/spanien/barcelona/forum/8682.aspx/spanien/barcelona/forum/8682.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2012-08-24 00:28
Vampiro Messi missar eller kanske Casillas gör en tokräddning? En tolkningsfråga.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Ronaldinho Jr.
Visst ar det klantigt av Valdes men dar maste fan messi trycka in den, hade han gjort mal pa de givna laget hade inte det behovt ske. Messi i mitt tycke en av de samre idag. De fa gangerna han soker sig ut pa kanten dock skapar laget malchanser. Som vid 3-1 malet dar han ar pa en kant, hela madridforsvarets fokus flyttas dit, han slar en enkel boll bakat till busquets som driektspelar iniesta och plotsligt kommer vi 2 mot 2.

De som imponerade mest pa mig idag Iniesta, Busquets, Adriano och Pique..
Barcelona Ibillay
Vi må ha en skum kille i målet men det positiva med idag är att Barca var det bättre laget...Mourinhos taktik är så feg att jag skäms för alla marängers skull
Barcelona Andresito
Det positiva är ju att båda målen kan undvikas. Busquets tappade Cristiano, och Valdés.. ja. Real utgjorde ju inget riktigt hot egentligen, men tog vara på de få misstagen vi gjorde. Jävligt nonchalant av Valdés.

Ni som vill ha ha bort Valdés; vi vill ha bort er från det här forumet. Första misstaget på flera år, och då har han ändå bollen vid fötterna hela tiden och chansen för misstag blir ju då hög.

Den enda som är underkänd idag är Alexis. Skönt att se Pedro och Adriano visa att de förtjänar en plats.
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
Blandade känslor just nu. Delvis glad för spelet, men de två pissmålen vi släppte in kommer tyvärr bli det man minns mest nu när man går och lägger sig. Sen, visst gör Valdés ett juniormisstag vid 3-2 målet, men det var faktiskt direkt svagt av Messi att inte göra mål i anfallet innan. Sjukt irriterande.

Spelmässigt var det bara ett lag på banan, men vi kan inte göra om samma misstag i returmötet. Även om jag tror att laget är kapabel att följa upp med en lika fin insats på Bernabéu, kan jag inte se Madrid göra en lika blek insats nästa vecka mot oss.

Jag förstår ilskan som många, bland annat jag, känner mot Valdés just nu, men att säga att man borde göra sig av med honom och plocka in en annan målvakt är bara löjligt.

Slutligen, Iniesta Ballon D'or 2012-
Barcelona Rambla~
2012-08-24 00:27
Varför inte Rustu igen? Han var ju på besök på träningen igår. Ge er nu för fan. Ni vill byta målvakt efter en tavla. Då borde ju hälften av lagen i Europa byta målvakt efter varje ligaomgång i de olika ligorna.
Barcelona Éluc
2012-08-24 00:26
Vilken fantastisk match vi gör bortsett från Valdés tabbe vid 3-2-målet. Vi kör fullständigt över Real och visar vilket lag som verkligen är Spaniens bästa. 3-2 är ett helt okej resultat till returen med tanke på att Real ändå måste vinna.
Barcelona Vampíro
Bittersweet känsla minst sagt, Messi kan sätta spiken men missar och 20s senare släpper vi in årets idiot mål. Men vi vann trots allt matchen och det är vad som räknas i slutändan.
barca löver
valdes förstör festen ...
Barcelona 1.70-ligan
Så jävla typiskt barca. Satans i jävla skit. Känns mer som en förlust tack vare valdes. Ändå skönt att vinna nånstans innerst inne.. Men vi får nog svårt att vinna titeln nu. Aaah!!
Barcelona Smogen
2012-08-24 00:25
Jag var så jävla nöjd vid 3-1. Så grymt resultat att ha med sig till Bernabeu. Dessutom var Real slutkörda och Barcelona tryckte på för 4an. Men vad händer? Jo, idiot Valdes pajar allting. Luften går ut Barcelona och Real kommer ösa på inör reture.

Så otroligt jävla onödigt!!!

Vinner vi inte supercupen nu ska han fan dra en straffräddning i en CL final innan jag förlåter puckot.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
@Mäster Valdes:

Ännu en gång bevisar Özil att han är bättre än Xavi och Iniesta :)
Barcelona Guardiola_Pep
go!
Barcelona DM1982
@Mäster Valdes:

Ja, visst har ni tur. Nu har ni ju en chans att vinna, eller hur? För både du och jag vet att Real blev utspelade men Valdes gav er en livlina.
Barcelona Barcadinho.
2012-08-24 00:24
En fantastisk halvlek av båda Barca o real. Vilken briljant fotboll.
Valdes förstörde lite grant den sköna känslan, men godnatt i alla fall.
Barcelona H.Alavi - Magico!
Lugn nu. Hade detta varit en ligamatch hade vi redan glömt bort Valdes lilla och äckliga misstag. Vi vann på Camp Nou mot Madrid, det var det viktigaste.

Självklart ska Valdes ha kritik för det han gjorde, men samtidigt litar jag på att grabbarna gör ett bra jobb på Santiago Bernabué.
Barcelona Mäktiga Messi
Fan valdes måste du klanta dig . jag vill se pinto i returen
Barcelona NoGo™
Vinst mad Madrid men ändå så sitter man här och är förbannad..Känns väldigt konstigt.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
Grabbar deppa inte, VI VANNNNNNNNNNNNNN under Titos första match.
Barcelona rANDOMhERO
2012-08-24 00:23
xoro international

Stava rätt och skriv ut orden ordentligt! så att man förstår dig!
Barcelona DM1982
2012-08-24 00:23
Vi vann, jäkligt kul men det känns om om man mest kommer komma ihåg det Valdes gjorde. Så jävla onödigt att släppa in dem i matchen, det där målet gör att de har en mycket bra chans att vinna.

Överlag så var Barcelona det bättre laget och det kommer bli en mycket spännande match.

Glöm inte bort att Barcelona verkar trivas bättre på Bernabeu än på Camp Nou när det gäller att möta Real. Vi har allt i våra händer trots allt.
Barcelona ViscaBarca1899
2012-08-24 00:22
Precis när man förväntar sig ett 4-1 mål så får man ett baklängesmål och nu kan Real Madrid vinna
Barcelona Rambla~
Det lär bli lika jämt nästa vecka i Madrid. Kan gå hur som helst.
Hutch
Vilken brutal skillnad det är på Casillas och Valdes. Den förstnämnde är galaxer före vår tokstolle. Fan för att han gör bort sig i slutet. Valdes som är expert på att hångla med bollen. Attans.
Barcelona petersays
Vi vann ju i alla fall matchen. Inte fy skam.
Barcelona xoro international
2012-08-24 00:21
Jag har alltid klagat på valdes men alla ni attackerar mig och påstår att han e världs målvakt skit i valdes jag vill se en tyng målvakt typ en nauer eller cech vf inte buffon
Barcelona Guardiola_Pep
2012-08-24 00:20
nEUER HADE VARIT SJUKT GOOOO!
Barcelona Mido
2012-08-24 00:18
Vårt nästa problem till nästa säsong en ny målvakt!!!
Raffe Alcantara
2012-08-24 00:17
Inte första gången han bjuder på mål, hade vart riktigt gött med en riktigt lovandes målvaktstalang
AndreD - General pardon
2012-08-24 00:16
så jävla orättvist resultat
Annons: