/spanien/barcelona/forum/8631.aspx/spanien/barcelona/forum/8631.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2012-08-29 23:22
Valdes Montoya - Pique - masch -A- Busquets. -L- Xavi Iniesta. -B- Pedro. - Messi -A-
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
Sluta nu alla. Förutom den här halvleken så har Pique börjat säsongen riktigt bra. Ni kan inte påstå annat. I kväll var hela backlinjen och även mittfältet helt vilsna. De borde väl för fan ha gått igenom vid den taktiska genomgången med Tito innan match att Madrid kommer att sätta full fart från början. Vad fan förväntade de sig annars? Då går det inte att stå och sova, glömma bort presspelet över hela planen.

Så här är det. Får inte Madrid utdelning i sin tokoffensiv under 15 min, då vinner Barca de här matcherna. Så är det bara och det vet alla. Nu får de betala för sin slappa inställning vid inledningen av matchen. Varför göra det svårare för sig?

Skulle inte förvåna mig om de vänder det här, trots 10 man. :P
Barcelona Walee
Seriööst va dååålig Adriano har vart idag.. Daaamn har aldrig gillat den spelaren men idag tog priset..
Barcelona fiskfot
Haha jag hann precis se målet :) men måste försöka sova så jag litar blint på att ni Här på forumet håller mig uppdaterad fram tills dess att jag somnat :)
BARCA-més que un club
2012-08-29 23:21
alltså försvaret där ser helt vilsna ut tidfråga innan 3an kommer för REAL vi slarvar som fan när REAL ANFALLER VI MÅSTE GÖR NÅT DÄR BAK !!!
Barcelona II Barça II
Varför spelar inte Alves?
Coach pep.
Som att sitta på toppen av fritt fall och falla ner. Så känner man sig i magen.

Precis såhär svårt är det att spela totalfotboll..
Barcelona 1.70-ligan
Så jävla dåligt. Hatar fotboll just nu. Mår illa! Låt det bara inte rinna iväg nu, det säger jag!!
Barcelona LeoMessi
2012-08-29 23:20
Såg går det när man har korpenförsvar:-) Det är lugnt grabbar, vi har song och han ska lösa alla våra försvarsproblem.
Barcelona Mäktiga Messi
Oj oj tack gode gud för att du skapa Messi snälla Tito en rejäl utskällning på alla spelare vore perfekt o se till väcka spelarna till liv o död . inga fler misstag längre
Barcelona Mido
Barca o mort Jag skulle ha villa istället för Alexis, å montoya istället för idioten adriano, d verkar att alla som heter adriano e idioter
Barcelona Barca o Mort!
xoro international

Dina inlägg håller ju inte högre klass. Kan alla Tolvåringar snälla sluta skriva massa skräp inlägg här, om ni är arga visst. Men ingen bryr sig om era angstinlägg låt de som hoppas på barca fortfarande skriva här medan ni drar med era "F'ck tito!!111!!!" någon annanstans.

LeoMessi

Jasså? C.R var ju trots allt siste man och Adriano "kramade" om honom. Adriano gjorde rätt med att ta ett taktiskt rött istället för att släppa 3-0. Solklart rött tycker jag.
Barcelona malique
det måste vara messis vackraste och viktigaste frisparksmål
Barcelona Vampíro
2012-08-29 23:19
Vill inte vara en sån som skriker efter värvningar så fort några spelare gör bort sig men det enda vi egentligen behövde inför den här säsongen var en mittback. Just nu har vi en 34 årig kapten som inte blir yngre, en Mascherano som hur bra han än kan vara inte är mittback i grund och botten och sist men inte minst Shakiras pojkvän som presterar när han känner för det. Räknar inte ens med Bartra och Fontas då de inte har förtroendet när det verkligen gäller, vi kan vara glada över deras matcher på försäsongen men alla här vet att de aldrig kommer få starta en CL-semifinal. Istället väljer ledningen att värva en mittfältare, våran starkaste lagdel. Vad är planen att Sergio ska kliva ner när det behövs? För jag tycker aldrig att han imponerat där. Nu är ju fortfarande fönstret öppet men som vi alla vet behövs det flera månader för Barcelona att försöka få till en deal så vi kan nog utesluta en ny och i mitt tycke mycket nödvändig mittbacksvärvning. Nåja skönt att skriva av sig och samtidigt distraheras från att se oss bli piskade av största rivalen. Snyggt mål av Leo också.
AndreD - General pardon
2012-08-29 23:18
Typiskt att de bara gör mål på våra misstag det jävla skitlaget
Barcelona petersays
Montoya agerar just nu kon på högra kanten. Har har lyckats med någonting?
Barcelona Mascherano
Pique jävla skit!!! Bort me dig
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
@LeoMessi:

Menar du allvar?
Barcelona barca_style
2012-08-29 23:17
Jag är så jävla stolt över barcaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Trots dåligt start och med en man mindre så står det 2:1
Barcelona fc__Barça
xoro international man är en åsna om man går och lägger sig men "avgå tito" som du spotta ur dig är helt ok?
BARCA-més que un club
Om inte vem Messi hållet liv i matchen ;)
Barcelona Barca o Mort!
2012-08-29 23:16
Mido

Han är fick skadekänningar före matchen sa kommentatorn. Kan du tagga ner, vilka ändringar i elvan skulle du ändra på innan matchen? Denna elva såg rätt okej ut innan matchen, rätt lätt att säga ändringar efteråt. MEEESSSSIIIIIIIIII!!! 2-2 nu kör vi gubbar vamos!
Barcelona Mascherano
jaaaaaaaaaaaaaaaa
Barcelona El Soap
Wow, vart tog alla domedagsprofeter vägen?

Snyggt mål Leo!
Barcelona Andrés V
Jisses vilken äcklig skruv Messi fick till, sjukt!
Barcelona Blaugrana91
wow vilket mål av Messi!!!
Ett mål till och vi vinner supercupen, knappast omöjligt.
Barcelona LeoMessi
Herregud att Adriano fick direkt rött! Billigaste utvisningen jag har sett
Barcelona petersays
Ahhh...skönt. Kändes nästan som en done deal när man såg Messi ställa upp för frisparken. Nu saknas bara ett rött på Pepe.
Barcelona xoro international
Fiskfot : hahaha du missa gooooolaaaaazzzzooooooo
Barcelona oxfilé
Världens bäste
Annons: