/spanien/barcelona/forum/8602.aspx/spanien/barcelona/forum/8602.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2012-08-31 21:30
Herre Jesus...
Barcelona Éluc
2012-08-31 21:27
1.70-ligan

Då måste isåfall Messi flytta ut på högerkanten igen, vilket aldrig komma hända. Neymar är ju mer en ytter än något annat och skulle passa in bättre i vårt nuvarande system än Falcao.
Barcelona petersays
2012-08-31 21:25
@Vamos Blaugrana:

Tycker det var ren idioti att vi inte värvade honom istället för Villa. Samma pengar, fast fem år yngre och i princip aldrig skadad. Man måste väl åtminstone haft koll på honom i Porto? Han gjorde ju succé direkt!
Barcelona Rambla~
2012-08-31 21:21
Porto värvade Falcao för typ €5m. Snacka om vilket fynd. Då öste han ändå in mål i River Plate. Konstigt att inte andra klubbar var där och högg mera då. Vad fan sysslar våra scouter i Sydamerika med? Chelsea är fan utspelade stundtals.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2012-08-31 21:20
Porto värvade Facao för typ €5m. Snacka om vilket fynd. Då öste han ändå in mål i River Plate. Konstigt att inte andra klubbar var där och högg mera då. Vad fan sysslar våra scouter i Sydamerika med? Chelsea är fan utspelade stundtals.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-31 21:20
Alltså denne Falcao. Vilken spelare! D Ö D L I G framför mål, bra på huvudet trots sin storlek och alltid delaktig i spelet. Är få spelare jag diggar så mycket som honom - bland de som inte bär rödblå ränder... och jag ska inte propagera för någon värvning, men jag lägger hellre en något för stor summa på honom än Neymar en vacker dag! Vem säger emot?
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-08-31 21:19
Flacao när Villa slutar kanske haha ?
Barcelona Ibillay
2012-08-31 21:16
Lass Diarra är klar för Anzhi.....ber om ursäkt om det har kommit upp tidigare
Barcelona Henrik Larsson 7
2012-08-31 21:16
3-0 hänger i luften.. Vilka spelare har Colombia förutom Radamel egentligen? Enda jag kommer att tänka på är Cordoba, och han har väl precis lagt skorna på hyllan..
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-08-31 21:15
Barcadinho

Shit, Atléticos anfallare senaste åren. Torres, Aguero, Forlán och Falcao. Fyra av de absolut bästa anfallarna de senaste fem åren.
Barcelona petersays
2012-08-31 21:12
@Barcadinho.:

Ha ha, jag som tänkte att han är en blandning av Tevez och Drogba typ.
Barcelona Rambla~
2012-08-31 21:12
1.70 De kan knappast sälja Romeu när Barca fortfarande har en option på honom. Vad fann skulle han i Chelsea och göra? Det kunde man ju räknat ut att han skulle hamna i en annan klubb på lån. Det hade varit bättre om vi lånat ut honom istället för att han gick till den klubben.
Barcelona Corazon
2012-08-31 21:11
ok jag skämtar inte ta budgeten två år fram hahah

varför har den här sidan blivit så seg när man uppdaterar eller är det bara för mig det är segt
Barcelona Barcadinho.
2012-08-31 21:08
@Rambla~:

Haha - det var kul...:-)
Barcelona Henrik Larsson 7
2012-08-31 21:07
Falcao är fan magisk..får det att se så jäkla enkelt ut. Riktiga "fifa-mål" båda två! ;) Båda med vänstern också!!
Barcelona Barcadinho.
Falcao är en blandning av Forlan (målsinnet) Och Aguero (teknik o rörelsemönster) . En grym kombination alltså !
Barcelona Rambla~
Ser ni hur kall han är? Placerar in bollen så kyligt på en lång jävla Cech. Lite oroande för Atleti att matchen slutar innan midnatt. Risken finns att den jävla ryssen får ett ryck och budar på Falcao och tar med honom i planet till London. Det skulle fan inte alls förvåna mig det minsta.
Barcelona Essienesque
2012-08-31 21:06
Så jävla skönt att se Atletico köra över Chelsea!
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2012-08-31 21:04
David Villa-klass på det där målet, Radamel!
Barcelona oxfilé
2012-08-31 20:56
Världens bästa striker, överlägset är Falcao. Fy fan vad bra han är.
Barcelona Corazon
2012-08-31 20:55
va sägs om nästa års å näst nästa års budget på Falcao nu dom sista timmarna zubi åker dit med det personliga kontraktet haha

Skämt å sido det va riktigt sexigt mål han e riktigt het nu falcao och kul att patetico ser lite vassare ut i år
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-08-31 20:55
Falcao, vilken spelare!
Barcelona Éluc
2012-08-31 20:53
Falcao är i mitt tycke världens bästa striker. Herregud vilken komplett forward. Han är egentligen inte speciellt lång heller för att vara en sådan vass huvudspelare.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-08-31 20:53
1.70-ligan

Tycker JDS är bättre som pivote faktiskt. Han känns på något sätt för seg eller vad man ska säga för en position högre upp. Eller jag vet inte. Han kanske kan spela på Xavis position också. Poängen är att om man bestämmer sig för att spela Cesc som anfallare så finns det plats för JDS. Xavi, Iniesta och Sergio kommer vara den ordinarie trion naturligtvis. Men Xavi kommer knappast spela 38 ligamatcher, snarare 28. Iniesta vet vi får sina skador per säsong. Och jag är inte så förtjust i Cesc på mitten, speciellt inte på Xavis plats. Om han ska spela på mitten måste han ha just Xavi eller möjligen Thiago brevid sig.

Hur som helst så blir jag inte ledsen om JDS lånas ut. Tycker det är en duktig spelare som förtjänar att starta i La Liga. Men blir han kvar tycker jag vi ska försöka ge han en del speltid.
Barcelona Rambla~
2012-08-31 20:52
Haha, så jävla retfullt och vackert han lurar både målvakt och försvarare. Vilken spelare.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-31 20:52
Oriol Romeu nära Malaga. Hade vart nåt!
Barcelona Rambla~
2012-08-31 20:49
Helvete då, det ska vara straff där.
Barcelona Rambla~
2012-08-31 20:39
Kom igen nu Atleti, slå nu äckellaget som inte kunde bli något när de var ett vanligt lag precis som alla andra. Chelsea, har de ens 100 fans på plats? Ser tomt ut på läktarna.
Barcelona 1.70-ligan
2012-08-31 20:33
@L.A.M Nr 10:

Ingen dum idé, jag vill gärna se Song högre upp i banan också emellanåt. Bara, som du också är inne på, han gör före JDS i viktigare matcher som pivote. En annan idé är ju att spela Jonathan lite högre upp, typ i Xavis roll?

Gaah, jag kan inte låta bli att tycka att han känns överflödig. Ser hellre att Song och Busquets får mer speltid egentligen.. möjligen kan han få lite av Fabregas speltid på mitten, som får mer speltid i anfallet i gengäld. Även där känns Jonathan överflödig :P
Barcelona xoro international
2012-08-31 20:18
Josep Guardiola (Barcelona) Fuck neymar en llorente nu skulle sitta fint
Annons: