/spanien/barcelona/forum/8699.aspx/spanien/barcelona/forum/8699.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2012-08-21 13:38
@Roja y Azul - FCB:

Du hittar alla matcher här några timmar efter att de har spelats. Gör ett konto, gratis och inga kontokortsnummer krävs.
Länktips: fbtz.com/forum/
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-08-21 13:18
@Heywood Jablome - Andrés:

Måste skapa ett konto och sedan lägga in mitt kontonummer etc etc? Skippar,, tack ändå..
SoN_Un
2012-08-21 13:12
är sändningen slut?
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-08-21 13:08
Roja y Azul - FCB

Har du varit inne på 1channel.ch? De sänder filmer och serier, men har börjat med fotbollsmatcher också.

De lade upp matchen mot Sociedad några timmar efter att matchen hade spelats. Troligtvis kommer de säkert att lägga upp Madrid-matchen där också.

Dock bara stream.

Barcelona westinho - Sergio #16
2012-08-21 13:07
note: alex song has himself chosen the song that goes with his presentation video, "mo money mo problems" - the notorious b.i.g. [rac1]

Haha, han och Abi kommer nog klicka rätt bra.
SoN_Un
2012-08-21 12:48
så jobbitgt när man inte förstår nåt:P
2012-08-21 12:31
Live press konferens Song

Edit: Andresito var lite före :)
SoN_Un
2012-08-21 12:30
tack andresito
2012-08-21 12:28
Jag har tänkt fråga er, vart kan jag ladda ner matcher ifrån? Jag kommer missa andra mötet av Real madrid- Barcelona, och jag undrar vilken hemsida som lägger upp matcher snabbast?

Länka gärna till sidan som matchen kommer upp på , så jag inte får sitta och leta för att hitta...

MVH
Barcelona Brolle
2012-08-21 12:28
Jag ska antagligen till Barcelona nästa vecka, är det någon som vet hur det är med öppna träningar? För både A och B laget? Har dålig koll på det, tacksam för svar!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andresito
2012-08-21 12:27
Songs presskonferens LIVE
SoN_Un
2012-08-21 12:19
kan nån länka hela presentationen snälla:)
2012-08-21 11:39
Länka gärna hela presentationen från igår om ni hittar den!

Mvh
Barcelona Barcadinho.
2012-08-21 11:33
Ju, jag tänkte på samma sak som ni två.
Dvs att Song ville provocera sig ut från Arsenal.
Kommer säkert bli bättre disciplin framöver.
Barcelona Deulofeu
2012-08-21 11:01
Lite mer Song info

The Cameroon midfielder's stats have been outstanding for the Gunners:

In seven seasons for Arsenal he made 138 appearances — 121 starts — with 122 in the past four seasons.

Pinpoint passing — Made 7,312 passes and 85.46% found target. PL average last season was 79.65%. In own half, it was 91.25%

Tough tackling — Attempted 402 tackles and won 309 or 77%. In 50-50 battles, won 831 of 1,596.

Creative core — 120 scoring chances and in a more advanced role last season had 11 goal assists.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-21 10:34
Barcadinho Det är daily mail som har kommit med dessa uppgifter och om det finns något uns av sanning i det var det väl för att han ville lämna. Inget ovanligt agerande i fotbollsvärlden. Förstår vad du menar, men det är garanterat ingen fara. Song har uppfört sig exemplariskt i Arsenal hela tiden, genom alla år. Aldrig strular. Alltid uppträtt professionellt. Han är en schysst kille, men hård på planen...och det är så vi kommer få se honom i Barca också. :)
Barcelona Deulofeu
2012-08-21 10:32
Barcadinho

Inte ett dugg orolig över Songs attityd.Ibland måste man göra sig lite omöjlig för att få som man vill.

Nu är han där han vill vara nu är det upp till honom att visa rätt attityd samt ta vara på de chanser han får för att vinna över de andra i truppen.

BUsquets har inga preoblem med lite konkurrens tvärtom frågan är hur mycket Song kommer få spela det avgör han själv.KOlla bara på Alexis alla hyllade hans hårda arbete nu är han given.
Barcelona Deulofeu
2012-08-21 09:55
Om vi vinner cl i år går vi om Bayern och har då vunnit lika många titlar som LIverpool och har endast MIlan på 7 titlar före oss samt Madrid på 9(Som vann cl första 5 åren...)

Gör Messi 5 mål i cl är han två genom alla tider bakum Raul.Messi har gjort 51 mål.

Samt att vinner vi får inte Madrid sin tionde tite.

Kul att se PSG samt City i år i champions.Jag vill helst inte ha dem i gruppen dock.

Det kan ju bli typ Real City PSG och Helsingborg det vore väl något men inte så troligt Real brukar ju ha en del flyt i lottningen.Vem minns inte NIcosia i kvartsfinal liksom...
Barcelona Barcadinho.
2012-08-21 09:51
Deulofeu - "Jag gillar hans frilla och gula skor ; ) "

Jag har ingenting alls emot sånt, men jag hoppas att han kommer visa bra saker på plan och inte bara attityd o stil. Läste nånstans att anledningen till att Wenger släppte honom var dålig disciplin, kom försent till träningarna och var allmänt lat.
Barcelona Deulofeu
2012-08-21 08:50
Någon som tror Song blir uttagen till truppen på torsdag redan? Jag gillar hans frilla och gula skor ; ) vore kul att se honom på plan.Någon minut kanske om det ser bra ut för oss.

Jag tror inte det.Villa kanske får en halvlek han ser het ut.
Barcelona Deulofeu
2012-08-21 08:48
Snart match mot Madrid igen och Tito har matchat perfekt inför den och matchen i ligan i helgen.

Nu är det match mot Madrid torsdag,Osasuna borta på söndag sedan match på onsdag borta mot Madrid.

Endast Cuenca,Thiago,Abidal,Muniesa är skadade. Villa är starkt på gång ungtupparna fick de flesta närmare 90 minuter igår.

Jag tycker det ser riktigt bra ut.Till skillnad mot förra året är vi lite bättre förberedda och har inte åkt halva jorden runt för att dra in pengar.Madrid ser ut att ligga lite efter och deras stora stomme i truppen gick till semifinal eller final i em medans vi hade Alves,Alexis,Messi,Mascherano samt Adriano hemma som har tränat en del och fått mer semester.

Jag tror detta kommer gynna oss på samma sätt som Madrid hade fördel förra året de startade en vecka innan oss då.

Tycker även Messi ser glödhet ut samtidigt som Ronaldo inte gör det.Det kan dock vända snabbt.

Barcelona Dill - Busquets!!
2012-08-21 04:42
Carles Puyol Sluta skyll på tito haha, som du själv säger är det ju tight med matcher den här veckan så jag trodde att alla förväntade sig att se alla unga talanger spela igår? Det är inte FIFA 12, man kan inte matcha de bästa spelarna dagen efter en ligapremiär (undantaget Messi han är fan värre i verkligheten än i spelen) Sen var det gampern och vi fick se ett par ungdomar briljera vilket är en stor del av poängen, eller? Tråkigt med förlust ja, men kommer ta med mig delofeus anklebreaker ifrån slutet av första halvlek med mig!
Barcelona papillon
2012-08-21 01:59
Kan fler klaga på matchdatumet :/ Det räcker nu med allt gnäll!
Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-08-21 01:31
Visst är jag glad att man visar förtroende för ungdomarna och man vill bara vinna just denna trofén för den är speciell enligt mig. Juan Gamper är en cup som jag anser är väldigt viktig trofé. Men klubben får skärpa sig när det gäller få in matcher så att spelarna inte sliter sig. Just denna trofén är jag förbannad över för hur tänkte klubben när man lägger matchen 3 dagar innan matchen mot Real Madrid helt Galet. Tito gör ett bra jobb när han låter Villa spela så länge men denna matchen var det alldeles för många ungdomar. Visst möter vi Real snart så Tito är förlåten för den delen. Han vilar spelare och det är viktigt.
Barcelona Cataloniaboy
2012-08-21 01:25
Vet inte vad klubben vill ha ut av en sådan här Kalle Anka-match... Nu lär ju inte heller B-lagsspelarna ha helt pigga ben inför supercupmatchen på torsdag. Smart, för visst skulle de få spela?
Barcelona Hetfield
2012-08-21 01:02
Men kan ni ta det lugnt. Ni får det att låta som att laget har förlorat en CL-final, det är bara en liten match som ska underhålla publiken och fansen.

Samtidigt så var det väl kanske inte så underhållande, fast å andra sidan så fick man väl se många ungdomar. Det är väl härligt.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-08-21 00:52
Sluta gnäll för fan. Tito tar det säkra före det osäkra. Varför Ska han köra med A-lagsspelare när vi hade match igår och på torsdag möter vi Real Madrid. Det är väl klart att han vilar de, Villa spelade för att han behöver speltid så att han kan komma iform så fort som möjligt. Det är inte Titos fel att matchen spelades just idag..
Barcelona ALEX SONG
2012-08-21 00:17
Kan någon länka spelare presantationen
Barcelona Grimaldo
2012-08-21 00:17
Varför ska messi och co spela när dem spelade 90 minuter igår? Risken för skador ökas ju dramatiskt. Och sen är faktiskt en TRÄNINGSMATCH, inte en tävlingsmatch. Det var en tråkig match big deal? Det var b-spelare som spelade och a-lagsspelarna behövs till torsdag. Så sluta gråt över en förlorad match när den inte betyder något.
Barcelona Deulofeu
2012-08-21 00:13
Tito gör ett Eusebio byte in med Dongou med 4 min kvar...

Bra för smågrabbarna att spela på Camp Nou med lite publik,

Gillar Deulofeus mod att ständigt utmana vilka lungor han har.

Afellay blandade och gav men visar vilja.

Jonathan är slarvig idag hans sämsta match jag sett.

Fontas underbar passningsfot men seg i övrigt.

Villa ser viljestark ut han saknade dock Alba idag.

S.Roberto riktigt bra varför köpten Song..,

Bartra också toppen.

Jonathan och Fontas ryker om ni frågar mig.
Annons: