/spanien/barcelona/forum/8727.aspx/spanien/barcelona/forum/8727.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona AndreD
2012-12-26 19:20
LeoMessi

Görs ju nästan 7 mål i varje match i den skitligan. Så jävla dåligt försvarsspel.
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 19:09
BarcaChris (Barcelona) Fabregas har högre högstanivå och högre lägstanivå än Özil. Özil hade inte klarat dom små ytorna som uppstår när vi spelar, inte på samma sätt som Fabregas och iniesta.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2012-12-26 18:51
CARLES PUYOL - 1899 (Barcelona) Rangers blev straffade för något ekonomiskt brott, jag minns inte om det handlade om skatter som inte betalades eller något annat fiffel, så de blev degraderade ner till tredje divisionen i Skottland.
Barcelona BarcaChris
2012-12-26 18:46
Özil tjafset håller inte eftersom dom själva har snackat skit om honom. Vilken Barca fan har någonsin tvivlat på Iniesta?? Assist är en bra statistik men det är en statistik som sprids runt i Barca med den fotbollen vi spelar. Dessutom så helt ärligt tycker jag Fabregas har en högre högsta nivå än Özil.
Barcelona Baronen
2012-12-26 18:25
Jag hoppas det. Han är ett riktigt praktsvin. Gudabenådad spelare, vidrig människa.
Barcelona YYEA
2012-12-26 18:12
Bara jag som hyser stor sympati för Marcelo? Nu har han varit skadad länge och det känns lite som att han inte kommer tillbaks lika slagkraftig som förr, önskar honom det bästa, han är trots allt den sköna typen i Real Madrid.
Barcelona BarcaChris
2012-12-26 18:04
United gör det svårt för sig själva med att konstant starta Giggs och Scholes. Men vilka vinnar skalar dom har. Dom vinner hur många matcher sent som helst. Ger allt enda in i slutet
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 17:50
Där gör United 4-3 :-) För att vara en liga med så brutalt bra försvars så är det lustigt att 7 mål gjordes denna match
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 17:41
Sorry att jag tar in skitsnack från Puertan men jag blir förvånad hur många personer därinne har shit for brains
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 17:36
Nu börjar snacket i Puertan hur överskattad iniesta är och att Özil är bättre för han slog fler assist föra året. Och enligt Kaljic så är Pinthorp en medelmåttig skribent. Han gråter väl för att han inte tog med några realspelare i höstens la liga elva. Han har tydligen inte läst sitt eget jävla skit han skriver. Om Kaljic hade haft bloggen tror ni att han hade haft någon barcaspelare i sin elva? Han verkar tycka att han är väldigt objektiv i sitt tyckande haha
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 17:29
Ferguson gör matchen onödigt spännande genom att spela Giggs och Scholes. Dom hänger inte med längre
Barcelona BarcaChris
2012-12-26 17:19
Alex Ferguson måste sluta spela Giggs och Scholes han är väldigt envis. Dom grabbarna har haft sina bästa dar
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 17:14
Varje gång jag ser coloccini i Newcastle så tänker jag på Puyol :P
Barcelona Mido
2012-12-26 16:54
Oj skulle stå och å inte åka
Barcelona Mido
2012-12-26 16:52
Enligt goal. com så e naymar väldigt nära barcelona, man city försöker verkligen åka värva honom men naymars första val e barca,,, vi får se
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2012-12-26 16:47
Är någon som vet något om Rangers från Skottland? Varför spelar laget inte i första divisionen? Vad har hänt klubben? Tacksam för svar.
Barcelona petersays
2012-12-26 16:18
Nu får ni väl för f-n tagga ned med TV-spelstjafset!! Finns säkert andra forum för det!
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-12-26 16:08
Någon som vill köra FIFA ?
Barcelona Andresito
2012-12-26 16:08
@B-Guden:

Det sägs att han kommer kunna börja medverka på träningarna i mitten av januari, så han missar nog 3-4 matcher skulle jag gissa på
Barcelona Pep -vamos Tito!
2012-12-26 15:13
"...Under den tredje säsongen förlorade han kontrollen. Jag blev helt förstummad av att se hur han totalt glömde bort sina spelares unika värde. Han tog äran för allt som klubben åstadkom".
//Makelele

Är det inte det han gör i Real Madrid? Han betonat hela tiden när han pratar att det är han som vinner, han lyfter fram att han har vunnit den och den titlen. När det inte går i vägen för honom då hittar alltid på något annat att skylla på. Om det inte Barca som fuskar, domaren eller spelschemat så är det hans spelare som inte vill spela för honom. Det är deras motivation det är fel på.

Om han inte kan motivera spelarna att spela för klubben Real Madrid kan han knappast motivera dem att spela för honom som tränare mer än en eller två säsonger.Det handlar om stjärnor som har vunnit allt som går att vinna med sitt landslag. Om du hela tiden framhäver dig går det inte i längden att motivera spelarna. Det ser vi idag.
Barcelona Zamboza
2012-12-26 14:56
Mourinho verkar ha gjort en repris med Real.
Barcelona B-Guden
2012-12-26 14:47
Nån som hört nåt mer om Tito?, kommer han leda laget mot Espanyol ?
Barcelona Barca King -
2012-12-26 14:07
Pepe vann the person of the year i portugal! Nu vet vi vad som krävs för att anses som en människa. Gå ut och slå hjäl folk. Det underlättar om man har spelat GTA. hahahaha

The 29-year-old, named Portugal's Person of the Year for 2012

Goal.com
Barcelona Barca King -
2012-12-26 13:28
Fan vad jag tycker synd om Madrid och Mourinho. Barça visar Madrids sanna färger om vilken medelmåttig klubb dem är. LOL. Alla källor inom Madrid konstaterar att Mou ska sitta kvar! Fan vad bra för oss! Men mest tycker jag synd om Mou, stackars Mou! Han trodde att det här skulle bli en snabb one night stand med Madrid. Liga, Champions sen back to England. Där klubbar nöjer sig med att inte vinna något efter att ha vunnit en titel och kan vänta 3 år på att vinna en till. Istället är han.fast i en Mardröm som han vill vakna snabb ut ur!
Barcelona -SAMI-
2012-12-26 13:22
Hej en snabb fråga. Det är så att jag har xbox live 360. Och jag vill spela online vad ska jag köpa då? Är det bara ett guld kort och en sladd som man stoppar in i modemet och genom xboxen? Eller är det något mer som behövs?
2012-12-26 13:09
@B-Guden:

Gå tillbaka till affären och säg vad problemet är :)
Barcelona LeoMessi
2012-12-26 12:18
Skulle inte ens vilja ha Bojan om han så vore gratis. Tycker inte att han har utvecklats någonting. Dessutom så har vi yttrar som kan bidra så mycket mer till spelet än han kan för tillfället.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-12-26 12:03
Bojan: "Possible return to Barcelona in the summer? There are still a lot of months left. The world of football is unpredictable." [via md]

Vore intressant om han återvänder. Men finns det plats för honom i laget? Jag menar, sedan han flyttade så har vi fått in Tello, Cuenca och Alexis in i gänget. Dessutom räknar jag med Gerard Deulofeu till nästa säsong så njaa..
Barcelona B-Guden
2012-12-26 03:43
lite off topic men undrar ifall nån kan hjälpa mig ?

Hade fifa 13 allt fungera perfekt tills jag fick en repa i skivan köpte en ny skiva, då när jag ska spela online står det så här
din "spelarprofil har inte rätt tillstånd för att komma åt denna funktion"

vad ska jag göra ? allt är betalt, kan det va att det är en ny skiva och den där koden måsta skrivas in igen? men isåfall hur det kommer aldrig upp nån sån ruta som kräver den där koden.
2012-12-26 03:35
Tack. Det blir bra mycket fifa points utav det :)
Annons: