18
vart kan man få tag på startelvan mot burkarest ?
RobinJohansson8
2012-08-11 18:17
Var kan man streama bukarest-barcelona?
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-08-11 18:09
Barcadinho/

Många veteraner säger att sambafotbollen "dog" med Zico och Socrates. Trots det har de haft år och mästerskap där de har presterat fin fotboll, som '98 och '02. Sen anledningen till att de har tappat så mycket är väldigt komplex. Dåliga tränare, dålig disciplin på träningarna, dåligt sammansvetsade trupper, etc.

Det största problemet är att både Brasilien och Argentina är nästan irrelevanta idag. det var länge sedan de bägge två stormakterna utmanade om guldet i ett VM. Och eftersom de två har varit de två största representanterna för Sydamerika har en hel kontinent tappat mark till Europa. Att mitt lilla Uruguay ska försöka hålla fanan uppe är för mycket att kräva.

Vi är väl fortfarande bra på att producera fram duktiga spelare, men inte längre bra landslag. Det är en svår grej att smälta.
Coach pep.
2012-08-11 18:07
Brasilien har alltid haft en översittarmentalitet så personligen alltid lika kul att se dem förlora. Återigen trodde de att de skulle jogga hem turneringen.

Mexiko å andra sidan, vilket jävla lag! Kan bli en kommande stor fotbollsnation. Kommer bli intressant att följa dem i VM om två år.
Barcelona Rambla~
2012-08-11 18:02
45m för en 19-årig Lucas som inte bevisat ett skit ännu är ett skämt. Det är iofs bara oljelagen som gör sådana värvningar. En Neymar på utgående kontrakt? Ja tack.
Barcelona Barcadinho.
2012-08-11 17:59
el Flaco -

Rätt länge sen Brasilien har levt upp till "Jogo Bonito".
Unga supportrar vet knappt vad det innebär och äldre har tröttnat på att vänta.

Förut tycker jag berodde det på att det brasilianska landslaget hade många spelare som spelade i Europa. De har alltså blivit för taktiska, typ.
Det här os-laget består dock av många spelare från den lokala ligan, men de är runga, kanske lite för säkra, eller tvärtom, saknar självförtroende när det verkligen gäller.
Rättvist vinst för Mexiko hur som helst.
Barcelona Neymar To Barca
2012-08-11 17:57
Glenn Strömberg: "helt galet att köpa en spelare som inte platsar i Brasiliens OS-lag för 45 milj e. Galnaste köpet på de senaste 3-4 åren". Word!
2012-08-11 17:55
Grattis Tello!!

BARCA-més que un club

Hehe. Jag tänkte det i huvudet. Men Real vinnar ju nästan alltid en titel minst.
BARCA-més que un club
Nu kanske Neymar tänker fan ingen os guld med Brasilien kanske jag ska väl endå skriva för Barcelona, det enda laget som kan vinna nåt :D
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
DM1982/

Det är snarare Rosell som borde ta sig en funderare när det gäller Neymar, inte supportrarna. Framför allt när vi redan har en ung lovande talang i Deulofeu i de egna leden.
Barcelona 1.70-ligan
Rambla Ja och det var det jag menade också. Men även det är svårt med tanke på vilka vi har idag - och vilka som är påväg upp - på mittfältet. Tror även Sergi Roberto och Rafinha kommer passera Jonathan i hierarkin en vacker dag. Kanske måste han användas som pivote också för att få plats i truppen... Men är det värt det, för varken klubben eller honom själv? Jonathan skulle kunna få en riktigt din karriär i en klubb där han tillåts spela regelbunden i sin favoritposition
Barcelona DM1982
2012-08-11 17:52
Det är ingen idé att peka ut en enskild spelare i Brasilien när hela laget underpresterar men Neymar var riktigt blek. Hoppas att alla som skriker efter Neymar till vilket pris som helst förstår att det är en ung kille som har mycket att lära och inte kommer kliva in på den högsta nivån på en gång.

Kul match och kul att Mexiko vann.
Annons: