/spanien/barcelona/forum/8732.aspx/spanien/barcelona/forum/8732.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona GerardPiqué3
2012-08-13 12:57
Byt Afellay mot Song och lägg 80 miljoner emellan ?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-13 12:53
Arsenal vill ha Tello eller Afellay. Isåfall vill jag inte ha Song.
Barcelona papillon
2012-08-13 12:53
barca de Corazon Tycker faktiskt att yaya är bättre än båda två
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-08-13 12:45
Rambla~
Jag hoppas också att det går isär. Ska han komma hit får han räkna med det, en spelare som Fabregas som hade kanske platsat i vartenda topplag sitter på bänken hos så.. Sen tycker att vissa kanske överdriver lite med att varje värvning från Arsenal blir flopp.. Jag har sett GIO komma till Barca och göra Succe. Man får räkna in Henry i denna kateogori också då han hjälpte oss att vinna många titlar, Cesc var helt okej i hans första säsong med tanke på att han fick "skolas" om till anfallare. Det är bara Hleb, men han var ju så jävla girig så att det inte var sant. Det är iaf dessa spelare jag sett från Arsenal som kommit till oss sen jag börja hålla på klubben.
Barcelona el Raval
2012-08-13 12:44
@Barcelonistas:

Fail
Barcelona I.Cuenca
2012-08-13 12:43
På söndag smäller det :-) äntligen som jag längtat,, denna säsong stavas

"Revansch"
Barcelona Rambla~
2012-08-13 12:36
@GerardPiqué3:

Ja, och det är framför allt därför som man vill värva honom. Inte speciellt bra som mittback dock. Han spelade tex mittback när Zlatan gjorde sina mål mot Arsenal på Emirates i CL om du minns?

Fan, jag vill verkligen inte att denna värvning går igenom. Han är överflödig, kontraktet på 5 år är alldeles för långt. Har man inte lärt sig någonting av fiaskot med Hleb? Song kommer att grina så fort han inte får spela.
Barcelona GerardPiqué3
2012-08-13 12:25
Värvar man Song är det väl ett bevis på att Tito ser Mascherano som mittback. Isåfall lär man spela Song som reserv för Busquets som pivote, eller har Song någon tidigare erfarenhet av att spela mittback i Arsenal?
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-08-13 12:16
Det känns som Song ryktet börjar bli allt mer seriösare om man läser EMD och Sport. Jag tycker fortfarande att han är överflödig för oss. Vad tycker ni då? Det sägs att klubben inte vill betala 20 utan 15-18 typ, det finns ju iaf något positivt med det:P
Barcelona GerardPiqué3
2012-08-13 12:16
Canal + Sport 1 Söndag 19/ 8 FC Barcelona - Real Sociedad La Liga 2012/2013 Ääääääääntligen ! Inte ofta man längtar till söndagar, låt veckan gå fort!!!
Barcelona barca de Corazon
2012-08-13 12:11
Vem behöver yaya när busi o marcherano finns
Barcelona Grimaldo
2012-08-13 12:07
Med Yaya och Falcao så skulle vi vinna spanska ligan och troligen Champions League. Men vi måste vara realistiska och inse att vi inte har råd med dem..
Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-08-13 12:02
Kolo Toure är för gammal. Men om han hade varit 25 så hade jag varit nöjd med en sån värvning men nu är han 31 år så nej tack.
Barcelona GerardPiqué3
2012-08-13 11:18
Kolo vore inte fel, anländer han tror jag även Yaya blir sugen på att göra comeback hos oss :) där borde vi definitivt lägga ett bud!
Barcelona mirzaculé
2012-08-13 11:10
http://www.fotbollskanalen.se/england/toure-i-brak-med-mancini---kastade-ivag-sin-medalj/ Vad tycks om en värvning av honom?
Barcelona papillon
2012-08-13 06:50
Tänk er Yaya och Falcao. Där snackar vi 100% förstärkning!
AndreD - General pardon
2012-08-13 03:20
Barcelonistas

Jag är kär i Pep.
Barcelonistas
2012-08-13 01:50
Vi får inte heller glömma att Guardiola föra säsongen gjorde en hel del misstag under säsongen. Misstag som kostade oss flera poäng i ligan, och då syftar jag på hur han rotera konstant och gjorde en hel del märkliga byten. Jag är dock otroligt tacksam för allt!.

Barcelona Grimaldo
2012-08-13 01:39
barcelonistas

En culé skriver inte sånt som du skrev nyss. Jag saknar också Pep. Men det kändes som att det var rätt tid för en förändring. Men jag hoppas att han kommer tillbaka till Barcelona någon gång som tränare, sportchef eller president!
Barcelona koeman92
2012-08-13 01:25
Barcelonistas

Bögigt? Förklara gärna nu hur du menar. Jag har inte sagt att jag är kär i honom , jag sa bara att jag saknar honom och är säker på att många därinne också gör det. Jag litar på Tito, men jag kommer aldrig att glömma det Pep har gjort för Barca.
Barcelonistas
2012-08-13 01:16
koeman92

Jag saknar ej Pep Guardiola, jag är dock tacksam för allt han gjort för klubben. Men du vet att allt har sitt slut, Pep är historia i Barcelona, sluta va så jävla känslig nu seriöst vet du hur bögigt det är?

Tito ska föra laget till stora framgångar nu och jag vet att han kommer lyckas!:
Barcelona koeman92
2012-08-13 01:13
Bästelona

Varför var du tvungen att såra oss med denna video? Vet du inte om hur mycket vi saknar honom redan?
Barcelona Bästelona
2012-08-13 00:30
Wow säger jag bara...
Ronaldinho93
2012-08-12 23:51
Hej!
Jag ska till Barcelona nästa år mellan den 27 april-2 maj. Det kan hända att Barcá spelar en eventuell semifinal i CL då och jag vill då ha biljett!!
Men jag är inte beredd att betala till vilket pris som helst, köper helst gärna under ordinarie pris! Någon som kan länka där jag kan bli medlem på Barcelonas officiella hemsida och kan ha chans på alla biljetter under ordinarie pris? Vore jätteschysst!
Lo Stile Juve #10 [Sono 30]
2012-08-12 23:10
Inte så konstig att Valdes är bra med fötterna. Pique är bara för skön.
Atlético addeh
2012-08-12 22:28
Det känns som att Fontás är nöjd med att bara vara en bänkspelare. Han verkar till och med mer än nöjd med det. Till skillnad från exempelvis Bartra, som har inställningen att det är först nu det hårda jobbet börjat, verkar Fontás känna sig "klar". Det klart att alla vill uppåt och få så mycket speltid som möjligt, men just i Fontás fall tror jag han just nu bara känner sig nöjd av att vara en del av Barça.

Tänker han framåt och vill försöka ta en plats på Barça på riktigt bör han inse att en utlåning är det bästa alternativet för honom. Ja, för alla parter. Stannar han kvar hämmar det alltid någon (läs Bartra) i utvecklingen.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-08-12 22:09
Petersays Givetvis sumpar anfallare lägen men Dzeko spelar i en egen liga när det gäller att bränna mål. Han är utan tvekan på min topp 3 lista över ineffektiva spelare.
Barcelona petersays
2012-08-12 21:59
"HAhahaha, Edin Dzeko är så jävla dålig. Ensam med målvakten, försvarare 5 m bakom, lagkamrat brevid och killen lyckas inte få ett avslut.

Han är så kass alltså!! "

Fast det är lätt att säga så. Alla bränner lägen. Villa brände väl 5-6 såna lägen första säsongen i Barca.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-08-12 21:41
Vet inte om det varit upp tidigare.

Ska kolla lite senare så vet inte om det är en bra dokumentär, men verkar vara det iaf.
Barcelona koeman92
2012-08-12 20:52
Rambla

Tack att du sa det! jag var ändå sugen på att kolla på en bra match nu :)
Annons: