/spanien/barcelona/forum/8560.aspx/spanien/barcelona/forum/8560.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2012-09-15 22:54
@Henrik Larsson 7:

Ja, det var bland det roligare jag sett på länge. Att en spelare säger till en annan att lägga sig ner och simulera smärta är något helt nytt. Samtidigt sitter hela Puertan och hävdar att gamle Castilla-spelaren Negredo hör hemma i Barcelona efter att ha lagt sig billigt. Börjar bli snurrigt bland foliehattarna.
Barcelona Keite
2012-09-15 22:53
Det med Cesc efter matchen. Han var snurrig och törstig därav beteendet mot slutet.
Barcelona DM1982
2012-09-15 22:53
Lite komedi när Pique får gult kort när en spelare närmast snubblar över hans ben men Di Maria klarar sig när han svingar vilt. Säsong efter säsong tittar jag på spanska ligan och förundras över hur usla domarna är och hur det kan variera i bedömning.

Det drabbar alla lag, helt klart, men jag har i alla fall en klar uppfattning om vilket lag som ligger på pluskontot när det gäller domartabbar och bedömningar.

Att Messi inte fick straff idag övergår till och med mitt förstånd. Att det blev hörna när spelaren inte ens nuddade bollen gör det än mer komiskt, fast det blir mest tragikomiskt över det.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-09-15 22:52
Föresten, inte skrivit här på veckor känns det som. Har haft en hel del att göra med nolleperiod, resande osv.

Riktigt skön vinst idag mot Getafe som vi oftast brukar ha problem med. Förutom våra misstag mot Madrid har Titos inledning varit prickfri, kul att se. Underbart även att Villa nätade igen, han kan visa sig bli vår bästa "förstärkning" den här säsongen. Som vi saknade honom under våren då bara Messi gjorde mål.

Hoppas nu Sevilla håller undan, en 8p ledning 3 omgångar inför el clasico vore mumma.
Barcelona Barca-nist
2012-09-15 22:50
Mourinho har copyright på gnäll och klagomål på domare, Tito försökte de samma och det resulterade med 2 matcher avstängning !
Barcelona B-Guden
Reals stelfotade spelare kan inte göra så mycket mot nickstarka lag.
Alonso Alberola Kehidira Pepe, spelare som inte kan göra så mycket när dom har press på sig.
Alonsos passningar må va ögongodis men att ta vända bort spelare klarar varken han eller Kehidra och då blir det inge bra mittfält.

Sen att äckel di maria återigen lyckas komma undan när han gör så där är ett under.
Barcelona FCB_Cule
Soccerfan: knä skada. Borta 4-6 veckor :/
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Zamboza
Detta är real i motgång. Jag hade skämts som fan om barca betett sig så här. Domaren verkar skraj som fan.
Barcelona Henrik Larsson 7
2012-09-15 22:49
Helt sjukt att di Maria klarar sig undan sitt andra gula!! X Alonso kommer tom snabbt dit och trycker tillbaka di Maria ner i gräset när han har börjat sina protester till domaren för att han är så säker på att han ska få det. Och jäklar vad ont han får då helt plötsligt, fast det är han själv som matat en högerkrok i situationen. Patetisk spelare i mina ögon. Riktig grismatch annars. Stänk dit 2an tidigt i 2a nu Sevilla!!
Barcelona socccerfan1
2012-09-15 22:49
grabbar.. vet någon något om puyol?

Han gick ju av skadad? har det kommit fram något om vad som har hänt/hur allvarligt det är?
Barcelona Barca-nist
2012-09-15 22:48
om alla spelare fick lika många frispark som Di maria och Cristiano så skulle vi se 3000 avblåsningar per match !
Hutch
Bra spelat av Sevilla. Real kommer bli mer och mer frustrerat ju mer matchen går. Härligt att se Mourinho förbannad!
Barcelona Josep Guardiola
Jag brukat hålla mig men spärra gör fan va ni vill först försöker horan i madrid blåsa oss på straff sen NEEEEKAR domarjäveln real rött kort o dessutom får rakitic gult Hur i helvete kan rakitic få gult, kan någon förklara!?
Barcelona Keite
Villarato!!!!
Barcelona 1.70-ligan
2012-09-15 22:47
Väljer att inte se Reals match.. men Sevilla verkar stå upp bra? Vad är närmast - 1-1 eller 2-0?
Barcelona Bästelona
2012-09-15 22:46
Pablo fick ont i huvet hehe ;)
Barcelona Barcelona10Messi
Såg ni Mous dispyt med fansen? :o *facepalm*
Barcelona Gonzalez_Barca
Är det bara jag som tycker det ser gulligt ut när Madrid ligger under? De ser så vettskrämda och stressade hela bunten. :P
Barcelona SaM__-
Di Maria ska ha direkt rött kort där. Är ju tämligen ett solklart knytnäve-slag han delar ut. Väldigt fegt av domaren och ännu en aktion som visar att Real Madrid har ynkliga spelare som har tappat all moral sedan Mourinho tog över.
Barcelona LeoMessi
Såg ni hur di Maria svingade med knytnäven där?
Barcelona Zamboza
Hur fan kan inte Di Maria få kort när han försöker knocka Rakitic men missar. Higuain slapp rött och Di Maria kunde mycket väl fått en.
Barcelona socccerfan1
2012-09-15 22:45
Di maria ska UT!!

Han försökte nita rakitic... så får stackaren ett gult?!!
Barcelona Smogen
2012-09-15 22:44
Imponerande att ge ett gult kort till Sevilla i läget då DiMaria sparkar allt vad han kan på motståndaren.
Barcelona Barcelona10Messi
Hahahhahahahahahaha Di Maria får ont när han inser att han hade redan ett gult innan.. Vilken fjolla hahaha! Btw, han ska få gult där. Kom igen Sevilla!
Barcelona petersays
Öhh..ser det verkligen inte ut som att Di Maria vänder sig om och ger Raktic en rejäl släng där?

Edit: Solklart i reprisen. Den äckliga jäveln ska ju solklart ha rött där. Det är totalt hans avsikt att lappa till Raktitic. Han blir frustrerad och kan inte hålla huvudet kallt. Fy fan!!
Barcelona DM1982
@Rambla~:

Milan är i spillror, helt under isen.

Har för mig att de fick en jäkligt enkel CL-grupp men vid första riktiga motståndet så kommer det gå undan.

Di Maria skulle ha ett gult kort, det andra, men domaren fegar ut helt. Nivån är för jävlig i Spanien vad gäller domarnivån.
Barcelona Rambla~
Fy fan vilken feg domare. Di Maria fejkar skada bara för att slippa bli varnad trots att han måttade ett slag mot Raketic.
Barcelona Zamboza
2012-09-15 22:42
Di Maria är verkligen ett mysterium. Ibland hur grym som helst, men idag helt usel.
Barcelona Rambla~
2012-09-15 22:39
FCB_CuLe Messi blir pappa i oktober.
Barcelona petersays
2012-09-15 22:37
@FCB_Cule:

Komma in och vadå?
Annons: