/spanien/barcelona/forum/8578.aspx/spanien/barcelona/forum/8578.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona zick9
2012-09-30 00:35
@AndreD - General Pardon:

Posta gärna dem här. :)
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-09-30 00:33
AndreD

Hoppas? Alla kokar ju.
AndreD - General Pardon
2012-09-30 00:33
zick9

Det är många domarfördelar för Real de har glömt skriva in där också. Har alla nerskrivna
Barcelona Mäktiga Messi
2012-09-30 00:32
var e ni som kritiserade Messi förra veckan ?? han passade ju guldpassningen till Villa . Man ska aldrig räkna ut Barcelona oavsett va som händer . de skönt o se hur real fansen är ledsna . ja lider med real fansen dom glömmer snabbt allt vad dom fick o inte fick förra året av domaren
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zick9
2012-09-30 00:31
Glömde denna... (se länktips)
AndreD - General Pardon
2012-09-30 00:28
Hoppas alla Barcahatare KOOOOOOOOKAR hhahahahhahhaa
Barcelona Grimaldo
2012-09-30 00:27
@Grimaldo:

Inte för att vara den men... Vad var det jag sa?
Barcelona 1.70-ligan
Haha, så får domaren fokus istället för vår episka comeback. Sinnesjukt! Bara att ignorera

Snart dags att sova. Bli en skön sömn, men den förstörs lite av Thiagos skada... igen som vet något om hur farligt det är? Oerhört tråkigt för honom och för Barca. Grym talang, hoppas inte skadorna saboterar en fin karriär....
Barcelona Smogen
Fan om Thiago får ännu en allvarlig skada, riktigt tråkigt i så fall!
Barcelona LeoMessi
2012-09-30 00:26
En sak är säker, madridfansen i purtan är ödmjukare än dom på Sevillas forum. Dom är vidriga. Okej att man klagar, det fattar jag. Men dom önskar spelare döda och att dom bryter ben
Barcelona Barcadinho.
2012-09-30 00:24
Domaren såg inte handen på Thiago. Han var med ryggen precis. Han kan inte döma för saker som han inte ser även om det blir fel i efterhand.

Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-09-30 00:24
Men fan vad det snackas "domarskandal".

Messi spelade bollen på en Sevilla-hand bara minuter innan men fick ingen frispark. Det borde ha varit det.

Dom fick fördelen då eftersom vi förlorade bollen, och nu fick vi fördelen när bollen gick på Thiagos hand. Det är enkelt för utomstående att bara titta på vårt "fusk" när motståndarnas blundas bort. Det jämnade ut sig, som man brukar säga.
Barcelona LeoMessi
2012-09-30 00:22
AndreD - General Pardon (Barcelona) Du har så rätt så! Tiden går för jävla snabbt;P
Barcelona Blaugrana91
2012-09-30 00:22
Störande med alla dessa skador...
Trodde den här säsongen inte skulle präglas av lika många, men tydligen...

Hoppas det bara rör sig om veckor för Thiago.
SoN_Un
2012-09-30 00:21
problemen me backlinjen är förståliga så fort pique o puyi kommer så hoppas jag att det löser sig....men min fråga är Var är MESSI???? ärligt jag hoppas att det är en liten svacka bara o han snart tar sig själv i kragen. han gör mål o assist ja. men messi är så mkt mer. ber till högre makter att han jobbar upp sig o inte blir divig:(
Barcelona LeoMessi
2012-09-30 00:20
Thiago såg inte ut att lida speciellt mycket. Han ville ju till och med in och spela.
Barcelona Smogen
1. Vilken jävla match!

2. Vilken otroligt skön seger!

3 Tråkigt att det bara ska snackas efter domaren en sådan här match. Visst, det är inget snack om att Fabregas får en skalle i ansiktet, men jag tror det är mer att Fabregas är längre än Medel som gör det. Hur som helst är rött definitivt inte fel, men också lite hårt.
När det gäller handsen är det ingen hands enligt fotbollens regelbok. Med tanke på att spanska domarkåren verkar följa sina egna handsregler där allt som är runt och nuddar en arm blåses av med gult kort som följd så borde han blåsa av Thiago.

4. Nästa match kanske vi kan sluta att ge bort mål? Det är tillräckligt svårt att vinna matcher ändå.

5. Cesc och Song blandade av gav en hel del, men till slut lyckades Cesc vara bland de bästa på planen och med lite mer övning kanske Song kan bli en hyffsad mittback.

6. Till trots, Puyol, Pique och Abidal är alla jävligt saknade.
Barcelona zick9
Soldado får friläge och sätter 1-2 till Valencia men blåses felaktigt av för offside.

Benzema står i offside när han spelar fram till Higuain mot Granada.

Det är alltså bara den här säsongen.

Real-fans ska inte klaga! Patetiska lipsillar!
AndreD - General Pardon
2012-09-30 00:19
LeoMessi

Förrförra säsongen :)
Barcelona Barca-nist
2012-09-30 00:18
Domar snack karusellen är i gång igen!
Real fans och anti-barca kolikbarn kommer aldrig sluta!

Hade chelsea, Inter, Real eller United vunnit på samma sätt så är det vinnaskalle!

Vinn era egna matcher istället för gnälla på motståndarnas framgångar säger jag bara !

visca
Barcelona tarrak
Inför varje viktig match slänger jag på mig Puyols tröja från 04/05 och en halsduk från CL-segern 2006, men vid 2-0 insåg jag att det inte skulle vara tillräckligt. Tur att man hade extra Sevilla-Voodoo att plocka fram. Cesc gjorde två viktiga, men jag är nog kvällens hjälte.
AndreD - General Pardon
Tänk om Cesc hade haft lika bra avslut förra säsongen som idag......
Barcelona 1.70-ligan
Fan vad man lider med Thiago. Nej, nej nej :/ Är det månader det handlar om förtar det lite av glädjen..
Barcelona NoGo™
2012-09-30 00:16
Official: Thiago has a knee injury, more tests later #fcblive

Jahapp...
Barcelona den närkingska älgen
2012-09-30 00:15
Många har varit kritiska i kväll, lite för kritiska enligt mig. Jag tycker att vi till 75% gör en mycket bra match. Vi möter Sevilla på bortaplan, en av ligans tre tuffaste bortamatcher, skapar en hel del chanser och gör tre mål. Defensivt är det så nära en katastrof vi har varit på över 5 år. Riktigt illa, måtte Puyol eller Pique komma tillbaka innan el Clasico. Men skit i det nu, i slutändan är det vändningar i stil med den här som kan vara tungan på vågen när säsongen summeras.
Barcelona LeoMessi
2012-09-30 00:15
Gå aldrig in på Sevillas forum. Jag blev ip-spärrad förra året när jag skrev "ni spelar bra offensivt och haft bra lägen men ert försvar har inte varit lika bra". Blev kallad för grottmongo och shit, sen ip-spärrad. Större chans att Kaljic visar ödmjukhet än att någon på Sevilla forumet visar dig respekt.
2012-09-30 00:14
...Thiago skadad.
2012-09-30 00:12
Nästa match vill jag ha Villa centralt och Alexis på läktaren. Då blir jag nöjd.

Villa har gjort 3 mål på 112 minuter, sjukt!
Barcelona LeoMessi
2012-09-30 00:12
Den här vinsten är extra skön med tanke på hur pomadadomaren förra säsongen dömde bort Messis mål felaktigt. Det absolut löjligaste jag har sett. Det är samma match som när abidal låg i gräset och hoppade med huvudet före för att kunna nicka iväg bollen:P
Barcelona DM1982
2012-09-30 00:11
Tänkte kika in på Sevillas forum och tacka för en bra match men fy fan vilket dålig nivå det är där inne. De önskar att någon Real-spelare ska bryta benet på Fabregas nästa match och kallar andra cules för importer.

Nä, de kan dra åt h-e, nu blev jag riktigt glad att Barcelona vann som de gjorde ikväll.
Annons: