/spanien/barcelona/forum/8547.aspx/spanien/barcelona/forum/8547.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-09-15 00:18
Hey pep bra inlägg!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Keite
2012-09-15 00:12
Lite OT men roligt hur Barcelona och Puyols nämns på Nyhetsmorgon

"Bara om-m p-Puyol inte är skadad" haha
Coach pep.
2012-09-15 00:08
@Gabriel:

Om du verkligen känner att du hatar Real Madrid så ja, kan inte säga så mycket om det. Det jag menade var att jag anser att en riktig cule inte öppet behöver skylta med sitt hat och bete sig osmakligt. Det var det jag reagerade på och det är något som jag kopplar till "seny". Se på andra klubbars fans och hur de hånar Barca genom att kalla oss fuskare och filmare. Det är lågt och indikerar bara på avundsjuka och mindervärdeskomplex. Om man är tillräckligt stolt över sin egen klubb ska man inte behöva håna andras. Vi är bättre än så.

Jag är i första hand Barca supporter, men också fotbollsälskare rent allmänt och om Real skulle bli ett lag med värdighet, satsa på sina ungdomar och återgå till en mer spansk fotboll osv så skulle jag jag uppskatta dem hur mycket jag än ogillar dem. Men folk är väl olika, även cules. Stoichkov hatar Real Madrid, men jag tror inte Guardiola gör det. Kärleken till fotbollen kommer före.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-09-15 00:07
Hat är bra känsla mot just real.
Barcelona Bästelona
2012-09-14 23:53
Inget camp nou på FIFA 13! Barcelona och ea kom inte överens om licensen, stämmer detta ryktet, eller bara jag som har hört de?
Barcelonistas
2012-09-14 23:51
Zick9

Efter dom senaste incidenterna med Real Madrid så är det för mig helt omöjligt att inte hata det laget. Och det borde det vara för vilken Cule som helst. Att sitta och försvara Real Madrid på det sättet som Hetfield gör är för mig helt oacceptabelt.

Mourinho-Cristiano-Pepe-Karanka-Florentino-

Den som försvarar detta lag måste fan ha en skruv lös, eller så lider denna person av selektivt minne!.
Barcelona zick9
2012-09-14 23:41
@AndreD - General pardon:

Vissa kommer längre än andra. Sluta hata, allt handlar om 22 män som jagar en boll på en gräsmatta.
Barcelona zick9
2012-09-14 23:40
@Keite:

Räknas faktiskt som assist ibland, bl.a på FPL. Jag skulle dock inte kalla det för assist.
Barcelona Hetfield
2012-09-14 23:32
AndreD

Har du inget bättre för dig än att hata? Det känns nästan som att allt du skriver om är Real Madrid, kanske lite dags att fokusera på ditt eget lag.

Ett tips till dig är att du börjar med att inte rätta andra, bara för sakens skull. Om jag ska välja "douchebag" vägen så kan jag säga att det heter "huvudet" och inte "huvet", ditt inlägg från 12:53, finns väl flera exempel. Det där är bara löjligt låg nivå, höj nivån nu och snacka om ditt eget lag. Inte så konstigt att många väljer att inte skriva här mer. Rivalitet i all ära, men när det konstant snackas om Real Madrid, så blir man till slut trött. Jag vill läsa om Barcelona, inte hur äcklig dittan och dattan är, det är bara barnsligt. Det blir bara tröttsamt i längden, och det finns inget vettigt att diskutera om.
AndreD - General pardon
2012-09-14 23:27
Fy fan vad äcklad man blir av vissa här inne som hade velat spela för Real om de fick chansen. FY FAN, säger jag bara.
Barcelona LeoMessi
2012-09-14 23:18
Keite Haha jo visserligen:P Jag imponeras inte av PSG faktiskt. Tycker inte att dom har inte så bra spel. Dom överlever verkligen på individuell skicklighet och dom skulle få det väldigt tufft mot bra lag.
AndreD - General pardon
2012-09-14 23:16
Hetfield

Andra stycket första meningen, dem*
Barcelona Keite
2012-09-14 23:10
@ALEX SONG:

LOL! nej. Roligaste jag hört på länge haha
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-09-14 23:05
"Fixa" straff hur? Om du menar när man tex. bllir fälld i straffområdet och får straff så nej, det räknas inte som en assist haha
Barcelona ALEX SONG
2012-09-14 22:56
Grabbar en fråga, Om en spelare fixar straff får han assist för det eller?
Barcelona Keite
2012-09-14 22:53
@LeoMessi:

Som i Barca typ :P
Barcelona LeoMessi
2012-09-14 22:10
Där blev Zlatan serverad ordentligt
Barcelona BB-Barceloneta
2012-09-14 21:40
Shaappaa Fifa virus är något man kallar de skador som uppkommer när spelarna skadar sig under landslagssuppehållen med sina respektive landslag. Till exempel kan man säga att Barcelona blev drabbade av Fifa viruset i och med Iniestas skada med det spanska landslaget nyligen.
Barcelonistas
2012-09-14 21:36
Ja men rent spelmässigt så är PSG för tillfället usla. Att dom nu helt plötsligt leder är långt ifrån rättvist. PSG ett bra lag som kommer vinna franska ligan, men som kommer floppa i Champions.
Rivaldo Ferreira
2012-09-14 21:34
PSG bevisar att man inte kan vara köplag utan att man ska ha egna produkter också. Kanske dem har kört för mycket FIFA.
Barcelona Shaappaa
2012-09-14 21:33
Sorry för ot, men vad menas med FIFA virus?
BARCA-més que un club
2012-09-14 21:31
@oxfilé:

Tycker du det nyss gjorde Pastore ett fint lobb mål 1-0 Psg
Barcelonistas
2012-09-14 21:26
Självklart kommer dom göra det, dom har ju Archerlotti som tränare...
Barcelona oxfilé
2012-09-14 21:15
PSG totalt utspelade av Toulouse på hemmaplan. Nej det laget kommer floppa totalt.
Barcelonistas
2012-09-14 20:48
Hur kan man som Cule inte förakta Real Madrid? Jag personligen har alltid hatat den vidriga klubben, och det blev ju knappast bättre när Real Madrid tog in Mourinho som tränare. En tränare som har snackat skit konstant sedan hans ankomst. Det har klagats på vädret, planen,domarna,Uefa ,spelschema, haha har jag glömt nåt? Hur är det möjligt att inte hata Real Madrid? Förstår mig inte på vissa här ibland.
Barcelona Rambla~
2012-09-14 19:30
Har ni läst detta? Nu ska visst äckellaget nr 1 från England ge sig på några av våra talanger. De har ju en viss Ferran Soriano som chief executive nu.

Jävla Judas om han hjälper Citeh. :P
Barcelona Rambla~
2012-09-14 19:27
el Flaco

Den gode Hristo får ju kräkanfall så fort den klubben nämns. :P
Barcelona ALEX SONG
2012-09-14 19:23
Är det bara jag som såg att FIFA 13 tog med Barcas formation 433 med falsk 9
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-09-14 19:11
Jag respekterar både de som säger hata Real Madrid och de som inte gör det. Men det har ingenting med att vara katalan att göra. Kolla bara på Hristo Stoichkov och vad han känner för huvudstadslaget. :P
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
2012-09-14 18:34
Gabriel/

Här är artikeln. I slutet nämns i för sig ett intressant fall med Gibraltar som också har krävt att få bli medlem i UEFA och att den internationella idrottens skiljedomstol har ställt sig på Gibraltars sida.
Annons: