/spanien/barcelona/forum/8550.aspx/spanien/barcelona/forum/8550.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Wena
2012-09-18 21:07
elbraco - SiamoCalcio

Real madrid börjar alltid bra dom första 20 min vad som händer sen är ett mysterium
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-09-18 21:05
Ärligt talat så kör Real över City. Hart håller City kvar i matchen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2012-09-18 21:04
Om man vill bli topp i Europa, inte fan värvar man en sopa som Javi Garcia? Jag förstår verkligen inte.
Barcelona Barca o Mort!
2012-09-18 20:59
Och där var tvåan ett faktum eeel cooonejo! Fyfan vilken smörpass av Gamez =D
Barcelona fiskfot
2012-09-18 20:55
Tror nog att mot spelar Essien för att han är van med det engelska spelet
Barcelona Messidinho_10
2012-09-18 20:51
Fan vad Mou är sjuk i huvet han sätter Özil Kaka Benzema på bänken i en sån här stor match. Jag hade varit jävligt förbannad om detta hade hänt i Barca!!
Barcelona fiskfot
2012-09-18 20:50
Bara jag som tror att reals backlinje och varane i synnerhet kan få det svettigt ikväll?
Barcelona Barca o Mort!
2012-09-18 20:49
Oj herregud vad snyggt av Isco!!
Barcelona Smogen
2012-09-18 20:46
Barcelonistas - du har pm
Barcelona Zamboza
2012-09-18 20:45
Som Cesar Menossi sa en gång. Såna som Mourinho kallar man för chicken i Argentina. Trivote på hemmaplan hahaha.
Barcelona Rambla~
2012-09-18 20:43
Vad är det för mittfält Mou ställer upp? Kreativitet, vem? Ramos petad? Wtf?
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2012-09-18 20:43
Tjena cules! Jag har ett problem här. Jag ska streama från min skoldator till tv, allt annat funkar förutom ljudet på tvn, jag hör endast ljud från datorn och det blir svagt,man hör knappt. Någon som vet vad det är för fel? Skulle vara jättetacksam till ett svar så snabbt så möjligt! :-)
Barcelona Rambla~
2012-09-18 20:41
Det skulle vara roligt och se Balotelli reta upp hela Bernabeau. :P
Barcelona Vampíro
2012-09-18 20:41
Champions League premiär på hemmaplan, turneringen man allra helst vill vinna och fegisen startar med tre defensiva mittfältare. Pinsamt.
Barcelona 1.70-ligan
2012-09-18 20:26
@L.A.M Nr 10:

Håller med dig, det är viktigt att få igång både Song och Bartra nu. Två spelare jag anser vara viktiga pusselbitar i laget.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-09-18 20:18
Varför svär ni för? Sluta vara barn fan det är fotboll ikväll. Njut mina bröder. Sprid kärlek istället. Peace.
2012-09-18 20:16
Jag måste säga att redaktionen har varit otroligt tröga och sega både med bannar respektive artiklar, SKÄRP ER! Pinsamt att komma in och läsa massa bråk här inne.
Barcelona Barca o Mort!
2012-09-18 20:10
Hoppas red kommer med bannar snart. KAN NI TA DET ÖVER PM? Vi är inte intresserade att läsa två stycken arga tonnåringar ta ut sin ilska över varandra. Och är ni äldre än det så är det bara pinsamt, sluta skriva inlägg tack om de inte handlar om barca eller annan fotboll.
Barcelona Sentuary
2012-09-18 20:08
Ramos bänkad ikväll, hohoho njuter av kaoset som sker i huvudstaden.
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-09-18 20:02
Barcelonistas

Och du måste använda hjärnan när du ska skriva på ett forum, man skriver inte ''Din Horunge.'' på ett forum där man ska diskutera Barca.

Gosh... Väx upp! Oerhört tråkigt att läsa sådant.
Barcelona MissyaPep
2012-09-18 19:52
Barcelonistas. Man använder hjärnan när man läser men kanske vissa använder sin syster att läsa åt en. Hoppas hon läser mitt inlägg din ma**a k*ullare.
Barcelonistas
2012-09-18 19:42
Missyapep - om du bara hade läst mitt inlägg ordentligt så hade du fattat vad jag menade. Du måste tänka och använda hjärnan när du läser ett inlägg. Din intellektuella nivå är skrämmande låg, eller du kanske bara leker? Men jag orkar inte ens föra den här diskussionen vidare... Din H** u ***.
2012-09-18 19:22
LeoMessi

Låt oss säga så här då, vi är från balkan, Pjanic är från balkan, båda två hade gärna sett han i Barcelona;-)
Barcelona LeoMessi
2012-09-18 19:18
Jordi Alba Ramos #18 Absolut, om inte Sergi Roberto eller rafinha har utvecklas som man hoppas på så kan han vara en bra värvning. Killen har talang helt klart:-) Om pjanic var alban så hade jag också gärna sett honom i Barcelona:P
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-09-18 19:12
Song är också en spelare som måste börja starta fler matcher. Han har startat en gång hittils. När det börjar bli tajt spelschema är han en skada på antingen Busquets, Piqué eller Mascherano från att spela, och då måste han vara redo. Han skötte sig bra mot Valencia men han har fortfarande spelat för lite för att utvärderas. Minst 90 minuter mot antingen Spartak eller Granada är helt enkelt ett måste.
Barcelona Barca o Mort!
2012-09-18 19:07
Och kan ni som jiddrar på forumet lägga ner. Folk som vill läsa om barca orkar inte läsa er inlägg, ta det över PM.

Och att lägga "din mamma" dissar var väl populärt på 90-talet. Lika kul och orginellt som att säga att den andra har liten snopp!
Barcelona Barca o Mort!
2012-09-18 19:02
Jordi Alba Ramos #18

Det är något man får se om två år isåfall. Det kanske har kommit något nytt spännande namn innan dess :) S.Roberto hoppas jag får chansen!
Barcelona Barca Barca
2012-09-18 19:02
@1.70-ligan:

En mittbacks värvning nu till vinter är nästan ett måste. Tänk om Pique går sönder eller åker på en utvisning. Hur ska vi pussla ihop backlinjen ? Mascherano-Bartra ? Song-Mascherano ? Jag personligen hoppas på en mittbacks värning. Agger är en personlig favorit, Lovren är en annan.
2012-09-18 18:56
LeoMessi

Pjanic är 22 år gammal,räkna med att Xavi kommer orka max 2 år till innan hans skador börjar komma och han kommer spela mindre än vad han brukar. Då måste nån av spelarna Cesc eller Thiago gå rakt in i startelvan. Exempelvis har vi Cesc som ordinarie då är nog Thiago backup till Don Andres, men vem är på backup till Cesc? Song,kanske? Jag vet inte hur Tito har tänkt att använda honom. Jag tycker att vi inte ska värva Pjanic än utan om kanske 2 år då Xavi inte längre orkar spela många matcher som han gör just nu. Då hinner Pjanic utvecklas ännu mer och bli mognare i sitt spel sedan så nappar vi bara honom ;-)
Barcelona MissyaPep
2012-09-18 18:53
Skriver*
Annons: