/spanien/barcelona/forum/8673.aspx/spanien/barcelona/forum/8673.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2012-08-23 17:29
Roja y Azul - FCB

Konstigt nog så gjorde barcastuff inte det denna gången. Fick dem från @totalbarca hitta dock inget på deras hemsida men på twitter så skrev dem ut dem.

Josep Guardiola

Tito vill helt enkelt inte sätta sitt lag framför någon annan och säga att man är bättre. Ödmjukhet och med ditt nick borde du vet vad det innebär.
Barcelona Éluc
2012-08-23 17:28
Canal+ Sport HD verkar visa matchen ikväll, i alla fall om man får tro Sport.Nu.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-08-23 17:22
Rekommenderar Canal + Sport Månad för 99kr i 3 mån så får man

Allsvenskan
Brasilanska ligan(Neymar!)
Europa League
Copa del Rey
La Liga
Serie A
Ligue 1
Spanska Supercupen
Supercupen
Landskamper
Vänskapsmather

Som ni ser ingår en hel del. Väldigt prissvärt enligt mig.

Även
MLS
Championship
Damallsvenskan
Eredivisie
Superettan
Svenska cupen
+ en del basket, ishockey, motorsport, tennis och kampsporter

Om det nu är någon som tycker det är intressant.

Barcelona Josep Guardiola
2012-08-23 17:20
@Myrran:

Vadå ingen blir bättre än andra?
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-08-23 17:12
@Myrran:

Tack. Vart hittar du dessa citat? Brukar läggas upp i Barcastuff, men hittar inget.
Barcelona Myrran
2012-08-23 16:58
Roja y Azul - FCB

Ett par citat från Tito iaf,

"Barca better than Madrid with new signings? No team gets better than the other. We are equals."

"This team has done many great things. They have been title hegemonists."

"No team gets better than the other, and no good comes of all these early season games."

"The better the performances now, the better will be the rest of the season."

Barcelona B-Guden
2012-08-23 16:57
Nån som kollat på tv matcher från tv4play förut ? är det bra kvalite eller är det kass sändning med lagg ?
Barcelona Keite
2012-08-23 16:51
Herregud va tiden går sakta. Sen ser man att matchen börjar 22:30!!!
Barcelona I.Cuenca
2012-08-23 16:49
Menade till Walee
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona I.Cuenca
2012-08-23 16:44
Walle Tello var matchens lirare senast. Vad spelarna gjort förra säsongen är inget vi kan ta med oss in i denna (det negativa) Ny säsong nya möjligheter Visca Barca
2012-08-23 16:39
@Barca4eva:

Vad sa Tito exakt under presskonferensen? Finns det några '' citat'' som du kan länka?
Barcelona koeman92
2012-08-23 16:27
Jaha, Villa får alltså böter för att ha hyllat sin fru och döttrar men The special five frias för incidenten med Tito och äckel Pepe frias också efter att ha trampat Messi i handen...

Ja, vad ska man säga? fortsätter så här kan jag på en gång säga: Grattis till Ligaguld 2013 Real Madrid! Hoppas att ni och äckliga RFEF njuter av era Titlar vunna a´la Franco style!

Men om vi får liiite neutralare domare i år så kan jag på en gång springa ut till Canaletes och börja fira!
Barcelona Walee
2012-08-23 16:23
Hoppas bara inte Tello eller Cuenca får lira de är alldeles för oerfarna ser hellre Affelay om Villa inte är 100%.. Tello Missa 4-5 lägen mot Real senaste Clasico..
Barcelona Barca4eva
2012-08-23 16:11
1.70-ligan

Tror inte att Song spelar idag, lät inte så från Tito's sida iallafall.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-23 16:08
Vore kul om Song fick hoppa in andra och smälla på lite. Beroende på matchbilden kan han byta med xavi eller Busquets :)
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-08-23 15:58
The Reporter

Inspirerad av Iniesta?:)
Barcelona Golden Barca
2012-08-23 15:57
Det är 100 % fakta att absolut ingenting är klart gällande SupercopaEspana och spel i Kina. Finns inga bekräftade uppgifter om detta.

Vidare gick Dani alves och hant fruga olika vägar för över 1 år sedan.

Noterar med förvåning att det finns förvåning över det fakta att Mourinho och övrigt Real pack friats. När det är officiellt uttryck att Real och RFEF och REAL och Spanska domarorganisationen har ett uttalat sammarbete på olika nivåer.

Förhoppningar inför kvällen. Seger är allt.
BARCA-més que un club
2012-08-23 15:54
jag köpte Premium på TV4Play för 99 kronor i en månad, ingen bindningstid och man får då med båda matcherna i supercupen. Jag slog till på det i alla fall. plus att du kan se massa serie A matcher under en månad ifall du vill fortsätta elr säga upp, ellr fortsätta ytterligare en månad bra klipp för 99 kr tycker jag.
Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-08-23 15:51
Jag och kompisen är i Barcelona, vi har fått uppleva de bästa hittills, Camp Nou stadion och staden helt fantastiskt. Så underbart att få äntligen vara i Barcelona och vårt hotel är Hotel Lugano. En fråga, någon som vet om laget tränar imorgon i Camp Nou vilken tid? Tacksam för svar.
Barcelona >The Reporter<
2012-08-23 15:51
Tello har rakat av sig all hår på huvudet, tecken på start?? Haha skämt osido ;-)
Barcelona ViscaBarca1899
2012-08-23 15:48
Ikväll smäller det. Tror att det kommer bli en jämn match idag och alla kan vinna som vanligt så ska tv4 förstöra allt blir tvungen att streama. För övrigt så hoppas jag att Cesc Fabregas startar idag och pique och puyol som mittback.
Barcelona ~Més que un club~ ?
2012-08-23 15:46
@Deulofeu:

Tack!! ;) Och det är ju klart att jag inte ska missa det! :3
Barcelona Barcadinho.
2012-08-23 15:45
@addeh:

Jag väljer ett sätt som är mittemellan Mou o Tito.
Visst är det alltid kul att vinna över Real oavsett vilken turnering det handlar om, men däremot kan man inte låta bli och nedvärdera supercupen jämfört med andra viktigare drabbningar.

Att RFEF sålt supercupen till kineserna är ett tillräckligt bra bevis på hur "viktig" turneringen är. Supercupen kommer att spelas i Kina de närmaste 5 säsongerna och priset gick på 30-40 milj euro sammanlagt tror jag.
Samma öde som den italienska supercupen alltså.
Helt kommersiellt från förbundens sida för att tjäna pengar - det är det vad det handlar om, även om fansen tycker annorlunda.

Så alltså - dina morgon svaga vibrationer inför matchen har sina förklaringar...:P.
Barcelona Xavi#6
2012-08-23 15:44
Don andres iniesta
Man vs food är väl det enda bra de har där.
Känns inte som om det är match idag ens inte direkt heller ett Clasico spec, Men det känslan lär väl komma ngn timma innan match. 2-0 vinst tror jag på ikväll.

Nu kör vi!
2012-08-23 15:27
Finns inte presentationen uppe någonstans än? Märkligt. Hittar ingenting iallafall på Youtube..
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-08-23 14:48
Don andres iniesta//
Man vs food är ganska bra :P men jag håller med !
Barcelona Federer
2012-08-23 14:44
Don Andrés Iniesta

Har kollat på det där programmet Monster Knockouts och kan säga att det är överlägset det sämsta programmet jag någonsin har sett. Man undrar om det är en femåring som har editat alla effekterna. Operation Repo är också ett skitprogram.

Med andra ord är TV4 ett stort skämt som du säger.
Barcelona Deulofeu
2012-08-23 14:42
L.A.M Nr 10

KLockren analys och lag instämmer!

Tufft att bänka Fabregas som verkar vara en favorit hos Tito.Tror mycket av hans vinning under säsonger är att hitta hans plats för att höja laget en nivå samt garantera Barcas tici taca i fortsättningen med.
Barcelona Don Andrés Iniesta
2012-08-23 14:35
TV4 är ett skämt när det kommer till sporten...

TV4 sport = monster knockouts (sämsta programet som finns), road wars (har ingenting med sport att göra ens), urban legends (WTF!?), street law, operation repo, trafikens csi, man vs food, tusen sätt att dö, osv osv....

Med andra ord ett stort jävla skämt!
Vi ska behöva betala extra för att se den mest populära sporten (i Europa iallafal, där vi också befinner oss)... Räcker det inte med alla jävla betal kanaler redan? ursäkta mitt språk men fuck tv4 sport extra jävla piss ansikten som bara vill tjäna pengar och sänder all möjlig jävla skit istället för sport på sin riktiga sport kanal.....

Men men, idag tar vi hem El Clasico!!! Peace out!
Barcelona Damido
2012-08-23 14:33
Förstår verkligen inte varför folk ska köpa kanaler när bolagen skapar en extra kanalen efter den andra för att luta folk på pengar. Om man har en taskig internet lina så kan jag förstå.

På Wiziwig.tv hittar man ju HD-streams utan någon som helst lagg. Sitter på 50/8 lina. Det enda man behöver är Sopcast. Matcherna sänds typ 1min efter den riktiga tiden men det spelar ju ingen roll eftersom det är gratis.
Har en 46 tummare inkopplad till datorn och allt funkar hur bra som helst.
Jag avbeställde mitt Viasat Sport HD för 337kr/mån eftersom streams från wiziwig.tv är så bra nu och finns i bra kvalité. Man lär sig lite ryska också :)

En timme innan avspark brukar länkarna dyka upp till de olika streamen.
Kolla länktips.
Annons: