/spanien/barcelona/forum/864.aspx/spanien/barcelona/forum/864.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nemesis 10
2016-04-13 20:37
Snyggt jobbat viasat, så jävla barnsliga och löjliga dom är. Dom har lyckats få hela matchen att handla om domslut.
Man visar alla domslut som har gynnat Barca, vissa av dom är till och med helt korrekt som Pepes vansinniga tackling på Alves med dobbarna först och utsträckt ben. Man vill inte alls visa dom domsluten Barca har fått emot sig för det är inte intressant. Grattis Viasat, ni har lyckats få ett par till som inte kan fotboll att hata Barca. Bring it on!!
Vlom
2016-04-13 20:36
Patetiskt av Viasat-studion att inte visa de domslut som vi fick emot oss....
Barcelona Rambla~
2016-04-13 20:35
Varför fokusera på 39 matcher utan förlust, fantastisk fotboll under hela hösten trots ett transferstopp och en tunn trupp när man istället kan fokusera på konspirationsteorier.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2016-04-13 20:34
Det är ju svenska medier som kommer hata Barca så länge Zlatan lever. De kommer alltid räkna fördelar Barca fått men aldrig ens våga räkna många nackdelar och rån som drabbat Barca.
Vlom
@Barcelonistas:

Jag är långtifrån att vara Cristianos störste supporter, verkligen inte. Men det innebär förstås inte att man ska nedvärdera allt som han gör, credit were credit is due kallas det nämligen.

Jag förstår inte, på vilket sätt lurar jag att Real Madrid fåtaliga titlar i CL och ligan beror allra främst på Messi och att vi framförallt är ett överjävligt bra lag? Inte för att man har Cristiano (som är överhuvudtaget den enda anledningen till varför Real Madrid ens är ett hot).

Sedan har Real Madrid inte gynnats av att man saknar en långsiktighet såsom det finns hos oss, plockat in tränare med helt olika filosofier om hur fotboll ska spelas, sålt tongivande nyckelspelare gång efter varannan. Verkligen inte lätt att ha en stabil grund om man får säga så. Vi ska vara glada över att vi inte befinner oss i samma situation.

Ifall om motståndarlaget (vare sig om de heter Barcelona eller Malmö FF) har en ledning när returnmatchen ska spelas och att man lyckas vända resultatet till sin fördel, så är det remontada. Finns egentligen inget att diskutera kring den punkten.
Barcelona Vampíro
Let's face it, Barça och Guardiola är fienden nummer ett i svensk media. Man var 'elaka' mot Slatan och därför gör man allt för att smutskasta klubben. Jämför denna skitstudion med typ BT eller Sky Sports så inser ni vilken usel nivå svensk bevakning av fotboll är.
Barcelona grande jw
2016-04-13 20:33
Har ni sett Nikes senaste reklamvideo med Kobe Bryant?

Snart kan dom göra en med Barca också. De bästa blir alltid hatade :)
Barcelona Andresito
2016-04-13 20:33
Barcelonistas

Du övertalar ingen med dina inlägg. Alla som läser det du skriver tycker samma sak. Ungefär som när du drar massa argument om att Messi är bättre än Cristiano, vi vet redandet . Ingen kommer in hit och blir övertygad om vad några Barcafans skriver på internet, oavsett hur mycket sanning det ligger i det.
Barcelona Gabriel
2016-04-13 20:32
The cameroonians Jag hoppas att du sket i försnacket för du hade så rätt så!
Barcelona Barcelonistas
2016-04-13 20:30
Haha men snälla någon skojar idioterna med mig? 2009 abidal fick en felaktig utvisning, Henry borde haft straff på Camp Nou. Van persie? Fick ett andra gula kort och kunde åkt ut efter en solklar stämpling på Messi minuter innan. Messis 0-2 bortdömt på Emirates. Milan 2012 0-0 matchen Sanchez borde haft en straff. Usel sändning.
Barcelona coach pep-
2016-04-13 20:30
Radikal smutskastningspropaganda på Viasat i vanlig ordning. Men detta slår nog allt. Att sitta i ett Barca-omklädningrum och snacka om domarfördelar till Barcas favör. De provocerar oss förmodligen medvetet :)
Barcelona Liunil Masse
2016-04-13 20:29
Jag ser Eye of the tiger på Messi!!!!
Barcelona Vampíro
2016-04-13 20:29
Alright om lag som City och Madrid kan höja sig från svaga säsonger och nå semifinal så ska väl Barça ändå göra en match av detta. Inget mer snack, inget mer twittrande utan upp till bevis. Ska vi åka ut så vill jag åtminstone se en komplett insats. Visca el Barça!
Barcelona II Barça II
2016-04-13 20:28
Så jävla lågt av Viasat studion. Herregud bland det värsta jag har sett. Är det så jävla konstigt att ett lag som har 70% av bollinnehavet får många frisparkar med sig? Jävligt lågt av Viasat.
Barcelona BARCA-més que un club
ViaSat studio jävla clowner haters gonna hate bara i Sverige tyvärr !!!
Barcelona neymar JR
Haha detta är ju bara kul, hur dom vinklar verkligheten. Varje sanning har 2 sidor !!! Handikapp
Barcelona 100% AntiMadridista
Fy fan va jag äcklas av svenska experter som koncentrerar sig på sånt här skit när det är en viktig match.
Barcelona Nemesis 10
2016-04-13 20:27
@Liunil Masse:

Haha jämförelsen Milan mot Wolfsburg... Milan, en klassisk storklubb med 7 CL titlar i bagaget jämfört med Wolfsburg som aldrig har lirat på denna nivå.
Milan va inte bäst då men skillnaden då var att ALLA räknade ut Barca efter 2-0 förlusten medans majoriteten räknade med att Real skulle vända hemma mot ett skakigt och färskt Wolfsburg.
Barcelona Andresito
2016-04-13 20:27
Domaren är återigen i fokus i Viasat-studion. Gäsp.
Barcelona Federer
2016-04-13 20:26
Haha vilka jävla pajaser Viasatstudion är.
Barcelona enkos
2016-04-13 20:25
Busquets och Mascherano missar första semifinalen om de får gult ikväll. Vore jobbigt att spela utan båda samtidigt.
Barcelona grande jw
2016-04-13 20:22
Idag hoppas jag att man får se lite vilja och glädje hos spelarna. Har saknat mycket av den varan det senaste då det känts som spelarna längtat efter semester mer än att spela fotboll.

Inget skitmål första 20 så vinner vi detta. VISCA BARCA!!
Barcelona Reymar
2016-04-13 20:19
IDAG VILL JAG SE EN MESSI SOM KÄMPAR OCH VISAR VARFÖR HAN ÄR BÄST!! BISQUETS SLUTA KLADDA PÅ BOLLEN!! MASCERANO OCH INIESTA FÅR SKÄRPA SIG!! IKVÄLL ÅKER VI FAN INTE UT!! HÅLL I BOLLJÄVELN 100% OM SÅ KRÄVS!! KOM IGEN!!
Barcelona Liunil Masse
2016-04-13 20:15
[QUOTE=Junta Dimision]Jag antar att du inte räknar vår vändning mot Milan 2013 som en remontada då? För det Milan vi mötte då var bra mycket sämre än säsongens upplaga Wolfsburg. [/QUOTE] Nej det var det verkligen inte. Milan nådde CL den säsongen o hade spelare som är mycket bättre än Wolfsburgs. Dessutom är Wolfsburg 8a och har det nästsämsta bortafacitet i Bundesliga. Ja lag som Schalke har gjort över 3 mål hemma mot Wolfsburg denna säsong. Bayern gjorde 6 Va? O sist så är Allegri en myckey bättre tränare än Hecking, eller hur?
Barcelona Andresito
2016-04-13 20:12
@TomCarroll:

Har du någonsin skrivit något positivt här inne? Varje gång jag ser dig skriva så klankas det ner på flera av våra spelare. Riktigt tröttsamt.

Det är inte så svårt att lista ut ditt gamla nick. Sergi Robertos största hater, vic111.
Barcelona Barcelonistas
2016-04-13 20:10
Milan var ett topplag då det var remontada. Wolfsburg ligger på åttondeplats i Bundesliga baby please...
Barcelona Junta Dimision
2016-04-13 20:07
@Barcelonistas:

Jag antar att du inte räknar vår vändning mot Milan 2013 som en remontada då? För det Milan vi mötte då var bra mycket sämre än säsongens upplaga Wolfsburg.
Barcelona TomCarroll
2016-04-13 20:06
Vilken skit bänk vi har! Douglas,Munir,Arda, Roberto, Bartra och Adriano. Hur kan dessa spelare fortfarande vara kvar år efter år? Pinsamt
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-04-13 20:03
sorry för alla stavfel. Skriver från mob. Hur orkar ni diskutera cr7? Spelar han ikväll också i A Madrid?
Barcelona Davids3
2016-04-13 20:00
Atleticos backlinje...respekt!
Förutom den här Lucas som jag inte känner igen, hur bra är han?
Annons: