/spanien/barcelona/forum/8720.aspx/spanien/barcelona/forum/8720.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Deulofeu
2012-08-10 22:29
2-2 försvaret suger som vanligt...Hur många skitmål släppte de in förra året egentligen?
Barcelona Deulofeu
2012-08-10 22:27
1-2 Barca B Balliu!
Barcelona Deulofeu
2012-08-10 22:16
1-1 slarv av S.Gomez...
Barcelona Deulofeu
2012-08-10 22:13
Barca B leder med 0-1 Lobato målskytt Dongou kliver in i handlingen i andra halvlek.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2012-08-10 22:10
Joan Gamper mot Sampdoria kommer väl bara bestå av b-lagsspelare eftersom vi har en ligamatch dagen innan. Riktigt dålig planering, hur kan de lägga en sån traditionell match direkt efter liga-premiären?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Pepimovic
2012-08-10 21:54
En svensk app för Android med Barca-nyheter.
Barcelona Pepimovic
2012-08-10 21:53
En svensk app för iPhone med Barca-nyheter.
Barcelona Deulofeu
2012-08-10 21:52
Just det han spelar ju också köp dem båda he he
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-10 21:42
@Diar Iniesta Shekha:

Har studerat Capoue som fortsätter imponera på mig. Känns som precis den spelare vi är ute efter, men varför förbiser vi honom?
Att värva spelare från franska ligan har ju varit lyckosamt för Barca förr (Abidal, Toure och Keita (via Sevilla) tex)
Barcelona FC Barcelona #10
2012-08-10 21:28
@1.70-ligan:

Haha fyfan, det var inte dåligt :P
Barcelona Deulofeu
2012-08-10 21:28
Diar Iniesta Shekha spana in deras grymma mittback!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-08-10 21:22
Ni som är rastalösa just nu kan slå på fyra sport och kolla in montepieller mot touluse (stavning?).
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-10 21:12
Har ledat, verkar inte finnas stream.

Bjuder på en annan liten godbit med Messi och Alves. Pretty amazing!
Barcelona Deulofeu
2012-08-10 21:11
Letat som en galning hittar ingen stream till Barca b någon ?

Snälla...
Barcelona tarrak
2012-08-10 21:04
Ja det var bra skrivet, klistrar in tweetsen i följd:

1/a few - some seem to have a problem with the habit in spain of answering questions about players from other teams

at barcelona, there is a daily press conference from one player with free questions, among which "opinion on latest transfer rumour?"

be it neymar, javi martinez, neymar, agger, neymar, soriano, neymar, song, or neymar, the standard answer is "great player, would fit in"

same happens in all spanish clubs. pepe, arbeloa, higuain or casillas have for example talked about modric.

most people in most countries like it that a player of their club is talked positive about by another player

in england, there seems to be an extra limit to freedom of speech which involves players saying positive things when asked about a colleague

doing it would even be part of a strategy to destabilize the praised player, make him lose his head and force his way out of his club

all this coordinated by 100 dwarves trained by the cia and operating from a secret bunker under the camp nou

note: we advise arsenal to talk to rennes who so far could hold on to m'vila despite destabilization campaign involving sagna and koscielny

if lack of education or openness, or fanatism, prevents some from understanding or respecting other cultures, barcelona could be bigger man

we advise players to add new standard answer to repertoire. "player epl? i don't want to mentally destabilize my colleague by praising him"

for players of other leagues, they can continue with: "great player, would fit in". cancelling all press meetings is also option we support

on a second thought, we've always thought a private destabilization campaign through text messages would be more effective than a public one

on a third thought, we would advise the club not to sign any mentally unstable players who feel unsettled because of a compliment

if you don't know what this was about: keep it that way :-)
Barcelona Eto'09
2012-08-10 21:00
någn som kan skicka stream på barca b matchen mot bolton?? tack
Barcelona Eto'09
2012-08-10 21:00
någn som kan skicka stream på barca b matchen mot bolton?? tack
Barcelona Éluc
2012-08-10 20:48
Samtliga Arsenal-fans som anser att våra spelare tvingat bort exempelvis Cesc från deras klubb bör gå in och läsa på barcastuff.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-08-10 19:45
Sorry för OT men FAN VAD NAJS AV HANDBOLLSLANDSLAGET!!!!!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-08-10 19:29
Rambo-// Det är inte första april idag, det är faktiskt tionde Augusti.
Barcelona Frodo
2012-08-10 19:16
Cesc: "I had a mental block halfway last season, I should recover my game. I wanted to be like Xavi, Thiago and Andres, but I'm different."

Cesc: "I can hold my position, but I need to move, look for spaces, my style is more anarchic, I like to be a box-to-box player."

Bra att Cesc inser sina begränsningar som fotbollsspelare. Han är ingen mittfältare som kan styra ett helt lag. Förhoppningsvis inser hans fanboys på forumet också det och slutar med sitt jidder om att han är Xavis efterträdare.

Med det sagt har han vissa enormt vassa spetskvaliteter som man kan utnyttja på ett bättre sätt. Personligen skulle jag vilja se honom i rollen som nr 10 strax bakom 2 forwards (Messi och Alexis). Med tanke på att Alba anlänt har vi nu två ytterbackar som kan fylla på och ge bredd i laget samtidigt som Busquets kan återgå till att spela mer som libero vilket han gjorde under sin första säsong.

Jag tycker att det kan se lite tunt ut i straffområdet med Messi som falsk nia. Har man två centrala anfallare med en Cesc som kan slå de fina avgörande sista passen så kan det bli extremt målfarligt.

Självklart kan man även använda sig av det vanliga systemet 4-3-3 men det sitter i ryggmärgen på spelarna så det går nog att växla ganska bra.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-08-10 18:59
Har ingen koll på om denna streamsida är seriös, men det verkar som att de kommer köra matchen i alla fall.
Barcelona DM1982
2012-08-10 18:56
@1.70-ligan:

Jag hade samma fråga. Det verkar inte finnas några streams ute, jag har kollat runt lite men hittar inget. Känns som om den borde finnas på stream, intressant match är det hur som helst.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-10 18:51
Sänds Barca B´s match mot Bolton ikväll tro? Vore kul att se Deulofeu, Aurajo och grabbarna!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-08-10 18:46
Rambo

Jag tror inte på din historia, men om det skulle vara så att den stämmer så vet vi i alla fall vem världens dummaste människa är. Pique.

Inte nöjd med Shakira som flickvän? Oh. My. God. Men som sagt, jag tror inte på dina "uppgifter".
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-08-10 18:46
Jag har inte så himla mycket tid här när jag coachar Sveriges handbollslag till vinst mot Ungern här i London så Rambo, du kan väl rappa lite med bilderna så hinner jag också se? Tack på förhand.
Barcelona Smogen
2012-08-10 18:30
Rambo Kan du inte lägga ut lite bilder på dig och spelarna, hade varit kul att se så här mellan mina OS lopp. Tog ju nytt guld på 200meter i OS igår och ska ju springa stafetten imon bla. tillsammans med min polare Blake,..
Barcelona el Raval
2012-08-10 18:22
Rambo~

Och jag är Brad Pitt!

Over and Out.
Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-08-10 18:17
23 augusti en torsdag kl.22:30 för då är jag på plats :). Jag längtar som fan.
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-08-10 18:00
när spelas första super classicon? vilket datum?
Annons: