/spanien/barcelona/forum/8626.aspx/spanien/barcelona/forum/8626.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2012-08-29 23:30
@NoGo™:

Tack, alltid något. fattas tre för att komma ikapp Di Stefano. Han hinner säkert.
Barcelona påfågeln
Med lite flyt kan detta gå hem, Real börjar tröttna nu.Tänk om Montoya kommit perfekt till den där passen från Iniesta... Något sånt kommer att behövas, eller lite magi av Messi. Sedan behöver ju Masch och Pique undvika några som helst misstag... Hoppas på en kompensationsutvinsning i början av andra, spanska domare kan det ju gå lite hur som helst med...
Barcelona Mido
Barca o mort Jag spelar inte efterklok, jag visste inte att Alves va skadad, jag gillar verkligen inte adriano, hellre ha pinto istället för adriano, montoya va grym under sista delen av förra säsongen så jag tycker att montoya e nr 2 efter Alves plus så adriano VB å inte HB
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Alvés - Por Que?
2012-08-29 23:29
Är det någon som kan svara på denna fråga, det står ju 4-4 nu sammanlagt, är det alltså förlänging om det står eller gäller borta mål för real?, vi behöver alltså 1 för att vi vidare, 2-2 t.ex.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
Måste bara säga en sak till ALLA här inne som skriver "sälj Pique vilken sopa han är, jag hoppas att Alexis aldrig bär våran tröja mer" Är ni helt jävla dumma i huvudet eller? Stötta laget istället, det är i motgång där man visar vilken cule man är. Så ni alla som skriver sälj spelarna, sparka Tito, pinsamt av er och har ni inte något vettigare att skriva, stick härifrån.

Hoppas på en bra andra halvlek från våran sida nu. Vamos Barca!
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
Fyfan vad Alves saknas idag det är hlet sjukt!
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-08-29 23:28
Okej, kan vara en av de sämsta halvlekarna jag sett Barca lira. Speciellt första halvtimmen, ojojoj. Vårt försvarsspel¨är under all kritik, vår rörelse finns inte, men det är framförallt viljan att vinna som jag tyckte saknades. Real körde 100 %, vi var lite tveksamma. Syntes på närkamperna, hur många av de vann Real? Måste varit en bra bit över hälften. Visst var båda målen individuella misstag, men ärligt, de kunde gjort 2-3 mål till lätt, bland annat två frilägen. Real hade så mycket, mycket bättre inställing än oss, de måste fått en rejäl utskällning efter Getafematchen.

När utvisningen kom kändes det kört. Men det kändes som vi fick tillbaka en del av kämparglöden då, för vi spelade sjukt nog bättre efter Adriano åkte. Sista 10 minuterna såg faktiskt helt okej ut. Ändå skapade vi inte sådär jättemycket tills Messi drar fram vänsterfoten. Vilket mål! Och när det som mest behövs också, världens bästa spelare.

I andra förväntar mig ett taggat Barca. Real skakades en aning på slutet och kommer inte gå ut med alls samma inställning som i början av matchen. Det gäller att vi är på hugget. Sen får man inte glömma att vi är 10 man på planen. Så vi måste vara dubbelt så bra som Real om vi ska vinna totalt.

Btw, Alba har varit ren världsklass. Händer något bra och spännande varje gång han får bollen. Skapar mycket på sin kant. Vår klart bästa spelare enligt mig.

Barcelona Andresito
HAHA, kommer ni ihåg när jag skrev att det inte var mycket bättre i vårt forum än i Reals när de torskade mot Getafe och gnällde på spelare hit och dit?

Här har vi beviset!

Alla 4 målen som vi släppt in i Supercupen har berott på individuella misstag. Visst är det bra av Madrid som tar vara på chanserna, men misstagen kan man lära sig av och undvika i framtiden.

Nu kör vi! 10 man, då får fansen se till att vara den 11e

VISCA BARCA
Barcelona NoGo™
@Barcadinho.:

Leo ligger på 15 mål ja. Samma som Raul.
Barcelona den närkingska älgen
2012-08-29 23:27
Vore det inte en idé att stänga forumet under match, vet att Man Uniteds red har gjort det (om de inte fortfarande gör det), På så sätt slipper forumet sjunka så oerhört lågt som vissa här inne ser till att det har gjort.
Barcelona 1.70-ligan
Tänker inte döma någon försvarare pga en match. Pique har vart grym senaste tiden. Men det är uppenbart att vi behöver en mittback! Chansen att vi ska köpa en är dock lika med noll. Barca agerar aldrig, och då menar jag aldrig, impulsivt. På gott och ont
Barcelona Barcadinho.
Ursäkta grabbar - jag är så trött - men har inte Messi 15 mål i el Clasico precis som Raul eller ligger han på 14 mål?
Barcelona R85
2012-08-29 23:26
fan vad Alba har spelat bra! real förtjänar att de leder, hoppas grabbarna rycker upp sig nu speciellt backlinjen
Barcelona Pilmá Balletti
Trots att vi har gjort sämsta matchen på 5 år så ligger vi bara 1 mål efter med en man mindre dessutom, Kom igen nuuuuu, snälla röd för Real i andra tidigt och vinner denna match! :D :D :D

Vad ska man säga om Messi 3 3
Barcelona Barca o Mort!
Mido

HAHA sa du faktiskt före matchen att du ville ha Montoya istället för Adriano? Nej verkligen inte tror 10/10 hade valt Adriano före Montoya om de inte visste att Adriano skulle ta ett rött. Sluta spela efterklok.

Villa före Alexis köper jag, men det hade inte haft ett dugg skillnad i matchbilden då vi inte haft någo anfallsspel.
Barcelona Barca-nist
2012-08-29 23:25
Mod dela gärna ut några spärr så vi slipper ruttna ägg här tack!
Barcelona barca de Corazon
2012-08-29 23:25
som vandligt alla hatar barca spelare för en match wow impad man blir
Barcelona Andrés V
2012-08-29 23:24
Tyvärr ger vi bort 2 mål, först Macherano och sen Pique men måste ändå säga att Real Madrid spelar riktigt bra, vi ska vara glada att dom endast har gjort 2 mål och inte 4 eller 5.

Adrianos röda kort är tyvärr helt korrekt, man ser tydligt hur han håller fast Ronaldo. Jag hoppas Tito kör för fullt i omklädningsrummet och visar klart och tydligt hur vi ska lira, väck spelarna vafan!
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
Ett mål innan 60 skulle sitta bra och att vi täpper till där bak sedan sätter vi in Song som extra hjälp i försvaret och in med Tello/Villa ut med Pedro så vi kan både försvara och kontra. Det är vad jag tycker.
Hutch
Det ser inte ljust ut. Vi är 10 man och det syns tydligt. Helt sjukt ändå att det bara står 2 - 1. Real kunde lett med 5 - 1 om man hade förvaltat sina chanser. Tur att Higuain är en sån åsna.
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
Defensiven, under all kritik!
Barcelona LeoMessi
Barca o Mort! (Barcelona) Tycker inte att det var så jävla mycket kontakt, inte tillräckligt för att det ska rendera till ett rött kort. Vi kan iaf inte spela sämre nu, vi ska vara glada att real inte har pumpat in 10 mål. Jag har inget emot att förlora men att se Barca spela som ett korpenlag gör mig irriterad. Spec då vi låter real rinna igenom som vatten.
Barcelona 1.70-ligan
Okej det var ju åtminstone bra. Men annars är allt skit
Barcelona II Barça II
2012-08-29 23:23
Patetisk nivå i forumet..
Barcelona Zamboza
Trodde inte jag skulle säga det, men hoppas vi gör en Chelsea. Underläge med 0-2, en man mindre och bortaplan. Jag är ff rädd att det kan bli åka av i andra. Vi måste behandla bollen mycket mer varsamt. Som det ser ut räcker det med att vi tappar bollen och det blir ett farligt läge för real. Valdes har räddat oss kvar i den här matchen, kunde ju stått typ 4-0 efter mindre än 20 minuter. 2-1 är inte ett rättvist resultat.
Barcelona barca de Corazon
men hade för mig att adriano hade ändå gulkort innan så han hade åkt ändå
Barcelona Occi
Ut med Pique snälla vilken jävla sopa. Alexis hoppas jag aldrig mer får bära vår tröja igen jävla smutsfilmare, smutsa ner får han göra någon annanstans om han nu vill det. In med Villa också, vi kan ta detta. Pique ut som sagt.
Barcelona socccerfan1
2012-08-29 23:22
Skärp er. Sluta klaga. Sälj hit och sälj dit? Köp nya spelare? Vi har ett mycket bra lag. Real är ett mycket bra lag. De spelar hemma, de har allt att bevisa efter denna dåliga start på säsongen. Tyvärr så underskattar vi real. Dem spelar bättre idag. Individuella misstag ger dem ledning. Men så är fotboll. Hoppas bara vi vaknar i halvtid, för målet behövde vi. Rött på pepe känner jag är påväg. Han har ett gult och är svin irriterad, speciellt på Messi. Men real leder och dem har varit det bättre laget..
Barcelona basaric - "el guaje"
För det första så ska Barcelona inte ens ha frisparken där Messi gör mål. För det andra så borde den här halvleken slutat med 5-0 till Real Madrid. För det tredje : Om det här inte visar att Barcelona är i behov av en ny mittback så vet jag inte vad som krävs.
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
Valdes Montoya - Pique - masch -A- Busquets. -L- Xavi Iniesta. -B- Pedro. - Messi -A-
Annons: