/spanien/barcelona/forum/8609.aspx/spanien/barcelona/forum/8609.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-08-30 16:56
There's a deal on a renewal of Tello until 2016. Stays registered as B-team player, first-team salary. Signature expected next week. [cope]

Kul för Tello, och bra att han kan pendla mellan A- och B-laget även om han inte kommer stå till Eusebios förfogande särskilt.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-08-30 16:45
Nya "tillskott" som dessa barca "fans", Songbillong, xoro international , mm, Drar ner hela forumets kvalité och läsvärdighet. Ni får gärna vara medlemmar, men för guds skull skriv ingenting.

(Ja jag vet ganska bittert och bidrar inte heller med någon kvalité)
Barcelona Bàckis / f.d GerardPiqué3
2012-08-30 16:35
Fan, saknar Abidal mer och mer. Tänk att han trots sina hälsoproblem kom tillbaka och spelade så SJUKT jävla bra som han gjorde.

Det bästa som kan hända den här säsongen för oss är att han gör Comeback!
Barcelona Songbillong
2012-08-30 16:32
Han skulle starta men 5 minuter innan matchen så skadade han sig!!! vet inte hur
Wena
2012-08-30 16:30
Grabbar en fråga. Varför startade inte Dani alves igår?
Barcelona Songbillong
2012-08-30 16:30
Och det blir mer spänning om vi får ett stort lag!!!
Barcelona Songbillong
2012-08-30 16:29
Jag bryr mig inte om vilka lag vi får i cl om vi får exempel Juventus så bryr jag inte mig för vi e världens bästa lag, varför ska vi va rädda?
Barcelona barca_style
2012-08-30 16:27
Till er som inte har Visat sport kan följa CL lottningen på Eurosport kl 17:45.
Barcelona barca_style
2012-08-30 16:27
Till er som inte har Visat sport kan följa CL lottningen på Eurosport kl 17:45.
Barcelona Songbillong
2012-08-30 16:26
Det som har hänt har hänt även om vi vet att real fuskar och sånt!!!
Barcelona xoro international
2012-08-30 16:26
Min dröm elva i Barca ------------p.reina-------------- --------pique----abidal--------- Alves-----------------------Alba -----------song king kong--------- ----------xavi--------------------- ------------------Messi---------- Alexis---------------------iniesta ----------falcao-------------------
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Songbillong
2012-08-30 16:25
Nu glömmer vi förlusten och tänker på valencia på söndag, vi gjorde va vi kunde!!! visca el barca
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-08-30 16:22
Fantastisk statistik.

Pep Guardiola gick igenom hela sin tid i Barcelona utan att förlora på Santiago Bernabué. Huvudstaden missade sina sju chanser att slå el Mister.

Saknar honom så in i helvete.

---

På tal om huvudstaden, verkar som att el Pipita lämnar Real Madrid. Tyckte att det såg lite konstigt ut igår när han lämnade gräsmattan, nästan som att han försökte hålla tillbaka tårarna. Tråkigt om han lämnar La Liga, men det mesta tyder på att han hamnar i Serie A.
Barcelona xoro international
2012-08-30 16:17
Song song song visca king kong
Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-08-30 16:13
Vill inte ha dessa lag i vår grupp, Man.City, Juventus, Borussia Dortmund, Zenit och PSG. Ge oss Milan, Moskva eller Ajax, Celtic, BATE Borisov, Dinamo Zagreb, Cluj, Montpellier, Nordsjälland. Dessa lag skulle sitta jävligt fint men jag tror att vi får en svår grupp tyvärr. Hoppas bara inte allt för svår grupp. Min dröm grupp är, Barcelona, Ajax, Celtic och Milan.
Barcelona oxfilé
2012-08-30 16:13
Respekt till våra spelare stannar och gratulerar alla Real spelare när de vinner. Varje gång vi vinner så vet vi hur Real spelarna beter sig, nämligen som apor och sparkar och bråkar och går därifrån istället för att stanna och gratulera.
Barcelona Barca-nist
2012-08-30 16:11
Hetfield

Jag håller med dig, det är otroligt jobbigt faktiskt me Alexis fimlningar för det kommer tillfällen då det missgynnar honom/Barca, han kommer inte få med sig frisparkar även om det är rätt!

Guardiola_Pep

Real har inte Mou bara för hans tränar egenskaper utan även hans status för försäljning samt det bästa medlet att reta motståndarna , mest av alla Barca!
Mou har en grym fördel med sin "whining attitud",ingen domare vågar ge sig på honom!
Vill Real bli av med nån så är Mou den största hycklaren som kan ge kicken till spelare/personal oavsett vad. Valdano, Kaka, Carvaliho osv är bara början
Barcelona grande jw
2012-08-30 16:09
Bilden i länktips talar sitt tydliga språk. Att vinna och göra mål är en sak. Men det är i dessa lägen Barcelona verkligen visar att man är ett snäpp större än dagens Real.

Ödmjukhet.
Barcelona Guardiola_Pep
2012-08-30 16:07
Seriöst när var senast vi hade vår bästa elva på plan?? alltid någon skadad eller borta eller så.. men bästa elva menar jag; Valdes, Alves-Pique-Puyol-Abidal, Xavi-Busi-Iniesta, Villa-Messi-Pedro!! det är enligt mig våran bästa elva! det var också elvan som krossade real med 5-0 om jag minns rätt :)
Barcelona Guardiola_Pep
2012-08-30 16:01
av alla tränare real har haft senast så är Mourinho den ända som fått en ärlig chans att stanna kvar... jag menar vilken tränare som helst hade blivit kickade i röven efter våran 5-0 kross men real gjorde äntligen en smart grej o hade tålamod något dem saknat gällande tränare + att han har för tillfället dem bästa truppen som real har haft på många år.. mycket bättre än den tränaren (tror det va pellegrini) som förlora 2-6 mot oss.. tror madrid hade höjt sej en nivå men Bielsa som coach eller AVB
Barcelona Hetfield
2012-08-30 16:00
Rambla

Ja, precis. De fick för mycket kritik för något som var mittfältarnas och anfallarnas ansvar. En mittfältare eller en back får inte ha så mycket tid att han hinner lägga en boll på C.Ronaldo eller Higuain, det ska inte bara hända. I mina ögon så gjorde både Pique och Mascherano en bra match.

Sanchez börjar jag däremot tröttna på. Jag gillar att han springer och kämpar, men varför ska han börja filma? Det handlar inte ens om att förstärka, det är rena filmingar. Det som är mest jobbigt är att om han står upp och fullföljer läget, så har han oftast läge att göra mål, men istället så lägger han sig ner och skapar ett dåligt rykte.
Barcelona Barca o Mort!
2012-08-30 15:59
Carles Puyol

Svårt att googla "Champions League Draw"
Barcelona Barca-nist
2012-08-30 15:59
jag ser Rea-barca matchen nu igen på sky sport, den engelska kommentatorn var förvånad över domarens passivitet mot vissa real spelares våldsamheter. det skulle ha vart runt 3 gula kort minst sagt, framför allt för Xavi Alonso som kom undan otroligt lätt!
Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-08-30 15:54
Vilka kan Barca få möta i gruppen av alla svåra lag?
Barcelona Songbillong
2012-08-30 15:44
Messi är Legend!!!
Barcelona Barca - King / Xavi Dictates
2012-08-30 15:44
klockan 18oo
Barcelona DANI ALVES
2012-08-30 15:43
Någon som vet vilken tid cl lottningarna är idag?
Barcelona Rambla~
2012-08-30 15:34
Hetfield

Du kan likaväl lägga till anfallarna. Presspelet måste vara synkat mellan mittfält och anfall. Rinner spelare förbi mittfältet som igår under första halvlek så ställs ju Masche och Pique mot flera rättvända spelare som kommer i full fart. Fan inte konstigt då att de blir överspelade någon gång eller gör ett misstag.
Barcelona Rambla~
2012-08-30 15:31
Mourinho is the coach who needed most games (6) to beat Barcelona at the Bernabeu #fcblive #elclasico 1W - 2D - 3L [via @pedritonumeros]

He he, undrar om Mourinho är stolt över det rekordet? Troligtvis också den tränare av alla som haft de största resuserna och lagt ut mest transferpengar på spelare. Trots det har han sämst stats. :)
Barcelona Hetfield
2012-08-30 15:30
Grejen med Mascherano är att han är en väldigt bra mittback, men det är när Barcelona får spela sitt spel. När Barcelona får styra tempot och rulla runt, då behöver han bara ligga rätt och tackla, vilket han gör minst lika bra som en världsmittback. Problemet uppstår när han blir ensam med en snabb spelare.

Man ska varken döma Pique eller Mascherano, de gjorde varsitt misstag, men de skulle inte ha hamnat i det läget om mittfältarna och anfallarna hade gjort sitt jobb. Det var mittfältet som var för slappa, de skulle ha pressat motståndaren. Man måste även berömma Pedro, som han springer. Men även Alba.
Annons: