/spanien/barcelona/forum/8585.aspx/spanien/barcelona/forum/8585.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
LionelMessiTheHandOfGod
2012-09-11 00:08

El capitano[Culee]- Faris

Helt sinnessjukt, en dröm att få uppleva det där.
Barcelona B-Guden
2012-09-10 23:56
Fuck alla äckel fans här sluta heja på Barca och skäm ut er.
Bojan är kommer va en legend i Barca, inte i A-laget men i ungdoms akademin.

Och han har inte sagt nåt fel han säger vad han vill han har vart där ni har läst på internet grabbs så käften
Barcelona Hetfield
2012-09-10 23:44
el Flaco, Rambla

Man kan ju prata om det här och komma med olika tankar, men Guardiola stack nog för att han var trött. Det var faktiskt rätt så tydligt.

Men man kan ju även säga att det kanske fanns problem bakom kulisserna. Det hela började väl när Rosell valde att skicka iväg Cruyff, efter att han fick en hederstitel från Laporta. Jag kan tänka mig att Guardiola blev sur att hans mentor blev så illa behandlad, men vem kan anklaga Rosell för det? Laporta satte ju Cruyff i den sitsen utan att ens rösta om det, och dessutom gjorde han det för att störa Rosell. Jag anser än idag att Rosell gjorde rätt som blev av med Cruyff, det är bara synd att han hamnade i kläm mellan de. I slutändan så tror jag att Guardiola stack iväg för hans hälsa, han är en vinnarskalle, om han inte kan ge det han har, så har han tillräckligt med självinsikt för att sticka.
Barcelona donnie
2012-09-10 23:21
Haha! Har för mig att det inte var alls längesen folk pratade om Bojan, om att de hade velat att han skulle varit kvar hit o dit.... Men skit i det, jag håller med Bojan... Klubben skötte allt med kära Ibra väldigt fel, både ekonomiskt sett, och "bråket" eller vad det var melllan Ibra o Pep, borde skötts bra mycket snyggare.

Har någon här läst boken? Då Zlatan berättar hur El Mister försvann när de var i samma rum, att han undvek honom, inte pratade med honom? Är ju självklart källkritisk, o hade velat veta anledningarna att det blev som det blev, kan väl inte bara bero på att Messi vill ha rollen han spelar i i dag? I alla fall var det så, så kan ja hålla med om att det var fegt av Pep, en sån stor människa annars... Legend, o hade lätt velat ha kvar honom, han e saknad! Däremot e faktiskt inte Ibra saknad, då vi visade att vi klarade oss galant utan honom.....

Men låt Bojan vara, han e lite bitter över att inte lyckats i barca när det började så bra för honom, det hade även jag varit :)
Barcelona LeoMessi
2012-09-10 23:15
Alla är vi trötta på den där jävla snorvalpen. Om jag minns rätt så grinade han över att han inte fick spela på sin rätta position, vilket var centralt. Ja visst, vi flyttar Messi på kanten för din skull, du är så mycket bättre än Messi där.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelonistas
2012-09-10 22:48
"Han förtjänade inte Barcas behandling" Oskyldigheten är stark i fjollan, haha han har sedan dag ett fokuserat mer på Barcelona än på sina prestationer ute på plan. Barca har gett han ett dröm liv är det här tacken?
Barcelonistas
2012-09-10 22:42
Gio Style Du verkar ha glömt av hur han böla över att han inte fick speltid. Och dom gångerna som Han fick spela skämde han ut hela laget. Han kom in och spelade som en huvudlös kyckling, missade målchanser på löpande band, och i närkamperna flög han som en vante i luften. Det var bara pinsamt att ha den fjollan i laget, och sen att han har mage över att gnälla över speltid är för mig brist på respekt. Seriöst vem fan tror valpen att han är? Leo Messi? Han överskattar dig själv något enormt, frågar du honom om tiden i barca så skulle han säga att han var en stor bidragande faktor till titlarna. Bojan bör bara hålla käft, och helst inte ens snacka om Barcelona. Falsk spanjor är vad han är, och jag hoppas han misslyckas grovt i karriären!
Barcelona LeoMessi
2012-09-10 22:26
Ännu en gång går Bojan ut och försvarar Zlatan och säger att han inte förtjänade behandlingen han fick. Ja du Bojan, du kan suga min k*k. Den hör jävla snorungen kan inte hålla sin käft. Bojan gråter för att han såldes av Barca. Påstår att han inte fick förtroende av Pep och annat skit. Pep visade förtroende gång på gång men varje gång han fick spela så brände han sina chanser. Killen var så jävla ego. Han skulle skjuta så fort han fick bollen. Nu kan han ruttna i Milan.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-09-10 22:19
Paradis!! haha
Barcelona Gio Style
2012-09-10 21:46
@Barcelonistas:

Seriöst, vad får dig att dra den slutsatsen?
Hur kan man ogilla Bojan så pass mycket att man lägger ord i mun på honom?

Jag önskar Bojan all lycka i milan.
Barcelona Carles Puyol - 1899
2012-09-10 21:19
Myrran (Barcelona) Tackar.
Barcelona Golden Barca
2012-09-10 21:07
Något jag längtar efter är att dessa förbannade försörjningsmatcher/Träningsmatcher som är så onöda minskar med minst 50 % till förmån för att ligorna ska kunna spela. 2 veckor utan match borde """""Förbjudas""""".
Barcelona LeoMessi
2012-09-10 21:04
Mojito - Culé (un estilo de vida) Du får gärna sitta och skriva då jag kan ej se matchen:P
Barcelona påfågeln
2012-09-10 20:58
5-0 i första halvlek, mål av både Montoya och Deulofeu!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-09-10 20:49
Sarabia till Isco, så var det 4-0

Nu får det räcka med inlägg från min sida idag...

Okej då... Montoya gör en cruyffint och placerar in 5-0...
2012-09-10 20:33
3-0... Alvaro Vasques framspelad av Deulofeu.
2012-09-10 20:25
Golazzzo de Deulofeu!

Rinner igenom som bara han kan!
2012-09-10 20:18
Isco spelar fram Sarabia till 1-0 direkt.
2012-09-10 20:14
Nu är det dags för Spaniens U21-lag att ta emot Kroatien på hemmaplan.

Sergi Roberto, Deulofeu, Planas och Montoya från start.

Bartra och Tello på bänken.

Stream i länktips.
Barcelona Pep, The Creator
2012-09-10 19:50
Puertan har jätteful ny design. Inte för att vara taskig men...
Barcelona Myrran
2012-09-10 19:27
Carles Puyol - ... Nextgen series är det, alltså Juvelin A.
2012-09-10 19:25
Killar, Barcelona möter Tottenham och är det någon som vet vad det är för match? Jag bara undrar. Tacksam för ert svar.
Barcelona MQUC
2012-09-10 17:40
@Rambla~:

Rambla, tråkigt för oss om en av våra talanger blommar ut till en världsspelare i någon annan storklubb, men sånt får man leva med, och går han till Valencia så blir jag inte allt för ledsen med tanke på vilka spelare de har släppt till oss.
AndreD - General pardon
2012-09-10 17:26
Vilanova: "After the Chelsea game, Guardiola told me he wanted to take a break and that the club would offer me the job."
2012-09-10 16:44
Barca4eva (Barcelona) Tackar. Nu kan man slappna av lite för jag vill inte missa Messi igen. Tack igen.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2012-09-10 16:24
@addeh:

Att han sedan nämner Ibra och inte Etoo!??!?!?!
Barcelona Barca4eva
2012-09-10 16:18
@Carles Puyol - 1899:

Argentina möter Peru på bortaplan den 12:e September, 03:30.
2012-09-10 16:04
Killar, någon av av er som vet när Argentina spelar igen? Jag missade deras 3-1 vinst pga av att jag fyllde år. Tacksam för ert svar.
Barcelonistas
2012-09-10 15:55
Bojan tror han är en legend i Barca haha. Seriöst när ska pöjk komma ner på jorden?
Atlético addeh
2012-09-10 15:40
Bojan (Milan): "Wearing Kaka's number 22 is no pressure at all. At Barcelona, I wore the number 9 of Ronaldo, Ibra and Cruyff." [gazzetta]

Hur jävla bra gick det med nian då, höhö?
Annons: