/spanien/barcelona/forum/8690.aspx/spanien/barcelona/forum/8690.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-08-21 17:03
Är på mot Girona med en kompis sedan landar vi sent i Barcelona. Den 23:e då är vi på plats för att se matchen så underbart. Jag har längtat efter denna matchen i åratal. Har en fråga, kommer Pepe vara med mot Barca? Tacksam för svar.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético addeh
2012-08-21 17:02
Helt befängt att man lånar ut Ayala. Han är ju åtminstone inte lika usel som David Lombán visat sig vara under försäsongen. Nej, där förstår jag inte alls hur klubben resonerar.

Man har dessutom Edgar på skadelistan, vilket gör att enbart Sergi Gómez och Lombán finns som tillgängliga mittbackar för tillfället. Kan tänka mig att exempelvis Ilie kan, och kommer, gå ned som mittback vid behov, men det är heller inte optimalt att flytta runt på spelare som normalt sett inte är vana vid positionen.
Barcelona Deulofeu
2012-08-21 16:44
Nu är det klart igen att Sergio Ayala lånas ut till ett segunda b lag nämligen Alaves.

Han var ju tidigare klar för ett annat lag.

Killen är född 93 vänsterfotad mittback som var lagkapten i juvenil a innan han flyttades upp denna säsong.Jag hade personligen hoppats på honom i Barca b då det fatas bra mittbackar jag hade gärna sett honom och S.Gomez.Där hade vi haft ett liknande lovande mittbackspar som Fontas och Bartra.

Nu får han ju spela mycket hoppas jag och ett uttryck dom gillar i Barca när det gäller stora talanger är ju piano piano.
Barcelona zick9
2012-08-21 16:19
Är detta tidernas bästa youtubekanal?
Barcelona zick9
2012-08-21 16:16
;)
Barcelona barca_joe
2012-08-21 14:49
Song: "I didn't come here to take Busquets' place, he's the best defensive midfielder in the world . I come here to help the team."

Diggar verkligen denna värvning! Hoppas han får någon minut mot Real.
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-08-21 14:04
Jag kommer fram till denna sida ( Rojadirecta )

Vart ska jag trycka för att ladda ner matchen?

Hittade, tar ju minst 1 timme att få ner gårdagens match. Men får duga, kanske hittar i Thepiratebay annars.
Barcelona barcino
2012-08-21 13:57
nån som vet vart man kolla när barcelona B har träning? elr la masia? jag tänkte åka till barcelona snart, skulle vara häftigt och se nån träning, A-laget har ju stängda träningar :/ ...
2012-08-21 13:53
Haha faktiskt! Får kolla upp om jag hittar någon annan hemsida! Tack ändå!

Om någon har ett annat förslag, bara att skriva!
Barcelona Rambla~
2012-08-21 13:49
Trist för dig. :P
2012-08-21 13:47
''Sorry, registration has been disabled by the administrator.''

Rambla? :P
2012-08-21 13:46
@Rambla~:

Tackar och bockar! Tror ni man kommer märka i Barcelona hur matchen gick? Märker nog troligtvis,, ska försöka att inte kolla på folket påväg till hotellet. Är i Barcelona precis när matchen är slut haha. Tur va..
Barcelona Rambla~
2012-08-21 13:38
@Roja y Azul - FCB:

Du hittar alla matcher här några timmar efter att de har spelats. Gör ett konto, gratis och inga kontokortsnummer krävs.
Länktips: fbtz.com/forum/
2012-08-21 13:18
@Heywood Jablome - Andrés:

Måste skapa ett konto och sedan lägga in mitt kontonummer etc etc? Skippar,, tack ändå..
SoN_Un
2012-08-21 13:12
är sändningen slut?
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-08-21 13:08
Roja y Azul - FCB

Har du varit inne på 1channel.ch? De sänder filmer och serier, men har börjat med fotbollsmatcher också.

De lade upp matchen mot Sociedad några timmar efter att matchen hade spelats. Troligtvis kommer de säkert att lägga upp Madrid-matchen där också.

Dock bara stream.

Barcelona westinho - Sergio #16
2012-08-21 13:07
note: alex song has himself chosen the song that goes with his presentation video, "mo money mo problems" - the notorious b.i.g. [rac1]

Haha, han och Abi kommer nog klicka rätt bra.
SoN_Un
2012-08-21 12:48
så jobbitgt när man inte förstår nåt:P
2012-08-21 12:31
Live press konferens Song

Edit: Andresito var lite före :)
SoN_Un
2012-08-21 12:30
tack andresito
2012-08-21 12:28
Jag har tänkt fråga er, vart kan jag ladda ner matcher ifrån? Jag kommer missa andra mötet av Real madrid- Barcelona, och jag undrar vilken hemsida som lägger upp matcher snabbast?

Länka gärna till sidan som matchen kommer upp på , så jag inte får sitta och leta för att hitta...

MVH
Barcelona Brolle
2012-08-21 12:28
Jag ska antagligen till Barcelona nästa vecka, är det någon som vet hur det är med öppna träningar? För både A och B laget? Har dålig koll på det, tacksam för svar!
Barcelona Andresito
2012-08-21 12:27
Songs presskonferens LIVE
SoN_Un
2012-08-21 12:19
kan nån länka hela presentationen snälla:)
2012-08-21 11:39
Länka gärna hela presentationen från igår om ni hittar den!

Mvh
Barcelona Barcadinho.
2012-08-21 11:33
Ju, jag tänkte på samma sak som ni två.
Dvs att Song ville provocera sig ut från Arsenal.
Kommer säkert bli bättre disciplin framöver.
Barcelona Deulofeu
2012-08-21 11:01
Lite mer Song info

The Cameroon midfielder's stats have been outstanding for the Gunners:

In seven seasons for Arsenal he made 138 appearances — 121 starts — with 122 in the past four seasons.

Pinpoint passing — Made 7,312 passes and 85.46% found target. PL average last season was 79.65%. In own half, it was 91.25%

Tough tackling — Attempted 402 tackles and won 309 or 77%. In 50-50 battles, won 831 of 1,596.

Creative core — 120 scoring chances and in a more advanced role last season had 11 goal assists.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-21 10:34
Barcadinho Det är daily mail som har kommit med dessa uppgifter och om det finns något uns av sanning i det var det väl för att han ville lämna. Inget ovanligt agerande i fotbollsvärlden. Förstår vad du menar, men det är garanterat ingen fara. Song har uppfört sig exemplariskt i Arsenal hela tiden, genom alla år. Aldrig strular. Alltid uppträtt professionellt. Han är en schysst kille, men hård på planen...och det är så vi kommer få se honom i Barca också. :)
Barcelona Deulofeu
2012-08-21 10:32
Barcadinho

Inte ett dugg orolig över Songs attityd.Ibland måste man göra sig lite omöjlig för att få som man vill.

Nu är han där han vill vara nu är det upp till honom att visa rätt attityd samt ta vara på de chanser han får för att vinna över de andra i truppen.

BUsquets har inga preoblem med lite konkurrens tvärtom frågan är hur mycket Song kommer få spela det avgör han själv.KOlla bara på Alexis alla hyllade hans hårda arbete nu är han given.
Barcelona Deulofeu
2012-08-21 09:55
Om vi vinner cl i år går vi om Bayern och har då vunnit lika många titlar som LIverpool och har endast MIlan på 7 titlar före oss samt Madrid på 9(Som vann cl första 5 åren...)

Gör Messi 5 mål i cl är han två genom alla tider bakum Raul.Messi har gjort 51 mål.

Samt att vinner vi får inte Madrid sin tionde tite.

Kul att se PSG samt City i år i champions.Jag vill helst inte ha dem i gruppen dock.

Det kan ju bli typ Real City PSG och Helsingborg det vore väl något men inte så troligt Real brukar ju ha en del flyt i lottningen.Vem minns inte NIcosia i kvartsfinal liksom...
Annons: