/spanien/barcelona/forum/8718.aspx/spanien/barcelona/forum/8718.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Rivaldo Ferreira
2012-08-18 00:15
mirzaculé

Real Madrid Castilla - FC Barcelona B League 2nd Division - Round 2 Sat 08/25/2012 21:00
Barcelona mirzaculé
2012-08-18 00:10
Vilket datum möts Barca B mot Castilla?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético addeh
2012-08-18 00:05
el Flaco

Du som inte ens trodde Deulo skulle sträcka 20-gränsen i Segundan den här säsongen. Lika trofast fortfarande?

Måste säga att han mål mot Almería var löjligt läckra. Frisparken och hörnan rena mästerverk. Kan tänka mig att en och annan Castilla-försvarare drömmer mardrömmar i natt.
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-08-17 23:31
master class

Vi tycker synd om er, så vi ger er pengar varje säsong. Men nog fan klarar ni inte nått ändå. Song har utvecklats mycket de senaste säsongerna, försök inte få det att låta som om han är en dålig spelare. Återstår att se om värvningen blir lyckad, jag är nöjd iaf.
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-08-17 23:29
Song är ingen snäll skolpojke, så han kommer nog inte hänga med Andrés eller Xavier :P. Tror också han kommer klicka bra med Dani.
Barcelona master class
2012-08-17 23:27
som gooner e jag glad ni vill betala 25 miljoner euro for song, många av oss ville bänka honom for 2 år, men jag fattar inte vad barcelona håller på med? vi har sålt er petit, overmars, hleb, henry och cesc. inte en enda har varit samma spelare, varför fortsätter ni och ge oss pengar? när ska ni inse att wengers system for spelarrna att se ut bättre an vad de e?
Barcelona Bàckis / f.d GerardPiqué3
2012-08-17 23:25
Välkomnar Song ifall han nu, med största sannolikhet, kommer. Som sagt, under 200 miljoner är ok även för mig.

En ny Yaya? Vi kan ju alltid hoppas :) Hans stil diggar jag iaf, han och Alves kommer säkert gå bra ihop :)
Barcelona Riiio!!
2012-08-17 23:19
Taget från Arsenals forum:

Namn: EKA
Sänt: 2012-08-17 22:01
Karrli skrev följande:
Emmanuel Y Frimpong ?@Frimpong26AFC
Uncle uncle Why did u leave me:(

Syftar han på Song?

Japp, Song tog hand om Frimpong som kallade honom farbror ibland

Verkar som att det är riktigt nära nu. Hoppas bara det landar på under 200milj i alla fall. Ser honom som en Toure light. Kan nog bli bra det här för säsongen är lång och han kommer säkert få en hel del speltid!

Intressant och fundera på vem han mest kommer hänga med i Barca. Förutom Fabregas då som han känner bra??
Barcelona Golden Barca
2012-08-17 23:06
Neymar To Barca som skrev i kväll 22,49

Jag vill mena att det är riktigt dåligt att gå in på andra hårt jobbande skribenters sidor ((Se länktips)) och sno deras text och lägga in här på sidan så som om det varit ditt inlägg. Vänligen låt dessa Barcaälskande cules som jobbar hårt dygnet runt med sin sida ha sina inlägg i fred.

Peace & Visca Barca
Barcelona papillon
2012-08-17 22:54
Sjukt konstigt att man inte tog hem Romeu!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2012-08-17 22:53
Barcadinho Jo absolut, men de tjänar ju fortfarande bra pengar, jag har svårt att tänka mig att det här var något de var tvungna att göra. Jag stör mig bara på att de som har det sämre ständigt trycks ner mer eller mindre. The rich get richer and the poor get poorer.
Barcelona Neymar To Barca
2012-08-17 22:49
Alex Song,,,,,,,,,Klar för FC Barcelona……… Det går en storm över Twitter och andra sociala nätverk att Alex Song nu är klar för FC Barcelona. Med tanke på att FC Barcelona har match på söndag OCH måndag. Får det ses som troligt att han presenteras inom mycket kort officiellt.
Barcelona Barcadinho.
2012-08-17 22:45
Men glöm inte att mediapro betalar för Barca typ 150 mil euro per säsong för att överhuvudtaget kunna sända matcherna. Bolaget har utgifter inte bara inkomster.
Hela karusellen så kallas topp fotboll cirkuleras runt mycket pengar.
Barcelona barca show
2012-08-17 22:45
verkar som att song är klar och då är det lönt att komentera något dåligt tycker jag och hoppas han visar en bra hög klass som vi alla cules blir glada över
Barcelona Siempre Barça
2012-08-17 22:44
Gud är störst Alla är inte så fattig som dig!!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2012-08-17 22:26
Prisa TV och mediapro har tydligen kommit överens om att alla matcher som Barcelona och Real Madrid spelar kommer nu sluta visas på gratis-tv och endast visas på betal-tv. Giriga tv-bolag finns tydligen inte bara i Sverige. Herregud som om folk i Spanien inte redan har problem med ekonomin, och nu ska de behöva betala för deras största passion? Fyfan vad jag hatar rika människor som bara ser till sitt eget bästa!
Barcelona Éluc
2012-08-17 22:24
Rivaldo Ferreira

Jag kommer döda någon om Iniesta spelar på en kant den kommande säsongen.
Rivaldo Ferreira
2012-08-17 21:52
Possible line-up (vs Real Sociedad): Valdes - Alves Pique Puyol/Mascherano Alba/Adriano - Xavi Busquets Cesc - Pedro Messi Iniesta [md]
Wena
2012-08-17 21:46
Deulofeus BAM!
Rivaldo Ferreira
2012-08-17 21:37
Éluc
Barcelona Éluc
2012-08-17 21:33
Jag missade Deulofeus 3-3-mål. Någon som har länk?
Barcelona Rambla~
2012-08-17 21:11
Lucho var tydligen på plats. Jag undrar vad han tyckte om organisationen i försvaret?
Atlético addeh
2012-08-17 21:10
Förresten, såg precis att han bytt ut Gerard mot Deulofeu på ryggen. Det där gjorde min dag. Nu kommer han bli en storstjärna på riktigt. Puta madre!
Atlético addeh
2012-08-17 21:09
Kommer in och läser att el grande Deulofeu gjort ett hattrick. Fantastiskt kul att även Dongou nätade.

Att ynglingarna släpper in 4 är föga förvånande. Vi är alla medvetna om att försvaret kommer bli den svaga länken den här säsongen och att Eusebio måste göra något åt det. Nu såg jag inte matchen, hade förmodligen varit fly förbannad då, men bara det att Deulo gör hattrick är i mina ögon helt otroligt.
Barcelona Rambla~
2012-08-17 21:08
@Éluc:

Jag skulle tippa på det. Spelarna måste bli bättre taktiskt, bättre organiserade på fasta situationer och framför allt att kunna hålla i en ledning. Bättre i spelet utan boll med andra ord. Det största anledningen är ju brist på rutin. Vi får inte glömma att många av spelarna är väldigt unga.

Lucho, snälla kom tillbaka och rädda oss annars kommer den här säsongen sluta i katastrof om Eusebio tillåts vara kvar.
Barcelona Éluc
2012-08-17 21:04
"Det som svider är att Barca B är ett bättre lag än Almeria. De består ju mest av avdankande primera-spelare. Det som fattas är organisation i försvarsspelet och att kunna hålla en ledning."

Det som fattas är alltså aspekter laget erhåller med en bra tränare vid rodret.
Barcelona Neymar To Barca
2012-08-17 21:04
Lämnar Barcelona för Sheffield Wednesday Enligt Rac1 genomgår Rodri just nu en läkarundersökning hos Championship-klubben Sheffield Barcelonas B-lag mister en anfallare. 22-åriga Rodri lämnar Miniestadi och Spanien för spel i andradivisonen i England med Sheffield Wednesday. Det finaste Rodri har lyckats med hittills i sin fotbollskarriär var när han skickade Sevilla till Champions League med sitt avgörande mål i slutskedet av den sista matchen i La Liga. Efter en misslyckad sejour i Barcelona B lämnar han nu för Sheffield.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-08-17 21:02
El Flaco levererar som vanligt med sina speciella artiklar. Mycket läsvärd!
Barcelona Rambla~
2012-08-17 20:52
Det som svider är att Barca B är ett bättre lag än Almeria. De består ju mest av avdankande primera-spelare. Det som fattas är organisation i försvarsspelet och att kunna hålla en ledning.
Barcelona Éluc
2012-08-17 20:50
Rafinha verkar ha gått skadad dessutom. Förjävla tragiskt om han missar mini-clásico nästa helg.
Annons: