/spanien/barcelona/forum/872.aspx/spanien/barcelona/forum/872.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A good coach is everything!
2016-05-27 15:57
Den ledning är bara för knas!!! Haliovic är utan stress en spelare som kan blomma ut till en världsspelare att då bara skeppa iväg honom för 14 :/ Ja LE är visserligen ingen tränare som gynnar talanger. Tänker på samper osv. Men att man ska behöva gå så långt som att sälja halilovic damn !
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-05-27 15:50
Gabriel

Bara början med LE, det har jag sagt från dag 1! och folk hoppade på mig. Så njut av bonusen som heter Munir och marlboro.
Barcelona DM1982
2016-05-27 15:50
Barcelona offered Villarreal player Denis (22), whom they will be buy back, a new five-year contract. Deal expected in coming days. [sport]
Barcelona Liunil Masse
2016-05-27 14:47
Johan Cruyff: "The youngsters who are surplus to requirements can be sold to generate profits and allow them to have a chance elsewhere." Cruyff: "In case of players of the B team who haven’t still had their first team debut, Barça should include a buy-back option in the deal." Johan Cruyff: "That way, the player will get a chance to play and develop himself and the club will reap the benefits in the future."
Barcelona neymar JR
2016-05-27 14:46
Priset är irrelevant ifall det finns en buy-back, så länge det finns en så finns det hopp om honom. Men jag är riktigt besviken på honom, och dem flesta av talangerna nuförtiden. Riktigt usla attityder, ingen vilja men framförallt riktigt fega. Väldigt få som vågar ta för sig. Kommer du som 18 åring till Barcelona och inte ser din chans, ja då är du nog inget för Barcelona. På senare tid så är det endast en våra talanger som verkligen tog chanserna han fick, men han skeppades till ett skit lag i England. Adama var en fröjd att se på när han fick sina chanser.
Barcelona Gabriel
2016-05-27 14:37
Kallar ni 14M€ för en supertalang som Halilovic för "sjuk profit"? Att ens sälja honom över huvud taget är bara det helt jävla efterblivet och sänder fel signaler till våra talanger. När inte ens de spelarna med störst potential ges chansen så kommer ju det knappast att ingjuta förtroende och hopp hos våra andra talanger. Vad säger det att man säljer Halilovic istället för att låna ut honom ett år igen? Jag kan berätta till er redan nu vad det säger. Man tolkar det så här. - Antingen bevisar du att du är den nya Messi eller så utnyttjar vi dig till att tjäna in lite cash på dig. Bra där Barça. La Masia strålar verkligen! Men fine, ska man bara prata om den ekonomiska biten och att Halilovic saknar "den rätta attityden" för att lyckas så vågar jag brösta upp mig själv såpass mycket utan att skämmas och påstå att andra klubbar hade lyckats få ut åtminstone 20 mille för en talang som Halle. Här är det rea så det skriker om det. Slutligen, förvånad att vissa verkar vara nöjda.
Barcelona Liunil Masse
2016-05-27 14:33
[QUOTE=neymar JR]Angående halilovic Han har all världens talang men helt genom rutten attityd. Så oerhört loj och nonchalant, frågan är om inte det är bäst att sälja med en buy-back. När han har bollen så är han helt fantastisk, när han inte har bollen så är han värdelös. I a-truppen har vi inte tid för att utveckla honom och i b-laget har vi en skit tränare. Men varför i helvete till Valencia? [/QUOTE] För att Valencia har mer $$$ än Villarreal o Celta.
Barcelona DM1982
2016-05-27 14:30
[QUOTE=Liunil Masse]Sjuk profit vi gjort på Halilovic. Kommer dock bli sur om det inte finns buy-back. [/QUOTE] Croatian outlet 24sata states that Barça included a buy-back clause in Halilovic's deal, to get him back for 12M if they so wish. Bra spelare men hans attityd verkar vara lite dålig. Hoppas han växer upp lite.
Barcelona NoGo™
2016-05-27 14:22
Vore ju idioti på hög nivå att inte ha en buy-back option! Men med denna ledning är väl allt möjligt...
Barcelona neymar JR
2016-05-27 14:19
Angående halilovic Han har all världens talang men helt genom rutten attityd. Så oerhört loj och nonchalant, frågan är om inte det är bäst att sälja med en buy-back. När han har bollen så är han helt fantastisk, när han inte har bollen så är han värdelös. I a-truppen har vi inte tid för att utveckla honom och i b-laget har vi en skit tränare. Men varför i helvete till Valencia?
Barcelona Liunil Masse
2016-05-27 14:19
Sjuk profit vi gjort på Halilovic. Kommer dock bli sur om det inte finns buy-back.
Barcelona enkos
2016-05-27 14:17
Argentina spelar inatt mot Honduras. Messi och Masken med ?
Barcelona Barclasico
2016-05-27 14:14
@DM1982:

HELVETE!!!!!
El Conejo
2016-05-27 13:36
Glömde skriva.... Porque?
Barcelona DM1982
2016-05-27 13:29
According to Croatian outlet Tportal, Halilovic's deal to Valencia is as good as done, he'll join them for 14M.
El Conejo
2016-05-27 13:24
Fyfan vad kul det ska bli att se Guardiola förstöra Mourinho ännu en gång. Har aldrig sett en tränare som är mer beroende av att vara underdog.

Långsiktighet och att leverera med ett storlag när förväntningarna är där och kravet är att vinna, är något som Mourinho aldrig kommer kunna göra.

Kan endast leverera när pressen inte är där och han inte har något att förlora. Snälla kan inte Madrid ta tillbaka honom. Flopp!
Barcelona enkos
2016-05-27 13:06
Nesto

Nja inte alltid är det dyrare att handla i januari . Ett halv år kortare på kontraktet på en viss spelare gör ju att priset blir billigare. Sen slipper msn betala lön i ett halvår år så blir det faktiskt billigare.
Barcelona neymar JR
2016-05-27 12:52
Official: Barcelona announe a deal on the contract renexwal of midfielder Sergio Busquets (27) until 2021, plus two optional years #fcblive
Barcelona neymar JR
2016-05-27 12:51
Official: Barcelona midfielder Sergio Busquets (27), who will renew his contract for 5+2 years, will have a buyout fee of 200M #fcblive Det var på tiden
Barcelona Puyols inställning
2016-05-27 12:49
Mourinho är för mindre smarta spelare/supportrar som inte tänker själva och låter sig hjärntvättas.

Han är den störste hycklaren.
Barcelona LennyRomario
2016-05-27 12:44
Jag hade ju en fråga tidigare i veckan om hur man kan avgöra om någon här inne är troll eller inte. Av en tillfällighet hittade jag svaret på Man Uniteds forum. För jag har svårt att se hur man kan vara Barcelonasupporter och reagera så här när Mourinho blir officiellt klar Man United. "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" Och kommentarer som "Jag håller verkligen med dig, Mourinho är sannerligen världens bäste tränare och det vore inget annat än jävla idiot att INTE ta chansen att värva portugisen när denne är ledig." Detta följs upp av ett evigt hyllande av Zlatan. Vilket i sin tur naturligtvis förklarar det ständiga sågandet av Pep. Har man upplevt Mous ifrågasättande av Barcelonas CL-titlar, hans finger i ögat på Tito, hans örfil på Puyol och hans eviga tramsande är det helt omöjligt att älska honom och Barcelona samtidigt. Det går bara inte. Troll.
Barcelona Liunil Masse
2016-05-27 12:42
Aurier! Bring him!!!
Barcelona Liunil Masse
2016-05-27 12:42
[QUOTE=Nesto]Hm.. tänkte på en sak. Mourinho ryktas vilja ha in mittback, anfallare och mittfältare. Vad skulle ni säga om ett byte rakt av mellan Juan Mata och Arda Turan? Mourinho sålde ju av Juan Mata i Chelsea efter att det visade sig att Juan inte direkt var någon av Mous favoriter. Arda och andra sidan har ju egenskaper om Mouriho gillar. Kämpe som kan spela fult men som även besitter fina tekniska kvaliteer. Med Mata får vi ett års föryngring också :P Vad säger ni? Ett förslag till er som vill ha ut Arda. PS: Ska tillägga att jag själv inte är något fan av Juan. [/QUOTE] Vilken idé fan! Dessutom så ville Mourinho värva Arda till Chelsea men han valde oss. Det borde funka! Tycker Mata varit Uniteds bästa offensiva spelare varje gång jag kollat på United. Den enda som skapa något. Sist så är Mata en riktigt bra person som hade passat in som handen i handsken i truppen.
Barcelona fcbTobb
2016-05-27 12:41
@enkos:

Håller med! Jag gillar Vidal och borde ge honom chansen att visa hur bra han är. annars köpa högerback i januari eller spela S.Roberto på högerbacken
Barcelona Nesto
2016-05-27 12:33
Cessi -3

Rojo är ju fan värre träfot än Chyrinskiy.. Då har jag hellre Adriano eller Mathieu som vänsterbackup. Har för mig att Rojo dessutom inte har Europeiskt pass vilket gör det till en än sämre affär.

Enkos

Sen kan man ju fråga sig varför Vidal knappt fått chanser, varken på HB (dit han värvades) eller på en anfalls position.
Sen om man nu ska köpa en högerback så ska man göra det nu, i januari så stiger priserna, dom bästa HBs är cuptied och vid ev. köp så ska han slussas in och börja sin aklimatiseringsfas.

Bellerin och Roberto duger gott och väl för mig som högerbackar för s16/17
Rejäl föryngring och även katalanskt :)
Barcelona enkos
2016-05-27 12:11
Vi har ju Vidal som högerback så varför leta efter en annan? Vidal har fortfarande inte fått en riktig chans och dags att ge honom den kommande säsong, i alla fall under hösten. Sen har vi Roberto som kan täcka vid behov. Om Vidal inte skulle ta chansen kan man värva i januari istället. Sen snacket att ledningen säljer viktiga spelare som Alves och Masken men behåller Douglas och Adriano. Vem vill ha dem egrntligen? Tror ni ledningen inte skulle vilja sälja om de fick chansen? Tycker att folk här snackar mycket i nattmössan och spelar smarta. Ni ville ha Arda och såg honom som en kanon värvning men nu är efterkloka och vill skylla på ledningen ? Dags att skärpa sig ! Lätt att vara efterklok för allt.
Barcelona 5puyol5
2016-05-27 11:52
Allt tyder på att Alves lämnar klubben, missa inte videon som brassen la upp på sin fb igår, bästa högerbacken i Barcas historia
Länktips: t.co/O91RELzF3V
Barcelona Cessi - 3
2016-05-27 11:44
Nesto Jag har också tänkt på det. De får inkludera Rojo också i affären. Jag vet att han är inte så populär här men som back up till Alba borde han duga. Alba spelar ju nästan alla matcher sedan att Rojo kan spela mittback också är ett plus. Han är ung och utvecklingsbar. Han är argentinare kan språket då och skulle komma in i laget enkelt
Barcelona Junta Dimision
2016-05-27 11:39
@neymar JR:

Juve har en köpoption på honom som de troligtvis kommer att utnyttja i sommar.
Barcelona Nesto
2016-05-27 11:32
Barcaholic

Van der Wiels kontrakt går ut i sommar och med Zlatan ute ur klubben (dom som The main beef var emellan) så har jag svårt att se att Psg faktiskt släpper Aurier.

Med Serge Aurier så kommer man så nära Gabriels omskolade Adama som man kan göra.
Annons: